Toyota se sice nestala generálním sponzorem Sparty, kterým zůstal Eurotel, ale i tak bude její finanční přínos pro fotbalový klub citelný. "Peníze hodláme investovat výlučně do stadionu," vysvětlil sparťanský ředitel Vlastimil Košťál, když oznamoval nový kontrakt.
Ostatně vyloučen prý není ani případný příchod nějakého japonského fotbalisty. "Není to sice součástí smlouvy, ale já bych se tomu rozhodně nebránil," uvedl Košťál.
Peníze půjdou podle letenského šéfa postupně do čtyř hlavních oblastí. Sparta chce především zkulturnit sociální zázemí na stadionu, hodlá vybudovat rozsáhlou síť občerstvení, osazení nových sedadel na celém stadionu a v neposlední řadě obří obrazovku.
Toyota se na stadionu bude prezentovat čtyřmi neonovými nápisy s novým názvem, z nichž tři budou umístěny
směrem na Letnou.
Šéf českého zastoupení automobilky Hitoši Ikoma prohlásil, že Toyota hodlá od svého vstupu do klubu především myslet na fanouškovo pohodlí a na fotbalovou kulturu. Poprvé by to fanoušci měli poznat při prvním domácím utkání příští ligové sezony.
"Chceme do ochozů dostat děti, studenty, ale třeba také handicapované osoby," svěřil se japonský manažer, který s Košťálem smlouvu podepsal.
Dohodu ocenila i ministryně školství, mládeže a tělovýchovy Petra Buzková, která byla podpisu kontraktu přítomna. "Každé peníze investované do českého sportu mě jako ministryni tohoto resortu těší," prohlásila Buzková.