Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poborský dostal pokutu, Svěrkoš osvobozen

Ostravský fotbalový útočník Václav Svěrkoš za údajně nafilmovanou penaltu v domácím ligovém utkání se Spartou potrestán nebyl. Disciplinární komise fotbalového svazu na svém čtvrtečním jednání řízení proti němu zastavila. "Svěrkoš se disciplinárně neprovinil," prohlásil předseda disciplinární komise Alexander Károlyi. "Kdybychom ho potrestali, postupovali bychom v rozporu s disciplinárním řádem. Poborský je jiný případ, jeho hrubé nesportovní chování bylo evidentní."Dále čtěte: Svěrkoš se hájí: Penaltu jsem nenafilmoval x Dopadne Svěrkoš jako před léty Möller? x Proč trestat právě Svěrkoše? x Károlyi: Svěrkoše jsme trestat nemohli

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vladimír Srnec, Mokrá

Trest za vulgaritu.
Karel Poborský  si potrestání bezpochyby zasloužil. Jeho reakce po zápase byla naprosto neomluvitelná. Na druhé straně se s ním plně ztotožňuji v názoru, že by fotbalisté měli mít možnost se po zápase převléknout, umýt a hlavně vydechnout, než předstoupí před novináře. Pokud hráč zápas neodchodí, má toho bezprostředně po utkání tak akorát a zvídavý novinář se stejně dozví jenom to, že dneska se sice tým snažil, ale "ono to tam nepadalo", případně že " to tam náhodou spadlo." Navrhuji aby se po každém zápase po vzoru tenistů konaly tiskové konference, kde by byli trenéři obou týmů, kapitáni a hráči, kteří zápas významně ovlivnili. Nahánění hráčů po hřišti je špatný zvyk a není podstatné, jestli se  to samé děje jinde ve světě.
0/0
14.3.2003 23:00

Ďourek

Trest pro Poborského - Proč?
Vůbec nechápu smysl trestu pro Karla Poborského. Zachoval se jako hulvát, to ano, ale směrnice fotbalového svazu, ani pravidla hry zvané fotbal přece neporušil. Novináři do značné míry fotbal popularizují a hráč, který se k nim takto chová se sám diskriminuje - taky mu to noviny daly pořádně sežrat a to by měl být jediný a hlavní trest pro něj - pro spoustu fanoušků přestal být idolem. Ještě se dá říci, že svým jednáním poškodil svého zaměstnavatele, ale ten už mu přece pokutu dal a kdyby nedal, je to čistě jeho věc. To samé je podle mě i humbuk okolo Svěrkoše - za chvíli by musela komise řešit všechny pády v pokutovém území a tak by se hráči snažili upadnout nejen tak, aby to sežral rozhodčí, ale aby to vzala i komise po zpomaleném záběru. A řešení? Už jsem to tu jednou psal: přestat nařizovat penalty za faul ve vápně, ale jenom za situace, kdy bylo zabráněno evidentnímu gólu. Vždyť je to absurdní, když půjdu sám na brankáře a obránce mě sundá 17m před bránou, tak je z toho trestný kop a šance na gól tak 50:50, zatímco za faul u brankové čáry v rohu pokutového území je nařízena penalta a takřka 100% gól. Při takové změně by už hráči nemohli jít do vápna se snahou dojít si pro penaltu...
0/0
14.3.2003 15:24

předseda

Re: Trest pro Poborského - Proč?
Sice se s Vámi moc neshodnu v tom, jestli se Poborský choval nebo nechoval jako hulvát - podle mě se mu v té situaci nelze divit, ale o tom zde nechci polemizovat. Spíš s Vámi souhlasím v tom, jak se divíte nad smyslem trestu pro něj, a jaká že to porušil vlastně pravidla. Jenže bohužel na světě "pravidla" většinou určují ti, kteří mají moc, no a pokud se těmto lidem něčí chování či jednání nelíbí, tak má dotyčný prostě smůlu...
0/0
14.3.2003 20:32

