Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to gól pro celé Slovensko, jásal druholigový český kat

Nejdůležitější gól ve svém životě věnoval rodině, známým, kamarádům. A pak si Erik Jendrišek vzpomněl: "Vlastně ho musím věnovat celému Slovensku."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sojkal

Vykašlete se na Slováky

Raději se ptejme: Myslíte, že už Rozehnal přesvědčil že nemůže hrát za národní mužstvo ?

0/0
4.4.2009 14:22

slovan55

respect

  

Ten zapas nebol najkrajsi ani moc kvality v nom nebolo, bolo to o bojovnosti a o stasti ved vam o stasti nemusim rozpravat.Ale musite vediet aj prehrat  a nevyhovarat sa na vsetko mozne potom to vyzera z vasej strany dost trapne ako ten retardovany  kocour:-)

   

0/0
2.4.2009 21:20

ELAPHURUS

Silně podprůměrný tým

zneškodnil tragickou tlupu.... ( a to ještě nehrál Ujfi )

0/0
2.4.2009 17:25

Jimi Hemendex

Ale chodte už s tými ódami...

Stáčilo málo a kľudne sme sa znova mohli pos|?ať. Napríklad keby padol gól miesto tej tyčky. V druhom polčase sme v podstate nehrali nič. Už som nadával na Weissa, že podľa neho sa asi hrá na víťazstvo pasívne. No ale potom to tam padlo. Skôr by som povedal, že sme mali viac šťastia ako predviedli futbalového umu...

0/0
2.4.2009 16:47

Craigbellamy

Re: Ale chodte už s tými ódami...

R^

0/0
2.4.2009 18:44

cernahvezda

Hráči,

kteří si nezazpívají státní hymnu  nebo se nedrží za srdce a potupně hledí do země si nezaslouží žádnou podporu fanoušků. V tu chvíli se na ně dívá celý národ a oni ukazují, jak moc je baví reprezentovat. Kdyby hrál v reprezentaci výběr ligy, lidé by fandili více. Nikdo není zvědavý na primadony, které hrají h.... a ještě se cítí být uražené.

0/0
2.4.2009 15:34

Bernard1

Re: Hráči,

tak to snad nemyslíš ani vážně. Na takové rádoby citové "umělohmotné" projevy fotbalistů při hymně nejsem zvědavý. A k tomu bych jim to stejně nevěřil. Už jsem to tu psal několikrát. Fotbalisti nejsou zástupci národní hrdosti ani vlastenectví.

0/0
2.4.2009 15:44

lukinoo

Re: Hráči,

a proč tam hrajou? Kvuli peněz težko? Prosím vysvětli mi to!

0/0
2.4.2009 16:58

Hype39

Re: Hráči,

to samé se dá říct i o divácích.. v anglii zpívají hymnu všichni u nás skoro nikdo.. asi to bude tím že my už ani nemáme být na co hrdý:-©

0/0
2.4.2009 16:55

kajoo

Re: Hráči,

s tym Anglickom si sa netrafil. Anglicania bucia na vlastnych hracov

www.teamtalk.com

Pred zapasom s nami bolo viac pocut nasich ca.2 tisi fans ako 75 tisic Anglicanov. Bol som z toho celkom 8-o

0/0
2.4.2009 22:04

mocnos

Re: Hráči,

Bol som milo prekvapeny, ze nasi mladi hraci poznaju slova nasej hymny a s hrdostou ju spievaju. Na  Slovensku ked niekto povie, ze je hrdy na to, ze je Slovak , tak je hned oznackovany mediami ci "demokratmi" za nacionalisti a hejslovaka. Tiez ma prekvapilo, ze ceski hraci boli pri hymne taki nemastni-neslani. Ako keby sa za nieco hanbili. Ked ja pocujem cesku hymnu, vzdy si ju rad zaspievam, ved to bola hymna statu, v ktorom som zil 25 rokov. Samozrejme, ze nasu slovensku spievam radsej.

0/0
3.4.2009 9:30

asiplavam

..

