„V takových barvách nastoupili i naši předchůdci v roce 1911 ke svému vůbec prvnímu utkání,“ vysvětluje a připomíná obchodně-marketingový ředitel klubu Jaromír Hamouz. Dresy mají v dnešní době velkou zvláštnost, nenesou totiž na sobě loga sponzorů s výjimkou výrobce. Dokonce i klubový znak chybí, na hrudi je pouze čtyřbarevná vlajka města Plzně.
„Jsou opravdu povedené, decentní. Je pro mě ctí, že ho budu moci obléknout a přivést tým jako kapitán na hřiště,“ těší stopera Lukáše Hejdu.
K příležitosti představení speciální sady vznikla i fotografie, která je kopií historicky prvního týmového snímku hráčů Viktorie Plzeň. Současní fotbalisté a trenéři zaujali stejné pózy, jako to před více než stoletím udělali první členové klubu.
„Musím říct, že se fotka vydařila. Snažili jsme se mimiku našich předchůdců vystihnout co nejpřesněji,“ zdůrazňuje Hejda.
Kromě dresů ukázala Viktoria i pivní plechovky od pivovaru Gambrinus, na nichž jsou vyobrazené čtyři nejvýznamnější okamžiky v historii klubu. Gól Tomáše Wágnera proti CSKA Moskva, první titul, první postup do Ligy mistrů a věnování mistrovských oslav Mariánu Čišovskému.