rzlm

Hmmm
Tak pro poborskýho je 60.000 jako 3 stovky pro řadovýho občana, proto asi taky michalík nedostal tak velkej flastr. Jestliže ovšem nemohla Svěrkoše podle pravidel, řádu ani směrnic nijak trestat, pak nechápu, proč tam někdo nenechal postavit Vidláka. A co se týče jeho špatného pocitu, že si o něm lidi budou myslet, že je penaltový simulant?? Neměl padat, to se dalo v klidu ustát, jenže by z toho vůbec nic nevytěžil. Krom toho, to odůvodnění: "Zkusil jsem projít!" Tak s tím ať vystupuje ve Zlaté Mříži, defraudant Železný se možná pochlubí většíma koláčema.
0/0
14.3.2003 14:46

Dudlík

Poborský je stejný lhář jako Duda
Tak jestli si dobře vzpomínám, tak Poborský se druhý den dušoval, že nic vulgárního novinářům neřekl, do nikoho nestrčil. Tak se podívejme, jak na disciplinárce otočil a "chlapsky" se přiznal. Teď jen nevím, jestli bude tak stejně odsouzen jako Duda. Myslím, že je Poborský sportovec daleko většího formátu, takovéto extempore nemá vůbec zapotřebí.
0/0
14.3.2003 10:58

Kocek

Re: Poborský je stejný lhář jako Duda
Takže: 1. Poborský se přiznal hned a taky ihned dostal od Sparty pokutu. 2. Duda měl spor s hráčem, to je rozdíl 3. Dudu natočila kamera jak jde do šatny, Poborský, kdyby byl stejná špína jako Duda, nic nepřizná a je to tvrzení proti tvrzení. 4. těším se na tvé argumenty
0/0
14.3.2003 11:57

Dudlík

Re: Re: Poborský je stejný lhář jako Duda
1. Tady je vyjádření Poborského ze dne 4.3. - Sport: "Řekl jsem, nezlobte se, tady nemáte co dělat," oponoval včera Poborský. "A že jsem do dalších novinářů strčil? Hloupost!" Opravdu se hned přiznal?
2. Je opravdu z hlediska lhaní, či nelhaní důležité, zda jde o spory s hráčem nebo s novináři? Moje logika mi říká, že rozdíl v tom není ale vůbec žádný!
3. Poborský se přiznal po deseti dnech, Dudovo lhaní odhalila kamera. Stále nevidím žádný rozdíl.
4. Nečekám, že přijdeš s něčím převratným.
0/0
14.3.2003 12:51

Pája

Re: Re: Re: Poborský je stejný lhář jako Duda
Rozdíl Duda/Poborský je obrovský. Duda narozdíl od Poborského vyhraje ligu.
 
0/0
14.3.2003 13:18

Kocek

Re: Re: Re: Re: Poborský je stejný lhář jako Duda
Cože?? Duda je ve Spartě a Poborský ve slávii????? Nevěřim, Karel by k seshitejm nikdy nešel a Sparta zase nechce toho lháře Dudu
0/0
14.3.2003 13:52

Ďourek

Re: Re: Re: Re: Re: Poborský je stejný lhář jako Duda
Já myslel, že Poborský už ve Slavii hrál - dokonce při přestupu do Rudý komandy tvrdil, že to byla nejhezčí sezóna jeho kariéry. A nepatří Duda náhodou původem do Sparty - já myslel, že odtamtud pramení jeho spory s kapitánem Liberce Novákem? Hochu, hochu, ty už jsi jako Jiřík: Každý hráč nástupem do Sparty se stává dokonalým a odchodem chromne a ztrácí charakter...
0/0
14.3.2003 15:28

Kocek

Re: Re: Re: Poborský je stejný lhář jako Duda
Ty wole, nauč se počítat :o)) Bánik - Sparta se hrálo v sobotu 1.3., od cca 5.3. se vědělo co se stalo a Poborský to přiznal. Možná ne v tvém oblíbeném sportu, ale třeba na webu ACS to bylo oznámeno hned. Stejně tak že dostal od vedení okamžitě pokutu.. Co se týče vyjádření KP 4.3. pro sport, tam bych bejt nim neřekl ani onu sprostou větu, tam bych ani nereagoval, je to nechutnej, slávistickej bulvár.
0/0
14.3.2003 13:55

Dudlík

Re: Re: Re: Re: Poborský je stejný lhář jako Duda
Takže jsme se, milý Kocku, dostali zase od faktů k Tvým zasvěceným úvahám. Byl bys špatný advokát.
0/0
14.3.2003 14:32

goda

?
at se ten madar nesere do ceskeho fotbalu!
0/0
14.3.2003 9:23

JH

Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
0/0
14.3.2003 8:50

Kocek

Tak co, rejpalové?
Pořád má podle vás Sparta takový páky jak jste tu celou dobu dost nevybíravě a uboze plácali?? Asi vám dost spadla čelist co? Nicméně, trest pro Karla je zbytečně vysokej a Svěrkoš měl dostat aspon podmínku, tohle mi přijde jako divadlo bez herců... Akorát udělat bububu a pak, na nátlak novinářů, všechno smést ze stolu
0/0
14.3.2003 8:08

mihla

Re: Tak co, rejpalové?
Teď se sám sobě divím, že na ten Tvůj příspěvek reaguji, ale hned v prvních ohlasech na jeden z článků jsem psal, že tento případ je jasný, ať se kdosi (už fakt nevím pod jakou značkou píše) nenavazuje do Károlyiho, protože ten jede podle disciplinárního řádu a je mu úplně jedno o koho jde. O jeho kvalitách je myslím úplně zbytečné hovořit, protože ho respektují i v Evropě a v našem fotbale už přežil snad všechny, právě proto, že je naprosto nestranný. Taky jsem se tam zmínil o problému postihu Svěrkoše, protože neznám úplný disciplinární řád. Jsem jen rád, že jsem se nemýlil s názorem, že disciplinární řád těžko bude řešit problematiku "nahraných faulů", od toho jsou tam totiž rozhodčí a jsou docela dobře placeni a za chyby se platí a já jen doufám, že Brabcova komise bude v tomto nekompromisní. Nakonec uvidíme, kterých rozhodčích se týká 7 týdenní "zarach", ale myslím že to mohli klidně oficiálně ohlásit. Abych se ale vrátil k tomu problému, kvůli kterému Ti vlastně odpovídám: když si přečteš, že neexistuje jediný pravidlo za co by disciplinárka postihla Svěrkoše, tak nechápu o jaké podmínce hovoříš. Sbohem
0/0
14.3.2003 11:24

Kocek

Re: Re: Tak co, rejpalové?
Dyť píšeš naprostý kraviny :o)))))) Já o pravidlech disciplinárního řádu nevím, uznávám. Pokud, jak píšeš, neexistuje pravidlo, jež by toho simulanta potrestalo, nechápu, proč teda na tu komisi vůbec šel. Přesně si mi nahrál, kdybys pořádně četl mou reakci, pochopil bys, že mi taky přišlo zbytečný trmácet Svěrkoše 400 km do Prahy když bylo všem dopředu jasný, že je to vyloženě jen divadlo :o))) Při vzpomínce na podobné extempore v podání Andy Möllera a jeho následném postihu v Německu fakt nevím, zda se této frašce smát, nebo brečet. Je to výsměch fotbalu jako takovému a fair play především.
0/0
14.3.2003 11:53