V com? Vo vyske svojho dlhu, o prepade HDP, o zadlzenych krachujucich rodinach?

No tak im daj za pravdu a nechaj sa inspirovat.

0/0
2.4.2009 15:31

The Emperor

Slovaci se zase predvedli

Celej zapas nechutne zdrzujou a jediny o co jim slo pri nasich akcich bylo, faulovat nase hrace, aby se nedejboze nedostali k pokutaku. A pak musim v tv poslouchat od toho retardovanyho trenera slovenska, ze prej vyhrali zaslouzene, ze meli spoustu skvelejch brejku, a ze vischnivsichni hrali bozsky a fantasticky, kdyz evidentne v druhym polocase, i pres nasi nic moc hru, nestihali a jen se modlili za bod a zdrzovali a ted jako vrchol vseho tu musim cist, od toho cucaka, jak to vyhrali srdickem, to jsou desny kecy, co dokazou vyplodit, proc proste nereknou, ze vyhrali stastne a ze nasi byli, i pres to, ze to nebyl zadnej extra vykon, lepsi. Slovaci jsou absolutne nesoudny a zaslepeny tim, ze konecne porazili nas narodni tym, ale to jak to bylo, to uz je nezajima, hlavne ze to bylo 1:2 a dal uz si to pribarvej svejma nesmyslnejma rozhovorama. A to ani nechci videt, co se musi psat na jejich webech, to bude jedna slovenska blitka  za druhou

0/0
2.4.2009 15:28

Rybařící Kocour

Re: Slovaci se zase predvedli

Vítězství si zaslouží ten, kdo dá víc gólů, ostatní je dojmologie.

Na tom, co řekl Weïss, nic špatnýho nevidím (až na to jak pochvílil Plašila;-D), s tím, co tvrdí/vou slovensští diskutéři a fanoušci už se ale polemizovat dá.

0/0
2.4.2009 15:31

asiplavam

Re: Slovaci se zase predvedli

Slovenski diskuteri nerobia nic zle. Takych, ktori provokuju stylom "tak vam treba" je uplne minimum. Preco moze Vizek hracov roztrhat na kusy, a ked povie Slovak to iste v diskusii, tak je to machrovanie? Co urobili fanusikovia, porozbijali vam pumpy ako Chorvati? 

0/0
2.4.2009 15:36

Rybařící Kocour

Re: Slovaci se zase predvedli

To, co tady tvrdíš, je snůěka nesmyslů. Ty konrétně zníš jako pravověrný slovenský životem oje....b......ý tragikomediant, kterému v životě ujel poslední vlak, zatímco on z peronu přes okno se žlutou, prokouřenou záclonou sledoval finiš včerejšého mače.

0/0
2.4.2009 15:39

asiplavam

Re: Slovaci se zase predvedli

Mna vobec nezaujima ako ti zniem. Kto si, co si, zeby som brat vazne tvoje dojmy?

Ak som ja napisal znosku nezmyslov, co si napisal ty? Nikoho neurazam, nic zle nerobim, len konstatujem, ze ceska futbalova reprezentacia nemala za 90 minut golovu sancu okrem jednej tycky. No a? To kvoli tomu musis potit slohy?

0/0
2.4.2009 15:45

Rybařící Kocour

Re: Slovaci se zase predvedli

No, knezlob se, ale jestli si myslíš, že nato, aby tě člověk prokouknul, potřebuje větší než automatickou dávku objektivity, tak přeceňuješ vlastní komplikovanost.

Asi v tom plaveš... a asi máš v tom fotbale (a vůbec) pěknej hokej;-D

0/0
2.4.2009 15:48

asiplavam

Re: Slovaci se zase predvedli

Mas v tom hokej,si traged, zaclonky su zlte...Blabla dokola, a mysli si o sebe ze je Seneca.

0/0
2.4.2009 15:56

sarax

Re: Slovaci se zase predvedli

Kocoure, neplácej, Výsledek mluví za všechno. Prostě to spolkni a neměj z toho komplex.

