"Co můžu říct už teď? V minulosti se z marketingu pokrylo zhruba deset procent rozpočtu, a zbytek se řešil penězi za prodej hráčů. Po vstupu nového partnera klub ekonomicky posílí tak, že se pokryje padesát procent provozního rozpočtu."
Smlouvu s novým generálním partnerem ostravský klub podepsal na tři roky a v nejbližší době se bude na mimořádné valné hromadě mluvit o změně názvu. Ten by měl v příští ligové sezoně být: FC Baník Ostrava Ispat.
Rekonstrukce a slevy
Z ochozů naproti hlavní tribuně už svítí tři obrovská bílá písmena FCB. Ostatní sedačky jsou modré, vypadá to velmi efektně.
"Rekonstrukci podle projektu Ligové stadiony 2003 jsme začali v červnu, první etapu bychom měli do zahajovacího mistrovského zápasu zvládnout," říká předseda dozorčí rady Vojtěch Flégl. Všechna místa budou k sezení, kapacita stadionu bude 16 520 míst. "Polovinu máme hotovou," dodal Flégl.
Se vstupem nového generálního partnera klesá cena vstupného. Lístek na hlavní tribunu bude stát 70, na ochozy ve středu hřiště 40 a do míst pro vlajkonoše 20 korun. Novinkou jsou vymezené prostory doporučené pro rodiny s dětmi. Tam bude stát lístek na ligový zápas pouze 10 korun!
"Levnější budou oproti minulé sezoně i permanentky," informuje Flégl. "Na hlavní tribunu bude stát 900 a na ochozy 500 korun."
Klubové karty
Každý z fanoušků si může zakoupit tři druhy klubových karet - zlatou, stříbrnou a obyčejnou. Zlatá stojí 2000 korun. Zajišťuje permanentní vstupenku na hlavní tribunu, bulletin na každý zápas, propagační předměty (dres, kšiltovka, tričko, šála, plakát, kalendář, pohlednice...) a slevy na produkty partnerů klubu.
Stříbrná, s permanentkou na nekrytou tribunu a dárky, přijde na 1000 korun. Držitel obyčejné klubové karty (300 Kč) obdrží bulletin a bude mít 25% slevu na všechny reklamní a propagační předměty.
"Pro každého něco," říká Šafarčík. "Navíc prvních pět set zájemců pořídí karty s výraznou slevou." Prodej na Bazalech právě začíná, bližší informace jsou k mání na internetu (www.fcb.cz) nebo telefonním čísle 596 241835.