Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chceme vyhrát, hlásí trenér Besiktasu

Úvodní osmifinálový strahovský duel Poháru UEFA mezi Slavií a tureckým Besiktasem Istanbul se přiblížil. Ve čtvrtek ve 20.00 nastoupí mladé, dynamické a rychlé domácí mužstvo proti velmi zkušenému celku hostí. Tak oba soupeře na středeční večerní tiskové konferenci charakterizoval Mircea Lupescu, trenér Besiktasu. "Nebude to zápas pohledný, spíš taktická bitva," řekl den před utkáním. Vzápětí si ale tak trochu protiřečil: "Vzhledem k síle obou mužstev to ale jistě bude zápas kvalitní."Utkání budeme sledovat on-line Dále čtěte: Gedeon: Sérii Besiktasu ukončíme x Noumu mráz nezaskočí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

Jak vidět,
jenom chtít nemusí stačit.
0/0
21.2.2003 15:07

leader

hmmmm
Tak pánové, právě jsem se vrátil z Václaváku a Turků je tam jak....no prostě moc!! Teď už je mi jasný, že budou hrát v téměř domácím prostředí. Ale stará dobrá dřevěnná tribuna z Edenu, s věkovým průměrem 84 let, se určitě nenechá zahanbit, co?! To není urážka, to je fakt:((!
0/0
20.2.2003 16:04

john

Re: hmmmm
já doufám, že nás tam bude aspoň stejně jako jich...
0/0
20.2.2003 16:39

natan

ach jo...
teda neznam trapnejsi urazku nez je seSHITci..jak tady s oblibou pouziva jirik22....to uz je fakt lepsi to Sparta Sparta,buzerantu parta....aspon to je postaveny na realnym zakladu:) jinak v souboji s Besiktasem nejsem moc optimista,pral bych si opravdu kohokoli jinyho....uz vidim jak vsichni spartani vylezou z der a budou tady pod deseti prezdivkama pomlouvat Slavii.....
0/0
20.2.2003 15:37

Maršál Malinowski

Re: ach jo...
Dochází Ti odvaha ...  ? To brzy. Snad jsou na tom Beránkovic chlapci líp ... .
... mám na ně vsazeno  .
Poprvý jsem vsadil na Slávii. Jestli nevyhrajete, potvrdíte jenom to, že nejste mužstvo mezinárodní úrovně.
0/0
20.2.2003 19:00

VENDELIN

VYHRAJEM
Dostanou CTYRI kusy barbaři z ASIE.Hlavně atˇ se kouká celá SPARTˇANSKA SLECHTA jak se hraje fotbal.SLAVIE DO TOHO!!!!SPARTA ZA URAL DASVIDANIA UBOZACI
0/0
20.2.2003 14:30

Šamot

pro jirika22
Máš pravdu. UEFA je opravdu podřadnej pohár. Když se podívám na ty niemandy co tenhle pohár letos hrajou /FC Porto, Boavista Porto, Chelsea, Olympiq Lyon, Sporting Lisabon, Lazio Řím, Leeds, PSG, atd./ tak zjistim že tyhle mužstva v Evropě vůbec nic neznamenají. Sparta jenom prostě letos měla smůlu ž v tomhle poháru narazila na mocný a nepřemožitelný Denizlispor, který letos určitě jen náhodou bojuje v turecký lize o udržení.
0/0
20.2.2003 13:17

Maršál Malinowski

Re: pro jirika22
No, ono by neškodilo žít přítomností, slavná jména nic neznamenají. Typický slávista, žije z titulu někdy z roku tuším že 1996, nebo tak nějak. Teď se povedlo půl sezóny a oni si nevidí na špičku nosu ...
Tebou zmíněnej slavnej Lyon vypráskalo zrovna Denizli, takže s tou formou to asi nebude až tak horký (viz. Barca v lize a LM), Sporting Lisabon dokonce Partizan Bělehrad a jeden z nejslavnějších francouzských klubů PSG Boavista Porto, která je v lize jedenáctá...
Ale v klídku, z průměru slávistických fans nevyčníváš, jste všichni stejní ... .
Jinak ať to slavíkům dneska vyjde, jdu je podpořit.
 A.C.S.
0/0
20.2.2003 14:01