0/0
2.4.2009 18:17

asiplavam

Re: Slovaci se zase predvedli

Ak je Weiss retardovany,co je potom Rada, ktory podakoval hracom, ze isli na dno sil?

0/0
2.4.2009 15:41

The Emperor

Re: Slovaci se zase predvedli

Radu ani nema cenu komentovat, kdyz byl spokojenej, co predvedli ve Slovinsku

0/0
2.4.2009 17:17

sittingsnake

Re: Slovaci se zase predvedli

Nebudem písať nič dlhé. Zápas skončil 1:2 a to hovorí za všetko.Ja ten výsledok nepreceňujem ,ale treba sa naučiť prekusnuť aj prehru a nehladať chybu v tom kto vám ju uštedril. Historia sa nepýta. Tak ako sa nepýtala keď ste hrali pred rokmi s Faerskými ostrovmi a velmi športovo ste nevrátili súperovi loptu , keď čakal na to gesto a dali ste z toho jediný usmolený gol toho stretnutia, ale Ty si takýto detail určite nebudeš pamätať....

0/0
2.4.2009 18:03

pan_Feroslav

chlapci,

nalijme si čistého vína - oboustranně to byl naprosto ubohej zápas, s timhle výkonem nemá ani jeden mančaft na MS co dělat. a jestli jo, tak se bude s nulovym bodovym ziskem pakovat dom už po základních skupinách.

0/0
2.4.2009 15:24

bobik77

Re: chlapci,

ano s tym suhlasim R^

0/0
2.4.2009 15:25

Espen_Bredesen

Re: chlapci,

R^ s tymto suhlasim. Severni Iri este mozu riadne zamiesat kartami

0/0
2.4.2009 15:25

ELAPHURUS

Re: chlapci,

Míchání bude ještě daleko víc....

0/0
2.4.2009 17:27

krispos

Re: chlapci,

Ja bych po takove vyhre na idnes.sk machrovat nesel.....

0/0
2.4.2009 15:26

krispos

4 Espen_Ovcesen

Ja se ale nebavim o tom jak padli goly...... ano, ten nas byl nahodny. Ja tvrdim ze Slovaci od zacatku hrali na remizu a zdrzovali a ten nahodny gol na konci byl darem z nebes..... vyhral tym, ktery mel vice stesti, proto nechapu, proc nam sem chodite onanovat....

0/0
2.4.2009 15:23

Rybařící Kocour

Ťafka

Dostali jsme sice včera ťafku(od osudu, nikoli od slováků), ale v rámci bývalé federace stále jsme (a jak to tak vypadá, i dlouho ještě zůstaneme) ti osudem daleko méně fackovaní.

To, co tady provádějí bratranci po boji (když přes týden před bojem sem unisono lozili opruzovat brekotem s tím, jaký si zase odvezou ranec a svému týmu, z kterého teď hodlají udělat družinu polobohů, vůbec nevěřili), je naprosto regulérní reakce lidí, kteří za boha živého neměli nikdy možnost naučit se vyhrávat se ctí, protože prakticky nikdy nevyhrávají.

Takže je budeme kolektivně chápat, i když té arogance k nim se asi jen tak nezbavíme, kor když osud znovu tak vášnivě žádají o další průplesk. Jo, Slováci, to je hotová metafyzika v praxi.;-D

0/0
2.4.2009 15:21

bobik77

Je to ubohe.....

Takto sa navzajom urazat a nadavat si. Ved je to len sport nic viac.  Aj ked vcerajsi zapas nebol nic extra budem uprimny vitazstvo potesilo :-) ale nic v zlom, neprisiel som sa tu vysmievat a nikoho urazat. Prajem pekny slnecny den :-)

0/0
2.4.2009 15:13

krispos

Re: Je to ubohe.....

Do porazenych se nekope, ale nekteri tvoji bratri holt maji potrebu lezt na ceske weby a dat nam to sezrat. Tak se branime.....

0/0
2.4.2009 15:15

bobik77

Re: Je to ubohe.....

Ja mam len jedneho brata a toho az tak futbal nezaujma :-)

0/0
2.4.2009 15:17

mobilis in mobili

Re: Je to ubohe.....

Máš pravdu, ale co tak procházím diskuze, tak to bývá oboustranný

0/0
2.4.2009 18:04

clarac

jděte někam

Šlováci se radují jako by vyhráli MS. Ubohost.

0/0
2.4.2009 15:08

krispos

Asiplavam

Slovaci byli lepsi? Maximalne ve zdrzovani.... proc si nepriznate, ze jste 3/4 zapasu kalkulovali s remizou a vyhrali jenom diky nahodnemu golu?

0/0
2.4.2009 15:02

asiplavam

Re: Asiplavam

Nehnevaj sa, ten zapas nebol krasny,ale tie dva goly boli aspon naznakovo vysledkom nejakej vedomej cinnosti - nieco ako prihravka, sprint, strela. Akokolvek to znie neuveritelne, tak toto boli Cesi schopni urobit za 90 min. raz(!), ked Jarolim trafil zrd.

0/0
2.4.2009 15:11

krispos

Re: Asiplavam

A slovaci? jeden gol z brejku a jeden nahodny gol po nakopnutem mici....navic uz od zacatku utkani jste sli za remizou, viz Skrtelovo karta za zdrzovani uz ve 30. minute.... Budte radi, ze mate 3 body, prekrocili jste plan, a bezte se radovat na vase weby a neprovokujte tady, coblaci. Co se uspechu tyce, porad mate co dohanet....

0/0
2.4.2009 15:17

asiplavam

Re: Asiplavam

To je sila, co je na tom, co som napisal vyssie, nepravda? Alebo tam niekoho urazam? Ved su toho plne noviny, kde si to iste myslia Cesi. Alebo ti vadi, ze to skonstatoval Slovak? Nemali ste za 90 minut golovu sancu okrem tej zrde. Je to pravda alebo nie?

0/0
2.4.2009 15:21

richie03

to je krasne

je krasne citat tu ako vas zerie ta prehra a ukazuje vasu pravu podstatu: zavist, nenavist a urazanie. Holt smula, chlapci. Raz to prist muselo a museli ste padnut na hubu ;-D

0/0
2.4.2009 14:55

mpes

Re: to je krasne

tak co? Komplex česko ve fotbale zmizel? No hurá, tak už jenom porazit Maďary v hokeji ;-D

0/0
2.4.2009 14:58

krispos

Re: to je krasne

Ja se tesim na olympiadu, az tradicne Slovaci nezvladnou kvalfikaci s kazachstanem, Nemeckem a Slovinskem :)

0/0
2.4.2009 14:59

Espen_Bredesen

Re: to je krasne

Ja sa tesim na tu dalsiu to vam dorastie generacia byvalej 18tky ktora si zahrala B kategoriu. Bude tazke sa udrzat :oP

0/0
2.4.2009 15:01

krispos

Re: to je krasne

Stane se.... nekdy se dari vice, nekdy mene..... ale mame i uspechy.... od rozdeleni mate jeden titul z MS, my 4 a k tomu olympiadu. Podstatne je ze mame obcas i ty uspechy, co mate vy krome arogantniho nacionalismu? :)

0/0
2.4.2009 15:05

Espen_Bredesen

Re: to je krasne

My sme nacionalisti? Pozri sa na vas sovinistov. Pre vas su Nemci nafukani idioti, Poliaci blby narod, Rakusania smiesny privesok a vypatlanci a Slovaci len odpad z vychodu, len vy sa citite ako ostrov skvelych, uzasnych a blahoprajnych ludi, ktorym sa nik nevyrovna. Trosku sa treba pozriet do zrkadla

0/0
2.4.2009 15:08

pan_Feroslav

Re: to je krasne

prosim tě, tohle u vás píšou noviny?

0/0
2.4.2009 15:10

Espen_Bredesen

Re: to je krasne