Kromě předem slibované zásilky pěti set dresů přímo od Pumy dodal na Letnou další dvě stovky marketingový partner fotbalového svazu, firma STES. "Míče jsme předali do hráčské kabiny, a dál o nich nevíme," řekl nám pracovník STESu.
Ani Puma, respektive její zástupce Logosport, přesně neví, jakým způsobem bylo s darem pro fanoušky naloženo. "Osmdesát dresů jsme vystříleli ze speciálních děl mezi fanoušky, zbytek měl být před zápasem a o přestávce naházen do publika," říká Marek Novotný z Logosportu. Jestli se tak stalo úplně s celou zásilkou, však netuší: "Nekontroloval jsem to, možná se nám něco vrátilo v krabicích. Ale celá akce byla to dělaná pro lidi, snad se k nim dresy dostaly."
Dvě stovky replik od STESu podle šéfa organizačního oddělení ČMFS Jana Zátorského pravděpodobně naházeli do ochozů sami fotbaloví reprezentanti. "Když se vraceli na hřiště děkovat fanouškům, každý jich tak deset nesl," tvrdí funkcionář. Ani ze strany svazu však nikdo distribuci dárků nikdo nekoordinoval.