Manchester je už nyní považován za nejbohatší klub na světě a partnerství s Yahoo! by mělo jeho převahu ještě zvýšit. Podle britských médií totiž představuje 40 milionů liber rekordní sponzorský příspěvek, jaký nemá v dějinách klubového fotbalu obdobu.
Za půl roku vyprší smlouva Manchesteru s výrobcem elektroniky Sharp a při hledání nového partnera jednal Peter Kenyon, místopředseda klubového představenstva, s řadou špičkových světových firem. Mezi uchazeči o místo na dresech Manchesteru byly letecké společnosti British Airways, Emirates Airlines i další gigant z internetové branže, Amazon.
Součástí smlouvy s Yahoo! má být i společné obchodování na internetu, jehož prostřednictvím by si mohli fanoušci z celého světa pohodlně nakupovat suvenýry s klubovou tématikou. Do tohoto byznysu by se měl zapojit i další obchodní partner Manchesteru, společnost Pepsi.
Smlouva by měla být podle britských médií podepsaná během několika týdnů, a tak trenér Sir Alex Ferguson může už nyní přemýšlet o posílení kádru, který na začátku roku neuspěl na premiérovém mistrovství světa klubů v Brazílii. Zatím však naopak ztratil trpělivost s útočníkem Jonathanem Greeningem, který stále odmítal podepsat smlouvu, a dal jedenadvacetiletého hráče na transferlistinu.