NÁZOR |
"Když přijde někdo s opravdu dobrou nabídkou, zvážíme ji," tvrdí jeden z vlastníků klubu Radomil Procházka. "Ale prodávat fotbalisty nemusíme," dodává.
Klub nabídl městu pomoc při dostavbě stadionu a také tím se řadí mezi důvěryhodné subjekty. Připravil projekt Jihočeský fotbal na výchovu mladých hráčů, který zatím podepsalo 18 jihočeských klubů.
Pokud bude projekt fungovat a nebude v něm nějaké kličkování, říká si o pozornost.
Všichni v klubu dostávají výplaty včas a je jen otázkou doby, kdy si klub vytvoří image, který mu zaručí další zájem sponzorů.
Společnost Jihočeská energetika (a její majitel e-on) chce reklamu. Dobře ví, že při vyšších cenách za elektřinu na jihu Čech oproti jiným krajům jí mohou odběratelé za pár měsíců odejít jinam. Jen co to bude možné. Takhle na ně fotbalem zapůsobí.
Z klubu mohla odejít, ale raději si podržela prioritu. Ví proč.