LFA si klade za cíl přivést k návštěvě ligových utkání co nejvíce rodin s dětmi.
„V každé sezoně se snažíme zdůraznit význam rodin a dětí v rámci prostředí profesionálního fotbalu,“ poznamenal Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel asociace.
„V minulém ročníku jsme vlivem restrikcí kolem covidu-19 nemohli tuto tradiční akci uspořádat. I proto jsem rád, že se k vyzdvihnutí přínosu rodin a dětí nejenom na stadionech můžeme vrátit. Přeji si, abychom v rámci Víkendu otců přivítali společně se všemi profesionálními kluby co nejvíce návštěvníků právě z této skupiny,“ dodal.
Součástí kampaně během jedenáctého kola jsou na vybraných stadionech i speciální akce, doprovodný program či soutěže právě pro rodiny s dětskými fanoušky.
Například olomoucká Sigma láká pro nedělní zápas s Karvinou na hru o ceny či lístek pro tátu zdarma při zakoupení klasické vstupenky.
Mladá Boleslav nabízí zlevněné rodinné vstupné pro sobotní duel s Bohemians, do Víkendu otců se zapojily i druholigové celky Ústí nad Labem, Zbrojovka Brno či Varnsdorf.
„Pokaždé se k Víkendu otců snažíme vymýšlet další aktivity a přitáhnout pozornost k projektu. Letos jsme pro fanoušky připravili poznávací foto soutěž na sociálních sítích,“ dodal Štěpán Hanuš, tiskový mluvčí LFA.