Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nebojácní fotbalisté Zlína cítili v Plzni po sporných situacích zmar

Sparta s Plzní jsou v Synot lize ve čtyřbodovém trháku. Sparťané zvládli duel v Příbrami (4:0), zato Plzeň se nadřela na výhru se Zlínem (4:2). A po ní se řešil výkon sudích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A17l12e48š 91V27a76j97g50a54r 6792899139246

Nemá cenu to řešit...Radši Plzeň než Sparta. Jedeme ševci!!!!

+2/−1
19.10.2015 22:52

A49n80d33r89e62j 64K45r71á26l 7945676115165

Plzen podmazla golmana a sudiho.. Dobre osefovany R^

0/0
19.10.2015 15:35

J69o62s70e32f 22N33o83v53á41k 8754390563918

No zářez to byl excelentní..ale proč tak okatě proboha8-o

0/0
19.10.2015 16:57

P20a87v22e11l 39P64e64c49h 9960685605648

Nejsem sparťan, slávista ani plzeňák, vlastně nikomu nefandím. Zápas jsem viděl, Zlín nehrál špatně, ale  prohru si dle mě zavinil sám. 1. a 3. gól byl zlínského brankáře a ofsajd by se vůbec neřešil, kdyby zlínský hráč po perfektní zpětné nahrávce uklidil míč do poloodkryté brány a nenahraval spoluhráči  na hranici ofsajdu.;-)

+4/−1
19.10.2015 14:27

J15a21n 23N93o90v16á80k 6907210168453

když nikomu nefandíš, jako bys nebyl;-)

0/0
19.10.2015 16:16

M78a32r66t66i28n 70K17u15n92e43s70c53h 2563593249

Jsem plzeňák v exilu. Plzni fandím, ale pokaždé, když vstřelí gól ze sporné či špatně posouzené situace, tak mi to štve, protože Plzeň nepotřebuje mít výhody, Na druhé straně laciné řeči o to, že spiknutí dokazuje třeba množství penalt co kope Viktorka kope, nebo že žádný jiný klub tady neřeší sporné situace jen někdy Sparta. 

Viktorka kope více penalt ano, ona hraje totiž nátlakový útočný fotbal s kvalitou ve finální fázi. Takže neslyšíte kometář "a v druhé polovině naopak vystřelila Viktorka" (tohle říkali na radiu impuls o víkendu v zápase bohemky s Brnem). Pokud má VIktorka 10-15 šancí za zápas, množství penaltových situací samozřejmě taky roste. 

Sparta měla tento víkend dva sporné momenty... ale článek tu chybí... ale sporné momenty jsou v každém zápase naší ligy.. a hovoří to o kvalitě spíše rozhodčích... 

K zápasu.. Ano Zlín hrál v poli skvěle a kdyby jim zachytal brankář měli si odvést min bod.. ale brankář ovlivnil zápas nejvíc.

1. penalta: rozhodčí myslím neukazoval výhodu, ani by to nestihl. penalta byla přísná ale jak řekl ve studiu BRŇÁK Švancara - faul tam byl - jen ať to sudí pískají. A sudí měl metr, který dodržel i dál a pískl také penaltu na druhé straně,

2. ofsajd ... ano bylo to na hranici a skoro v každém zápase slyšíme.. tohle měl rozhodčí pustit... a měl to pustit i tady. Ale nepouští to nikde.. ani v LM.

3. Ano Mahmutovič pád přihrál.. stejně jak to dělají fotbalisté na všech úrovních. Škoda, že se "umění upadnout" bere jako dobrá vlastnost útočníka... škoda,že fotbalistou roku může u nás být ten, co v té sezóně byl všech simulantů král.

+15/−4
19.10.2015 13:57

Z64b13y45n66ě71k 92J19a66n16d21a 9709596501688

Článek o zápasu Sparty mi tu chybí, také, ale pokud noviny mlčí pro nás jen dobře, neboť utvrzují nagelovyné polobohy o tom že na ně nikdo nemá a pak vyjedou do Evropy nebo do Plzně a koukají co si to ti soupeři na ně dovolují. Pro nás jen dobře, pisálkové pište proti Plzni dál, a hlavně nezapomeňte oplakat pa Šťastného a tím ho utvrdit že jsou stále nejlepší a nikdo na ně nemá. Pro nás Plzeňáky jen dobře a ten sranda článek skousnu s nadsázkou co tě neporazí to tě posílý.

+2/−3
19.10.2015 14:07

M58a64r80t14i51n 42M78a72r96š46á77l 5891633677314

V podstatě se oba shodujete, že vám zde chybí více článků o Spartě. R^

+1/0
19.10.2015 14:27

Z44b66y65n44ě76k 51J77a55n53d43a 9529696641598

Zpohledu nezávislého tiku ano, z pohledu fanouška Plzně ne;-D

+1/0
19.10.2015 14:49

Z54b57y21n66ě46k 44J77a89n49d14a 9269446911158

Pro pana nováka tisku:-)

0/0
19.10.2015 14:51

F98i87l81i38p 51K45o71u53t14e25c73k26ý 2793193369698

;-DR^ Hlavně že jsou děti Šťastný.

0/0
19.10.2015 14:50

J98a72n 24N22o52v87á66k 6337270328523

je dobře, že se posílýš... Aspoň vidržýš díl.

0/0
19.10.2015 14:46

S54t27a60n27d41a 58C71h56v65o60s24t 1272298

Sezona 14-15, Strely na branku PLZ:SPA - 201:198 (1,5%)

Strely celkem 493:466 (5,8%)

Drzeni mice 59:57 (3,5%)

Utoky 2960:3038 (2,6%)

Chance index 1888:1811 (4,3%)

Penalty 11:7 (57,1%)

Tedy krome penalt vsechny statistiky s rozdilem v radu procent. Jak se to da okomentovat?

0/0
19.10.2015 14:51

M87a10r53t95i91n 29K63u68n62e78s15c52h 2303793629

zpusob hry v sancich... sparta centruje.. nastreluje.. strili z dalky.,... plzen se snazi prejit do vapna pres jednoho dva tri hrace...

+4/0
19.10.2015 15:17

S20t31a58n20d28a 91C27h36v52o96s41t 1662188

To vsechno zohlednuje Chance index. V nem je Plzen lepsi o 4,3%, nikoliv treba o 40%.

0/0
19.10.2015 15:23

M61a70r18t84i55n 93K33u51n44e70s40c97h 2683823909

no to ti zadny index nezohledni... pokud petrzela, pilar, rajtoral, mahmutovič a další a další reší šance náběhem ... a sparta hraje na lafatu který stojí před bránou... je to prostě rozdíl...

+4/0
19.10.2015 15:30

S48t55a74n21d78a 19C45h44v12o13s97t 1362708

Ale no tak, pane kolego. Dal jsem argument, vecny, nejsem autorem uvedeneho indexu, ale aspon si najdete, jak se pocita. Hadanim se nikam nedospejeme. To bych mohl rict, ze kdyz teda Lafata stoji pred branou, tak proc se na nej penatly nepiskaji? Mimochodem, nemyslim si, ze by Lafata stal pred branou. Stojici utocnik goly nedava.

0/−1
19.10.2015 15:37

M73a11r97t59i61n 55K17u91n69e30s96c35h 2553203759

jejda hned kolega... ja se nehadam... proste zadne cislo nezohledni zpusob hry.. lafata dostava prihravky do golu... nabiha do prostoru bez mice... to je jeho zpusob... plzen vnika do 16ky s micem. snaha obrany hrat mic se nekdy nepovede... 

jinak rozdil neni 57% ... je to jen matematika... ale mezi 11 a 7 neni 57%.. kdyz zvyšíte číslo 7 o 57% je to 11 to jo .. ale to neni rozdil... ale to je prkotina.. horsi je ze jedna z tech sedmi je povestna lafatova penalta...

0/0
19.10.2015 15:52

S59t28a22n59d18a 36C87h95v31o30s87t 1972268

V tom s vami nemuzu souhlasit. Existuje rada cisel (neni jen jedno, to je fakt), ktera dokazou styl hry pomerne dobre kvantifikovat a na jejichz zaklade se daji porovnavat styly hry ruznych mancaftu a konkretnich hracu. Mozna vas asi nepresvedcim ani heslem "Fotbal je veda", zvlast kdyz jeho autorem nebo propagatorem je trener Hrebik :-)

A k tem nabehum s micem nebo bez mice - i nedovoleny zakrok na hrace bez mice ve vapne se tresta penaltou.

0/0
19.10.2015 16:05

F35i16l80i56p 66K62o77u43t71e79c45k22ý 2753973779348

Tomu chlapci stačí říci jméno Kadeřábek, který měl loni desítky náběhů do vápna. Ale otázka je, zda by to pochopil...

0/0
19.10.2015 16:09

M77a84r32t97i69n 83K82u90n48e28s43c85h 2143763399

je pekne ze jste se prestal vyjadrovat k velmi sveraznemu pocitani rozdilu... fotbal je veda.. to ano.. ale jedno cislo nedokaze popsat jak hra tymu vypada... 

na hrace bez miče obrance zdaleka nereaguje tak jak na cloveka s micem.. pokud tohle nachapete.. pak chapu ze resite indexy ale hre jako takove moc nerozumite.. ano i sparta hraje natlakovy zpusob a ma hrace kteri prekonavaji 16ku s micem.. ale je jich mene.. styl hry je jiny... ale i 7 penalt je slusne cislo...

jak uz jsem jednou psal... nevim presne cisla. mozna to budete vedet... typuju.. opravdu to nevim.. ale rekl bych ze stylem hry bude mit vice penalt barcelona nez real....

+1/0
19.10.2015 16:22

S73t56a89n66d62a 48C49h67v92o42s41t 1872478

Pokud chcete zajit na prednasku ze statistiky (ci ji sam vest), rad se zucastnim. Ja se tez zdrzuji nevecnych poznamek k pravopisu a stylu vyjadrovani. Neberte moje rejpani nijak zle, proste ve svetle srovnani rady velicin je zrejme, ze tech pencli kope Viktorka vyznamne vice, nez je v kraji zvykem .-)

Snad jen k tomu reagovani na hrace s micem nebo bez mice - pokud berete chapani fotbalu tak, ze se hraje jen tam, kde je mic, ja vam tento nazor neberu. Mozna vas to tak nekdo ucil nebo jste to jen spatne pochopil.

No a k te Barcelone a Realu: 2014-15 Barca 6, Real 11.

0/0
19.10.2015 16:53

M75a46r42t38i19n 71K53u44n64e10s55c51h 2323893189

hmm pomer panalt Barcelona Real jsem necekal... nic mene rozdil vetsi nez u nas.. asi realu nekdo nadrzuje podle vasi logiky.

vase srovnani velicin je usmevne... stejne jako je veda fotbal je veda matematika.. fotbal do tabulek a cisel nenarvete.. a proto ani trener hrebik nebude mit nikdy velke uspechy... mozna delam chyby v pravopisu ale ja na jeho zaklade nestavim teorii... vy na cislech spatne spocitanych ano... 

demagogie o hrani s micem a bez mice je skoro za hranici vkusu... ja nerekl ze se nehraje jen tam kde je mic... rekl jsem, ze pokud hrac vnika do 16ky bez mice obrance ho hlida a atakuje ale trochu jinak nez  kdyz tam vstupuje s micem.... nesnazi se ten mic hrat a tudiz nedochazi tak casto k faulum.

jinak pro priste... pokud cisla 7 a 11 jsou docela blizko sebe.. tzn pokud napisete ze rozdil je skoro sedesat procent (mimochodem 50% je polovina) tak to vypada divne... kdyz nevite jak se to pocita.. tak proste napiste "velky rozdil" a je to... nemusite se stavet do role najakeho odbornika... 

kdyby byl fotbal jen veda byl by pan Hrebik super trener.. kdyby byl fotbal jen o emocich pak byl super trener ale protoze je fotbal jaky je... je dobry trener Vrba... Lavička a pod

0/0
19.10.2015 17:20

S48t28a90n38d94a 50C71h65v84o41s24t 1842378

Ten pomer BAR/RMA mi byl taky divnej, ona ta lonska sezona byla trosku vyjimecna. Predlonska vyzniva temer zrcadlove opacne. V souctu za 5 minulych sezon plus letosek je to 46:54. Pro srovnani PLZ/SPA za stejne obdobi (samozrejme mene zapasu oproti La Lize) 40:25.

Jinak pripominam, ze muj puvodni prispevek byl jen prosbou o komentar. Spartu nijak podrobne nesleduju, vyuzivam jen evidentni rivality mezi fandy VP a ACS.

Rekl bych, ze ani Hrebikovi a uz vubec ne mne nejde o matematiku. Ja resim statistiku, coz je trochu odlisna zalezitost, i kdyz obe discipliny maji k sobe blizko. Ta cisla nejsou spatne spocitana. Vychazim z oficialnich dat Synot ligy. Ano, muzeme se prit o zaverech, ktere na zaklade techto cisel cinime.

A pokud jde o ten rozdil (index), pokud napisu, ze rozdil (ve smyslu matematickem) je 5, z hlediska statistiky nam to nic nerekne (a se zakonem velkych cisel na me nechodte :-)

A jeste k te vede - spatne ctete. Nikde jsem nepsal, ze fotbal je JEN veda. Samozrejme, ze se na hre a vysledku podepisuji mj, emoce a nahoda, bez toho by to byla asi pekna nuda :-)

0/0
19.10.2015 17:59

F27i39l64i37p 95K45o24u11t84e15c75k42ý 2323933189558

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
19.10.2015 16:09

O44t24t39o 58H40a28l73í51ř 9133927958146

Na váš argument přidal p. Kunesch protiargument - docela věcný, který se týká stylu hry. Navíc rozdíl v penaltách mi nepřipadá nijak extrémní vzhledem ke stylu hry obou týmů.

0/0
19.10.2015 16:51

S79t56a95n93d85a 25C27h35v45o27s55t 1862758

"Styl hry..." Me zajimaji cisla :-) Popiste to, zmerte to, podporte to necim vecnejsim nez jen frazi stokrat opakovanou v diskusich.

0/0
19.10.2015 16:56

M16a62r23t25i95n 71K56u62n19e50s26c84h 2363963979

jenze cisla fotbal nedelaji... navic pokud vas zajimaji tak je spravne interpretujte. jsou tu lide kteri se snazi vzbudit pocit ze plzen vyhrava diky penaltam, diky nim ziskava tituly atd... jenze plzen obstava dlouhodobe i v evrope a to se treba o sparte rict neda... 

pokud se resi penalty musi se vzit jedna po druhe a rict jestli rozhodci udelal chybu nebo ne a potrestat ho... penalty typu lafata bych potrestal hrace i rozhodciho.. v tomto konkrenim zapase byla penalta narizena za faul... malinko prisne.. ale faul tam byl... a na druhe strane po prestavce nasledovalo to same.. pomerne prisne a pisnuta... o chybe nebo zameru bychom se mohli bavit pokud by rozhodci jednu piskl a druhou ne... ofsajd odmaval jiny rozhodci....

to je vecne a k tematu

+1/−1
19.10.2015 17:31

S64t23a34n12d48a 20C30h38v18o80s55t 1172758

V nazoru na cisla se asi neshodneme (ale verim, ze prat se kvuli tomu nebudeme). Ja na statistiky dam a sam si je u sveho mancaftu i delam. Tim "svym mancaftem" nemyslim z pohledu fandy, ale z pohledu meho skutecneho fungovani u tymu.

"Spravna interpretace" - to je to, oc tu bezi. Kdo rekne, co je spravne?

Souhlasim, ze pokud bychom meli resit skutecne penalty, museli bychom treba tech 40 plzenskych z poslednich 5 a pul roku (nebo 25 spartanskych, to je jedno) projit jednu po druhe. Tu proti Zlinu jsem nevidel, videl jsem zas jine, ktere korespondovaly treba s pokusem Lafaty. Ale nechci se rejpat v minulosti, tesim se na ctvrtek a na to, co predvedou vsechny tri nase mancafty v EL.

0/0
19.10.2015 18:27

O82t20t26o 68H52a81l34í64ř 9603357168306

Ale pískají;-). Nepamatujete? Ale on je na ty pády děsné kopyto, třebaže je to šikovný útočník.

0/0
19.10.2015 16:52

J49o50s70e15f 79N19o58v28á29k 8704310913528

Jestliže je myslivec stále na čekané  je imrvere v ofsidove situaci

0/0
19.10.2015 17:00

S47t65a84n34d14a 43C49h64v79o79s97t 1332568

OT: Scasny dostal flastr od UEFy - dva zapasy mimo lavicku.

0/0
19.10.2015 13:36

F42i54l72i42p 13K86o27u81t98e68c59k32ý 2383713969878

Děkujeme, umíme si otevřít i jiné články. R^R^

0/0
19.10.2015 13:37

S55t21a88n34d26a 14C26h48v40o56s90t 1662658

Nojo, moje chyba, uz se to sype ;-D

0/0
19.10.2015 13:39

F68r69a71n81t32i76š14e55k 86T66l43u74k69a 3487959352112

Diskuse na  iDNES, je silně ovlivněna vztahem fandů k příslušnému klubu. Tito fandové = členové FANS, jsou ale zatíženi tzv. „Klubovou slepotou“ a já jimvždy odpouštím jejich různé pohledy na herní situace ?Za tu klubovou slepotu, která ale přinášívelmi neobjektivní názory, opravdu většina fandů nemůže ! To by se mělov těchto diskusích tolerovat a odpouštět. Ale co nelze tolerovat aodpouštět nikdy, to  jsou nenávistné, hrubé a sprosté urážky, nebonadávky, ke kterým se snižují někteří diskutéři ! Jako příklad  té největší nenávisti a poklesu lidskýchvlastností, jsem  zahlédl na iDnes, příspěvek FANS Sparty -  Šobáně, který přál Limberskému zranění, přité jeho autonehodě ? To je  odsouzení hodné a velmi smutné!!

+10/−3
19.10.2015 12:11

F74i71l52i75p 34K67o19u98t39e37c37k33ý 2123563959608

Já mu ho přál taky, raději jemu než aby zabil nevinného člověka co mohl jít náhodou kolem.

+5/−6
19.10.2015 12:52

P26a39v97e87l 50H15o93l91m42a68n 9547544598550

Souhlas, kdo ohrožuje životy jiných, zaslouží jen to nejhorší a v případě toho odpudivého plzeňského individua to platí dvojnásob !  Lidsky je to jen odpad, který nemá žádnou hodnotu a fotbalově na tom už není o moc líp, pokud mu sudí nejdou na ruku a netolerují mu jeho fauly a prohřešky.

+3/−4
19.10.2015 12:58

J64o29s22e38f 80N28o24v88á44k 8114610823928

Tak tohle je neskutečná vymaštěnostRv

0/0
19.10.2015 17:03

O48t76t31o 83H20a47l23í53ř 9193967468606

No jo, tak to je Šobáň, to se nedá brát vážně - takových je tu ještě pár...Ale s některými se dá i mluvit;-)

0/0
19.10.2015 13:00

O69t76t59o 43H64a23l63í49ř 9823717178206

Z podobného odchovu je i Holman atd. To jsou prostě ti "fans" Sparty.

0/0
19.10.2015 13:01

F72i74l76i46p 37K93o95u35t67e22c54k25ý 2203833449178

http://www.sport.cz/hokej/1liga/clanek/716623-divocina-na-hokeji-v-benatkach-fotbalovi-chuligani-slavie-radili-vnikli-i-na-led.html#hp-sez

0/0
19.10.2015 13:02

O45t12t55o 31H74a77l21í50ř 9633547798876

Zapomněl jsem: "...a Koutecký":-P

0/0
19.10.2015 13:32

L96e42o19š 76K68o20f21r44o69ň 6769269242112

Ale jdi ty. Já tu zas četl spoustu nenávistných komentářů třeba na adresu Rosického, jemuž mnozí přeji každé zranění, i když tohle si na rozdíl od Limberského nepřivodil sám. Přát někomu úraz či nemoc je obecně ubohé, ale proč to zatahuješ sem, když je tu řeč o něčem úplně jiném?

0/0
19.10.2015 13:35

L21e92o56š 32K43o33f79r78o56ň 6139809262842

Dalo by se konstatovat, že nic nového, ale jedna novinka tu přece jen je. Dala bys označit jako "tři v jednom". Nejprve přehlédnout faul na zlínského hráče, pak dát výhodu Plzni a nechat dohrát její vyložnou šanci a následně, až po jejím neproměnění, teprve odpískat penaltu, která nebyla - to je určitý posun.

+15/−5
19.10.2015 11:36

F45i93l63i35p 81K81o24u18t37e34c13k77ý 2563103729988

R^ ;-D

+2/−1
19.10.2015 11:36

L46u67k85á41š 30K63o84n63e28č29n31ý 1987191508398

Je třeba proplzeňské rozhodčí ocenit za progresivitu. R^

+2/−3
19.10.2015 11:41

F37i59l82i74p 27K80o43u94t43e98c91k82ý 2683533539868

Tak, než se odeberu na oběd, krátce. Derby Strahov 92 neuznaný regulérní gol Siegla na 1:1, derby 99 dvě penalty proti Spartě kdy obě byly hooodně přísné, v dalším derby vyloučení dva sparťané, další derby letecký den Pitáka a nespravedlivé vyloučení Zbončáka, v jiném derby vymyšlená penalta proti Spartě za faul Řepky metr před vápnem, apod.  To je taková malá vsuvka na údajné připískávání Spartě...

+4/−11
19.10.2015 11:31

O32t17t78o 19H44a94l84í64ř 9803197988166

;-D;-D;-DMáte sparťanskou paměť, která vynechává řadu slavných zářezů sparťanských soupeřů. Za všechny bych jmenoval ten slavný zářez Slavie, kde se rozhodovalo o titulu-myslím, že to byl rok 1995. Ten byl do nebevolající. Ale v podstatě se dá jako zářez vzít každý zápas Sparty, který pískal Krula, Berbr nebo pár dalších výtečníků. A až vám zas bude řídnout paměť, vzpomeňte, že celý jaro bylo cinklý;-D

+9/−2
19.10.2015 11:40

F61i60l24i97p 86K94o74u28t72e34c54k28ý 2123723519418

Já neříkám že sudí nepoškodil soupeře Sparty, to nemám problém uznat. Ale pouze jsem chtěl ukázat, že tak jednostranné, jak nám tu sešívaní plačmeni předhazují, to tenkrát opravdu nebylo a sudí mnohokrát poškodil i Spartu. Například v Opavě nebo na Slovácku Sparta také dostala co proto. Jinak když jsi nadhodil rok 95, tak tam trefil v poslední minutě vingla Nedvěd, ač byl na něj jasný faul ve vápně, který sudí samozřejmě "neviděl". Ale Nedvěd ihned vstal a zavěsil.

+5/−1
19.10.2015 11:44

F37i79l26i19p 74K41o97u91t39e41c93k42ý 2743283929178

Hustý byl rok 98, kdy sudí nejdříve Spartě pískl penaltu co nebyla a pak pomezní neviděl jasný ofsajd Lokvence, to jsou věci, které jako sparťan uznám a nemám s tím problém. Ale znovu opakuju, že lži, jak sudí Spartu tlačili, mi již pijí krev a rozhodně to takové nebylo.

+3/0
19.10.2015 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze