Před čtvrtečním přípravným zápasem se Zaragozou se na trávníku objevil skleněný tubus s logem klubu a známý španělský iluzionista Yunke ho zaplnil bílým dýmem.
Když ho následně vypustil, ve válci se objevil Cazorla a nadšení fanoušci tleskali vestoje.
Nejen zdařilému kouzelnickému číslu, ale i tomu, že opět mohli přivítat jednu z legend klubu – třiatřicetiletý Cazorla totiž ve Villarrealu začal svou profesionální kariéru a nyní se vrátil po šestiletém angažmá v Arsenalu.
The way Villarreal announced Santi Cazorla is something else...pic.twitter.com/30DFezNIpq
— 888sport (@888sport) 10 August 2018
Zaměstnanci tiskových oddělení po celém světě jako by soutěžili v kreativitě, klasické oznámení nově příchozího hráče pouhou fotkou bývá pro mnohé nedostatečné.
Při povedeném nápadu navíc klub těží z další publicity, třeba video s Cazorlou zhlédlo na oficiálním profilu Villarrealu 1,75 milionu lidí! Twitterový účet španělského klubu přitom sleduje lehce přes 440 tisíc uživatelů.
Záznam navíc přebírají další média a lajky s retweety dál rostou.
Zajímavý nápad měli v Southamptonu, kde návrat útočníka Dannyho Ingse ohlásili videem s rozbalováním fiktivního balíčku klubových samolepek.
Welcome home, @IngsDanny! #saintsfc pic.twitter.com/NrvS7yTBal
— Southampton FC (@SouthamptonFC) 9 August 2018
Během závěrečného dne přestupů v anglické nejvyšší soutěži se pěkný kousek s Lucasem Perezem povedl West Hamu, který využil obří popularity hry Fantasy Premier League.
Is this the real life?
— West Ham United (@WestHamUtd) 9 August 2018
Is this just fantasy? pic.twitter.com/Wl0Ul9VifT
Vtipně si s oznámení nově příchozího fotbalisty poradili ve francouzském St. Etienne. Na čtyřicetisekundovém videu pomocí deskovky Scrabble odhalili nejprve několik indicií a na závěr i jméno francouzského obránce polského původu Timothéeho Kolodziejczaka.
Prezentace končí komickým pokusem správně napsat příjmení bývalého mládežnického reprezentanta, a tak se klub spokojí s přezdívkou: „Vítej, Kolo!“
— AS Saint-Etienne (@ASSEofficiel) 1 August 2018
Hry Scrabble využili i v pražské Spartě, když chtěli fanoušky na začátku července navnadit na příchod Alexandra Chipcia.
Mezi nejsdílenější patřil v posledních měsících účet italského AS Řím, jehož tým postavil na hlavu práci v profesionálních programech na úpravu fotografií.
Posily klub oznamoval obrázky splácanými (pravděpodobně) v Malování a povedla se mu i prezentace příchodu gólmana Robina Olsena, jehož představil ve stylu švédského velkoobochodu s nábytkem:
Před rokem oznamovala Aston Villa příchod Johna Terryho „únikem“ skupinové konverzace v aplikaci WhatsApp, Swansea zase novou španělskou posilu Roque Mesu učila základy angličtiny.
Jindy klidnili zástupci West Bromwiche netrpělivého fanouška odpovědí nové akvizice Jaye Rodrigueze. „Podepsali už jsme někoho?!“ ptal se jistý Riece na twitteru. „Ano, podepsali,“ prohodil z kabiny vysmátý fotbalista.
Kreativita zkrátka nemá meze.