Juventus dotáhl Ronaldův příchod v úterý za celkem 112 milionů eur. Mnoho fanoušků přesto dlouho nemohlo věřit tomu, že jedna ze dvou největších fotbalových hvězd současnosti skutečně bude v příští sezoně oblékat dres „Staré dámy“.
Přestup léta |
„Myslel jsem si, že je to hoax. Že si jen někdo vymýšlí,“ citovala agentura AP sedmatřicetiletého fanouška Raimonda Livolsiho. „Je to skvělá zpráva, teď nikdo v Evropě nemá šanci. Liga mistrů je naše, na sto procent,“ oslavuje posilu další z fanoušků Tolve.
Ronaldův příchod byl ale také impulsem pro místní podnikatele. Padesátiletý zmrzlinář Leonardo La Porta z centra Turína přišel s novou příchutí CR7, o kterou mají zákazníci velký zájem a často je vyprodaná. „Použili jsme typický portugalský višňový likér Ginja, který bývá podáván v čokoládovém pohárku. Zmrzlina je tak tvořena z mléka, smetany, cukru, karobové mouky, likéru a kousku čokolády,“ popsal La Porta.
Ten vytváří speciální příchutě pro významné události konané v Turíně, ale teprve podruhé ji věnoval konkrétní osobě. Předtím tak učinil jen v roce 2015 při návštěvě papeže. „Doufám, že Ronaldo přijde a ochutná,“ dodal La Porta.
Podobně se zachovala jedna z pizzerií a připravila „pizzu CR7“, na níž je sýr Stracchino a černé olivy poskládané do tvaru číslice sedm, kterou Ronaldo nosí na dresu. „Rozhodli jsme se tak na Ronaldovu počest hned, jakmile jsme se dozvěděli, že jde k nám,“ řekl Tommaso Crozaso, který pizzu dělá se svým bratrem Fillipem. Oba jsou velcí fanoušci Juventusu a mají i permanentky.
Napilno mají i v obchodech s dresy. Fanoušci se totiž snaží vyzbrojit na pondělí, kdy má Ronaldo být představen. V oficiálním fanshopu prodají Ronaldův dres každou minutu. Pravidelně kvůli velkému zájmu docházejí i písmena, která zaměstnanci nažehlují na dresy, a doplňování regálů se zadrhává.