Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za pohárem na Balkán a do Nizozemska

Loňský vítěz a cesta na Balkán. To je los českých týmů ve 2. kole Poháru UEFA. Teplice se srazí s Feyenoordem Rotterdam, který v soutěži triumfoval v roce 2002, když ve finále zdolal Dortmund. Slavia opět vyrazí na neoblíbenou cestu do jihovýchodní Evropy, tentokrát do Bulharska, kde se utká s Levski Sofie. Slavia hraje první utkání 6. listopadu doma, odveta je na programu za tři týdny. Naopak Teplice začnou venku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sanibel

Baník
K diskusi o baníku - Baník samozřejmě není mezi kluby, které mají nějaký koeficient, protože hrál naposled pohár v sezóně 1991-92 a to PVP. V roce 1991 tenkrát porazil ve finále Československého poháru Trnavu, myslím že 6:1. Pak hrál pohár a už si nepamatuji, koho vyřadil v 1.kole, ale v tom 2.přivezl výhru 1:0 z Istanbulu a doma s ním 1:0 vedl, ale nakonec podlehl 1:2 a vypadl na dlouhých min.12 let z pohárů. Až letos je šance....Je však pravdou, že pokud vyhraje ligu, dostane ve 3.předkole někoho nasazeného a silného, ale může se podařit postoupit, nakonec Partizan Bělehrad letos ukázal jak na to...Divácká podpora na Bazalech je úžasná, tu nám závidí celá republika a na po pohárech je tady hlad. Zítra jdu na Příbram se synem a na NOVĚ aspoň všichni uvidí, jak se má fandit - to není jako když vysílali Blšany se Spartou přes kolika 300? diváky.
0/0
18.10.2003 0:12

CFC

Re:
Nechápu  proč narážíš na počet diváků v Příbrami,vy jste v euforii a přesto na zápas Synot-Ispat,přišlo snad 700 lidí,to už není takovej rozdíl.Ano prohráli jste s Istanbulem doma 1:2 před 5000 diváky.Taky nechápu proč se tady chachaři rozčilujou,když oni nahráli absolutní kulový,to je lepších snad 10 mužstev s GL.
0/0
18.10.2003 12:04

Sanibel

Postupy
Doufám, že oba celky postoupí a pomůžou zlepšovat koeficient. Nabízí se porazit Holanďany, jsou v koeficientu 1,1 bodu před námi, ale co je výhoda, letos se jim všechny body dělí 6 a dva celky jim už z Uefy vypadly-Breda, ta nezískala ani bod s Newcastlem a Nijmegen, ten dopadl podobně s Wislou Krakow. Teď má Utrecht Auxerre-mohl by vypadnout a Teplice si mohou vyšlápnout na Feyenoord. V Lize mistrů se celkem nelepí Eindhoven-ještě nemá ani bod, pouze Ajax dle mého něco bude hrát a bodovat. takže šance, ale musí šlapat i Sparta a Slavia. Co se týká situace za námi, 10.jsou Skotové, ale je předpoklad, že Hearts of Midlothian teď vypadnou s Bordeaux a zbydou jim dva klasici-Rangers a Celtic, oba hrají LM a uvidíme, jak se jim povede. 11.Turci nás už neohrozí, mají taky letos 6 mužstev a v uefě zbyly jen Gaziantepspor a Genclerbirligi, myslím si, že z Uefy brzy vypadnou a v LM musí Sparta bodovat s Besiktasem. Řekové jako 7. už mají moc náskok a navíc jako jediní s Francouzi a Španěly jim ještě nevypadl ani jeden tým z pohárů. Takže buď po letošní sezóně budeme 8, to by znamenalo 1 v LM, 1 ve 3.předkole a 4 v UEFĚ nebo 9.-1LM, 1 3.předkolo a 2 UEFA nebo nejhůř 10. a 1 3.předkolo, 1 2.předkolo v LM a 2 v 2.předkole UEFA. Samozřejmě to vše platí pro sezónu 2005-06.
0/0
17.10.2003 20:58

barnabas_666

Re:
K tomu není co dodat, snad jen: lepší být 9. než 8. Tak dobře na tom nejsme, aby 6 našich týmů bylo schopno solidně zahrát.
0/0
18.10.2003 3:06

ptcko

Slávia pujde v pohodě dál
0/0
17.10.2003 18:18

giallazzurri

Rozbijem De Kuip!
Mame na ně. Urcite hratelnej souper!
Tak jedeme Teplice jedemeeeeee!
 
