Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mohou Češi za rok vyhrát Euro?

Na vrcholu gejzírů radosti a národní pýchy se nese hlas: "Tenhle tým může vyhrát mistrovství Evropy!" Fotbalisté prošli neohroženě kvalifikací, v "přátelských" duelech pokořili i obhájce titulu z Francie, vždy pyšné Italy, nebo Turky, bronzové z posledního světového šampionátu. Herní tvář milují fanoušci a uznale o ní hovoří experti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DamianC

mam notebook
Jooo mam Notebook chodim s nim po celym byte kdyz dosahuje kabel od netu to je poprvy kdy z pisu ze z...:
 
Hadejte odkud pisu
0/0
13.10.2003 16:27

idnes jsou pizdy

Re:
Z hajzlu? :-))))))))))))))))))))))))) Tak to gratuluju :-)
0/0
13.10.2003 16:59

Mr. Hat

Re:
Kup si WiFi access-point a PCMCIA kartu a muzes chodit po byte bez kabelu
0/0
14.10.2003 14:55

chladný vrátný

Štajner
teda fakt nevim jaký zápas Ravanneli a spol. viděli
Štajner u lajny čaroval...je pravda, že nebyl u žádný gólový akce, ani nepřipravil šanci. Ale psychicky rakušáky totálně zdeptal.
Kvůli tomu co se dělo v druhé půli si dokážu představit toho rakouskýho nácka v kabině, o přestávce. měl k hráčům asi takovýto projev: "Toho tlusťocha co si z vás v jednom kuse dělá prdel, který si na pětníku poradí s třemi hráči, ztrapní je jak malý kluky, který vám neustále utíká..toho chce zničit, zničte ho těmi nejbrutálnějšími fauly"
jeho technická ekvilibristika je fascinující....akorát trošku vázne souhra s týmem, ...přesto podle mě,jeden z nejlepších na hřišti !
0/0
13.10.2003 15:27

chladný vrátný

Štajner
0/0
13.10.2003 15:22

LABA

RAVANELLI JE BLAZEN?
Já když si čtu tvůj příspěvek, tak nevim jestli si děláš srandu, nebo jestli si náhodou koukal na jinej zápas, člověče. Takže obranu máme celkově špatnou jo? Podle mě tenhle z¨ápas jsme dostali poprvý v kvalifikaci dva goly a to jsme proti sobě měli docela nepříjemný soupeře. Ofenzivní Holandsko, ten zbytek byl nepříjemnej z toho důvodu, že jsme celej zápas útočili, a naše hra byla náchylná ne brejkový situace soupeře. Přesto jsme si poradili. Máme taky špatný hráče na lavičce. Jasně, Vachoušek hrál špatně, až na to že dal gol, a třetí z půlky vypracoval super nahrávkou na Nedvěda, to bylo fakt špatný. Ale já bejt trenér a záložník mi dal gol a na další skoro nahrál, tak bych s ním byl asi spokojenej. Souhlasim s Petroušem, jinak Štajner podle mě špatnej taky není, to by asi nebyl nejlíp hodnocenej hráč bundesligovýho Hannoveru. Ale Ravanelli asi neviděl že ačkoliv je útočník, Bruckner ho z nouze dal na pravýho halva, kterej má trochu jiný úkoly. Než příště napíšeš takovýhle příspěvek, dvakrát si to rozmysli.
0/0
13.10.2003 13:51

xt1

Re:
Konečně rozumný příspěvek.
0/0
13.10.2003 14:01

Niinimaa

Re:
souhra této obrany byla špatná, krom těch golu ještě za druhou pulku tam byl uplne stejny, jeste jeden prunik, zase Haas, zase pres tu stranu kde padl gol, což není dobrá vizitka; mě zklamal Týce, přitom ještě před pul rokem hral dobře, tak snad se dá po zranění znovu do púořádku; co se týče Štajnera, hrál víc zezadu, ale na tomto postu nehrál moc dobře; v Hannoveru dal pár golu z dorážek a vyčnívat v průměrném mužstvu zase taková výhra není, hodně těžil ze hry Honzy Šimáka, chce to hledat dál, lavku nemáme moc dobrou
0/0
13.10.2003 14:19

Plch2

Re:
Loni Šimák v Hannoveru nehrál, takže z něho Štajner asi moc netěžil.
0/0
13.10.2003 14:43

Niinimaa

Re:
já se bavím o této sezóně a loni byl Štajner v hannoveru až trojka za Idrissouem a Bobičem
0/0
13.10.2003 14:53