Pavel

Re: Re: Re: Tak co, rejpalové?
Trest pro Karla je adekvátní. Lhal, že se nic takového nestalo, ale před disciplinárkou vše přiznal. Takže, trošku dudovina, s tim rozdílem, že si to Karel ke svým zkušenostem mohl odpustit a to jak tvrdí on i Koště,  že  se po zápase nikde nesmí na plochu je taky lež, což ví každej,  kdo sleduje zahr.fotbal na satelitu, nebo kabelu. Zrovna v Portugalsku, kde Póba hrál lezou novináři na hřiště pořád. A Svěrkoš, za co ho potrestat, že mu rozhodčí nedal kartu? Blbost.Ale, ta cesta do Prahy má význam. Určitě bude opatrnější, ne při pádech, ale při tom, jestli se přiznat , že něčemu přidal.
0/0
14.3.2003 13:14

rzlm

Re: Re: Tak co, rejpalové?
No, takže nahrané fauly neřeší, ale když dal viktoriánskej negřík Čihury fíka horní hnátou, tak gól sice platil, ale Kenedy následně dostal od disciplinárky flastříka 40.000!! Já si myslím, že nafilmovanej penaltovej faul je jedno a to samý. Čihury měl dostat červenou na místě a gól platit neměl. Na konec z toho bylo akorát 40.000 manko. A teď?? Tady prostě stále něco smrdí!
0/0
14.3.2003 15:12

xt

Novinari=zver
Pissalkove jsou paka, jediny co je zajima je senzace za kazdou cenu. Krasne je to videt u deniku Sport, kterej obsahem a ted uz i vzhledem pripomina BLESK. Je to ted proste klasickej  bulvar. CO si mam myslet o tom, kdyz na prvni strane misto sportovnih informaci, vidim mega napis v tom smyslu, ze Jagr hraje v kasinu o velky prachy. Byly to kdysi sportovni noviny. Poborskymu se nedivim ze je poslal do <|>, ja bych to udelal taky, zvlast kdyz jim uz 100x rek, aby za nim hned po hvizdu rozhodciho nelezli.
0/0
14.3.2003 8:06

rzlm

Re: Novinari=zver
To jim snad ani nemusí říkat. Jedinej, kdo by na to mohl mít právo je společnost, která zápas přenáší (popř.: z něj dělá sestřih), ostatní až na konferenci. Vždyť to je nevychovanost otravovat vynervovaný lidi, nebo snad je slovo nevychonost synonymem pro žurnalistu???
0/0
14.3.2003 14:53

Olafsson

Trest nebo pochvala?
Pokuta Poborskému se může zdát jako trest snad nějakému žáčkovi, který dostává měsíční kapsené 500 Kč, nebo snad nějaké prodavačce s platem 6 tis. Kč. Ve skutečnosti je to výsměch a trapné divadlo. Pokud jde o Svěrkoše, mám návrh. Což kdyby ho Sparta potrestala tím, že ho nekoupí? Co s takovým simulantem! 
0/0
14.3.2003 8:01

Maršál Malinowski

Re: Trest nebo pochvala?
Hm, a já myslel, že na všechny platí jeden metr a ono to vypadá, že tu někdo chce návrat časů, kdy si byli všichni rovni, jen někteří jaksi rovnější ... .
Výše pokuty se přímo odvíjí od výše platů v lize - ale snad od průměru. Nevím, jak by to vypadalo, kdyby dostal třeba půl milionů za to, co udělal (skoro nic, Ty trotlové tam neměli co dělat - kde je trest pro pořadatelskou službu?) a někdo jinej za něco daleko drsnějšího (loket v obličeji - otřes mozku - měsíc, dva bez fotbalu...) třeba čtyřicet litrů... To by se Ti líbilo...?
Navíc, zkus to vzít trochu objektivně  . Sparta by za Svěrkoše více jak 50 milionů nedala a za to ho snad nepustíte. Tak proč to pořád někdo řeší??? Prostě půjde ven a je to.
0/0
14.3.2003 9:08

