Společnost Provit, která sídlí v Praze, obchoduje se zemědělskými surovinami. Spolupracuje s Červenkovým Lukromem, dodavatele má z celého světa. Výroční zpráva za rok 2007, která je k dispozici na internetu, hovoří o obratu ve výši 848 milionů korun.
Na rozdíl od předchozího generálního sponzora nebude Provit figurovat v názvu. Klub bude i na podzim vystupovat jako FC Tescoma, z organizačních důvodů se nestihlo legislativně vyřešit přejmenování. Jméno nového generálního sponzora pochopitelně bude na dresech i na propagačních předmětech.
"Provit je naším nejvýznamnějším sponzorem," pochvaluje si Červenka. "Na to, že není v názvu, získáme nadstandardní prostředky," dodal.
Jak velkou částkou do klubové pokladny přispěje, ovšem tají. Ani nechce podporu od nového sponzora srovnat s financemi od Tescomy. "Na druhou ligu je to velice dobrá částka, díky tomu máme celou sezonu zajištěnu," uvedl Červenka.
Podpisem smlouvy s novým generálním sponzorem se zlínskému klubu podařil parádní kousek. Vždyť krátce po pádu z nejvyšší soutěže jeho budoucnost nevypadala optimisticky a po odchodu Tescomy propadala spoustu příznivců depresi.
"Věřil jsem, že sponzora získáme. Ale že to bude tak brzy, to jsem nečekal," přiznal majitel klubu.
Prvním krokem ke stabilizaci byl prodej obránce Ondřeje Čelůstky do mistrovské Slavie Praha, čímž Zlín z poloviny zaplnil svůj rozpočet. Po příchodu nového sponzora může zaútočit na postup. "Ve svých rukou a nohou ho budou mít především fotbalisté," upozornil Červenka.