"Ne. Zrovna u těchto dvou sponzorů nemáme žádné podobné reakce," uklidňuje veřejnost Martin Rak, marketingový, mediální a obchodní manažer klubu.
"Na dresu v zimě došlo k jedné změně, a to jen proto, že jedna dosud olomoucká firma změnila majitele i sídlo. To ale nemá s krizí nic společného."
Projevila se už tedy na sponzorech Sigmy i ekonomická krize?
Sport a finanční krize
Se sponzory jednám a dotklo se to pochopitelně všech. Někoho víc, někoho míň.
Stalo se, že by některá z firem kvůli krizi odmítla žádost o sponzoring?
Ano, je to tak.
Je to teď častý jev?
Neřekl bych, že častý. Navíc se to stávalo i v době, kdy se tady o krizi ani nemluvilo. Snad na každé schůzce teď ale na toto téma přijde řeč. Řekl bych, že firmy vyčkávají a některé třeba navrhnou podpis smlouvy o chvíli odložit, třeba o měsíc. I ty firmy, kterých se krize zatím nedotkla.
A jak reagují tradiční sponzoři?
Jak už jsem řekl, dotklo se to všech. Stejnou situaci tak řešíme i při obnově smluv, kdy mi třeba navrhnou, ať počkáme na konec ledna, až se všechno po začátku roku zase rozběhne.