"Rok jsme se s bratry Prosovými (majoritními vlastníky klubu) bavili, že bychom mohli spojit síly a že bychom naše marketinkové nástroje převedli i do fotbalu," říká majitel agentury Josef Jindra.
V čem bude vaše spolupráce s Brnem spočívat?
Chtěli bychom využít našich zkušeností, které máme s individuálními sporty, v kolektivním sportu. Chtěli bychom se zabývat celkovým pohledem na 1. FC Brno.
Můžete být konkrétnější?
U Katky jsme měli projekt, který trval celý olympijský cyklus, a jeden z nástrojů, který se osvědčil, je řízené PR, to znamená, že se dostane sportovec do médií, i když nezávodí. I mimo sezonu se dají dělat zajímavé akce pro sponzory i fanoušky.
Znamená to, že se třeba brněnští fotbalisté stejně jako Katka Neumannová objeví i v televizní reklamě?
Myslím si, že určitě. Věřím, že Brno je schopno vychovat řadu dobrých fotbalistů, kteří se mohou stát tvářemi naší agentury stejně jako Neumannová. Dá se použít i celý tým. Jenže to není záležitostí měsíců, ale roků. Dali jsme si tříletý plán. Nejdřív musíme klub dokonale poznat.
Dá se čekat nějaká novinka už do konce podzimní části sezony?
Dvě akce bychom chtěli udělat už po jejím skončení.
Na který první domácí zápas Brna Katka Neumannová dorazí?
To nemáme úplně vyřešené, protože se jí mění program podle Světového poháru. Mrzelo ji, že nemohla přijet už teď na nedělní zápas s Jabloncem, ale trenér chtěl, aby vyrazila na soustředění do Finska. Dorazí až na některý z jarních zápasů.