Ďourek

Re: Re: pro jirika22
Obávám se že právě v přítomnpsti se Spartě moc nedaří, takže speciálně sparťanští fans nemají moc na co být hrdí - předloni na podzim, to bylo jiný kafe - před tím týmem musel smeknout každej soudnej slávista, ale teď? Právě teď žijete z minulých titulů Vy. Což je upřímně řečeno škoda, budu radši když se spolu budou prát obě S v plné síle, ku prospěchu celého našeho fotbalu, než poslouchat, jak vzpomínáte na zašlou slávu v LM a My po ní zoufale jenom pošilháváme.
0/0
20.2.2003 14:09

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: pro jirika22
Ani daleko slavnější kluby, než je Sparta, si formu neudrží pět nebo deset let (viz. Barca, Liverpool, atd.)
A ono těch titulů v český lize a účastí v LM bylo opravdu kapku víc na straně Sparty...
0/0
20.2.2003 14:27

Ďourek

Re: Re: Re: Re: pro jirika22
Tituly Vám nikdo nebere - zasloužili jste si je. Titulem Slavie se tady v téhle diskusi oháníš jenom Ty. Mě zase baví dráždit Jiříka, který je neuvěřitelnou ukázkou zoufalce. Vypadá, že začal fandit klubu, který vyhrává tituly,jak na běžící páse a teď mu berou jeho oblíbenou hračku. Tak najednou slyšíme, že všichni jsou neobjektivní, všechny noviny jsou proslávistické, je nespravedlivé, že Sparta nekopala ani jednu penaltu - prostě argumentace malého dítěte, tak proč si nerejpnout, že. S normálním Sparťanem s chutí pokecám, či zajdu na pivo, naštěstí jich kolem sebe mám dost..:-)
0/0
20.2.2003 15:03

jirik22@atlas.cz

Re: Re: pro jirika22
Maršále, obávám se, že se mýlíš, bude to stejně retardovaný jedinec, jako většina slavíků co se zde projevuje. Vysvětlovat jim, že polovina mužstev co, jmenoval jsou buď z formy nebo že do béčkového poháru spadla z opravdové soutěže je zbytečné. Stejně by to nepochopili, protože v životě CHL nehráli a netuší co to je a jak je demotivující hrát pak někde o dvě patra níže. Což je případ nejen O.Lyon, ale spousty dalších velkých mužstev, včetně Sparty. Já jen chtěl, aby se vyléčili z toho hloupého nadšení a nemysleli si, že dosáhli nějakého mimořádného úspěchu. Ani postup do čtvrtfinále Balkán Cupu nemá srovnatelnou hodnotu s postupem ze základní skupiny CHL. A první pořádný soupeř pak Slávii vyléčí ze sna o pěkném a účelném fotbalu, kterým nás krmí slávističtí novináři v bulvárních tiskovinách (např. Sport apod.)
0/0
20.2.2003 14:17

Reagan

Re: Re: Re: pro jirika22
Jsem Slávista a dobře si uvědomuji, že nadměrné opěvování formy Slavie jí může paradoxně více uškodit než pomoci, bude totiž hrát pod stále větším tlakem. Je rovněž pravda, že Slavie, aby se stala skutečně špičkovým mužstvem, si musí projít těžkými zápasy s vítězným koncem, podobně jako kdysi Sparta. Napsal jsi svůj příspěvek, jaky by jsi ty někdy LM hrál. A ještě jedna věc, pokud budeš své příspěvky psát stále tím urážlivým způsobem vůči Slávistům, tak je sám znehodnocuješ, ať už mají nebo nemají pravdivé jádro.
0/0
20.2.2003 15:01

Šamot

Re: Re: Re: pro jirika22
Ty tady meleš pořád dokola to samí. Kecáš tady blbosti. Napiš konečně něco rozumnýho o čem se dá normálně diskutovat.To spojení ,,velkých mužstev,, ve spojení se Spartou jsi nemyslel vážně že ne. Podle mě se totiž velkému mužstvu nemůže stát, aby mu daly do poutače na pohárový zápas k názvu klubu úplně jiný znak / viz. zápas Sparty v Barceloně/. .....A teď jsem zvědavej na tu rekci.
0/0
20.2.2003 15:47

Michal

Re: Re: Re: Re: pro jirika22
Myslíš reakci nebo erekci?
0/0
20.2.2003 16:09

jirik22@atlas.cz

Re: Re: Re: Re: pro jirika22
Píšu jen rozumné věci a je tvou chybou, že jim nerozumíš, resp. že ve své slávistické přízemnosti nejsi schopen rozpoznat realitu a širší souvislosti. V Barceloně na zápase Sparty jsem byl osobně, Nou Camp jsem prolezl již den před zápasem, jelikož jsem bydlel hned vedle, nicméně na žádný poutač si nevzpomínám. Barcelona je mužstvo, jehož představitelé se chovají přezíravě a arogantně i k O.Lyon, PSG, Lazio apod. (abych jmenoval ta velká mužstva z Balkán Cupu), o nějaké Besiktasi ani nemluvě. Nicméně, příští rok možná nebudou hrát vůbec nic i když jim to zatím v CHL vychází. Na rozdíl od Sparty!!!
0/0
20.2.2003 16:16

Šamot

Re: Re: Re: Re: Re: pro jirika22
Tak jestli si nevzpomínáš, tak ti připomenu, že tam Spartě přisoudily znak Spartaku Moskva.
0/0
20.2.2003 16:24

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro jirika22
Stejně jako před pár lety přisoudili na Realu Spartaku Moskva název Sparty Rotterdam...
A co? Stane se. Utápíš se v detailech a zapomínáš na to podstatné.
AC Sparta Praha byla, je a vždycky bude nejlepším fotbalovým týmem ČR. K tomu jí dopomáhej Košťál....
0/0
20.2.2003 16:39

jirik22@atlas.cz

Re: Re: Re: Re: pro jirika22
Píšu jen rozumné věci a je tvou chybou, že jim nerozumíš, resp. že ve své slávistické přízemnosti nejsi schopen rozpoznat realitu a širší souvislosti. V Barceloně na zápase Sparty jsem byl osobně, Nou Camp jsem prolezl již den před zápasem, jelikož jsem bydlel hned vedle, nicméně na žádný poutač si nevzpomínám. Barcelona je mužstvo, jehož představitelé se chovají přezíravě a arogantně i k O.Lyon, PSG, Lazio apod. (abych jmenoval ta velká mužstva z Balkán Cupu), o nějaké Besiktasi ani nemluvě. Nicméně, příští rok možná nebudou hrát vůbec nic i když jim to zatím v CHL vychází. Na rozdíl od Sparty!!!
0/0
20.2.2003 16:21

Re: Re: Re: Re: Re: pro jirika22
Na rozdíl od Sparty, které to letos v lize mistrů moc nevychází - no vidíš, trochu kostrbatá, ale přece jenom trochu pravdivá myšlenka - ono to s tebou nakonec půjde!
0/0
20.2.2003 21:02

leader

pohoda
Jako sparťan myslím, že by před dnešním špílem měli všichni zahodit emoce a držet sešívaným palce, protože hrajou nejen za českej fotbal, ale i za nás,což není žádná novinka . Liga a poháry jsou přece jen rozdíl. Slávie hraje poslední dobou vopravdu koukatelnej fotbal, doufám, že i spartička co nevidět nakopne svůj motor a liga dopadne tak, jak dopadla, protože je čistá, jak říká vězeň Chvalovský:))).
0/0
20.2.2003 12:32

MartinB

Re: pohoda
 No prosím, a pak, že jsou všechna rudá jelita bez rozumu.
Sparťani vesměs budou fandit stejně Besiktasi, protože má ve svých řadách taky jednoho ex-sparťana. Tuším, že:  Ňouma nebo tak nějak, ale možná se pletu, teď fakt nevím.
0/0
20.2.2003 13:05

jirik22@atlas.cz

Re: Re: pohoda
Mýlíš se seSHITe, koukat na simulanta Vachouška opravdu nemusím a Balkánský pohár zajímá tak někoho akorát v Edenu. Jediný pozitivní je, že v důsledku pohádek o Slávii je docela dobrý kurs a tak když už slávisti nemají prachy a půjdou do háje, je dobrý když se je vyhraje někdo jiný. Mě se budou hodit, i když to pravé přijde až v neděli na Bohemce.
0/0
20.2.2003 13:17

Ďourek

Re: Re: Re: pohoda
Myslíš toho reprezentačního simulanta, která své branky střílí jakýmsi nepochopitelným podvodem a který jistě jen díky podvodníkům a zaprodancům vedoucím reprezentaci, zabírá v národním mužstvu zasloužená místa dokonalým hrotům Kinclovi, či Jůnovi - mužům jenž tak obratně a dokonale pomáhali rozložit zlotřilý Teplický mančaft?
0/0
20.2.2003 13:30

john

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.2.2003 13:37

HANZ

Re: Re: Re: pohoda
Ty spartanskej magore!!! Jses vubec čech?Ja taky nejsem slavista,ale rad se podivam.Jde o reprezentaci a taky o koeficient.Mel bys koukat a fandit abyste se na prezrok dostali do poharu aspon ze čtvrteho mista v lize
0/0
20.2.2003 13:42

Šamot

Re: Re: Re: pohoda
Doufam že jsi impotent nebo buzerant/podle toho jak se sám nazýváš bych tipoval to druhý/, protože se bojim toho že bys měl děti. Takovýhle dementní plemeno z kterýho jsi vyrost ty, se totiž musí bez milosti vyhubit.
0/0
20.2.2003 13:43

Kemal

?
Neatraktivní soupeř? Jestli jste si nevšimli, tak na posledním mistrovství světa v Japonsku a Korei byli Turci na třetím místě.
0/0
20.2.2003 12:21

jirik22@atlas.cz

Re: ?
I kdyby MS vyhráli, tak atraktivní Besiktas nikdy nebude a vždy zůstane až třetím tureckým (resp. Istambulským) mužstvem, sejně jako Slávia bude v nejlepším případě vždy až druhá u nás. Proto se taky střetávají v podřadném Balkánském poháru a po velké CHL jenom zpovzdálí pokukují. Televizním maniákům nabídne lepší podívanou Přemek Podlaha a fotbaloví fajnšmekři si užili již včera a v úterý!
0/0
20.2.2003 12:36

john

Re: Re: ?
Ha, ha. Ty jsi ale rudej blb !! Já si osobně na jaře zatím nejvíc užil minulou sobotu ( v Teplicích, jestli ti to došlo...) - opravdu úchvatná podívaná na "novou" Spartičku... Jen tak dál a příští rok už nebudete dělat ostudu ani v poháru UEFA.
0/0
20.2.2003 12:46

MartinB

Re: Re: ?
Tak co sem lezeš, ty vymaštěná hlavo 22, táhni na trénink Sparty nebo na www.sparta.cz. Možná tam už budeš mít los Intertoto cupu.
0/0
20.2.2003 12:47

Lisak

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.2.2003 12:51

Šamot

Re: Re: ?
Jirik je magor, je magor, je magor, jo a ještě něco.........jo už to mam, jirik je magor.
0/0
20.2.2003 13:03

Ďourek

Re: Re: ?
Včera a v úterý? Já myslel hlavně v sobotu, kdy onen dokonalý soubor přikoval žlutomodré zaprodance na vlastní polovinu tak drtivě, že dokázal třikrát vystřelit mimo branku a jednou se dokonce i mezi tyče trefil! Toho pláče potom, když zrádný sudí nastavoval utkání tak dlouho, až nakonec ruku v ruce s proradným Diveckým donesli balón až do branky a považte Sparťanské!!! To byla podívaná od Podlahy. Atraktivní třetí turecký celek určitě zdaleka nedokáže zahrát tak dokonale, jako jedenáctý tým stejné soutěže, který ten nejdokonalejší klub ve střední evropě z Balkánského poháru vymetl s náručí ostudy k tomu....
0/0
20.2.2003 13:20

Aldy

Jeto LUCESCU, ne Lupescu
0/0
20.2.2003 12:19

bobby blue

Pád Cařihradu
bijte je Osmany! hlavně na hřišti...
0/0
20.2.2003 11:45

bobby blue

0/0
20.2.2003 11:44

Roman

Zdravím Jana Vondráška z Počenic!!! Roman
0/0
20.2.2003 11:17

jirik22@atlas.cz

Konečně klid !!!
Po dvou dnech skutečné soutěže a výborné hře Kollera, ale i Rosy si můžeme konečně odpočinout od fotbalu. V Balkánském poháru se stejně rozhodne až v Turecku a dnešek je zajímavý jen z hlediska sázení (jasná remíza, přitom s kurzem 3,25). Je vidět, že v Tipsportu taky podlehli úletům bulvárních plátků o dobré hře Slávie, čehož je nutno využít. Budu si muset rychle vsadit i na Bohemku, kde je na neděli kurs zatím 5,60, ale obávám se, že hned zítra se to rapidně sníží. Nikdy by mě nenapadlo, že i seSHITci mi můžou udělat radost. Ač stojí před bankrotem, jiným pomohou a to bych od mužstva, kde se pohybují křiváci a simulanti, jako např.Vachoušek, nikdy nečekal. Díky hoši z Černé díry !!!
0/0
20.2.2003 11:16

erik

Re: Konečně klid !!!
teda ty seš fakt debílek.......... další komentář je zbytečnej
0/0
20.2.2003 11:26

Ďourek

Re: Konečně klid !!!
óóó´, jak jsi moudrý Jiříku! Když si představím tvé tipy z loňského podzimu, potažmo z minulého týdne (předpokládám Teplice-sparta 1; Slavia-Hradec 2), říkám si kam až muejí sahat tvé hmotné statky. Co jsi říkal včera svému idolu janu Bregerovi? Že oni ho v té neobjektivní a proslávistické ČT opili a on pak řekl něco hezkého na adresu Slávie! Nebo, že by mu přidrželi revolver u krku a vyhrožovali, že když neřekne, že Slavia hraje dobrý fotbal, tak nesmí domů? óóóó´buď v pokoji dokonalý fando odluženého a bohatého velkoklubu, jehož velkomožný manažer se určitě jen náhodou plazí Ruskem a nabízí své kvalitní ovečky za mrzský Rubl...
0/0
20.2.2003 11:31

jirik22@atlas.cz

Re: Re: Konečně klid !!!
No hlupáčku, nevím sice o čem mluvíš, protože jsem se díval na Real Madrid (MU jsem viděl o víkendu), ale jestli Berger pochválil v TV slavíky, tak je to spíš otázka zdvořilosti, soucitu a v jeho případě i částečné pomsty, nic víc. A pokud nechceš vyhrát nemusíš, a jestli Sparta prodá ještě Špita (kterej má velký podíl na vyřazení z CHL), tak to bude geniální obchodní tah a já ho schvaluju, protože skvělých brankářů je ve Spartě v posledních letech nadbytek a další nám rychle dorůstá (Bičík). Jaký to rozdíl oproti krachující Slávii, která nemá na výplaty a výlety v balkánském poháru taky něco stojí.
0/0
20.2.2003 12:25

Šamot

Re: Re: Re: Konečně klid !!!
Tím skvělým brankářem myslíš toho staříčka Koubu, kterej dělal dvojku v Jablonci ?
0/0
20.2.2003 13:01

Ďourek

Re: Re: Re: Konečně klid !!!
Nuže dobrá, svůj idol jsi neviděl - zdá se, že on na rozdíl od tebe dokonce i rozumí fotbalu a dokáže pochválit i soupeře (jaká to pošetilost!) Ale pořád jsi nám neosvětlil své geniální tahy se sázením - možná bys mohl své unikátní a zajisté vítězné tikety naskenovat a umístit někam na web, abys nás, lůzu nemohoucí, poučil o své jasnozřivosti... P.S. Špita škoda není, ale Horák Mareš i Šírl přicházeli do Spaty jako hráči, kteří by se mohli v dohledné době dostat až do reprezentace, Jarošík tam dokonce i byl. Teď v zápasech s Kazaní, či Jaroslavlí určitě výkonostně moc nahoru nepůjdou a tudíž jsou pro repre zásluhou určité ziskuchtivosti ztraceni...
0/0
20.2.2003 13:11

Joe

Re: Konečně klid !!!
si primitiv - víc neni potřeba dodávat
0/0
20.2.2003 12:18

Tipar s.Krupka@email.cz

Atraktivita
Tak pro vás jsou neatraktivni turci.pro me teda jo,asi tak stejne jako arsenal nebo juventus,protoze besiktas je v soucasny dobe na jejich urovni
0/0
20.2.2003 11:08

jouda

pan chytrej
Kucí nechoďte tam - páč tam stejně bude bomba! A dyž ne bomba, tak aspoň slznej plyn a dyž ne slznej plyn, tak aspoň pořádná bitka a dyž ne bitka, tak aspoň vytrhávání sedaček - páč jak turci, tak slávisti sou vymatlaný a jestli to neudělaj voni, tak vymatlaní sparťani a jestli ne vymatlaní sparťani, tak něgdo jinej, páč vymatlanejch lidí je fakt hodně. A gdo si myslí že tendle příspěvek psal vymatlanec, tak je taky vymatlanej! Ať žije los kalátos!!!
0/0
20.2.2003 11:06

Vrastam Khastan

Re: pan chytrej
Turci nejsou vipatlany. Vimatlnej je Jouda. Nefetuj  aspon v praci, ty joudo! A pryd nekdy na Giros. Ad zije los Kalatos a giros.
0/0
20.2.2003 11:17

Lapo

Re: pan chytrej
jseš vymatlanej jouda
0/0
20.2.2003 11:23

Koloprovazník

Slavie vygraje...
Tieraz, čo jsom si pročetol prispieuky, tak jsem puochopil, priečo češi ničeho nedosáhnů. Neumíte držať pri sobe, trdla!
0/0
20.2.2003 11:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze