Ten klubu hrozí, pokud nesplní podmínky Českomoravského fotbalového svazu. Nezbytná rekonstrukce stadionu vyjde na 27 milionů korun. Dvacet milionů poskytla zlínská radnice, pěti miliony přispělo ČSTV, zbylé dva dodaly Sportovní kluby Zlín.
"Příští týden budeme pokládat novou trávu, kterou přivezeme z Německa. Tento týden byla podepsána smlouva na vybudování umělého osvětlení, které by mohlo sloužit už 23. srpna," řekl ředitel Sportovních klubů Zlín Pavel Chwaszcz.
Po krachu Union banky se klubu podařilo zacelit nepříjemnou mezeru v rozpočtu. Do skupiny hlavních sponzorů se zařadily společnosti Stavby silnic a železnic Zlín a Zlínstav. Obě vstoupily do místního fotbalu na tři roky.
"Sponzoři společně pokryjí zhruba polovinu rozpočtu," podotkl jednatel klubu Petr Chmela, jenž zároveň vysvětlil obměnu klubového loga. "To loňské jsme šili horkou jehlou, bylo na to málo času," objasnil.
Oddíl zároveň myslí na své fanoušky, proto chystá projekt, který nemá obdobu. Jeho garantem bude ikona místního klubu, sekretář Petr Klhůfek. O co jde?
Za prvé každý fanoušek, který si koupí permanentku, dostane repliku dresu. Ale zajímavější je projekt fanclubu po vzoru západoevropských klubů. Zlín jím hodlá ve spolupráci s policií ze stadionu vytěsnit vandaly a výtržníky.
Do tzv. „kotle“ se dostanou pouze registrovaní členové fanclubu. A do něj můžou vstoupit pouze ti příznivci, kteří v minulosti nedělali problémy. Díky průkazce, na níž bude také jeho fotografie, si fanda může zakoupit vstupenky s padesátiprocentní slevou, dostane reklamní předměty zdarma nebo se slevou a také se počítá s výjezdy na zápasy venku.
"Při závažném porušení pravidel slušného chování bude viníkovi průkazka na čas nebo i trvale odebrána," upozornil Klhůfek.
O podobnou věc se snažili před několika lety ve Spartě, kde měli s výtržnostmi fanoušků obrovské problémy. Jenže o registraci nebyl téměř zájem a sektor pro domácí vlajkonoše zůstával na Letné prázdný. "Chuligáni" chodili do jiné části tribuny.