FORZA TEPLICE
0/0
17.10.2003 15:31

Olle

Teď jsem četl reakci ...
... Beránka a nemůžu si pomoct,nevím,o čem to mluví. "Neatraktivní,ale velmi kvalitní soupeř..." ??? To snad ne. Je to podprůměrný evropský klub a Slavia by ho měla vyřadit,no ne? Reakce  "to je ale smůla..." už mně fakt štvou. A Teplice musí být spokojený, Feyenoord nepatří mezi evropskou špičku. 
0/0
17.10.2003 15:31

Jasemja

Re:
Mno Beránek byl přeci vždycky trochu větší alibista než ostatní....
0/0
17.10.2003 15:37

giallazzurri

Re:
Taky ze jsme rozhodne lepsi nez balkan bez urazky slavisti jasny!
Ale ja uz byl spokojenej predem kazdej souper co tam byl byl asi pro nas hratelnej snad krom... no vlastne ne ono celkove to nebylo hrozny nejtezsi papirove by byl asi Newcastle a AS Rim ale ty ted nic moc nehrajou mozna ten Sporting by byl osidnej jinak Villareal, Bordeaux a Feyenoord zvlast potom co odesel Van Hoojdonk to neni tak hrozny ne...
0/0
17.10.2003 15:39

JJ5508

vysledky
Kde mohu na internetu najit vcerejsi vysledky UEFA?At prolezam Mladou Frontu jakkoliv,nachazim jen nase muzstva a losovani.
0/0
17.10.2003 15:28

Woodward

Re: zkus soccerage
0/0
17.10.2003 15:46

Haďák

Re:
uefa.com
0/0
17.10.2003 15:49

lukinoo

hmmmm
hmmmmm
0/0
17.10.2003 15:15

Hiko

Rosenborg - CZ Beograd
0/0
17.10.2003 15:13

František Koudelka

Van Hojdonk
pokud se nepletu tak je z Feynoordu pryč a bez něho budou poloviční.
0/0
17.10.2003 15:04

djrhedy

Re:
Doufam, ze budou i o polovinu min prasit, pokud si dobre vzpominam tak se Spartou i Dortmundem to bylo pekny maso. Hrali pekne prasecky !
0/0
17.10.2003 15:11

moudik

loeficienty
kde se dají najít ty koeficienty klubů a zemí na internetu ...ať vím, kdy bude baník nasazen přímo do ligy mistru
0/0
17.10.2003 14:25

Jasemja

Re:
Nevim, ale koeficient baníku bys měl hledat někde hodně nízko:-))
0/0
17.10.2003 14:37

Bambulin1

Re:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/crank04.html Zkus to, ale kde chceš hledat baaaánik to nevim.
0/0
17.10.2003 14:46

ptcko

Re:
týmy jsou v tomle žebříčku: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/trank04.html
0/0
17.10.2003 14:55

ptcko

Re:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/trank04.html Ale Baník tam nenajdeš, jsou tam jen týmy, které hrajou evropské poháry. Takže kdyby se tam náhodou Baník dostal bude mít koeficient 14,912 - tj. koeficient státu. A do CHL přímo nepoustoupí nikdy, to by totiž nejdřív musel vyhrát ligu ;) (a navíc se zvednout koeficient ČR tak, aby byla do 8. místa mezi zeměmi) ....
0/0
17.10.2003 14:52

djrhedy

Re:
To neni nerealne, momentalne je CR 9., ale zle dotiraji Skotove(10.) a Turci (11.), ale jen kousek pred nama jsou Nizozemci (o 1,1 bodu). Pokud by Teplice vyradily F.R., tak by to urcite pomohlo, ale musi se snazit i Sparta. Jinak to bude celkem k nicemu, no aspon by vitez poharu sel primo do UEFA!
0/0
17.10.2003 15:09

