Akce, kdy si fanoušci mohli mezi 14. a 15. hodinou koupit lístek na prvoligový fotbal jen za 20 korun, přilákala na stadion na Střeleckém ostrově řadu nových diváků.
„Před utkáním s pražskou Slavií a Baníkem Ostrava chodili lidé pro lístky o dost více, než bylo běžné na jiná utkání. Bylo to také dáno tím, že přijeli atraktivní soupeři. Ale například den před zápasem se už u nás dveře opravdu netrhly. Lidé dokonce stáli ve frontách,“ poznamenala marketingová manažerka Dynama Kateřina Lundáková.
Návštěvnostna domácích zápasech fotbalistů Dynama ČB - Liberec 3 234 diváků |
Úspěšná akce Happy hour bude platit i na poslední podzimní domácí zápas, kdy do Českých Budějovic v pátek 28. listopadu přijedou Teplice. „Určitě nachystáme pro fanoušky další akce na jarní část sezony, ale teď je ještě brzy hovořit o konkrétních plánech a akcích,“ dodává Lundáková s tím, že fotbalové fanoušky hodně ovlivňují výkony na hřišti. „Ano, když se nám nepovede jeden zápas, nepředvádíme pěkný fotbal a prohrajeme, tak další dvě kola přijde méně lidí,“ popsala manažerka.
Podle ligových statistik jsou České Budějovice s návštěvností na devátém místě. První ligu přitom hraje 16 celků. Od začátku sezony přišlo na domácí zápasy celkem 26 237 diváků, což je průměrně 3 748 lidí na jeden zápas. Kapacita stadionu na Střeleckém ostrově je 6 681 diváků. V minulé sezoně, kdy Dynamo hrálo druhou nejvyšší fotbalovou soutěž, přišlo do ochozů řádově o tisíce diváků méně.
„Kromě Happy hour jsme také měli řadu jiných akcí, například, že hráči rozdávali vstupenky na Lannově třídě. Oproti jiným sportům přilákáme diváky hůře hlavně proto, že na podzim musí lidé sedět venku, třeba i jen v pár stupních. To také některé fanoušky odradí od cesty na tribuny,“ zdůrazňuje marketingová manažerka Kateřina Lundáková.