Pica

Re: Trest nebo pochvala?
Aby Banik nekoupil Poborskeho voove!
Chaba Sparta..
0/0
16.3.2003 19:14

xt

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 7:58

rzlm

Re: tak pozor burani.
A ve Spartě by z něj udělali krále střelců :-))))
0/0
14.3.2003 14:48

mikél

Karel
Karel není taková persóna jak se tváří, to jsem se fakt zmýlil. Před komisí už se ke všemu přiznal. Ale hlavně že nám tu před nedávnem tvrdil že nic takového co píšou novináři se v žádném případě nestalo.
Mimochodem, teď jsem se koukal a chtěl jsem ten článek zpětně najít....a dají se tu najít miliony článků na téma Poborský, ale zrovna tenhle jakoby se ztratil....
0/0
14.3.2003 7:58

Cmelik

Filmari na Barrandov
Pokud budou nasi hraci filmovat a rozhodci je nebudou trestat, tak nemame sanci na mezinarodni scene!!!
0/0
14.3.2003 7:57

o?:)

Kdo nam vladne v lize
Co vyplynulo z pruseroveho zapasu Banik-Sparta? Sparta prisla o mocenskou dominantnost na politicke pude. Takze tu mame: nafilmovanou penaltu, hrubou chybu rozhodciho ktery ji odpiskal, podavace mice ktery mice nepodaval a verbalni utok na novinare. A vysledek?? Michalik dostal mastnou pokutu za vrazene do toho nepodavace mice a stopku. Za toho nepodavace mice, tedy nedostatecnou poradatelskou sluzbu, Banik postizen nebyl. Poborsky dostal jeste mastnejsi pokutu, nebyl bran ohled na fatk, ze novinari po nem "sli" uz na hristi a nepockali az bude ve vyhrazenem prostoru a case pro rozhovory. Rozhodci? Asi toho moc od svazu neschytal, neni mi tedy znamo, ze by byl nejak potrestan a pokud vim, tak by se ani trest nezverejnil. Sverkosovo simulovani??? Nic se nedeje. Sparta na diplomatickem poli prohrala co mohla. .... Proc Sverkose nechali na pokoji? Uz sam prostoreky Sverkos, ktery se k filmovani neprimo priznal, rekl, ze jeho sef ho uklidnil, protoze se nema ceho bat. Chysta se hodne nakladny Sverkosuv prestup do zahranici, takze mu prece nikdo nebude branit v prestupu. Takze to mame protlaceni Jankulovskeho na ME (=pruser), protlaceni Barose do A (=pruser, ne ze je take ultra simulant, ale dokonce nevi co je ofsajd a tim pripravil tym o jakykoliv mozny utok) a ted co dal? Sverkos do repre?? Stejny scenar??
0/0
14.3.2003 0:39

mart

Re: Kdo nam vladne v lize
aaa, stále ještě neumíme překousnout, že nám spartička prohrála?
0/0
14.3.2003 0:52

hanys

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 1:16

leonas

Re: Kdo nam vladne v lize
Asi jsi už zapoměl,kolik dotlačila do repre sparta co.Nedokážeš překousnout,že si Baník své odchovance prodává sám ?že s toho nemá Sparta zisk?
0/0
14.3.2003 3:41

o?:)

Re: Re: Kdo nam vladne v lize
ehm, nevim o odchovanci Baniku, ktery by se pri odchodu z jeho klubu vyrazne prosadil. Jsou tri hvezdni hraci z nasi ligy, kteri neco ve svete znamenaji : Nedved, Rosicky, Koller ...... Odchovanci Baniku?? Řepka sel ven ze Sparty, Galasek vam utekl a ze jste mu take delali prasarny. Nikdo jiny se z Baniku neprosadil
0/0
14.3.2003 10:59

betman

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 13:38

Boda

Je to krásné!!! Už se těším károliy (nebo jak se píšeš), jakým způsobem ohodnotíš matušoviče (nebo jak se píše), když "rozhodčí na hřišti rozhodl, že simuloval a v TV se ukázalo, že to tak úplně pravda nebyla!!! Taky řekneš, že nemůžeš suplovat "jeho práci na hřišti"?! Očekával bych trošku jiné zdůvodnění nepotrestání svěrkoše! Třeba to, že leŽka a spol. si to nepřejí nebo něco jiného. Ale teď jsem fakt zvědav, jak zdůvodníš nepotrestání matušoviče za "simulování"!
0/0
13.3.2003 23:24

Teslak

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.3.2003 22:08

roman

sprostý pan Karel
Karla jsem bral za velkýho profíka. Nyní je to další guma, kterých běhá po trávě stovky. Výkony nicmoc, maximálně platem se pohybuje ve výšinách. Takové to chování .... synovi jsem ze zdi sundal jeho podobiznu. Velmi jsem se v něm zklamal!!!!!!
0/0
13.3.2003 21:56

uran235

Re: sprostý pan Karel
To je fakt, tesil jsem se, ze se v nasi lize objevi opravdova osobnost, ale tohle je vic nez zklamani.
0/0
13.3.2003 22:06

Diana

Svěrkoš je svině!!!
Svěr.je velká svi...Napařila bych mu pokutu a nebo stop na dvě utkání až by stoho s červenal!!!!
0/0
13.3.2003 21:51

Pavel_MAIF

Re: Svěrkoš je svině!!!
:) Svěrkoš je ďábel a jako správný útočník si počínal ve vápně.Nebylo to totálně nasimulovaný,kontakt tam byl.Jsou i horší - Klinsmann,Sionko,Divecký....ti padají fakt sami od sebe a jsou to totální svině.
0/0
13.3.2003 23:06

leonas

Re: Svěrkoš je svině!!!
Jediná svině seš tady Ty a to svině Spartanská.
0/0
14.3.2003 3:44

dněprostroj

Re: Re: Svěrkoš je svině!!!
Jsem také sparťanská svině.Představa, že fandím národnímu týmu s lidmi, kteří se takto vyjadřují mě naplňuje nechutí.Přestaňte si tu léčit mindráky.
0/0
14.3.2003 10:58

betman

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 13:31

P.S.

pořekadlo
spartani se nažrali a svěrkoš zůstal celej
0/0
13.3.2003 20:27

robert

A ještě něco.Nevím,jak nějakej chudák BRABEC může nazvat Vencu Svěrkoše simulantem!Co ten člověk za celej život dokázal?Možná tak mizerně pískat..Neznají ho ani ve vedlejší ulici.Je jen otázka času,kdy bude sledovat, jak Svěrkoš válí v nějakěm výborném evropském klubu!
0/0
13.3.2003 20:27

Fanda

Re:
Jestli na něj bude ve vápně  furt působyt  zvýšená zemská přitažlivost, tak nevím jestli se do Evropy podívá?!Svěrkoš řekne v televizi "ucejtil jsem nohu tak jsem to skusil a vyšlo to" , a když se komise rozhodčích ptala jak to myslel tak řekl, "myslel jsem to tak, že jsem zkusil projít!!!! Takže slovo SIMULANT  bylo použito zcela správně!!!
0/0
13.3.2003 20:52

robert

Sorry. obětí, ne objetí..
0/0
13.3.2003 20:14

předseda

Poborský je borec !
Já bych totiž na jeho místě vůči těm s prominutím hovadům novinářským použil ještě trefnější vrazy, než to jeho "jděte do pr... vy ču..."... Jen si mohl odpustit to strčení do novináře, to souhlasím, ale jinak se mu vůbec nedivím.
0/0
13.3.2003 20:12

robert

Re: Poborský je borec !
Souhlas.Jsou jako štěnice.Kecají nesmysly a pak dělají miliony pravopisných chyb, když ty svoje provokace píšou..
0/0
13.3.2003 20:17

beda

Re: Re: Poborský je borec !
Vy jste voba velký chytráci -  že to teda po nich vůbec čtete?
0/0
13.3.2003 20:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze