Firmu Kappa, s jejímiž zástupci se Baník nerozešel v dobrém a jejich spory řešily soudy, vystřídala společnost Nike. "Podařilo se nám získat velice prestižního a silného partnera, se kterým nás pojí dlouhodobý kontrakt," uvedl šéf dozorčí rady Baníku Vojtěch Flégl.
"Ve fotbale si partnery hodně vybíráme," podotkla zástupkyně společnosti Nike Lucie Grošaftová. "A u Baníku to byla láska na první pohled."
Potíží, jakým se nevyhnula spolupráce Baníku s Kappou, se firma Nike neobává. "Baník je nejsilnější klub v regionu," řekla Grošaftová.
A fanoušci Baníku, kterým vadila modro–oranžová kombinace na dresech, mohou zůstat klidní.
V nové sezoně budou ostravští fotbalisté hrát doma v bílo–modré kombinaci, venku pak v modré s bílými doplňky. "A ještě máme třetí variantu, zlato–černou," doplnila Lucie Grošaftová.
Hýřit barvami už nebudou ani kopačky fotbalistů. "Nike sice jako inovativní firma přišla první s barevnými kopačkami, teď se ale vracíme k původní černé barvě," řekla Grošaftová.