LABA

Re:
COŽE!!!
loni asi nebyl Štajner až trojka, když ho němečtí sportovní novináři vyhlásili nejlíp útočícím hráčem bundesligy. A podle mě, vyčnívat a podávat dobrý výkony v průměrnym nebo podprůměrnym mužstvu, je těžší, než hrát dobře v Realu, že jo. Zvlášť na místě útočníka, jako je Štajner, kterej je odkázanej na to jestli je mužstvo pod tlakem atd. Víc tak špatnejch hráčů, jako je on.
0/0
13.10.2003 15:07

Niinimaa

Re:
To nemyslíš vážně:-)) vždyt v minulé sezóně drahnou část se ani nevešel do sestavy... pořádně byl nasazován až v dalším průběhu sezóny
0/0
13.10.2003 15:41

Ravanelli

Re:
Štajner nehraje v H96 útočníka ! A třetí gol padl po individuální akci Nedvěda !!!
0/0
13.10.2003 16:35

LABA

Re:
RAVANELLI a NINIMO, já se vám oboum musim omluvit, protože vy to asi nemyslíte špatně, ale jen jste trochu málo informovaný. Jestli Štajner nehraje v H96 útočníka, jak tvrdí Ravanelli, tak oba asi mluvíme o jinym hráči, v případě Ravaneliho si myslim, že mluví možná i o jinym sportu, jinak si to nedovedu vysvětlit. A k tomu druhýmu borci, to že Štajner tu anketu u německých novinářů opravdu vyhrál, to je všeobecnej fakt, kterej byl uvedenej jak tady na i-dnes, tak v naší televizi, v novinách atd. Takže jsou dvě možnosti, buďto tady někdo není informovanej a střílí od boku za každou cenu, nebo jsou němečtí fotbaloví novináři totální blázni, a hráče z lavičky vyhlásej nejužitečnějším útočníkem, a on nejenže nehraje, ale když už někdy nastoupí, tak nehraje v útoku, ale někde úplně jinde.  A teď babo raď.
0/0
13.10.2003 16:49

Niinimaa

Re:
Za prvé Idnes čtu pravidelně a nic takového jsem tu neviděl, za druhé, pokud máš takovou statistiku, tak dej odkaz, já vycházím z hodnocení Kickeru, link ti snad nemusím dávat a tam je černé na bílém jak si Švejk stojí, nění to moc lichotivé; co se týče minuléí sezóny, mám o jeho formě celkem přehled, bylo to ještě horší než letos, doufám, že hodnocení Kickeru nechceš zpochybňovat
0/0
13.10.2003 18:40

LABA

Re:
A ještě něco, co je to individuální akce Nedvěda. Šel z balonem, nahrál Vachouškovi, ten ho podržel, kolmicí poslal Nedvěda do vápna, Nedvěd nacentroval Kollerovi a ten dal gol. Koller už to měl dost jednoduchý, ale prihrávka Vachouška Nedvědovi byla super, aspoň já, a myslim že se mnou dle vyjádření i samotný aktéři, jsme to tak viděli. Ale jak říkám, možná Ravanelli mluví úplně o něcem jiným.
0/0
13.10.2003 16:51

Ďourek

Re:
ravanelliho nesmíš brát vážně - buď je to dost zaslepený sparťan, nebo si dělá legraci - faktem je, že nasazuje na každého hráče, který neprošel spartou, případně jeho miláčky ohrožuje - loni se navážel do Vachouška a pokračuje v tom neustále, to samé se týká kritiky Petrouše, či Ostravských hráčů, kteří pro něj momentálně představují největší nebezpečí. Nemůžeš v tom hledat soudnost ani objektivitu - jen klubové třenice...
0/0
14.10.2003 8:22

xt1

Re:
Jo, zato u vás slaviatiků je objektivity dost pro všechny :-)
0/0
14.10.2003 8:24

Ďourek

Re:
Sorry ikstéčko - já přece nemluvil o tobě, nebo o všech sparťanech, ale o jednom konkrétním přispěvovateli. Já taky nesouhlasím se spoustou slávistů co sem píšou a štve mě, že jsme pro Vás jeden chumel se stejnými názory. Ravanelli nasazoval na Vachouška už loni a teď v tom jenom pokračuje - vypadá to, že jeho dobré akce prostě ignoruje a zaměřuje se na ztráty balónu. Potom chápu, že třetí gól byla samostatná akce Nedvěda - Vachouška tam prostě neviděl :-)
0/0
14.10.2003 9:54

xt1

Re:
Vachoušek je totiž hráč, který má před sebou podle mě slušnou budoucnost. Takové přihrávky a kombinace, to bylo jeho už ve Slavii, je to taky důvod, proč teď ta kombinace ve Slavii nefunguje. Skácel a Vachoušek jsou hráči, kteří by chyběli každému klubu u nás. Je fakt, že ve Slavii se Vachymu přestalo jeho poslední jaro dařit, na podzim byl lepší. Je ale dobře, že z naší ligy zmizeli. Čím víc našich hráčů bude hrát LM, tím líp pro náš nároďák.
0/0
14.10.2003 10:48

Ďourek

Re:
No vidíš - myslíme si oba to samý, přestože každej fandíme někomu jinýmu - a vo tom to je :-)
0/0
14.10.2003 13:20

LABA

RAV
0/0
13.10.2003 13:47

Mmouka

chybne statistiky
Dival jsem se do hracskych statistik!!! A zajimalo by me proc tam treba chyby Ujfalusi nebo Poborsky.Kdyz odehrali vsechno krome posledniho zapasu s Rakusany.
0/0
13.10.2003 13:30

honza_

Re:
Prptože mají hoši z Idnesu buď špatně navrženou databázi nebo špatně napsaný skript, který zpracovává údaje z databáze, protože v "kompletním" výpisu jsou jenom hráči, kteří byli nominováni k poslednímu zápasu a ostatní v DB Idnes nejsou vedeni jako reprezentanti. Proto chybí trefy nejen Ujfalušiho a Poborskýho, ale i Rosickýho, Baroše, Šmicera (to je snad všechno, jestli se nepletu). Prostě je to špatně odvedená práce a nedostatečná kontrola. Kdybych ve škole odevzdal takovouhle práci, tak mě s tim vyhoděj.
0/0
13.10.2003 16:27

Mmouka

Otazka
Ne my nemuzeme vyhrat EURO,my  ho musime vyhrat!
0/0
13.10.2003 13:25

Reagan

Odpověď
Odpověď na otázku je velmi jednoduchá: ano- můžeme. Ovšem to samé platí i o dalších minimálně pěti sebevědomých evropských týmech. Toť vše. Já prostě nemám takto položené otázky rád a nota béne třičtvrtě roku před zahájením Eura.
0/0
13.10.2003 13:20

RVK

Re:
Souhlas, na hodnocení šancí na Euro je ještě brzo. Sezóna je dlouhá, můžou přijít zranění, ztráta formy. Ale pokud nám bude přát štěstí, co se týká zranění určitě šanci máme.
0/0
13.10.2003 13:52

Jamesp

hlavně hrát fotbal
Můžeme vyhrát, můžeme být 16. Myslím, že postoupit bylo úkolem č.1. O úspěchu na ME rozhoduje spousta věcí okolo. 16. místo by bylo zklamání, ale bude záležet na předvedené hře. Pokud se bude hrát odvážně jako teď, budu nadšen vítěztvím, ale nikoho nezatratím při prohře.
0/0
13.10.2003 12:40

RCG

tak tady je los baraze
12:29    SPAIN - NORWAY 12:29    RUSSIA - WALES 12:29    CROATIA - SLOVENIA 12:28    SCOTLAND - NETHERLANDS 12:28    LATVIA - TURKEY
0/0
13.10.2003 12:36

Ravanelli

Příliš mnoho euforie.
Výhra v nastavení je vždy trochu o štěstí a ve Vídni to vlastně zařídil Nedvěd, jinak hra byla spíše podprůměrná. Jenom se prokázalo, že nemáme moc náhradníků, schopných bez problémů naskočit 'Vachoušek, Štajner, Heintz byli dost slabí). Petrouš do repre nepatří a jeho nominace byla omyl. Obecně nemáme dobrou obranu. Jankulovski dá gol a každý zapomene, že neubránil vůbec nic  a spolu s Petroušem udělali rakušanům z levé strany průchoďák. Příjemně překvapil jen Jiránek, škoda, že nedostal šanci Skácel, který je lepší fotbalista než neefektivní (i když dal gol) patičkář Vachoušek.
0/0
13.10.2003 11:57

RCG

Re: naprosto souhlasim
Hra bez Nedveda by se naprosto sesypala...Vachousek to snad radsi mel zkusit primo v utoku (je lepsi nez Heinz) , nalevo by byl lepsi Skacel, nechapu, nechapu proc nedostal sanci. Taky si myslim, ze Stajner na pravo je reseni krizove, ne odpovidajici, pravej zaloznik nam chybi jako sul - mozna by mohli zkusit Jankulovskiho,videl sem ho jednou tak hrat za Udine a hral naramne - sbihal si do stredu a pral to levackou...
0/0
13.10.2003 12:18

gpx

Re: naprosto nesouhlasim
O stesti muzou hovorit rakusaci, kdyz ze tri strel na branu dali dva goly. Hra podprumerna podle me nebyla. Prokazalo se, ze kdyz vymenis pulku tymu, dycky se to projevi. I presto to nasi zvladli dobre. Heinz hral prvni puli velice dobre. Stajner dostal malo micu, ve druhej pulce uz to bylo lepsi. Heinz se naopak vytratil. Petrous je hroznej drevak. S tim souhlasim. Obranu mame dobrou. Pruchodak nebyl na levej strane. Vsechny nebezpecny akce byly skrz prostredek. Jiranek neprekvapil, hral dobre jako obvykle. Skacel si zahrat moh, souhlas.
0/0
13.10.2003 13:39

Niinimaa

Re:
Mě tady chybí kritika Týceho, druhý gol byl jeho kdyz to neodkopl pořádně, což MF Dnes chybně komentovala tím, že Galásek hrál nedůrazně... on už to jen hasil, což se nepodařilo, ale chyba vznila jinde; ten první gol byl tuším Petrouše resp. Jankulovského; jinak Vachoušek dal gol a vymyslel perfektní přihrávku pro Nedvěda, jež byla neméně důležitá, překvapivá a efektní jako ta na Nedvěda; myslím, že Vachoušek může směle konkurovat Poborskému na levém kraji zálohy; jinak mě zklamal Štajner, hodně zkažených míčů; souhlasím s tím, že Bruckner může včase do Eura zapracovat na našem béčku a hledat rozumný záskok; vlastně celá hra trpěla tím, že nehráli ti nejlepší, mě uspokojil jen Vachoušek; mimochodem kdo by měl být brankářská dvojka? Co třeba Blažek?
0/0
13.10.2003 13:46

Ďourek

Re:
Ten první gól vypadal tak, že na dlouhý balón za obranu vystartoval střelec z naší pravé strany - Týce s ním nešel, Bolf se jenom ohlédl a hasit to šel Petrouš, který držel úplně jiného hráče. Jenom nevím jak to mají domluvené v systému se čtyřmi obránci v jedné řadě, jestli se měl vracet Petrouš rovnou do prostoru, nebo měl s hráčem jít ten, který jej držel. Vzhledem k tomu, že druhý gól byl Týceho ztracený balón a následné jesle Bolfovi, tak moc nechápu kritiku levé strany obrany - že on si Ravnelli plete ruce :-)
0/0
13.10.2003 13:56

xt1

Re:
Vachoušek může těžko konkurovat Poborskému vlevo v záloze, protože Karel je pravý záložník
0/0
13.10.2003 13:58

Niinimaa

Re:
máš pravdu, místo Poborského má být Šmicr, tedy Vláďa má teď formu, ale myslím, že pokud za něj zaskočí Vachoušek, nebude to cítit tolik jako změny v obraně nebo útoku, holt za Baroše náhradu nemáme; rovněž se potvrdilo, že Rosický je nahraditelný a není taková hvězda jako Nedvěd, je jen jedním z hráčů, který ani nemusí mít základ jistý, ale je to vše otázka formy, před půl rokem  měl Tomáš zase mnohem lepší formu než třeba Poborský nebo Šmicr
0/0
13.10.2003 14:12

xt1

Re:
Ano, přesně tak. Kvalifikace je běh na dlouhou trať. Důležité je, že každý zápas jsme měli nějaké hráče, kterří byli schopni ho rozhodnout. Teď je jedno kdo v kterém zápase zahrál líp nebo hůř. Naši to zvládli jako celek a tím pádem postoupili.
0/0
13.10.2003 14:25

RCG

Favorite
Chtelo by to rozumnou skupinu - napr. Bulharsko, Recko, Svycarsko a pak jde o vsechno. Favoriti jsou podle me CR ,FRA,ITA, mozna i Holandani a Nemci.
0/0
13.10.2003 11:50

SmrtC

žádost
Casanovovi z TV Nova se narodilo dítě. Potom jak zkazil rozhovory při Rakousko - Česko, můžetre mi pomoct a zjistit kde bydlí abysme dali tomu malému na pamětnou. Jinak to už nejde. Smrt Casanovovi. P.S.: Přes dítě to bolí nejvíc
0/0
13.10.2003 11:42

salomon36

magor?
Ty nejsi normální vid? 1. nevím jak to spolu souvisí a 2. Casanova tam rozhovory NEDĚLAL!!!!!!!!!!!!!!!!!  Nech se léčit
0/0
13.10.2003 11:59

Arnold_Rimmer

Re:
Měl jsi se vybobkovat na bednu a fandit přímo ve Vídni a nějakej nováckej zoufalec by ti mohl bejt ukradenej,bylo to supééééér........................
0/0
13.10.2003 12:00

SmrtC

POŽADAVEK
Požaduji,aby Casanova už nedělal rozhovory na TV Nova. Poslední čšanci měl v Rakousku podělal to a konec. Za jeho adresu , číslo mobilu, espézetku nebo cokoli čím by šlo identifikovat jeho adresu zaplatím. Jeho dítě zaplatí. Když to nejde po dobrém musí to jít takto. Smrt Casanovovi. Zmrzačím ti dítě ty zmr.e jestli se ještě objevíš na obrazovce!!!!!!!!
0/0
13.10.2003 12:04

frkac

Re:
:)))) co seš to za magora:))))
0/0
13.10.2003 12:47

honza_

Re:
Casanova je sice traged, ale v Rakousku byl jakejsi Dušan Mendel (možná, že to jméno není úplně přesný, ale tak nějak se jmenoval)
0/0
13.10.2003 16:39

roburik

magor????
jsem z tebe trochu v šoku, hele nevím o co ti jde a co tím chceš řešit za mindráky, ale Casanova ve vídni nebvyl jak ti už tady psal někdo přede mnou. Jsi omezenec nebo co?
0/0
13.10.2003 12:08

original betman

euro
no to na každého vyjde pár centů...
0/0
13.10.2003 11:40

vozembouch

záleží na skupině
záleží na tom, jakou dostaneme skupinu... www.hooligans.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.hooligans.cz
0/0
13.10.2003 11:35

Niinimaa

Je to tak
Cíle musíme mít vysoké, ale i za Chovance byla excelentní kvalifikace; k tomu aby to mužstvo bylo opravdu velké a patřilo mezi nejlepší v Evropě zbývá uspět na Euru, za prvé, na turnaji v konfrontaci s těmi nejlepšími, na ostro jsme vyřídili Holandany, Francie v zimě byla přátelák
za druhé opakovat dobrou kavlifikaci v té  následující na MS, co následovalo po ME 96? (třetí místo za Jugoslávií a Španělskem, prohry v Jugoslávii a Španělsku) a ME´2000? (druhé místo za Dánskem, prohra v Dánsku a Islandu a pak v baráži dvakrát s Belgií); neříkám opakovat dobrý turnaj, ale aspon pravidelně jezdit na velké akce, to nám chybělo k velikosti: takoví Belgičani, Dánové, Portugalci, Turci v poslední době se kvalifikovali kam chtěli, což se nám nedařilo; no a úplná špička Španělsko, Anglie, Itálie, Francie, Německo, ti pravidelně dokázali jít daleko i na velkých turnajích; takže ještě nám něco chybí;
Výsledky a herně nato máme aby jsme se k nim připojili, uvidíme
0/0
13.10.2003 11:11

gpx

Re:
Mezi erou Chovance a Brucknera je jeden velkej rozdil. A to v tom ze Chovanec neni trener, ale pako. Hra, kterou pod nim tym predvadel byla naprosto otresna. Vysledky prichazely jenom proto, ze jsme v tymu meli tak vyrazny individuality. "Herni system" nebo "taktika" jsou pro Chovance naprosto neznamy terminy.
0/0
13.10.2003 13:25

Niinimaa

Re:
Nemáš pravdu, vzpomeň si na vynikající zápasy se Skotskem, u nich i doma, nebo na zápas s Holandskem na Euru, a vubec hra do Eura 2000 byla také dobrá; po Euru už to šlo jen s outsidery a s Bulharskem, jinak s Dány a Belgií to bylo slabé;
Jinak poznámka na okraj -zajímavé je, že obě úspěšné kavlifikace jsme rozjeli se štěstím - proti Faerskýcm Ostrovům jsme jim nevrátili míč a loni na podzim v moldavském močálu nebýt Rosického a penalty... a zase nám to přineslo štěstí na celý kvalfikační rok
0/0
13.10.2003 13:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze