vzrůst až na 15. „Není možné, aby lidé stáli takové šílené fronty,“ uvědomuje si Emil Kristek, že současný stav příliš fanouškům nevyhovuje.
Klub objednal i velké množství nových suvenýrů. „Investovali jsme do propagace hodně peněz,“ oznámil.
V listopadu otevře klub v hypermarketu Globus společně s HC České Budějovice obchod. Fanoušci si budou moci zakoupit na jednom místě suvenýry obou velkých klubů.
Další podobné místo by mělo později vzniknout i v obchodním domě Prior, který se stal novým partnerem SK České Budějovice.
Na příštím domácím utkání s Plzní bude na stadionu probíhat anketa, v níž diváci budou odpovídat na otázku, zda by se jim líbil název klubu SK Dynamo České Budějovice.
Od ledna budou hrát fotbalisté v nových dresech. „Ty současné nejsou nejlepší. Chceme mít opět černobílé pruhy jako dříve,“ sdělil dále Emil Kristek.
Nové dresy by měly být podobné těm, ve kterých nastupuje slavný Juventus Turín. Druhá sada pro venkovní zápasy by měla být modrá.
Přibýt by měly i jmenovky hráčů.
Novinkou je spolupráce s rakouskou firmou Czech Casinos, která sponzoruje několika miliony korun mládežnický fotbal. „Dorost a žactvo mají své vlastní bankovní účty.
Mládež je u nás finančně nezávislá na týmech dospělých.“ Zlepšený přístup vedení klubu poznají i lidé, bez kterých by se vrcholový fotbal hrát nedal - sponzoři. „V pátek pořádáme na kurtech LTC Libra tenisový turnaj pro partnery klubu,“ oznámil Kristek.
Každé první pondělí v měsíci hrají zástupci sponzorů fotbalové utkání přímo na Střeleckém ostrově.
Chystá se také jejich hokejový zápas proti hráčům SK České Budějovice.