Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kotiš po nepostupu Varnsdorfu: Malé kluby jsou diskriminované

Uvěznění v druholigové kleci, snad ani zlaté, tak se cítí fotbalisté Varnsdorfu. „Přijde mi, že tahle soutěž se hraje k ničemu,“ štve exkapitána Matěje Kotiše. Jeho klub ve středu vzdal postup mezi elitu, neboť by do roka nestihl přebudovat svůj stadion tak, aby vyhovoval ligovým parametrům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T73o83m36á68š 90F58i14l78i98p70č69í28k 8627589927783

Podmínky jsou dané, bohužel sám svaz je neustále degraduje neustálými výjimkami. Potom se člověk nemůže divit, že se někdo cítí poškozen. Zlin podmínky splňuje, ale kdo byl někdy v jeho sektoru hostů tak ví, že takové sociální zařízení opravdu snad není nikde ani ve třetí fotbalové třídě

0/0
13.6.2015 13:24

R46u94d49i 10G58a10š82p13a85r 3809329219573

Každej klub ve II lize by měl z nějakých 80 % splňovat podmínky pro I ligu, protože teoreticky může každej postoupit a bude klid.

+3/0
12.6.2015 21:09

P50e22t98r 19U38t53ě86k26a67l 9970218138

Je to sice kruté, ale je to pravda. Dnes, kdy se bohužel sport stal průmyslem, kde hráči berou neopodstatněné příjmy, kde se kšeftuje s dětmi, kde se perou špinavé peníze, malé kluby nemají šanci. Podívejte se na bývalé komety Blšany, Drnovice, Staré Město (i když to se nakonec transformovalo do Slovácka), Opavu (a to už je slušně velké město), atd. Prostě to nějaký místní boss protlačí, ale dojde mu dech a klub chcípne.

Aby existovala sportovní spravedlnost, musel by se celý systém vztahu státu a sportu od základu změnit. Jenže to se nestane, zainteresovaných zazobanců a bývalých estébáků je tam pořád silná převaha.

0/−1
12.6.2015 15:21

P98e62t26r 90T89y36č36k59a 6265332119252

Slovácko vzniklo spojením klubu z Uherského hradiště a Starého města už za Valenty. Hlavní důvod byl stadion ležící v Uherském Hradišti, který stavěl Valenta jako majitel Starého Města.

0/0
12.6.2015 16:26

P76e23t70r 97Š54t46u79r11s62a 8650988607417

Chápu rozhořčení hráčů Varnsdorfu, ale pravidla jsou jasná.Ostatně proto vznikl projekt fotbalové stadiony 2020. Nevím, jestli si to ve Varnsdorfu uvědomují, ale pokud svůj stadion nezačnou opravovat tak za 4 roky nebudou hrát ani 2. ligu.

+7/0
12.6.2015 15:21

K74a75r42e35l 80S35e90i50d46l 8410198927767

Nemáte pocit že ten projekt stadiony 2020 nějak není v souladu s hrou, návštěvami na zápasech, postavením v Evropě a významem fotbalu u nás ? Ať zruší hraní v únoru a muže se liga hrát na každém stadionu co má trávník.

0/−3
12.6.2015 15:51

O59t31t15o 86P55e35t44e84r48k40a 4973501465658

Amatérský fotbal ať se klidně hraje na louce. První liga je profesionální soutěž a předpokládá se, že nejen hra, ale i prostředí bude důstojné. Je to normální v celém vyspělém fotbalovém světě, nechápu, proč to furt někdo musí zpochybňovat.

+2/0
12.6.2015 17:50

J44a54r13o47s31l51a25v 57P10o55s34c35h82k64o 7839670291922

ok ,to není problém p bříza ,my známe jaké jsou podmínky ,já jen říkám ,že jsou nesmyslná

0/−2
12.6.2015 15:15

Z47d33e41n91ě54k 37B31ř24í22z10a 2750358954695

nesmyslna nejsou, neni spravne v dnesni dobe hrat na starych stadionech, vyvoj musi jit kupredu. A hlavne pozadavky na stadiony jsou urceny od UEFA, to si svaz nevycucal z prstu.

Ale pro projekt Stadiony 2020 se pocita s nekterymi mensimi upravami kriterii, z nichz nektere budou mirnejsi, jako napriklad nebude povinnost mit vyhrivane hriste

+3/0
12.6.2015 15:18

O45t79t87o 13P24e88t93e45r76k13a 4963791145908

Četl jste vůbec ten projekt a jeho podmínky?

0/0
12.6.2015 17:52

J50a76r64o55s91l74a19v 53P21o16s32c88h35k31o 7759890611402

samo ,že vím jaké jsou podmínky ,jen si myslím ,že je to špatně nastavené a že postoupit měl varnsdorf ,byl v průběhu celé sezony lepší než zlín

0/0
13.6.2015 7:40

J20a53r47o79s49l93a73v 83P26o44s36c60h87k62o 7869540581662

a ty peterko si ve vdf nikdy nebyl ,že tak debilně žvatláš ?

0/−4
12.6.2015 15:14

Z17d10e26n51ě57k 38B57ř97í77z92a 2230138834455

a proc by tam mel byt? Rekl sand neco, co neni pravda?

+1/0
12.6.2015 15:15

Z91d52e42n34ě51k 56B12ř80í38z57a 2480578654575

http://www.clublicensing.cz/wp-content/uploads/2014/08/2013-Klubovy-licencni-manual-priloha-XIII.pdf

tady jsou oficialni udaje licencni komise pro minimalni pozadavky k jednotlivym katagoriim stadionu. Pro 1.ligu je minimum kategorie 3, a tam je treba kapacita minimalne 4500, a vse k sezeni

0/0
12.6.2015 15:13

J29a77r40o67s23l74a73v 19P81o80s95c48h12k55o 7809690101792

pod to co tady řekl kotiš bych se podepsal ,na stránkách fc fastav zlín mě ,ale zarazila jiná věc ,totiž před zhruba 14 dny měla proběhnout schůzka mezi vedením fačr ,fastavem a slováckem ,s tím ,že by si tyto dva kluby takříkajíc nelezli do zelí ,je to normální ,zlín si postup nevybojoval !!

0/−3
12.6.2015 15:12

Z51d82e28n62ě21k 39B51ř76í37z59a 2610678854105

a Vrsndorf si to vybojoval jen proto, ze usetril na vydajich na stadion. Smir se proste s tim, ze o postupech nerozhoduje jen sportovni stranka.

+7/0
12.6.2015 15:14

J18a78r67o19s79l47a39v 73P63o21s56c92h32k95o 7759420791572

ale podle mě by měla ,nebo fotbal není sport ?

0/−3
12.6.2015 15:18

Z15d64e38n12ě46k 89B36ř62í40z62a 2220158334815

fotbal je sport, ale sport na vrcholove urovni se musi odehravat v adekvatnich podminkach a ne nekde na vesnickem placku, kde se kopne balon do autu a balon se musi hledat nekde v psenici.

V atletice se take zavody vyssi a nejvyssi kategorii neodehravaji nekde v Horni Dolni, ale maji jasne stanoveno, kde se muze konat zavod a kde ne

+7/0
12.6.2015 15:21

J71a26r80o91s75l42a39v 36P26o40s35c35h40k25o 7639180951782

hele břízo do ted byly tvoje příspěvky rozumný ,ale ani ty si ve vdf nebyl ,žádná pšenice tady není ,není zde sice moc fotbalové hřiště ,je tady totiž atletická dráha ,ale přesně jak říkal kotiš ,proč stadion pro pět tis lidí ? můžu ti garantovat ,že na ligu by chodilo s přehledem dva tis

0/−3
12.6.2015 15:26

O54n96d39ř82e63j 28H51o14l77ý 9260340348499

pokud nějaká schůzka proběhla, proč ne. O čem se jednalo netuším, ale na této schůzce je vidět, že vedení FC Zlín přemýšlí dopředu, plánuje, stará se. Ono bylo asi všem dopředu jasné, že pravděpodobnost rekonstrukce stadiónu ve Šluknovském výběžku je minimální a pak je teda velká šance i pro třetího vzadu.

Naproti tomu vedení FC Varndsdorf nic nedělalo a čekalo, že se TO nějak zvládne samo.

0/0
12.6.2015 20:04

M80i48c39h22a39l 29H42i13r53k41a 4747386130713

Tady je zase diskuze plná názorů, že 1. liga by se měla hrát pouze ve velkých městech. Nemyslím, 1.liga by se měla hrát tam, kde na to hráči mají herně, kde jsou schopni si tu první ligu vykopat a ne někde jinde jen proto, že mají patřičný stadión, na který stejně nikdo nepřijde a že jsou ve větším městě.

+2/−6
12.6.2015 14:52

O30t35t28o 65P60e18t25e74r50k28a 4533741755248

To se pletete. 1. liga by se měla hrát tam, kde na to existuje sportovní a ekonomické zázemí. Nic víc, nic míň.

+7/−1
12.6.2015 15:04

M58i17c15h85a45l 91H95i22r10k94a 4307156520473

Takže sice břídilové a nekopové, ale máme staďák a peníze ....

0/−3
12.6.2015 16:33

O79t67t36o 20P42e92t33e48r27k18a 4193581985628

Jací břídilové? Mezi Varnsdorfem a Zlínem není žádný sportovní rozdíl, koneckonců Zlín doma Varnsdorf smetl 6:0. A vsadím se s váma, že kdyby hrály ligu Zlín i Varnsdorf, tak Zlín v 15ti zápasech doma a 15ti venku odehraje víc bodů než Varnsdorf ve 30ti zápasech venku.

+1/0
12.6.2015 17:57

Z94d64e46n25ě70k 35B97ř67í95z81a 2420898704355

Tak mto ale funguje vsude v Evrope, ze je vyzadovano i nejake adekvatni zazemi. Ostatne kdyz chce hrat klub evr. pohary, tak tam taky nepusti kdekoho. Treba CFC Janov si vybojoval postup do EL, ale nema adekvatni stadion a ani si nezajistil nahradni, tak proste EL hrat nebude a misto nej tam jde Sampdoria Janov

+1/0
12.6.2015 15:25

Z15d22e23n23ě38k 56B48ř39í84z59a 2500378964505

Kotis, hlavne prosimte nebrec.

Pravidla jsou delana pro vsechny a kazdou sezonu majio problemy s licenci i velke a zavedene kluby. Ale to se jedna vetsinou o drobmosti, ktere se daji odstranit za par mesicu.

Varnsdorf hraje 2.ligu asi 5 let, a krom 1.sezony hraje vzdy v popredi, takze uz tady je delsi cas predpoklad, ze by to jednou mohlo vyjit, a mohli by postoupit.

To ze se klub vykaslal na upravy stadionu neni chyba svazu...

+5/0
12.6.2015 14:38

D97a55v85i81d 95V40á75n84s33k94ý 3171834519963

v Příbrami se během rozhovoru zvedly návštěvy ze 100 lidí na 150:-P

+3/0
12.6.2015 14:10

O35t46t49o 16P86e20t34e14r78k61a 4203681765448

V příštím roce mohou hrát o postup Budějovice, Hradec, Žižkov, Karviná, Znojmo, Ústí, Frýdek nebo Opava, tj. polovina 2. ligy. Nevím, které 4 týmy z nich měl pan Kotiš přesně na mysli.

+4/0
12.6.2015 14:07

J23a19n 28P29e36t51r80u23s 2852115247841

a Sigma B ;-D

0/0
12.6.2015 14:18

P11e19t15r 39T70y41č31k12a 6895772719402

No a když si vezmeš, že většina ligy stejně ambice postoupit nemá tak ti zůstane jenom Varnsdorf.

0/0
12.6.2015 14:32

O12t91t70o 46P44e26t14e61r27k66a 4663131685648

No tak Varnsdorf ji evidentně taky nemá. Vždyť se 1. ligy sám dobrovolně vzdal.

+2/0
12.6.2015 15:02

J12a37n 20N33o32v63ý 5153775159942

I kdyby jich bylo 8, jako, že to nebude tak horký. Tak stejně co to je za ligu, kterou hraje 16 týmů, ale postoupit jich může dopředu jen max. půlka a to bez ohledu na sportovní výkonnost?

0/−1
12.6.2015 15:36

O42t47t39o 18P78e97t71e82r16k35a 4573891175648

No a? Však i v lize nemá ambici stát se mistrem víc než půlka týmů. To, že půlka týmů 2. ligy by nemohla 1. ligu hrát jen poukazuje na to, že jsou na jakémsi svém stropě. Ale to není nic proti ničemu.

0/0
12.6.2015 18:02

M19a33r83t56i28n 96V50o50l36f 8421306973

To na idnes bude rozhovor s každým hráčem Varnsdorfu o tom, jak je svět nespravedlivý?

+5/0
12.6.2015 14:03

O79t36t72o 93P35e16t59e33r16k35a 4473151885438

Frťala a Breite už naštěstí zdrhli, takže to snad do jednoho týdne spláchnem.

0/0
12.6.2015 14:09

J59a41n 55N77o56v47ý 5283855489742

To je jak Hlava XXII, sponzoři by přišli, ale do 2.ligy se nikdo moc nehrne sponzorovat, musíš tedy hrát 1.ligu a být vidět, jenže 1. ligu nemůžeš hrát bez odpovídajícího stadionu, ale ten stadion nepostavíš bez sponzorů...

0/−1
12.6.2015 13:45

Z44d17e37n64ě67k 10B26ř41í38z52a 2340778574985

to neni pravda, penize na stadion se daji sehnat ruznymi zpusoby. Bud mecenas, nebo sponzori, nebo pomoc mesta (pokud neni vlastnik takl stadion koupi za 1kc, pak si veme uver na rekonstrukci, a po ni bude stadion pronajimat klubu), nebo si zazadaji o dotace u EU nebo kraje...

+1/0
12.6.2015 14:41

J74a34n 83N80o26v13ý 5443495969862

nemáte pravdu, do 2.ligy vám žádný mecenáš nebo sponzor prostě moc nepůjde, to vidíme zcela jasně. To jak to tu popisujete, může fungovat teoreticky na papíře, v reálu to tak prostě nefunguje. Možná by to mohlo fungovat, kdyby to přechodné období pro vybudování stadionu nebyl 1 rok, ale aspoň 3 nebo 5. Jednoroční období k výstavbě je prostě pro menší týmy jako je Varnsdorf a další smrtící. A dopředu budovat stadion a pak teprv se snažit vybojovat postup, tak to je v českých podmínkách téměř utopie.

0/−1
12.6.2015 15:48

O51t71t92o 88P23e43t58e14r90k65a 4663691475598

Kotiš se buď právě narodil nebo spadl z Marsu;-D

+6/−1
12.6.2015 13:18

O17n73d96ř94e79j 21H85o59l65ý 9300930748309

mimochodem, argumenty jako: "když si vybojovali, tak ať hrají, i když nesplňují podmínky" jsou naprosto scestné.

Je to stejné, jako by si člověk vystál frontu na jakýkoliv produkt (koncert, zápas, maso) a pak požadoval jeho vydání, i když na něj nemá peníze. Navrch se rozčiloval a všechny kolem obviňoval z perzekuce chudých. Však on si vystál frontu, tak má nárok! No musíte přeci souhlasit, ne?!

;-D

+17/0
12.6.2015 13:06

O25t51t97o 77P57e64t64e70r78k85a 4813821335608

Nejenže na to Varnsdorf 5 let z vysoka kašlal, ale ještě teď bude osočovat všechny kolem, jak mu škodí. Nazval bych to drzostí.

+9/−1
12.6.2015 13:20

O68n20d86ř61e25j 26H19o83l31ý 9320320638469

Kecy frustrovaného, zamindrákovaného člověka. Viník situace viz níže. Pokud mají lidi a hráči mozek, tak to vedení klubu odskáče. Ale spíše ne, najde se viník někde jinde a dál tam budou žít v bludu.

O těch podmínkách se ví dlouho, a jestli někdo může za setrvání Varndsdorfu ve II. lize, tak jejich vedení. Celé jaro mohli jednat s potencionálními sponzory, městem a krajem. Nebo je varianta, že o těchto podmínkách nevěděli, ale pak jsou ještě více neschopní, než jsem si myslel. Celé jaro mohli pracovat na projektové dokumentaci modernizace a stavebním povolení. Jenom naprosto neschopný diletant si může myslet, že se toto vše dá zvládnout za 14 dní a že do této části republiky se najednou kvůli nim začnou sypat peníze.

+17/−1
12.6.2015 12:56

V30l30a76d27i67m96í90r 59H36o42l10ý 8124981686727

Přesně tak. Pláče na špatném hrobě..

+3/0
12.6.2015 13:17

M34i89l72o43š 21Š11t97ě97p49á14n84e90k 8986924291444

Z jediného úplatku, co dostávají naši politici, by se dala postavit slušná tribuna.

0/0
12.6.2015 12:45

M40i36l44o86š 53Š21t87ě89p33á95n28e67k 8186874921524

O tom, jak mají vypadat stadiony 1. ligy, mužstva ví už asi 10 let. Pak nechápu, proč s tím mužstva, co hrají 2. ligu, nic nedělají? Oni nechtějí postoupit? Vždyť na přestavbu stadionu měl Varnsdorf už nejméně 5 let.

+5/0
12.6.2015 12:39

T91o28m21á86š 21B31y64d48e80l26s91k36ý 8680141710

jak dlouho hraje Varnsdorf 2.ligu? 5 let to nebude

0/−4
12.6.2015 12:57

O24t95t15o 65P24e55t56e84r43k66a 4753241525918

Nejenže ji hraje 5 let, ale neustále se zlepšoval. V roce 2011 skončili tuším na 13. místě, pak 7., 5., 4. a nakonec 2. místo. A teď se diví, že nesplňují podmínky pro 1. ligu. Komické.

+7/0
12.6.2015 13:25

J20o15s96e21f 65B78u21d80ě96j78o91v55i27c93k26ý 2510825281189

Jestli to ubrečí, začneme zase chodit na první ligu na nějakou louku.

+1/0
12.6.2015 12:38

T10o22m12á92š 42B45y66d57e61l44s72k68ý 8380531430

no a co,raději budu chodit na menší stadiony,které se vyprodaj, než na velké, kde se diváci hledají

+1/−2
12.6.2015 12:59

O83t15t36o 56P56e33t74e44r14k59a 4483291385148

Ale tady nejde přeci jen o kapacitu. Jde o celkový komfort a bezpečnost, kvalitu hřiště, aby se každý kolo nemuselo odkládat, občerstvení, sociální zázemí, prostory pro novináře, šatny pro hráče a rozhodčí, monitoring, ozvučení atd. atd. Přednastavené kapacity nevnímám jako žádný problém a nechápu, proč se tento jeden parametr neustále přetřásá pořád dokola. Ve 3. kategorii UEFA je možné mít kapacitu pouze 3000 sedících diváků, což mi nepřijde jako nepřekonatelně tvrdý požadavek.

+2/0
12.6.2015 13:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze