Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sedící střelec Divecký pokořil Spartu

Bez vlastního přičinění se stal teplický náhradník Radek Divecký hrdinou úvodního zápasu jarní fotbalové ligy. Dezorientovaný sparťanský obránce Homola trefil míč hlavou do sedícího útočníka, od něhož se odrazil do branky. Kuriózní první jarní gól rozhodl v nastaveném čase o vítězství Teplic nad Spartou 1:0. Sobotní předehrávka 16. kola přinesla po přestávce velmi zajímavou podívanou, ke gólu měli blíže Pražané, avšak ani domácí tým nebyl bez šancí. Ve finiši se však nakonec radovali ti šťastnější.Utkání minutu po minutě x Rozhovor s Pavlem Horváthem x Rozhovor s Karlem Poborským

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel Horváth

Ztratil se pejsek
Má 2 hlavy, 5 nohou, 3 ocasy a roztomilou bílou náprsenku a ohnuté ouško. Kdo ho najde, volejte prosím Pavla Horvátha, Teplice. Dík, Pavel
0/0
17.2.2003 16:19

Tom

Re: Ztratil se pejsek
ten je vtipnej co?
0/0
18.2.2003 8:34

buri

sparta nebyla lepší tak neřešte čím ten gól dali...
0/0
17.2.2003 13:22

Biafra

Re: sparta nebyla lepší tak neřešte čím ten gól dali...
SOUHLAS !!! TEPLICE DO TOHO !!!
0/0
17.2.2003 16:17

Huugo

Re: Re: sparta nebyla lepší tak neřešte čím ten gól dali...
Taky souhlas,ale...SPARTA do toho!!!Jedeme dál,tohle nás nerozhodí!!
0/0
17.2.2003 18:34

Shoq

Tak co Spartanci, kde jsou vase prognozy z patku? :)
0/0
17.2.2003 11:48

Biafra

fanoušek
TEPLICE do toho !!!
0/0
17.2.2003 10:32

DEDek

Vo vo vo tom to je ...
Ruka neruk a každej soudnej člověk musel vidět, že Sparta Teplice napřehrála a na vítězství neměla. 6e měla jednou smůlu je asi správný - protože pokud si někdo vzpomíná góly v závěru a v nastavení dávala vždycky právě ona - většinou to je v závěru právě o štěstí či smůle. Takže spravedlivě promrhaný body ! A že SLÁVIE přejela Hradec je neoddiskutovatelný (byť to není soupeř). Že Slávka hraje dobrej fotbal o tom taky nebude diskuse - a z toho plyne, že pokud bude všechno na férovku tak sparta ten titul získat nemůže - tedy pokud to bude opravdu rovina ..... Avo vo vo tom to je ...  Bohužel.
0/0
17.2.2003 8:38

Huugo

Re: Vo vo vo tom to je ...
Typický.Jak získá titul Sparta není to "rovina".Když Slavie,tak by to ovšem rovina byla.Tak je to dáno,pan chytrý a objektivní rozhodl.Může totiž posoudit po jednom jarním kole herní kvalitu,stálost formy,zranění,únavu a to všechno ostatní lépe než kdokoli jiný.DUTÁ SLÁVISTICKÁ HLAVO
0/0
17.2.2003 11:11

Biafra

Re: Re: Vo vo vo tom to je ...
Ligu hrají i jiný kluby. Nejen S nebo S. Vy PRAŽSKÝ DUTOHLAVCI !!!
0/0
17.2.2003 16:14

SLUNY

Gól rukou?
Prosím všechny, kdo tady skuhrají nad neregulérní brankou rukou, ať si přečtou pravidla fotbalu. Kdo z vás je vůbec četl? Nebudu to tady v žádném případě rozebírat, ale až si je přečtete, hodně rychle vám dojde dech. Mimochodem, osobně jsem přesvědčen, že Sparta letos titul opět získá. Sílá peněz a bafuňářského úsilí to zase zajistí, nebojte. I nějaký ten "hodně diskutovaný" výsledek se na jaře jistě objeví. Takže vaše skuhrání je i tak zbytečné. Spartě zmar!
0/0
17.2.2003 7:59

Tomas

Re: Gól rukou?
Kdyz tak machrujes, tak na popis co rikaj pravidla, ale prosim presne dle radu !!!!
0/0
17.2.2003 8:19

Tom

Re: Re: Gól rukou?
si to přečti sám a nemachruj tady vykřičníčkama
0/0
17.2.2003 8:26

Tomas

Re: Re: Re: Gól rukou?
Aby ses nepotentoval !!!!
Me se libi jak kazdej Spartu obvinuje, jak podplaci a ovlivnuje zapasy a pak kdyz dostane neregulerni gol, tak to je presne podle pravidel.
V pravidlech asi stoji. Kdyz hrac Divecky si sedne pred Spartanskou brankou na prdel, tak muze rukou hrat jak se mu libi !
0/0
17.2.2003 8:39

Ďourek

Re: Re: Re: Re: Gól rukou?
V pravidlech je něco o neúmyslném hraní rukou - ostatně Váš podzimní rozhodující gól do sítě Olomouce uplatnil úplně stejné pravidlo, takže neplakej ...
0/0
17.2.2003 8:58

Tomas

Re: Re: Re: Re: Re: Gól rukou?
Libi se mi jak antispartani maj dvoji vyklad pravidel. Co to znamena umyslna ruka, ja myslel, ze se rozlisuje ruka u tela a od tela ?
Jinak my Spartani neplacem, kdyz Sparta dostala ten gol, tak jsem byl rad, protoze je jedno jestli to ma byt remiza nebo prohra.  
Jedinej kdo je ubrecenej jsou Slavisti, tesim se az budou zase plakat. Az jim Sparta nalozi !
Aspon je videt, ze proti Sparte platej taky sporny goly a jen me stvou lidi, co rikaj dopredu jak Sparta bude podplacet !
 
0/0
17.2.2003 9:27

nonq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gól rukou?
Ne chlapce vubec neplacete,... Co takhle se podivat na zacatek diskuse: jasna ruka, gol nemel platit,volejbalovy uder,... Skoro vsechny prispevky jsou o tom ze jste nemeli prohrat, protoze gol byl (podle vas) neregulerni, tak to mi teda rekni co jineho to je, nez uplakanost.
0/0
17.2.2003 9:54

Tomas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gól rukou?
No mame i citlivejsi fanouskovskou cast, to nepopiram. :) Ale spis bych chtel ukazat, ze i proti Sparte jsou neregulerni goly a rozhodnuti !
Jinak nechapu co proti Sparte vsichni mate, kdyt je nejlepsi !!!
0/0
17.2.2003 10:07

SLUNY

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.2.2003 12:06

Jenda Citrón

Re: Re: Gól rukou?
Ač fandím Spartě, musím uznat, že gól byl regulérní. Cituji pravidla z www.CMFS.cz : Za porušení pravidla (Hra rukou) se nepovažuje, jestliže např. hráč nechtěně bez svého zavinění upadne, např. po souboji o míč, a v pádu se nechtěně dotkne míče rukou nebo upadne na míč. (Část A, pravidla XII, odst. 21).
Přes tuto prohru Sparta stejně tu ligu vyhraje.
0/0
17.2.2003 16:52

Typ

Re: Gól rukou?
Žádnou ruku sem neviděl, jenom koleno. Pěkně idiotsky nechaný. Hanba Diveckýmu.
0/0
17.2.2003 10:13

Kocek

asi mate pravdu
nojono..mate asi pravdu...tak tuhle sezonu nevyhrajem..proste nemame hrace...ale pockejte pristi...ja jsem ale vernej fanousek...a budu fandit sparticce kdykoliv...treba v lete v intertotu
0/0
16.2.2003 23:46

Ra

Re: asi mate pravdu
hráče nemáte špatný, ale ta sebranka co s nima jezdí a říkaj si "věrní fanoušci", ta se musela dlouho hledat. To jste prošli nějakým konkursem??
0/0
17.2.2003 6:48

Klacek

Re: asi mate pravdu
Uz to vime zase. co prazak to PRASE!!!
0/0
17.2.2003 7:18

gery

Nic proti Kotrbovi...
Skutečně nemmám nic osobního proti trenérovi Kotrbovi, jak říkají ostatní odborníkovi. Ale Košťál opět zabodoval, když po něm sáhnul. Už jenom to, že do Sparty přichází člověk po cca sedmi prohraných zápasech v řadě v naší lize (Příbram,Olomouc a teď klika v Teplicích). Snad se chytí na Budějovicích...
0/0
16.2.2003 22:31

horst s.

Divecký=špína č. kopané
Divecký je fakt špína chlap celou situaci si pěkně připravil - aby nebyl dobře vidět tak si sednul na zem, počkal si zákeřně až bude náš nervozní debutant Homola hlavičkovat (určitě ho ještě někdo přistrčil) a pak balon vcelku zkušeně odhlavičkovaný a směřující uplně mimo vychytrale usměrnil rukou nechytatelně k tyči. Že tak zmařil poctivé úsilí celého našeho týmu, který se navíc potýká s nepřízní fotbalové veřejnosti, to je nejpíš té hyeně jedno!
0/0
16.2.2003 15:13

elvis

Re: Divecký=špína č. kopané
Plkáš tady úplné kraviny, Divecký sice není žádný borec, ale to co tys tady vymyslel za verzi, to je jen k pousmání. Jaké poctivé úsilí myslíš? Ten chabej výkon slepované buzparty co vykoumal Matěj Kotrba?Je mi Tě líto 
0/0
16.2.2003 16:59

nonq

Re: Re: Divecký=špína č. kopané
chlapce mily, ty asi nepoznas ironii, ani kdyz te s ni prasti nekdo pres palici,...
0/0
16.2.2003 17:33

Adam

Re: Divecký=špína č. kopané
Díky za inteligenci ,nadhled a humor!
0/0
17.2.2003 12:55

Typ

Re: Divecký=špína č. kopané
Ano, máš pravdu, tak to skutečně bylo. Teď  jsem prohlédl. Už se ode mne ta hyena nedočká vlídného slova!!!
0/0
17.2.2003 13:34

poborsky

mistri
Kouknete se na tabulku, buranci. Az nam nebudete cumet do pr... tak neco tlachejte.
0/0
16.2.2003 14:54

Polemic

Re: mistri
poborsky je sam buran jako poleno odnekad z Hluboky  u Budejek, takze to moc nesedi...
0/0
16.2.2003 15:24

Rav

Divecký dal gol rukou nad hlavou,
tedy naprosto neregulerní, na rozdíl od golu Baranka (ruka u těla a uhýbání od míče). A po zákrocích jako na Zbončáka se pískají jen fauly pro Slávii a proti Spartě. To je výsledek mediální kampaně, kterou vede zejména Slávistický bulvár Sport, na čele s Procházkou, jedním z největších škůdců našeho fotbalu .
0/0
16.2.2003 12:23

žblebt

Re: Divecký dal gol rukou nad hlavou
gol Diveckýho mohl vidět každý v televizi takže no comment....  ale k penaltám ...jestliže měly nějaké být tak buďto 2 na Zbončáka ale i na Zelenku, nebo žádná a já si myslím že spíš žádná takže rozhodčí kupodivu nepochybil  (jestli to nebude tím že Jára není Liba...) a ještě poznámku ke Sportu. Jestli Sport píše pro Slávii tak si právě vymyslel kulatej obdelník RAVE , protože ač není to ideální tiskovina a občas tam opravdu píšou totální peachoviny  tak rozhodně ne ve prospěch Slávie... P.S. Ona je neděle a Bohnice maj vycházky viď , RAVE...
0/0
16.2.2003 12:36

Kocek

Re: Re: Divecký dal gol rukou nad hlavou
Ten gol se uznat asi neměl, stejně jako Barankův, ovšem rozhodčí je jen člověk stejně jako my. Já třeba na stadionu ruku taky neviděl. Jára ten zápas nechal zajít moc daleko, některé Teplické hráče měl zkrotit kartou, jako to udělal na druhé straně v případě Flachbarta a Pergla. A co se týče sportu, každý malý dítě ti přizná že skutečně preferuje slávii, je to už z doby kdy hráči Sparty odmítli s tímto plátkem komunikovat. Holt novináři jsou mocní, pokud těmto škůdcům fotbalu někdo věří a podporuje je tím, že si jejich "dílo" kupuje, jen jim nahrává. Já už si výtisk sportu nekoupil asi rok, udělejme tak všichni(samozřejmě vyjma slávistů) a uvidíme jak se změní úroveň článků
0/0
16.2.2003 12:56

Crimble Crumble

Re: Re: Re: Divecký dal gol rukou nad hlavou
no hlavně, že máš takovej přehled, co tam píšou a koho preferujou, když už jsi to celej rok nečet :-))
0/0
16.2.2003 13:43

Kocek

Re: Re: Re: Re: Divecký dal gol rukou nad hlavou
Já napsal že jsem ho nečet?? Já napsal že jsem si ho nekoupil wole, nauč se číst :o))) Jelikož jsem docela často na netu, tak vídám hodně názorů, pokud se někde dočtu, že sport o5 exceloval, vlezu na jeho web a tu lež si přečtu. Tak jako naposledy když se tam po vzoru blesku objevila hitpárada šedých eminencí naší kopané.
0/0
16.2.2003 13:52

Crimble Crumble

Re: Re: Re: Re: Re: Divecký dal gol rukou nad hlavou
Aha. Hmmmmmm. Takže vlastně čteš jenom jejich lži - pak ale musíš mít přece jen trochu zkreslenej pohled, nemyslíš? No, zkrátka poučka platí: Bulvár nikdo nečte, ale všichni vědí, co v něm píšou.
0/0
16.2.2003 13:58

johny

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.2.2003 12:59

Jarda

Re: Divecký dal gol rukou nad hlavou,
Děkujeme za školení, odborníku. Ještě jsi zapomněl dodat, že slávisté jsou ubrečení. To je taky silný argument, akorát pozor ať Ti při jeho vyslovení neukápne slzička.
0/0
16.2.2003 16:24

Jarda

Re: Divecký dal gol rukou nad hlavou,
Děkujeme za školení, odborníku. Ještě jsi se slzami v očích zapomněl dodat, že jsou slávisté ubrečení.
0/0
16.2.2003 16:28

Roman

Super!
Zápas jsem sice neviděl, ale je opravdu fajn, že i Sparťani dostali jednou gol v nastaveném čase do vlastní sítě . A jestli je to kvůli jejich vlajkonošům, kteří házeli na hřiště v průběhu zápasu dýmovnice a kvůli nich se prodlužovalo - tak to je ještě větší bonbónek...
0/0
16.2.2003 12:01

Andy

urceno pro "holou vetev"
Jestli to byla na Zboncaka penalta?Trochu soudnost...!Co potom Flachbartuv zakrok zezedu na Zelenku v sestnactce?!?Mam pocit,ze netrefil ani mic...Ale at zije objektivita!!!


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze