Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fiala: Škoda, že tohle probuzené mužstvo má už jen utopickou šanci

"Druhý poločas byl určitě podle představ jak trenéra Haška, tak i našich fanoušků," říká bývalý reprezentant Jan Fiala, když se ohlíží za kvalifikační výhrou českých fotbalistů nad Polskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

davidos83

no

někdo by mohl poslat Slovincům pár sudů Starobrna, jako důkaz uznání, že hrajou dobrej fotbal. Myslim, že San Marino by si připsalo první výhru

0/0
11.10.2009 20:03

akult

Byly tam i slzy ... říká Papadopulos

Ano slzy patří za takový výkon, jako předvedl Papadopulos ! Ale trenér Hašek provedl střídání dříve, než 5 - 10 minut před koncem, jako to dělal trenér Rada, i když hra pod jeho řízením byla také na slzy. Trenér musí umět hráče vybrat, motivovat a musí vyřadit ze hry  ty, kterým se nedaří, i když se snaží ! Tak trenér Hašek včas střídal a zachránil zápas s Polskem ! Náš propad na MS je "zásluhou" vedení předchzího svazu a trenéra Rady, který toto vše neumí a byl svazem vybrán na post nejvyšší ?! Již dříve jsem uvedl tuto důležitou poučku:  "Neschopní nevědí a nepochopí, co neumí" . To byla naše předešlá éra řízení národního týmu !!!

   Zdar našemu národnímu týmu pod řízením pana Haška ! [>-]  !

0/0
11.10.2009 15:34

dr_zoidberg

Re: Byly tam i slzy ... říká Papadopulos

souhlas, jeho výkon byl k pláči. víc mě ale dostalo, když v 93. min rozehrávají češi roh a ani se nepokusí centrem o 3. gól, jenom si rozehráli nakrátko a počkali na konec... to je pak na blití hra i výsledky...

0/0
11.10.2009 15:47

peter9

Re: Byly tam i slzy ... říká Papadopulos

Toho Haska klidne vynech...Jinak souhlasim, ale s Haskem??? Pokud chces aby trener umel vcas cist jak to na hristi vypada, jak mne vysvetlis Bratislavu a osamoceneho Kollera, nefunkci zalohu - pozdni stridani, a lamentovani az po zapase, ze zaloha nafachcila?! Hasek to taky vcas nepoznal!

Zdar novemu treneru narodnaku - a zadneho cecha  prosim. Uz te komedie bylo dost.Rv

0/0
11.10.2009 15:59

kaffee68

muuee

asi jsem se díval na jiný fotba. Bo co jsem viděl byla tragedie..tak aspoň si bývalí kopálisti nenelhávejte, že na něco máme...naše místo už dávno není na špici, ani v širší špičce..Rv

0/0
11.10.2009 15:28

TurboFrank

Re: muuee

Já asi taky, protože tu ubohost, co předváděli naši byla do nebe volající. Málokdy dobrá přihrávka, ale gumičky ve vlasech jim slušely. Hráli jsme špatně a Poláci ještě hůře, proto jsme vyhráli. Na mistrovství nemáme co dělat a může to obkecávat kdo chce, jak chce.

0/0
11.10.2009 15:40

Buster

Re: muuee

Nesnáším větu, že " reprezentace ... nemá na MS co dělat". A kdo tam má co dělat? Finalisté, vítězové skupin? Od toho je nějaký postupový klíč, který určí stafáž pro budoucího mistra světa!!

0/0
11.10.2009 22:16

moby78

Chce to

slibit San Marinu tucnou odmenu, pokud neprohraji. Kdyz budou makat, tak nic neni nerealny.

0/0
11.10.2009 15:20

RadeCzech_

Re: Chce to

Ale jakou? SLovákům zřejmě pivka nechutná, tak co na San Maríňany :)  ... a nebo jim Weiss nakázal že nesmí vyhrát, jinak by to pivo určitě vypili a šli by proti polsku nalitý :)

0/0
11.10.2009 15:26

bufik

Re: Chce to

co je to proboha za hloupost nabízet něco týmu, který má vyhrát ....

Když chceš zajistit vítězství musíš něco nabídnout těm, co mají prohrát ... takže tučné odměny pro Slovince

0/0
11.10.2009 15:42

pcepardubice

Rada

je traged,ale já bych na nej vse neschvaloval.Co to bylo na Slovensku za sestavu a styl hry bla taky tragedie

0/0
11.10.2009 15:00

I.C.Wiener

Re: Rada

Tak ve venkovních zápasech předvádějí mnohem horší výkony jiná top mužstva proti průměrákům. :-) Francie, Itálie, Portugalsko a další by o tom mohli vyprávět. Oni to nahánějí hlavně v domácích zápasech, kdy jejich ztráta z těchto utkání je maximálně v podobě remízy. :-) A každá neprohra venku se pak počítá...

0/0
11.10.2009 15:22

pcepardubice

Podle

mě nejlepší možná sestava dobudoucna: Čech-Kadlec,Hubník,Grygera(Rozehnal),Pospěch-Plašil,Jarošík,Rosický,Jar.Černý-Necid,Baroš...Nechápu neustálé přehlížení jarošíka,dále proč nezkusili Šimáka atd. atd. Jsou tam další slušní hráči jako je Zeman, Kadlec jednou možná Kalouda a další...

0/0
11.10.2009 14:47

kolyvanov

Re: Podle

Jarosikovi je 33. Nevim, jestli se na nem da jeste neco postavit:(

0/0
11.10.2009 14:51

pcepardubice

Re: Podle

Já myslel,že mu je mín.To je pravda to už asi ne:-P

0/0
11.10.2009 14:52

kolyvanov

Re: Podle

Uprimne? Ja taky... Ale vsude pisou, ze je rocnik 77 (u prvniho serveru jsem myslel, ze je to preklep:)

0/0
11.10.2009 14:53

kolyvanov

Re: Podle

Heh, oprava. 32 mu je. Jak je rec o MS 2010, tak jsem nejak popletl letopocty:-)))

0/0
11.10.2009 14:56

kolyvanov

Re: Podle

A taky - jarosik dobry, vali v Rusku... Jarolim vali v mohem lepsi soutezi a v lepsim klubu a v repre skutek utek...

0/0
11.10.2009 14:52

AmedeoModigliani

Re: Podle

tahle "nešťastná" sestava, případně jí podobné bude mít tu smůlu, že bude sedět ve 3 koši a bude se muset probojovávat kamsi přes týmy typu Španělska :-(Rv

0/0
11.10.2009 14:55

kolyvanov

Na treti kos to moc nevypada

www.football

0/0
11.10.2009 15:02

Buster

Re: Na treti kos to moc nevypada

www.world#2009

0/0
11.10.2009 22:24

kamarád indry wostrý

Re: Podle

Nejlepší sestava podle mě je: Rada - Rada, Rada, Rada, Rada - Rada, Rada, Rada, Rada - Rada, Rada. Lavička: paní Radová. ;-DR^

Je to sestava, kde se snoubí kvalita, zkušenosti, výsledky i mládí. ;-D

0/0
11.10.2009 14:58

Buster

Re: Podle

Jarošíka přece nikdo nepřehlíží. On přehlíží repre, protože každému trenérovi (včetně epizodky Straky) sdělil, že nechce hrát.

0/0
11.10.2009 22:18

kamarád indry wostrý

.

I když jsme vyhráli, zas tak úžasnej výkon to nebyl. Docela dobře zahráli Necid, Rosický, Čech a Plašil. Hübschman byl velký zklamání, Sivok taky moc nezářil a Papadopulose jsem vůbec nepochopil...

0/0
11.10.2009 14:46

Taffey

Probuzené mužstvo?

Pan Fiala asi viděl jiný zápas, než já. Ty dva góly byly sice fajn, Necid ukázal důraz, Plášil to tam dal hezky. ale jinak to byla bída a utrpení celých 90 minut.

0/0
11.10.2009 14:43

kolyvanov

Re: Probuzené mužstvo?

Takova Argentina - to je panecku tym. Peru vyklepnou 2-1 ani nemrknou...

0/0
11.10.2009 14:43

AmedeoModigliani

Re: Probuzené mužstvo?

přesně tak! R^

0/0
11.10.2009 14:58

kolyvanov

Re: Probuzené mužstvo?

BTW - ten slejvak ale byl naprosto neuveritelnej (stejne neuveritelny bylo, ze na hristi nebyly kaluze vicemene) a musim rict, ze tim viteznym golem si nejsem jistej z hlediska ofsajdu

0/0
11.10.2009 15:03

Taffey

Re: Probuzené mužstvo?

Nejde jen o výsledek. Jde o předvedenou hru. O důraz, tah na bránu, osobní souboje, technika, vedení míče a tak. To, že dají dva banány je sice fajn, ale taky je dát nemuseli a po prvním poločase mohli klidně prohrávat. Mám pocit, že to naši hrají na náhodu. Občas to tam zablýsklo myšlenkou, ale velmi, velmi sporadicky. Ostatně, jako v poslední době furt.

0/0
11.10.2009 18:27

Hlodavec_vodni

Není třeba zoufat,

za chvíli se běží Velká Pardubická, to bude jiný kafe než fotbal. I když na Taxisu už to taky nejsou ty jatka co bejvaly...  

0/0
11.10.2009 14:40

fido7787

souhlasím s Fialou až najedno

Plašila opravdu ne. Ten zahrál dobře ve 2 zápasech z těch asi 50 co odehrál a to je žalostně málo :-/

0/0
11.10.2009 14:38

fido7787

souhlasím s Fialou a

0/0
11.10.2009 14:38

AmedeoModigliani

Co to furt žvaníte, že to nebyl fotbal apod.

Polsko přeci není žádná fotbalově nerozvinutá země. Je to účastník Euro 2008 i MS 2006. Fotbal, to vás asi překvapí, se hraje na dva poločasy a něco přes 90 minut. Není zas tolik mužstev, které soupeře válcují celý zápas. Naši určitě nehráli na hranici svých možností, jsem si jistý, že v případné baráži by byl náš výkon o poznání lepší. Je to prostě v naší mentalitě. Naše sebevědomí by bylo v baráži určitě vyšší než včera, kdy v podvědomí věděli, že to nemají ve svých rukou, nebo spíš nohách!

0/0
11.10.2009 14:35

Blbec z Xenemunde

tento loooser by zase vyhrál venku max nad San marinem

Tohle "nevídaně probuzené" mužstvo v poslední chvíli zachraňovalo ubohou remízu na Tehelnom poli, kam si v klidu v rekreačním tempu přijeli pro zcela jasné tři body Slovinci - no a dát 1.gól včera Poláci, tak jsme byli hotoví i doma ;-D

.

Páně Hašek je ovšem stejný looser jako Rada, Straka a další nýmandi - nedokázal totiž vyhrát venku nad ubohoučkým Slovenskem, které mělo minimálně ve 3 zápasech z prdele ne jednu, ale hned 2 kliky vod kolotoče :-P

.

pod jeho vedením by mannschaft venku opět vyhořel ve Wroclavi, v Lublani i Belfastu - bohužel kvalifikace končí a tak už se o tom nemůžeme přesvědčit ;-D Rv

0/0
11.10.2009 14:35

Blbec z Xenemunde

Re: tento loooser by zase vyhrál venku max nad San marinem

Hašan to na Tehelnom poli hned při svém první m zápase zabetonoval jak Prešov ;-D

0/0
11.10.2009 14:40

blekkal

Re: tento loooser by zase vyhrál venku max nad San marinem

Co je to "looser"? ;-)

0/0
11.10.2009 14:52

zabijack

slovaci nezdvladaji psychicky tlak

studoval jsem s mnoha slovakama a pred statnicemi se polovina promenila v labilni psychopaty zrajici prasky na uklidneni nerviku. tydení prujem nebyl vyjimkou.

slovaci v polsku nevyhraji. a v barazi, se vsi uctou, nemaji sanci...

0/0
11.10.2009 14:33

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: slovaci nezdvladaji psychicky tlak

Nevím zda jde všechny házet do jednoho pytle. Pokud by tomu tak bylo, tak bych klidně mohl říct, že jsou Češi naopak flákači a učí se mnohem méně. Což ale taky není pravda.

0/0
11.10.2009 14:35

kolyvanov

Re: slovaci nezdvladaji psychicky tlak

Se Slovakama to nema nic spolecnyho, nevim, proc to ten nad nama hral na narodnostni notu. Problem je v tom, ze SK ma docela mlady tym a ze postup skutecne proklouzava mezi prsty. Jedine pozitivium - Polaci nehraji absolutne o nic...

0/0
11.10.2009 14:43

zabijack

Re: slovaci nezdvladaji psychicky tlak

narodnosti nota? s ni to nema nic spolecneho, bylo to o jejich mentalitě.

0/0
11.10.2009 15:18

blekkal

Re: slovaci nezdvladaji psychicky tlak

U nich je to zcela jasně viditelné kdekoli, stačí, pokud se například dostanou do diskuse, kde plácnou nějakou kravinu. Následně ji začnou zuřivě bránit za každou cenu (protože Slovák má vždycky pravdu, všude byl, všechno zná), přestože jim zbytek lidí klidně a fakticky dokazuje, že je to kokotina... výsledkem je zuřící a ječící poloop, který uráží a napadá sprostě všechny kolem a pak uteče.

0/0
11.10.2009 14:55

cinsky_buh_srandy

pane fiala, na co že jste se to koukal ????

;-D;-D;-D

0/0
11.10.2009 14:25

pravdazvitezinadlzianenavisti

To co včera předvedli nebyl fotbal.

Tohle je opravdu komedie. Už i ten Čech je tragickej. Ještě že nepostoupí, aspoň bude klid a nebudu muset hledat hospodu kam bych šel na pivo, aniž bych musel sledovat tuto "hru modelů".

0/0
11.10.2009 14:24

gotzur

Rosický

byl absolutní jednička. Převyšoval ostatní hráče o třídu a to hrál ještě tak na 75%.R^

0/0
11.10.2009 14:21

Catumbelan

Re: Rosický

těch 25% myslíš ty jeho zkažené přihrávky?

0/0
11.10.2009 14:24

gotzur

Re: Rosický

Na zkažené přihrávky tam byl Papadopulos.

0/0
11.10.2009 14:25

Norimberk

Komentar otresnej

Jeden vykastrovanej a druhej snad nerozumi fotbalu...co to bylo paneboze za komedianty??? Radotinsky je absolutni nula...zraneni Polaka a on za 10 sekund beha..zraneni podle me vypada jinak...Jarolim se nezapoji do akce aby Necid neprisel o balon....tohle je moc NOVA KU.VI FOTBAL

0/0
11.10.2009 14:21

Leon20VT

Re: Komentar otresnej

nevybíjej se na komentátorovi - tak si vypni zvuk,ten Radotínskej patří ještě k těm lepším

0/0
11.10.2009 14:23

Norimberk

Re: Komentar otresnej

no to urcite...nemusi komentovat kazdej pohyb na hristi jako v radiu

0/0
11.10.2009 14:25

sovjetskij sjekundomjer

Re: Komentar otresnej

No jo, no jo...

Ono se to kritizuje, když s tím dopředu počítáš, a pak jsi rád za každou ne úplně vhodně poskládanou větu

0/0
11.10.2009 14:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze