Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Stébel pro tonoucího ubývá. Olomouc už zase míří ke dnu

Střídání trenéra, předávání kapitánské pásky nebo shánění hotových posil alespoň na krátkodobé hostování. Snaha oživit výkony fotbalistů Olomouce v soubojích o prvoligovou záchranu se vedení Sigmy nedá upřít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a46n 72V72a64r41g32u67l71i68č 7411123367303

Nejhorší možný přístup ke krizové situaci v Sigmě je svádět to na rozhodčí..

0/0
30.3.2016 9:24

P95e66t71r 70V72o15č20k13a 3542420479436

souhlasím

0/0
30.3.2016 18:22

J59a16k86u84b 22J82e84m72e57l72k27a 7589134358426

Nejsmutnější je ,že Sigmu v lize nechtějí. Proto dělají všechno ,aby šla dolů.

Viz utkání v televizi ,které viděl celí národ jak sou ovlivněné a nikdo s tím nic nedělá.

Velice by mě zajímalo co na svazu udělal Lébr ? Protože to je prý hlavní důvod proč Sigma jde dolů ,že to tady vede a proto ji tu nechtějí.

Ne není to blábol.

Tohle je fakt a je to velice smutné.

On pro Sigmu děla až dost a Pelta a jemu podobní jen hází klacky pod nohy.

0/−6
29.3.2016 10:52

Z10d81e29n94ě54k 17S10t88a14c64h 1586879891381

fandím sigmě a nonstop sleduji a můžu říct, že tvůj komentář je úplný blábol !!

0/0
29.3.2016 14:07

Z27d90e40n35ě31k 80S26e80i86d56l 9577271639714

Sedím každý zápas na tribuně a je fakt, že co tam ti pruhovaní šašci předvádějí, to je do nebe volající drzost. A v podstatě v každém zápase, vidí to celý národ, komise rozhodčích pak vždycky trestá (takže to nejsou výmysly), ale příští zápas je to úplně to samé. První sestup Sigmy do druhé ligy byl podle mě jasně řízený skrze rozhodčí, tam nás řezali až stydno, ale letos je to o něčem jiném, Sigma na ligu prostě nemá...

Ale dokud sudím de facto šéfuje estébák a shora ho kryje cinklej předseda, nedá se s tím nic dělat...

0/0
29.3.2016 14:17

Z33d49e23n67ě47k 71S19e31i35d46l 9917351589264

Konečně to někdo pojmenoval. V Olomouci by si měli uvědomit, že jsou opravdu jenom provinční klub, s nadstandardní historií, nadstandardním klubovým zázemím, ale tristní přítomností a velmi nejistou budoucností.

Pokud si někdo v Olomouci myslel, že Sigma do ligy "prostě patří", ať se podívá na jiná srovnatelně velká města, která také dlouhé roky patřila do ligy, třeba Hradec nebo Budějky...

Olomouc je krásné město, ale chudé, nejsou tu žádné velké firmy, které by mohly cpát peníze do ligového fotbalu a hokeje současně. Krajští úředníci nebo vysoké školy to těžko zaplatí. Lébrovi patří velké díky, že finančně Sigmu poslední roky drží, ale jak dlouho ho to bude bavit? Dříve nebo později s tím sekne. A potom to bude konečná, krach může potkat úplně každého, i slavnější a tradičnější kluby, viz Bohemka, Dukla, Víktorka. Ty ale mají tu kliku, že se pohybují v ekonomicky silnější části republiky, takže pro ně existovala cesta zpátky...

Po předloňském sestupu se Sigma do první ligy vrátila v podstatě setrvačností, kádr jí zůstal skoro beze změny, dokonce i trochu posílila, ale byť si postup zpátky zajistila už hodně kol před koncem, tak úplně v pohodě to nebylo. Začátek druholigové sezóny měli tragický, konec jakbysmet, mezi slepými jednooký králem...

Bohužel všechno nasvědčuje tomu, že nás v Olomouci čeká dlouhá doba fotbalového temna...

+4/0
29.3.2016 10:06

J81a29k62u93b 94J43e40m80e85l33k81a 7539264298936

Provinční klub děláte si srandu co pak musí říkat v Příbramy,Jablonci,Zlíně,Slovácku,Teplicích? To jsou provinční kluby bez historie a větších úspěchů.

To samé Dukla Praha ,která měla nejlepší hráče protože Dukla od té doby nic.

Kolik z těch týmu hrálo někdy poháry a něco tam dokázali ?

Sigma porazila dosti slavných soupeřů a ne jen par let zpět.

Viz utkání s fenerbahce 7:1 ,utkání s Marsei, utkání s Real Mardid,Dortmundem,Hamburgem,a tak dále tohle z těch jmenovaných nikdy nedokázal a nikdy nedokáže.

0/−2
29.3.2016 10:57

Z71d47e37n53ě38k 65S63e50i90d50l 9277281959654

U toho všeho jsem byl, jako žáček, dorostenec, ... Od chvíle, co Sigma kdysi postoupila do ligy, jsem byl s ní.

Ale to nic nemění na tom, že Olomouc je provinční město, z pohledu počtu obyvatel (nedávno jsme dokonce na čas klesli pod 100tis), ekonomické síly, nezaměstnanosti, kupní síly obyvatelstva, atd. Pro všechny výše uvedené kluby typu Jablonce, Zlína nebo Teplic samozřejmě platí to samé, rozdíl je v tom, že mnohé z nich jsou v ekonomicky mnohem příznivějším prostředí, ne na Hané, kde s prominutím široko daleko chcípl pes...

Mimochodem všechny výše zmiňované úspěchy Sigmy spadají do doby, kdy ještě měla Sigma silné ekonomické zázemí, stály za nimi Sigma, Moravské železárny, Mazda, v době těsně po revoluci šli hráči na dračku a dobře všichni víme, že v tehdejší době prachy nebyly problém...

A aby bylo jasno, jsem od narození Olomoučák, považuju se velkého partiota, na Olomouc nedám dopustit a myslím, že je to skvělé místo k životu. A nikdy jsem nefandil nikomu jinému než Sigmě...

+2/0
29.3.2016 14:03

P92e42t95r 32V98o97č66k93a 3622310299406

a kdo tu ligu jako má hrát? Už kvůli dorostenecké základně pro celý český fotbal a střednědobé úspěšné tradici Sigma do 1. ligy patří. Je jasné, že si to ukopat musí sama, ale v porovnání s Teplicemi, Libercem, Jabloncem je prostě adekvátním členem... No, rozhodne se na hřišti, bohužel...

0/−1
29.3.2016 11:53

Z51d63e89n85ě92k 54S89e36i62d98l 9647811309604

Problém je, že stávající vedení Sigmy to zřejmě vidí stejně, že Sigma do ligy prostě patří, tečka. Jenže nepatří, nikdo do ligy nepatří, pokud na to nemá dlouhodobě kvalitu, na hřišti i mimo něj. A Sigma tu kvalitu dlouhodobě nemá, minimálně posledních pět let je tristiních, s kraťoučkými epizodami lokálních úspěchů to s ní jde od desíti k pěti.

Jinak Jablonec je samozřejmě kapitola sama pro sebe, ten podle mě nepatří ani do pralesní ligy, ale srovnávat Sigmu s Libercem a Teplicemi zas tak mimo mísu není, minimálně pokud jde o pohárové účasti a tituly. Tahat sem dorosteneckou základnu (ostatně ta má aktuálně také problémy) je taky mimo, to že dělají mládež, jim nedává právo hrát první ligu. První liga není za zásluhy, ta je za kvalitu...

Prvním krokem k řešení problému je problém si vůbec uvědomit, pojmenovat ho. A to s v Sigmě doteď bohužel nestalo...

0/0
29.3.2016 14:11
Foto

A28n77t70o53n76í25n 44S24t92r89e85j31c 8275304365774

Bohužel?! 8-o

0/0
29.3.2016 14:15

J84i16ř33í 96M23a10c60h15a57l72a 7372682132930

Je pravda, že do toho Lébr sype svoje peníze. To, že za rok a půl nikdo nepřišel a nedal peníze do klubu? Dobrá, ale je to cca 2 roky co Ujfaluši, Hapal, aspol. nabízeli svoji pomoc a údajně i okolo 5mil korun na sezonu od nějakých sponzorů. a co z toho? Lébr je v odstatě odmítl s tím, že 5mil není až tak velká částka. Vždyť ze Sigmy odešli Runták, Rak a další co to dělali dobře, bohužel. Minář se lekl, že by ho Hapal nahradil ve funkci sport, ředitele. A Ujfalušiho nabídka ohledně skautingu taky nebyla vyslyšena. A mládež? Podívejte se na tabulku 1. dorostenecké ligy. Díky víkendové výhře se U19 vyhoupla na 15.příčku - 3body od úplného dna! Jak píše p. Pečinka, vyházet všechny bafuňáře a začít od znovu. Třeba bez Lébra, a třeba i z 3.ligy.

+1/0
29.3.2016 8:49

S77l23a11v47o78m88í32r 19B53e14n94e36š 6692987100704

Fanoušci Olomouce i Ostravy mají přeci rádi vzájemné severomoravské derby. Takže tím pádem o něj nepřijdou ani v příštím ligovém ročníku.

0/−1
29.3.2016 8:02

V36á68c98l83a23v 57J57o33p46e28k 3274656948149

Radši na tradiční Sigma - Baník než Příbram - Jihlava. Dost bylo v lize drnovic,bohdančí,benešovů.....

+1/−2
29.3.2016 8:32

L86i75b21o97r 22P71e30č78i50n47k54a 3756624

bohuzel si nejsem jisty, zda to radeji nenechat vyhnit do zakladu, vyhazet vsechny bafunare a zacit odznovu. ale to by sluselo vicero klubum, celemu ceskemu fotbalu a pak prenesene i cele politice. proste koryta ftw :-P

0/0
28.3.2016 20:31

P29e11t86r 39V60o15č85k45a 3682680289796

Zní to sice zvesela, ale je otázka, zda by to neprohnilo do hnoje, z kterého by se do 1. ligy štrachalo věky

0/0
28.3.2016 22:53

V29í64t 77H11r60a71d66i23l 2494265291252

Problém je čistě ekonomika klubu... Když se podíváte na mládežnické kategorie Sigma vyhrává ligu v celé řadě z nich. Problém nastane až v přechodu do mužů a klub v nejchudším kraji má jasný problém...

0/0
28.3.2016 19:27

P71e85t37r 50V57o27č61k39a 3472940389316

tento článek je z regionálního olomouckého zpravodaje. V tištěné podobě již byl před pár dny...

0/0
28.3.2016 19:01

M59i87c65h59a19l 67N28o16v92á27k 4925163517773

"Nezažil jsem za rok a půl, co jsem tady, že by někdo přišel a chtěl sem dát peníze,“ říkal před osmi měsíci Minář.

To je snad vtip, panu Minářovi se zdá normální, že někdo rozdává peníze. Možná by ho měl někdo štípnout, aby se probudil. Nebo mu vysvětlit, že peníze si musí zasloužit a protistraně za ně něco nabídnout!

+12/0
28.3.2016 14:35

R89o75m86a62n 23V13í81c70e67n74e76c 2449872508172

Ale nemusí za ně něco nutně nabídnout. Proč by někdo třeba provozoval zmiňovaný Baník - klub bez výsledků, dobrých hráčů, bez vlastního stadionu. Prostě s fanouškovství do toho dává někdo prachy, které se nemohou nikdy vrátit, což ostatně platí u drtivé většiny klubů.

0/0
28.3.2016 15:27

V88í42t 34H36r56a51d72i15l 2164135801962

Co nabídla například Slavie krom toho, že je v Praze?

0/0
28.3.2016 19:33

J23a31n 53V92a31r98g79u37l85i51č 7841813357483

Teď na počátku jara je stébel vůbec málo a navíc, co je jim do Sigmy, ať se zachrání sama..

0/0
28.3.2016 14:08

V87í29t 90H82r73a79d77i97l 2144845671782

Však to není povinná četba ;-)

0/0
28.3.2016 19:39

J94a35n 27V69a80r58g41u15l67i49č 7241803557453

Těm stéblům, co je jim do Sigmy..

0/0
29.3.2016 8:47

M18i23l31o46š 57D51v11o17ř63á52k 4243333386104

Třetí článek o Olomouci? Za chvíli tu o nich bude více článků, než kolik dali v tomto ročníku ligy gólů.

+5/−1
28.3.2016 12:49

P29e24t27r 68V34o51č13k53a 3202260709356

no tak je repre přestávka a pro objektivního znalce fotbalu není Sigma nějaká rychlokvašená haluz. Její cesta do hnoje je v dlouhodobějším kontextu trochu nestandardní a v boji o záchranu celkem zajímavá zápletka, která je alespoň pro příští dvě kola aktuální

0/0
28.3.2016 22:59

Z49d29e79n47ě15k 19K36u38č71e64r76a 3665363266778

Sigmě fandím a přál bych ji I.ligu i v příštím roce. Jako jednu ze zásadních chyb jsem viděl a označoval už v červenci PŘIHLÁŠENÍ Béčka do FNL. Jednak mi to přišlo jako plýtvání financema a jednak to tak trochu dokumentovalo, že v Olomopuci mají sice širokou základnu, ale sami se nemůžou rozhodnout pro těch 15-18 nejlepších, kterým dát důvěru pro ligu. A tak si mechali k kádru A + B cca 30 fotbalistů, které mají možnost točit v Ačku, což se taky částečně děje, což do kádru vnáší nestabilitu a nejistotu. Myslím si, že to chodu v klubu víc uškodilo než prospělo. Někdo mne v diskuzích před soutěží ujišťoval, že Sigma B bude hrát špičku FNL, díky kvalitě téměř prvoligové, no nestalo se. Zachraňuje se zákonitě i Béčko.

+3/−4
28.3.2016 11:50

M87i71l74o54š 56D29v41o84ř53á31k 4553553146424

Tak pokud sestoupí A tým, tak béčku může mít sebelepší výsledky, ale bude muset jít o soutěž níže. Jenom netuším, jak by se řešilo, kdyby béčko postoupilo a áčko šlo dolu.

+2/0
28.3.2016 12:51

Z63d12e14n75ě31k 12K80u36č25e46r15a 3965103386648

to už historie taky zná a zažila .... v dalším ročníku by měli právo postavit jeden tým do I.ligy a druhý do II.ligy. A bylo by jen na Sigmě, koho dá na soupisku prvoligového týmu

0/0
28.3.2016 22:19

Z46d59e41n18e72k 25H81r44d70i24n16a 9180449363260

Nemyslím si, ž by to bylo špatně, že béčko hraje 2. ligu. Hostováním klub v součansosti téměř žádné peníze nezíská, často musí hráčům platit i v cizím 2. ligovém klubu úplně nebo částečně platit plat, kvalita tréninku může být všelijaká. Jediné pozitivum vidím v tom, že hráč na hostování pozná podmínky z jiných klubů a může si těch olomouckých víc vážit a víc na sobě makat.

A kvalita současného béčka je asi vyšší než MSFL, kdy loni ji poměrně s přehledem vyhrálo. Hráči navíc většinou o rok zestárli, získali další zkušenosti, ti nejlepší se přesunuli do áčka (Ševčík, Štěrba) a zřejmě by béčko v MSFL dominovalo ještě víc.

Problém olomouckého fotbalu není v kvalitě béčka. Podle mě je v tom, že z toho kvanta dobrých hráčů se nedaří vybrat či vychovat úplné špičky, které by pak byly kvalitou i v první lize. V poslední době rostou hlavně kvanta hráčů, kteří nemají relativně problém se chytit v druhé lize.

+1/0
28.3.2016 22:40

P59e62t32r 95V17o61č71k90a 3142240959606

Souhlasím a jen tak na okraj bych vycitoval hlášku "Hráči navíc většinou o rok zestárli" - Cimrman hadra;-D

0/0
28.3.2016 22:49

Z55d37e48n58e28k 12H29r16d71i23n47a 9400269813670

tady je to myšlené, že jsou to mladí hráči, takže u nich je to pozitivní vývoj (zkušenosti hlavně). Ale jinak trefná poznámka :D

0/0
28.3.2016 23:00

A42n61t25o92n46í10n 98S86v51o73b14o30d13a 7740684378

Já mám rozporuplné pocity. Olomouc je mi sympatické město a koneckonců i Sigmu docela beru pozitivně, z moravských prvoligovych klubu se Slovackem nejlépe. Ale zároveň jsem spokojený, pokud se občas mění "zavedené poradky" a sestoupí i velkoklub. Tak vlastně sestup velkých klubu beru pozitivne, protože v tom vidim to, ze to previjenom neni uplne o penezich a o zakulisi. Ale narozdil od autora bych nevidel osud Sigmy nejak spatne. 1) Olomouc ma skoro 100 000 obyvatel a v olomouckem kraji neni momentalne ani jeden! dalsi tym v nejlepsich dvou soutezich, tedy celkove potencial veliky! 2) Tradice a i proto se podle mě sponzoři najdou aspoň par 3) solidni "moderni" stadion 4) jak i pise autor, kvalitni a siroka prave s mladezi 5) loni vyhrala rezerva Sigmy MSFL a postoupila, je videt, ze maji siroky kvalitny tym - cimz opravuji lehce bodě

+1/−1
28.3.2016 10:59

A93n76t63o35n17í32n 64S86v15o24b29o53d46a 7240914788

bod číslo 1) a to, že další tým v kraji je, ale je to zase Sigma! :-)

No, ale je to v podstatě můj "laicky" názor, nevidím do bafunaru Sigmy apod., to autor urcite rozumí líp, ale já bych se dlouhodobě nebál o ne

0/0
28.3.2016 11:05

A35n93t38o38n87í30n 59S60v56o50b95o83d24a 7800264418

O ně.....

A ps: jak autor argumentuje u B.O. tak se dá říct to samé dle mě i u Sigmy..................

..........++++,,,,,,,,,,,,,____,_,,,,,,,,,,,,,,,,,,

0/0
28.3.2016 11:07

V12á85c53l62a61v 55M59y20š96k38a 9866315795546

Fotbal se v Česku dělá jako drahý koníček. Další Kubíček není na obzoru a Číňany zajímá jenom Praha. Druhá liga Olomouci sluší a fanoušci si zvyknou.

+4/−2
28.3.2016 10:40

V49í36t 81H35r94a19d45i39l 2484725261132

To je z hlediska historie klubu a dorosteneckou lihni pro celou ligu úplna blbost... Sigma rozhodně patří do I ligy jen potřebuje silného sponzora...

+2/−1
28.3.2016 19:32

L78i65b35o79r 71P34e97č87i50n59k70a 3386264

to je jak napsat, ze druha liga slusi brnu. co se tyce historie, tak sigma do prvni ligy patri. kde by navic byla nejaka rivalita, kdyby prvni ligu hralo 5 tymu z prahy a zbytek vicemene z cech?

0/0
28.3.2016 20:29

Z79d43e27n41e59k 42H38r80d11i10n69a 9120889853160

Kubíček není spása, on naopak musí být rád, že musel odejít v době, kdy odešel. Protože posledních 5 let je ve znamení velkého poklesu hráčských cen (především u průměrných hráčů), což souvisí podle mě hlavně s tím, že v Německu za posledních 10-15 let pořádně dupli do práce s mládeží a kupují od nás jen ty hráče, kteří jsou tady absolutní špička (a i ti mají minimálně zpočátku problém se prosadit). díky tomu je menší příliv peněz z ciziny a tudíž míň peněz na prodej v rámci naší ligy a tedy nižší ceny. Dřív nebyl problém prodat hráče, který se jen lehce prosadil na mezinárodním poli v U21 nebo v evropských pohárech a už šel za pořádný balík peněz ven.

V roce 1998 zazářil Heinz na úrovni poháru UEFA (góly Olympique Marseille), pak uhrál 2. místo s U21 v roce 2000, v lize dal v 80 zápasech 17 gólů a v 23 letech odešel do Německa za 60 milionů korun. A v krátké době odešli také Ujfaluši, Rozehnal, Kobylík, Kučera, Hubník R. (Kromě Rozehnala a Hubníka všichni do Německa). Dneska? ....

Dneska? Kolik hráčů šlo po ME U21 ven? Kliment, který zazářil v jednom zápasu. Sparta není schopná prodat Krejčího už delší dobu, možná se jí to podaří po této sezóně, šance by to byla.

0/0
28.3.2016 22:59

J95a71k46u80b 46J58e76m92e84l26k65a 7629324908136

Druha Sigmě sluší ?

To si snad děláte srandu.

Do druhé by měla konečně spadnout Příbram jenže tu drží Starka tudíž nikdy nesestoupí.

Jablonec i Peltou nic nedokázal.

V lize je spousta jiných týmu co by měli hrát druhou ligu.

Viz Příbram ,Jablonec ,Dukla Praha tezi jen z historie.

Na tyhle tři týmy chodí par lidi a nikdy neměli vyprodáno nebo více lidi.

0/0
29.3.2016 10:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze