Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ronaldo má čtvrtý Zlatý míč, porazil i Messiho. Na předávání chyběl

Zpráva, která nepřekvapí: Zlatý míč pro nejlepšího fotbalistu hrajícího v Evropě za rok 2016 patří Cristianu Ronaldovi. Portugalská hvězda Realu Madrid trofej získala podle očekávání, v hlasování novinářů předčila druhého Argentince Lionela Messiho i třetího Antoina Griezmanna z Francie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75i55r27e62k 75N15e93r95u77š82i82l 4160626788452

Mně tady ta žabomyší válka Ronaldo x Messi přijde strašně vtipná. Půlka planety to furt řeší, jako by to byla zásadní otázka existence lidstva (stejně houby vařeší, protože jedni si od těch druhých myslí, že fotbalu prostě nerozumí - viz. příspěvky třeba pana Jaraba), zatímco ti dva na svých jachtách, po boku krásných žen a s drinkem v ruce, to beztak mají úplně u pr...e ;-D

0/0
13.12.2016 13:16
Foto

F97i80l15i96p 18J48a31r29a23b 1283607710407

Why always me?

+1/0
13.12.2016 13:59

M97i69r70e92k 64N95e15r93u78š67i23l 4410746118572

Protože jste suverénně nejagesivnější (a, upřímně, poněkud nekritický) zastánce Messiho, potažmo Barcelony, na zdejších diskuzích ... nebo naopak, nejaktivnější "hater" všeho okolo CR7 a Realu Madrid, potažmo Portugalské repre ... a protože v tomhle "vyčníváte", použil jsem vás ve svém příspěvku - nic víc, nic míň ...

0/0
13.12.2016 14:20

R61o40m89a18n 35O34p33e44t 1811349805752

já myslim že pan Jarab tady celý roky celkem otevřeně uznává Ronaldovo kvality a hlavně průměr vstřelených branek na zápas, kterýho v Realu dosahnul, ale co se týče srovnávání messiho a ronalda, máme čísla, naprosto přesný čísla, který hovoří jasně, nic jasnějšího než číslo mít nemužeš, všechno ostatní jsou jen pocity. a ty čísla se celkem nepochopitelně ignorujou a místo toho tam máte jen samý pocity. stejně jako Pelta v tašce nebo kde ten pocit tehdy měl.

0/0
13.12.2016 14:35

M53i36r14e43k 24N43e62r96u18š21i88l 4510666728502

Vidíte. Chtěl jsem napsat, že ti dva mají z těchto neustálých diskuzí na téma, kdo je lepší, nejspíš srandu a už se to zase právě na tyhle kecy stočilo ... a mimochodem, když zmiňujete čísla, tak loňskou sezónu nebyl Messi lepší snad v ničem - možná v množství tetování. Podotýkám, že se nestavím na ničí stranu, možná mi trochu lepší přijde Ronaldo, ale je to jen můj dojem a taky je možné, že fotbalu vůbec nerozumím :-/

0/0
13.12.2016 15:32
Foto

F28i23l91i65p 43J46a73r67a81b 1383527460157

Messi 61 zápasů/90 bodů, Ronaldo 55/68. Doplňte si základy.:-P

http://messivsronaldo.net/calendar-year-stats/

+1/0
13.12.2016 15:39

M74i35r87e68k 82N30e60r67u73š33i97l 4970216138482

Mám to štěstí, že tyhle "základy" k životu prostě nepotřebuji. A mimochodem, to, že existuje dokonce stránka messivsronaldo, je vážně docela psycho :-) ti lidi se musí fakt nudit ...

0/0
13.12.2016 15:42
Foto

F49i50l48i51p 61J82a14r31a89b 1683477380797

"a mimochodem, když zmiňujete čísla, tak loňskou sezónu nebyl Messi lepší snad v ničem"

Tady máte jasný faktický důkaz, že se mýlíte. Ale stejně je pro vás důležitější váš "pocit". Zajímavý přístup. Pak ale nemůžete čekat, že vás bude v diskusi někdo brát vážně.:-)

+2/0
13.12.2016 15:47

M68i32r14e71k 96N56e31r81u33š30i67l 4460216828542

Zcela zjevně nechápete smysl a význam mých příspěvků. Možná proto, že platí můj příspěvek ze 14:20. A z toho důvodu jste to právě vy a ne já, koho nelze brát vážně, protože vám zcela jednoznačně chybí nadhled a schopnost akceptovat odlišný názor. Ale dobře, speciálně pro vás ztratím tu trochu času a napíšu, že: Ronaldo řečí čísel minulou sezónu NEBYL lepší ve všem, možná ani skoro ve všem, ale dle těch podstatných čísel (a tady podotýkám, že ve fotbale neuznávám "kanadské bodování" ale pouze góly), dle názoru těch, kteří o tom hlasovali a i dle mně je zlatý míč ve správných rukou. Fotbal navíc - alespoň pro mě - nejsou jen čísla a z tohoto úhlu pohledu je pro mě SUBJEKTIVNĚ (to znamená NE řečí čísel) prostě o kousek lepší CR7. Můžete s tím nesouhlasit, může se vám to nelíbit, můžete proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat ...

0/0
13.12.2016 16:00
Foto

F88i92l66i31p 43J34a27r41a88b 1103837320707

Mirku, z toho se nevylžete. Jasně jste napsal, že Messi neměl lepší čísla, a on přitom měl. A čísla nejsou názor, nadhled u nich nefunguje. Možná mě považujete za agresivního proto, že jsem důsledný, ale pak nepište blbosti, které se dají velice snadno vyvrátit.

Já nikde nepíšu, že fotbal jsou jen čísla, ale je to jediný objektivní ukazatel, všechno ostatní je právě jen "názor".

Btw. pokud "fotbal nejsou jen čísla", proč neuznáváte gólovou asistenci? Není právě ta důkazem herní a "tvůrčí" kvality?

+2/0
13.12.2016 16:40

M14i96r98e45k 90N80e98r51u29š36i10l 4630816668262

Tahle diskuze je na dlouho a hodila by se spíš do hospody k nejen jednomu pivu - tady bysme toho popsali a stejně bychom se asi nikam nedostali ... navrhuji to tedy uzavřít s tím, že každý má právo na svůj názor, ať už je podložen čísly nebo prostě jen pocitem. A je znakem vyspělosti tohle respektovat (ačkoli třeba nesouhlasit) ...

0/0
13.12.2016 16:51

D29a80v15i50d 10Z59á42r96u11b26a 2944549507896

Ano, fotbalu nerozumíte. Messi je totiž ve většině vypovídajících statistik o mnoho LEPŠÍ než Ronaldo. Najděte si statistiku počtu vytvořených šancí pro spoluhráče, průnikových pasů, úspěšnosti přihrávek, počtu tzv. "driblingů". To jsou všechno statistiky, které za a) objektivně ukazují hráčův přínos pro hru týmu a ve kterých za b) Messi zcela suverénně Ronalda válcuje. Messi mnohem více ve své hře riskuje, ale přesto je mnohem efektivnější. Je to něco naprosto nezpochybnitelného a klidně si tady sám sobě lžete dál. :-)

0/0
14.12.2016 0:11

M25i71r23e34k 60N77e35r30u31š54i39l 4830126688662

Další, který nepochopil, že jsem sice v tomto "souboji" příznivcem Ronalda, ale statistiky průnikovosti pasů či počtu driblingů kvůli tomu nesleduji, neboť to mám u zadku. A jestli kvůli tomu údajně nerozumím fotbalu, ačkoli ne něj chodím přes dvacet let a sport jsem dělal i profesionálně, tak ve vašich očích možná. S internetovými experty, kteří znají podle statistik i průměrnou délku tkaniček u bot se fakt rovnat asi nemůžu :) a závěrem - já si nepotřebuji lhát a už vůbec ne kvůli chlapům, které neznám a ani oni mě ... zkuste si jinak přečíst můj úplně první příspěvek a možná pochopíte, že jsem vůbec nechtěl do diskuze, kdo z nich je lepší, zabředávat ...

0/0
14.12.2016 9:40

R66o66m60a67n 10O21p18e93t 1421319215702

mi ty srovnavani taky prijdou nesmyslny, ale pokud nekdo zacne tvrdit, Ronaldo má lepší čísla než Messi, a tím odůvodňuje zisk nějaké ceny, tak asi nebudu zticha, když vím že to je blbost ne? a dodám OK cenu dostal ROnaldo, podle pocitů , ne podle čísel. Nevím jak letos, asi to bylo hodně vyrovnané ale v minulých sezonách měl častokrát Messi výrazně lepší čísla než Ronaldo, a to prakticky všechny měřitelné staty, a přesto se našly lidi, kteří tvrdili že je lepší Ronaldo. a to se bavíme o číslech, který fakt chápe každej kdo prošel pátou třídou základky, ale potom tam jsou další věci, které ty dva fotbalisty odlišujou, a to mohou už posoudit opravdu jen lidi kteří fotbal trochu víc sledují, a za tyto lidi mohu s klidem prohlásit že Messi má daleko širší škálu útočných schopností, než Ronaldo, poměřitelná je i technická složitost jejich gólů, zatímco Ronaldo má hodně gólů z jednoho doteku, tak Messi má ty akce delší, s víc doteka, což jejich náročnost na správné provedení dostává na uplně jinou úroveň.

+1/0
14.12.2016 13:42

R10o97m29a94n 36O57p61e13t 1641869395312

Ale ok, to už je podle pocitu, a počítejme tedy že gól z metru do prázdné brány platí stejně za jeden gól, jako sólo přes půl hřiště zakončenou z 18ti metrů z plnýho běhu do levýho horního vinglu branky.

0/0
14.12.2016 13:45

D87a89v97i58d 60Z21á25r56u72b39a 2444589437856

Napsal jste, že Messi nebyl v žádné statistice lepší. On byl lepší nejen v těch sledovaných statistikách, které jsou do jisté míry zavádějící (góly+asistence), ale také v těch, co naprosto objektivně ukazují hráčovu roli v týmu, jeho přínos a také schopnosti. Jestliže někdo vytvoří 3x víc šancí než jiný hráč, tak není o čem diskutovat, prostě je v té činnosti lepší. A jelikož favorizujete Ronalda, tak jste si toho evidentně nevšiml, takže fotbalu opravdu nerozumíte. Že váš názor nezmění ani objektivní statistika, to už je opravdu na zamyšlení. Hezký den :-)

0/0
14.12.2016 20:56
Foto

F49i77l16i76p 80J12a48r16a35b 1323117580137

Tak to píšete pěkné pitomosti. Nejagresivnější rozhodně nejsem, maximálně si z Ronalda dělám srandu, na rozdíl od některých, kteří mu tu nadávají dost nevybíravě. Že "hejtuju" Real nebo dokonce Portugalsko 8-o to už je úplná blbost. Nejspíš jste si mě s někým spletl, ale to se může stát. Odpouštím vám.

+1/0
13.12.2016 15:15

M35i49r65e12k 78N36e39r79u20š23i58l 4430316168632

Já to nemyslím nijak zle, každý má své oblíbence a ty, které nemusí. Vy mi prostě připadáte jen krapet "aktivnější". Nehledejte za tím nic jiného ...

0/0
13.12.2016 15:27
Foto

F97i69l63i69p 61J49a17r82a96b 1873167360817

No vidíte, to jste napsal krásně. S tím souhlasím.:-P

0/0
13.12.2016 15:37

J80a64n 75P56i11ň17o89s 6171176376643

ano, pan Jarab, stejně jako já, je fanoušek Barcelony a Messiho, ale rozhodně bych netvrdil, že se tu vyjadřuje agresivně. Většinou má vše podloženo statistikami a přesnými údaji, což se o 90ti% zde diskutujících říct nedá.

+1/0
13.12.2016 20:45

B31e14d16ř39i64c56h 42S58m95e84t17a64n68a 9417968638284

Co by asi tak Kristynka delala s holkou?

+1/0
14.12.2016 7:35

M66a67r24t72i10n 57P97l54i47c11h42t23a 2258562901413

Tak ta proměněná penalta není až tak jednoduchá, jak by se mohlo zdát. Ovšem pořád je to "jen" penaltový rozstřel. Já osobně si kromě Antonína Panenky nepamatuju nikoho jiného, kdo kdy za nás kopal penatly (ani na klubové scéně). A toho Panenku jsem ani neviděl, znám to jen z mnoha záznamů.

0/0
13.12.2016 13:05

P97e48t57r 42V76o28c49í54l56k40a 1964727988167

Za Euro mel Ronaldo dostat cenu Trener roku, ne Hrac roku

+2/0
13.12.2016 12:34
Foto

F25i14l53i70p 50J48a23r91a31b 1553187830277

Spíš "Narcis roku". Nejlepší bylo, když se po konečném hvizdu Portugalci seběhli na hřišti a radovali se spolu, jak to týmy normálně dělají, zatímco Ronaldo se nechal objímat svým kadeřníkem, nebo kdo to byl, u postranní čáry.

+2/0
13.12.2016 14:03

R54o98m45a79n 37O26p33e69t 1911489305502

minule v nejakym zapase hlasil ofsajd, kdyz jeho spoluhrac dal gol... a neprihral ronaldovi pred prazdnou branu :D

+2/0
13.12.2016 14:38

J47a28n 68P25i69ň59o34s 6551406856373

Už poněkolikáté čtu, že "Ronaldo proměnil rozhodující penaltu". Celé finále LM hrál tužku a pak dá jednu penaltu (stejně jako 4 jeho spoluhráči) a jakoby to celé vyhrál on.

Ale jinak souhlasím, že si zlatý míč letos zaslouží. Ikdyž Messi byl hodně blízko. Kdyby Argentina vyhrála Copu, tak by novináři měli opravdové dilema.

+4/0
13.12.2016 8:56
Foto

F69i53l16i52p 27J15a26r11a33b 1923107930547

Tak čím začít? Je toho hodně... Nejdřív asi samotnou anketou. Dřív to byla velká sláva, nádherné kreace vizážistů a kadeřníků (vloni třeba Pogba, top!) defilující na velkém slavnostním večírku, redaktoři dopředu píšící, kdo by měl vyhrát, přímý přenos vyhlašování, nejlepší jedenáctka atd. Teď nic. Jedno velké NIC. Já ani nevěděl, že se to vyhlašuje včera. Najednou je to zase jen novinářská anketa, a novináři často ani nevědí, za co se vlastně vyhlašuje. Jako třeba autor článku David Čermák, podle kterého dal Ronaldo v LM 16 gólů, a ono to přitom bylo 7 (5 na jaře, 2 nyní). Messi btw.13. K výsledkům: Ronaldo byl favoritem, ale trochu absurdně pouze díky trofeji, o kterou ve finále nehrál. Měl slušný rok, ale individuálně za Messim zaostal o parník, a nakonec i těch trofejí měl méně.:-) (Pro nechápající, vtip). Spíš bych to viděl tak, že Ronaldo nic zásadního nezkazil (nebo nic, co by se ještě nedalo napravit). Messi nedal penaltu ve finále a Argentina to nerozdýchala. Plus to, že novináři přisuzují kontinentálnímu šampionátu v Evropě evidentně mnohem větší roli, než tomu v Americe. Jinak si nelze rozumně vysvětlit absenci vítěze a možná nejlepšího hráče Copy Alexise v Top 10? Na druhou stranu takový Vardy, na podzim se trápící (a někdy na lávce) asi se třemi góly v kádru týmu zachraňujícího se v PL je 8. Podobným vtípkem je i Rui Patricio.

+7/−4
13.12.2016 8:19

J21a59n 68P56i74ň45o32s 6641326306123

Jo, to je zajímavé. Copu novináři nějak nevnímali.

0/0
13.12.2016 8:59

D29a54v76i61d 95Z83á38r85u68b71a 2744359317726

Konečně rozumný názor. K tomu euru bych ještě dodal, že na něm byl Ronaldo dva zápasy naprosto tragický, týmu spíš na obtíž. Ze 46 střel dal jen 3 góly (2 zoufale bránícím Maďarům), předvedl trapnou komedii ve finále a lidi ho stejně žerou. Tohle mně vadí. Obdivuji ho jako nejlepšího střelce na světě, nicméně do Messiho fotbalové geniality má hrozně daleko. Vlastně asi dobře, že se ta cena dává za týmové výkony, ačkoliv je individuální, protože jinak by ji rok co rok musel dostávat Messi.

+3/−1
13.12.2016 9:31

R15o63m75a47n 95O57p47e34t 1231139195892

presne tak, ty 3 goly na euru jsou dost trapnou vizitkou takovyho hrace. tento turnaj mel vzdycky velkou vahu pro rozhodovani o vitezi teto (nebo podobne) ankety. Ale kdzy vzpomenu na Platiniho 9 golu 1984, pokud vim tak z pencle byl snad jen jeden, tak mi ten Ronalduv vykon na euru pripada opravdu dost slaby az smesny, navic se tam herne pulku turnaje trapil a do finale se projistotu zranil. A diky tomu euru ronaldo zlaty mic ziskal. Rv

+1/0
13.12.2016 10:42

M76i79c93h62a72l 46P33a14l33e72č38e64k 2151498632244

Moc ho nemusím, ale letos byl opravdu lepší jak Leo

+1/−1
13.12.2016 8:15

D34a82v45i33d 47Z82á69r80u56b26a 2364729647946

Individuálně rozhodně nebyl, jeho týmy ale byly lepší než ty Messiho. Na euru hrál Ronaldo děsnou tužku.

+3/−1
13.12.2016 9:34

J41o72s51e15f 16N57o91ž16i98č38k12a 5275491429356

S ohledem na triumf Realu v Lize mistrů i vítězství Portugalska na ME je letos vítězství Ronalda asi zasloužené. Přesto mi nikdo nevymluví, že Messi je lepší fotbalista než Ronaldo.

+5/−4
13.12.2016 7:10

P20e42t56r 92Ž33á98k 1398662855529

Je jiny,ale jestli lepsi to nevim...

+1/0
13.12.2016 8:07

J92a20n 22P15i55ň19o60s 6491386406653

Jsem spíš fanda Messiho. Ten když chce, tak je jednoznačně nejlepší. Jenže mi přijde, že čím dál častěji se mu nechce. Velmi nerad ho vidím se jen tak poflakovat na hřišti.

Ronaldova hra mi nějak neimponuje, ale respektuji jeho vůli a pracovitost (na hřišti i mimo něj).

Každopádně je neuvěřitelné, že jsou oba tak dlouho na vrcholu. Ostatní jména se mění, ale oni zůstávají.

+1/0
13.12.2016 8:35

Z23d10e42n16ě31k 28B83e17r31á30n43e36k 2558465836792

Ronaldo nedosahuje kvalit Messiho, přesto vyhrál ZM.

+5/−9
13.12.2016 1:52

R78o40b94e12r15t 64K61o23c46i78á11n 5529287516767

Fanoušci Messiho před 3 až 5 lety - Messi vyhrál více týmových trofejí a proto musí získat Zlatý míč. Messiho fanoušci letos - proč Ronaldo vyhrál Zlatý míč, když se má udělovat za osobní úspěchy a ne ty týmové?;-D Barceloně opravdu fandí jen duševní žumpa upravující argumenty tak, aby se jim to hodilo do krámu, viz jejich král Jarab.

+14/−4
13.12.2016 1:40

M21a12r68t96i41n 23Z86í11t80e54k 5591642321596

Ježiši a co jsme tady četli v roce 2013, kdy vyhrál s týmem Ribery treble a míč získal Ronaldo? Úplně ty stejné kecy, to není o fanoušcích Barceloně, Realu, nemají si vůbec co vyčítat.

0/0
13.12.2016 7:35
Foto

F83i66l68i70p 39J80a18r42a38b 1593577470297

Kdy měl Ronaldo "větší osobní úspěchy" než Messi, v letech 09-12 a vloni? Ve všech těch sezónách měl Messi lepší individuální statistiky. Plus trofeje NAVRCH.:-P

+2/−1
13.12.2016 7:53

R68a52d26e40k 87V79o52k31á34l 1860488527664

Jak se proboha může zohledňovat při rozhodování či argumentaci týmový úspěch v reprezentaci, kde záleží na štěstí a výkonu týmu? A zrovna letos je to úplně absurdní, aby měl Ronaldo v anketě výhodu v tom, že vyhrál Euro. Dal ns něm tři góly, ve finále hrál pár minut, na vítězství ve finále tedy neměl podíl. Messi dal na Copě pět gólů, ve finále Argentina prohrála na penalty. Ale v soutěži o nejlepšího hráče v Evropě se údaje zohledňuje výsledek reprezentačního finále... To mi hlava nebere.

0/0
13.12.2016 1:26

R91o39b23e56r55t 10K39o62c62i21á41n 5819887696687

A v klubu štěstí a výkon týmu nehraje roli?;-D Ronaldo vyhrál nejcennější klubovou i repre trofej v jediném roce, v LM i na Euru patřil mezi statisticky nejlepší hráče, tudíž je snad pochopitelné, že to v rozhodování bude hrát roli. To přece není tak těžké na pochopení...

0/0
13.12.2016 1:42

O77n72d18ř49e92j 92N27ý57č 6638235717843

Ve fináleLM byl Ronaldo doslova strašný. Na euru taky nic moc. Ve finále odehrál deset minut. Výkon portugalců naprosto nekoukatelný.

0/0
13.12.2016 6:18

P79a38v58e79l 29K28a72r87e77s 8290813146563

Zatímco Messi hrál pokaždé jako z partesu, že?

0/0
13.12.2016 6:54

M18i66c15h40a84l 58S97y19p82t52á60k 4776984588

"na Euru patřil mezi statisticky nejlepší hráče"? To myslíte vážně, vždyť byl celé EURO jalový, finále téměř nehrál.

+3/0
13.12.2016 11:19

M72a74r81e58k 42K83a25l58i33n14a 3419224625268

Ronaldo je komplexní showbyznysová osobnost, která přesahuje hranice sportu.... Messi je je omezený skřet, jehož přesah a vliv je nulový...

+5/−11
12.12.2016 23:39

Z80d90e58n90ě14k 91B84e36r21á26n78e64k 2728745956852

Jenomže Ronaldo by měl hrát fotbal a ne dělat showbyznys. Ten mu tolik, oproti, Messimu nejde.

+2/−1
13.12.2016 7:59

D97a12v30i69d 98Z23á95r69u48b30a 2414589427116

Omezený je tenhle příspěvek, ale Messi je hlavně lepší fotbalista, což je při posuzování fotbalových kvalit o něco důležitější. ;-D

+1/0
13.12.2016 9:36

M98a71r94e81k 38K91a92l68i72n16a 3739464625648

Neuvěřitlení jsou ti "one trick ponnies" Z Leceister... To je výsměch.... To jako vážně...???

+5/0
12.12.2016 23:34

M78a77r20e49k 62K47a15l39i90n92a 3269664945878

Zlatý míč je tam kde patří... Nejen zakončovač, ale i nahrávač..... A kromě Messiho má i společenský přesah.... Messi je omezený skřítek....

+1/−7
12.12.2016 23:32

O51n83d60ř35e92j 19N27ý16č 6688895467143

Ronaldo někdy někomu nahrál?8-o

+2/−1
13.12.2016 6:19





Najdete na iDNES.cz