Diskuse k článku

Baroš prožívá nešťastné období, ale zase bude dávat góly, věří Šmicer

Celý rok snášel enormní tlak, který na fotbalovou reprezentaci vyvíjela veřejnost. Nakonec si manažer Vladimír Šmicer mohl oddechnout - národní tým postoupil na Euro. "A tam je naším cílem postup ze skupiny," uvedl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

danny47

To se dalo čekat...

Repre postoupila, takže vlastně ve fotbale je všechno v pořádku, všechno kazí jen ta nepřízeň fanoušků a novinářů...  Takže JEDEME dál (beze změny) !!

+4/0
28.12.2011 7:53

Spalovač_šancí

Re: To se dalo čekat...

Jak jste na to přišel?

0/0
28.12.2011 12:49

Stewie Gilligan Griffin

Bary se do toho dostane a na Euru bude dávat goly

R^[>-]

+4/0
27.12.2011 22:46

katano

Re: Bary se do toho dostane a na Euru bude dávat goly

ABSOLUTNÍ SOUHLAS :-P

+2/0
27.12.2011 23:38

gun hill

a dost,

ten clovek je mimo realitu a zacina byt nebezpeci i okoli.tu chytrost mu asi nalil do hlavy soudruh major Vizek.je mi z nej na bli..,jako fotbalista umel,jako mluvci a buh vi co u repre jeste dela si pospinil jmeno na dlouhou dobu,nebude se na nej vzpominat jako na fotbalistu,ale jako na tluchubu a podrztasku.

+3/0
27.12.2011 21:20

lezici_spici

Re: a dost,

kuš, zalez!

0/0
27.12.2011 22:29

Kirken

Re: a dost,

Jdi ty brebto. Náhodou dobrý rozhovor...

+3/0
27.12.2011 23:25

šufánek

Re: a dost,

R^

0/0
28.12.2011 10:09

HyposCze

Re: a dost,

Dělá lépe svou práci, než ty diskutéra

0/0
28.12.2011 7:09

MASAP

mluvci tymu

mlceti zlato by u pana Smicra platilo dvojnasob. Je to hezounek, oblibeny u devcat, vypada nekonfliktne na verejnosti, jenom by mel delat jinou praci. Jeho prvotni reakce na navrat repre nebyla reakce funkcionare, ale ukrivdeneho podrztasky.

0/0
27.12.2011 20:49

65031

Šmicer

Šmicer asi začal lejt jako jeho tchán piVízek.

+1/0
27.12.2011 20:38

1sokol

JO JO

Fandím ČR ale zastávám názor že Baroš i Bílek nemají v repre co dělat

Baroš už na to nemá. :-( Bílek produkuje špatný fotbál nedá se na to dívat ;-O;-O

+3/0
27.12.2011 20:27

Equites Caesaris

ten pan Šmicer něco bere???

0/0
27.12.2011 20:22

petrucciani

Baroš prožívá nešťastné období, ale zase bude dávat góly, vě

I Jan Berger prozival nestastne obdobi a pak se zase rozjel, tentokrat v chlastani. Takze Baros by nemel zavahat a Bergera v tomhle trumfnout. ;-)

+1/0
27.12.2011 20:03

bar12345

Typický Šmicer

Míša Bílek nás dovede na ME a Šmicer si přisvojuje zásluhy.

A jediné co udělal je to, že objednal hotel.

0/0
27.12.2011 19:22

Šmudla Kocík

Re: Typický Šmicer

Zajímavé je, že když Bílek prohrával jeden zápas za druhým tak za to mohli výhradně hráči, ale když se postoupilo na ME tak nás tam dovedl Bílek a ne hráči;-DR^

+5/0
27.12.2011 19:55

nemfi

Re: Typický Šmicer

Bílek prohrál zápasy především tam, kde dával šanci nováčkům. Ať se pak na to koukneš z jakéhokoliv úhlu, tak v takových zápasech to je na hráčích, jestli chytnou šanci za pačesy, a na jejich individuálních schopnostech a né tolik na trenérovi, který je mohl sotva stihnout sehrát.

0/0
27.12.2011 21:15

Šmudla Kocík

Re: Typický Šmicer

Třeba v Norsku hrálo áčko a jak to dopadlo... A mimochodem, soupeři taky dávali proti nám šanci nováčkům, to není omluva... Bílek si ty hráče vybral tak za ně nese také odpovědnost. Kluci se na hřišti často jen motali jako by nevěděli co mají hrát... Bílek prostě není žádný stratég a nemá charisma, aby hráče namotivoval a strhnul. Naštěstí pro repre má kliku jako málokdo, viz. Rezkův pád ve vápně ve Skotsku nebo los Eura či baráže...;-):-P

+3/0
28.12.2011 10:47

HyposCze

Re: Typický Šmicer

Bare, že ty sis zase nepřečetl článek a děláš závěry z nadpisu??? R^

+3/0
28.12.2011 7:11

looney

lafata

nechapu, ze nedostal prilezitost ... za posledni rok dal v mistracich pres 30 golu ... a ze tezi z hry jablonce? to je snad normalni, pro zalozniky je radost mit utocnika, ktery se ve vapne umi uvolnit (je pohotovy a ma famozni vyskok). baros do reprezentace nepatri - neumi nic nez padat, rozhazovat ruce a ani to nezvlada s medii.

+3/0
27.12.2011 19:11

bar12345

Re: lafata

Lafata nikdy nepřekročí úroveň naší ligy.

+1/0
28.12.2011 6:44

Veterán studené války

Re: lafata

To asi ne, ale v jejím rámci je to střelec jak víno, a Baroš už není pomalu ani na ní. A Turecko nechme být, ta liga jde úplně mimo, je řízená asi tak koncepčně jak cikánský tábor, a doby, kdy třeba Galatasaray dělalo nějaké výsledky, jsou pryč...Prostě Lafata je s Pekhartem (Necid je bez herní praxe...) lepší volba, než ukřivděná, všivá primadona, která žije jen z barů, štětek, módních přehlídek a v posledních letech zcela nesmyslné turecké ligy ( i pro sázkaře:)...

0/0
28.12.2011 11:22

Branibor z Čech

Re: lafata

Ty zas nikdy nepřekočíš práh svého dětského pokojíku tak si z toho nic nedělej, baryku;-D

+1/0
28.12.2011 14:43

Jmenuji se Šišla, Kytlín Šišla

Re: lafata

R^;-D

0/0
28.12.2011 16:14

milano 25 9

nechápu

Nechápu,jak se pořád někdo může bavit o Barošovi,fotbalistovi,který je pro 95 PROCENT FOTBALOVÝCH FANOUŠKŮ I ODBORNÍKŮ  hráč,který nemá co dělat v reprezentaci.Je to prostě realita... Turecko nebo Vigantice jediné dvě štace kde může ještě nějak fungovat................

+2/0
27.12.2011 18:55

J.L.

Doby, kdy byl Bary dobrej, jsou tytam

Klobouk dolů do Eura 2004, ale už by ho do nároďáku neměli strkat, je nulovej a lepší nebude

+3/0
27.12.2011 18:40

Profesor_Nula

Šmicer si místy trochu protiřečí

Je vidět, že Vláďa proste neni funkcionář, není to manažerskej typ. Je to prostě hodný a pohodový Vláďa "štístko" Šmicer. Ne každý na to má. Jsou lidi, kteří nejsou schopní říct ostřejší slovo, protože si neumí představit, že by si to někde trochu rozhodili apod. Přesně to je Šmicer. Jinak najít náhradu za Rosickýho, to zní trochu jako vtip, ale chápu, že potřebují nějakýho dalšího hráče na tuto pozici (o plnohodnotné náhradě nemůže být řeč, před chvílí jsem dokoukal Arsenal, kde Rosa odehrál celej mač a dost dobře). Ignorovat nejlepšího střelce ligy je taky velká chyba. Myslím, že na euru bude velký problém se střílením gólů, ale však uvidíme :)

0/0
27.12.2011 18:14

Sapavlisna

A Barošovi snad hra nároďáku sedí?

Dneska potřebujem někoho, kdo bude fakt šikovnej a rychlej, nebo zase vysokej, aby mohl zklepnout a podržet balón. Baroš už není ani jedno. Taky mu v Turecku asi víc vyhovuje, že se obrana nechává obraně a záloha a útokí a spíš hraje dopředu (co sem slyšel), takže má lepší podporu, což u nás nejde. Pro mě je Baroš dobrej na druhej poločas nebo na posledních 20 minut jako oživení hry, ale ne do základu.

0/0
27.12.2011 18:08

francic

ale to ja jim zase preju, ne ze ne...

aby dostali latu od Rusu, vyprask od domacich a nalozeno od Reku.

0/0
27.12.2011 18:06

LiborAxel

Tihle

čutálisti a hokejky co hrají za prachy podle výše odměn a možností dostat se ven za eura nebo dolary bych poslal někam.Primadony s ferrari,štamgasti v bordelech co dokážou něco předvést jen když je nablízku víc peněz,pro možnost profi smlouvy.Když jde o reprezentaci tak jsou zranění,mají krámy nebo cokoli jinýho,pokud náhodou přijedou-výsledek známe že?Zlatej Jágr i s jeho AAA reklamou

+1/0
27.12.2011 18:00

pjotr011

už to chce necida

Protože Bari sice dává góly v Turecku, ale v reprezentaci mu to jaksi nějak nekope už pěknejch pár...Chybí Poborský a Nedvěd, ale to není jen o nich, Milánek musí občas taky trefit bránu a občas taky trefit balon, což je pro něj někdy vyloženě nadlidský výkon...A Šmíca je manažer na dvě věci, baráž s maďarama? To je ten veleklub, který jste nám slíbil? Já čekal tým z prvního nebo max druhého koše...i slovač má lepší přáteláky než my a to hrajou tužku na dvacátou

0/0
27.12.2011 17:48

yalma

Baroš prožívá nešťastné období, ale zase bude dávat góly,

čekání na Godota..Kolik let budeme čekat na nějaký gól od Baroše ?

+1/0
27.12.2011 17:46

acscarface

Re: Baroš prožívá nešťastné období, ale zase bude dávat góly,

http://www.youtube.com/watch?v=96Xg6pmt-yg

0/0
27.12.2011 21:34

acscarface

Re: Baroš prožívá nešťastné období, ale zase bude dávat góly,

SuperMilan "šmyk šmyk" Baroš

0/0
27.12.2011 21:46

cport

Lafata

Nechapu to, tady se porad ceka na Barose, zkousi se Pekhart, Necid, kdokoliv ... a pritom prave Lafata je z nasich v soucasne dobe nejvice golovy! Nechapu, proc se mu neda poradna sance. Vidi to Smicer, Komnacky i dalsi ... jen bilek asi ne ...

0/0
27.12.2011 17:39

CorpusDortus

Re: Lafata

To je tezky. Baros v Turecku daval golu spousty, a v repre nic.

Potrebuje hrace, kteri mu gol pripravi, a ty v Turecku mel. V repre ne.

Rekl bych, ze Lafata je svym stylem na spoluhracich zavisly jeste vic nez Baros. Proc by tedy mel davat goly zrovna on ?

0/0
27.12.2011 17:48

cport

Re: Lafata

protoze je schopny se prosadit ve vapne, ma dobry vyber mista a je v soucasne dobe golovy, protoze mu sedi, kdyz mu nekdo dava strilene centry do vapna ... a to v posledni dobe ta nase repre hrala ...

0/0
27.12.2011 17:53

SKSlavista

Re: Lafata

Promiň, ale to je hroznej kec, mýtus. Třeba proti Španělsku tzn. nejsilnější soupeř, co může bejt, měl Baroš dvě loženky jestli se vzpomínáš ... V prvním poločase dostal centr sám na penaltu, měl dost času, byl sám, ještě se moh zeptat Casillase, kam to chce. Ani netrefil balón. V druhym poločase po odraženym míči po rohu, moh to dorazit, ale nějak podivně sebou plácnul. A pak vrchol ... jak běžel s Rosou sám na Puoyla, kterej o nabíhajícím Rosovi ani nevěděl. Výsledek ... Baroš si to namířil na španělskýho stopera, a pak sebou plácnul. Jako už několikrát ...

Šancí měl opravdu dostatek.

+2/0
27.12.2011 18:06

Zabr-Ali Mubarak

Re: Lafata

Přesně tak.R^ Mimochodem, to jak píšeš o tom Puyolovi, jak mu Baroš naběhl na vystrčenou zadnici, tomu se musím smát ještě teď...

+1/0
27.12.2011 18:09

acscarface

Re: Lafata

z Facebooku Milana Baroše:

Milan Baroš: Neutekl revizorovi :(

Michal Bílek: Jak to? vždyť jsi můj nejrychlejší útočník

Milan Baroš: Šel jsem si pro faul, spadnul jsem, ale nesežral mi to

0/0
27.12.2011 21:41

Veterán studené války

Re: Lafata

Naprostý souhlas! Navíc Lafata zase tak závislý na hře týmu není, umí se udělat pro gól i sám. To Bary neuměl ani v dobách, kdy se dal ještě nazývat fotbalistou. A turecká liga není měřítko o nic větší, než gamrinus liga...

0/0
28.12.2011 11:25

pritt

Re: Lafata

možná je to i tím, že pokud se hraje do těla má Baryn problém, v turecku se hraje docela v obraně lehkovážně tak možná proto tam občas něco dá, no a dřív ty obránce aspoň uštval, ale to už taky dnes nehrozí...já bych už od něj nic moc nečekal

0/0
27.12.2011 18:08

looney

Re: Lafata

baros ale neni aktivni ve vapne ... podivejte se na posledni zapasy. tohle je chyba trenera, ze tam dava utocnika, ktery nema pohyb ve vapne (o neni messi, pokud nebude nabihat, tak gol neda). je to luzr.

0/0
27.12.2011 19:24

Rubátor

Šmicer měl dělat v prognostickém ústavu

vedle Zemana a Klause. Ve fotbale je ho věčná škoda.... Nostradamus hadr....

+1/0
27.12.2011 17:35

Equites Caesaris

Re: Šmicer měl dělat v prognostickém ústavu

;-D;-D

0/0
27.12.2011 20:25

Filosof007

...

já bych tímto chtěl poprosit štístko, aby si zašel se svým supertchánem na pivo do Kozlovny a neobtěžoval národ svými rádobyodbornými bláboly. fotbalista - ok, manažer - k ničemu

0/0
27.12.2011 17:12

GhosTT

pan redaktore??

1.otazka a hned: "Fanousci reprezentaci neprali." Tim pro me tento clanek skoncil.

+3/0
27.12.2011 16:52

g-point

Re: pan redaktore??

taky mě to vyděsiloRv

0/0
27.12.2011 17:19

Osvald Moučka

Re: pan redaktore??

R^R^

0/0
27.12.2011 17:20

Zabr-Ali Mubarak

Re: pan redaktore??

R^

0/0
27.12.2011 18:13

Najdete na iDNES.cz