Jenže je na něm napsáno jméno jiného člověka, jehož totožnost Kubík nezná. Nemá tak šanci údaje na vstupence změnit, protože k tomu potřebuje písemný souhlas předchozího majitele.
Jak k situaci došlo?
Kubík koupil lístek minulý týden v cestovní kanceláři SLAN tour za 3570 korun, ač cena vytištěná na vstupence je 60 eur, tedy zhruba 1800 korun. "O cenu mi tolik nejde, ale když jsem dostal lístek s cizím jménem a zeptal se, jak mi zajistí převod na mé jméno, řekli mi, že to nezajišťují."
Řekli mu, že je to jeho starost. "Chtěl jsem odstoupit od kupní smlouvy, ale musel bych platit polovinu ceny jako storno poplatek," zlobí se Kubík.
"To, že je na lístku jiné jméno, byla první informace, kterou pan Kubík dostal. Pokud se mu něco nelíbilo, neměl podepisovat předávací protokol a lístek přebírat," namítá Pavel Kružliak, referent cestovní kanceláře.
"Nejdřív jsem podepsal protokol, pak přebral lístek. To je moje chyba, ale věřil jsem jim. Nenapadlo mě, že mi prodají bezcenný lístek," říká Kubík, který po cestovní kanceláři chtěl, aby mu dala kontakt na původního majitele. "Prý ho má jen šéf, a ten byl v zahraničí."
Zápas se hraje 16. června v Gelsenkirchenu. Kubík může lístek vyměnit na místě nejpozději dva dny před utkáním. "Ve středu se šéf vrací, potvrzení by možná dokázal sehnat, ale pan Kubík to odmítá, už je prý pozdě," tvrdí Kružliak. "Necítíme žádnou vinu."
Gorila Příbram? Správná odpověď, lístky jsou vaše Kučera vybral první možnost. Tu správnou, pochopitelně. Vzápětí mu však přišlo hodnocení "Litujeme, špatně, hrajte znovu." To Kučeru rozlítilo, proto zareagoval další SMS: "Jste podvodníci..." Další odpověď? Šokující! "Správně, jste v denním kole, hrajte dál." Jak se to mohlo stát? Společnost ComGate, která společně s T-Mobile soutěž zajišťovala, to vysvětluje zpožděním v zasílání odpovědí. "Došlo k tomu v důsledku nečekaně vysokého zájmu soutěžících - bylo jich zhruba trojnásobně víc, než byl předpoklad založený na předešlých zkušenostech. Za to se omlouváme." |