Jasemja

Re:
Nereálné je ale splnění první podmínky.. aby byl baník mistr:-)
0/0
17.10.2003 15:33

justin

Re:
No hlavně by ten titul Baník musel vyhrát až v příští sezóně. Protože mistr 2003/2004 bude hrát určitě 3. předkolo! To je už dané.
0/0
17.10.2003 16:27

barnabas_666

Re:
Stačí do 9. místa.
0/0
18.10.2003 3:00

Woodward

Re:
Tohle jsou přehledy koeficientů členských zemí UEFA - první řádka za pětiletý cyklus (včetně posledního roku) a druhá řádka za tenhle rok, rozepsáno po klubech. To, jestli někdo postoupí rovnou do ligy mistrů nezávisí na koeficientu daného klubu, ale na všech pohárových výsledcích klubů z té které země. Takže pokud někdy Baník zase vyhraje ligu a bude mít kliku, může postoupit rovnou do LM - záleží na tom, jak se v posledních pěti letech předvedou v pohárech všichni naši borci. V příštím roce to určitě nebude, i kdyby Baník vyhrál, což není vůbec jistý.
0/0
17.10.2003 15:41

original betman

Re:
Baník bude nasazen přímo do finále jako boží klub - tak se neptej tak hloupě
0/0
17.10.2003 15:56

objektivnibanikovec

Re:
Na co zbytečné finále? Baník bude přímo vyhlášen vítězem, neboť se již obecně ví, že na něj nikdo nemá!
0/0
17.10.2003 18:49

munch

hm
Teplice mají docela pech, po Kaiserslauternu narazit na tokovýho soupeře, ale rozhodně nejsou bez šance, to ani náhodou.
0/0
17.10.2003 13:47

XYZ

Slavia???
Až je mi té Slávky líto... Leška, Strahov (Eden), věčně druhý, prodej hráčů pod cenou, zájezdy na Balkán: UF!!! Chtěl bych přestoupit do Slavie...
0/0
17.10.2003 13:46

Max Cavalera

Re:
A teď si vem,jak trpíme my,příznivci Slavie ..chtělo by to radikální změnu v managementu..
0/0
17.10.2003 14:00

Alláh

Re:
A teď si vem jak řvem smíchy my,antislávisti
0/0
17.10.2003 17:11

Kocek

Teplice šanci mají
Slávie by měla jít dál určitě, na Balkánce umí. Jen je trochu problém že nezačíná venku. Odvety doma jim jdou líp. Ale každopádně 80% dávám. Výhra Feyenoordu v Uefě byla spíš náhoda, zas tak dobrý mužstvo to není, viz Sparta v Lize mistrů (4:0, 2:0). Teplice šance mají, hlavně kvůli domácí odvetě a vyprodanýmu stadionu. Tip 51% :o))
0/0
17.10.2003 13:24

pan_Feroslav

Re:
Zdravíčko! Ke Slavii se radši vyjadřovat nebudu, ale s Feyenoordem naprostej souhlas. Jejich výhra loni na jaře v Poháru UEFA, to byl omyl jak svině. Šance Teplic určitě malý nejsou, i vzhledem k faktu, že odveta se bude hrát u nich doma.
0/0
17.10.2003 13:47

LechTP

Re:
Souhlas - není to zas tak špičkový evropský mužstvo. Tu Spartu s nima si pamatuju... Věřím, že je Straka vyhecuje a budou jezdit po zadku jako tenkrát Sparta pod Hřebíkem - pak nebudou naše šance malé!!!!!!. Bude to těžký, ale nehratelnej Rotterdam není..
0/0
17.10.2003 14:00

Niinimaa

Re:
Taková  náhoda to nebyla, Feyenoord měl výborný tým, ale ted jim odešli tři důležití hráči, takže budopu slabší; ale dřív byly na úrovni Ajaxu a PSV, kteří UEFu klidně mohou občas vyhrát; V. Hooidonk byl znamenity hrac Feynoordu, malokdo umel tak kopnout trestnak, Tomasson, Bommel, Ono, Bombarda... když přiičteme vynikající fanousky na De Kuip.. myslím že předtím v LM porazili i Juventus; v každém případě sdouhlasím, že pokud Teplice zahrají dobře, mají poloviční šanci na úspěch
0/0
17.10.2003 15:02

Igor1

je mi to divný
už při losu 1. kola připadla na většinu nasazených východoevropských týmů cesta zase jen do bývalého východního bloku. Teď v 1. skupině  ti nejmocnější, tj. Barca a Dortmund mají Řecko a Francii, ti méně mocní jedou do Čech a do Polska, no a ti bez vlivu ve vedení UEFA jedou do Ruska a Bulharska. No možná že to tak  zařídila náhoda. Nebo ne?
0/0
17.10.2003 13:22

ROSES LIVE

Re:
máš recht ! je mi to fakt taky nějaké divné. když srovnám za poslední léta soupeře Slavie, tak pravděpodobnost, že chytla někoho z balkánu se rapidně blíží výhře ve Sportce ! Už jsem tady taky psal před pár dny, že los baráže na ME v Portugalsku je více než podezřelí. Není tam žádná dvojice, kde by oba byli atraktivní po ekonomické stránce pro ME! Losování UEFAy se mi zdá po nějakou dobu už jako taškařice! To už dříve věřím, že Američtí atleti nedopují! Nebo že za ten doping dostanou nějaký trest v odobě distancu.
0/0
17.10.2003 13:43

Woodward

Re: Nechte spekulací
Proč tedy Teplice dostaly Feyenoord? Že by měly tak dlouhý prsty? Zato Liverpool je na tom asi bledě, když musí do Rumunska... Slavia má holt smůlu ale nic víc bych v tom nehledal.
0/0
17.10.2003 15:33

TOOOM

Je to hratelný
Oba soupeři jsou z těch lehčích. Mohlo to dopadnout hůř, ale na druhou stranu tomu možná chybí atraktivita.
0/0
17.10.2003 13:18

Franta-z-Masny

Balkan
Neznam vesti odborniky na cestovani po Balkanu, nez jsou Slavisti. Myslim, ze by nebyl spatny komplatni vycet jejich cest na balkan za posledni roky.
0/0
17.10.2003 13:01

pan_Feroslav

Re:
No v Bulharsku jsme ještě nebyli, tak je naší povinností se tam taky podívat. Teď už nám bude chybět jen Makedonie a Balkán Tour máme kompletní:))
0/0
17.10.2003 13:43

VrP

Dobry los
Teplice i Slavie mohou byt spokojeny. Sofia nema posledni roky nikterak dobrou formu. Feyenoord sice pred dvema roky vyhral pohar UEFA, ale je asi vic hratelny nez AS Roma. Navic je v lize az na patem miste. Posledni dva zapasy sice vyhral, ale to bylo proti slabsim tymum. Nevite nekdo kam pise pan Bosak, ja jsem to zapomnel a ted to nemuzu najit.
0/0
17.10.2003 12:50

Max Cavalera

Re:
Naprosto souhlasim..pro Slavii je povinnost postoupit, Teplice mohou jen překvapit,ovšem postup neni nereálný.
0/0
17.10.2003 12:58

Pinturichio

Re:
píše na www.sn.cz/fotbal a najdeš ho pod Brejkama Míry Bosáka
0/0
17.10.2003 12:59

xt1

0/0
17.10.2003 12:59

hadicak

Re:
no nevim, jestli Levski Sofia nema vysledky - byl to mistr 2000, 2001 a 2002 a vicemistr 2003...
0/0
17.10.2003 13:18

Cislo 2

Re:
Otázka je čeho ...
0/0
17.10.2003 14:49

ptcko

Kodaň
Broendby má Schalke 04 - no teoreticky tam mohl být Žižkov - a na Schalke bych se podívat zašel ... škoda ...
0/0
17.10.2003 12:39

john_book

Jo, jo.....
Nejsem fanda FKS a nemám rád, když všichni s tou hvězdičkou na dresu brečí. Ale je fakt, že los posledních let je pro Slávii opravdu k pláči......... Takže, vydržte, snad v dalším kole narazíte na "normálního" soupeře. :o)
0/0
17.10.2003 12:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze