Ani tak se ale nedostal mezi tři nejlepší návrhy, z nichž mohl každý, kdo chtěl, na oficiálních internetových stránkách fotbalového klubu v uplynulých dnech vybírat vítězný návrh. Jeho autor bude při zítřejším domácím zápase s Libercem odměněn částkou 30 tisíc korun.
Jenže příznivci klubu z fanouškovského kotle mu tleskat nebudou. Ať už vyhraje ještěr, krokodýl, nebo Soptík, oni už svého maskota mají. Před více než třemi lety si vybrali rudého tlouštíka Pyroše.
"Ale mně vůbec nevadí, že nevyhraje. Když se totiž dívám na jeho možnou konkurenci, nemůže jeho vítězství mezi fanoušky ohrozit. Pyroš je totiž těžká váha," říká brněnský fanda s přezdívkou Medvěd.
Do soutěže se včetně Pyroše přihlásilo celkem šedesát osm návrhů. Ty, které prošly až do závěrečného hlasování, vybral klub ve spolupráci s marketingovou agenturou Kentaura.
"Jenže vybrali pouze jeden směr symboliky, který je sice svázán s naším městem, ale s klubem samotným nebo jeho fanoušky jej lze identifikovat jen velmi stěží," tvrdí Medvěd.