"Fanoušci si zřejmě neuvědomují, že pokud si lístky neobjednají už před startem šampionátu, nemají v případě úspěchu českého mužstva šanci je sehnat," varuje Vladimír Klepal, který má v Čedoku prodej vstupenek na starost.
Vstupenky na EURO 2000 se prodávají podle zcela nových pravidel, která možná nejsou fanouškům úplně jasná. "Problémy mají i v jiných zemích, my patříme k těm nejvzornějším," řekl mluvčí ČMFS Jaroslav Kolář. Evropská fotbalová unie (UEFA) kvůli komplikacím prodeje už několikrát odložila uzávěrky, a v tuto chvíli se zdá, že objednávky na vyřazovací část skončí až v okamžiku startu šampionátu.
Divák z České republiky musí zaplatit vstupné na čtvrtfinále, semifinále a finále už nyní, po zaplacení obdrží tzv. voucher, a ten mu pořadatelé v místě zápasu vymnění za lístek. Podmínkou je, aby český tým postoupil, vstupenky jsou totiž rezervovány pouze pro aktéry zápasu. "Zakoupením voucheru zájemci nic neriskují. Pokud český tým nepostoupí, peníze dostanou v plné výši nazpátek," slibuje Klepal.
Výměna voucherů na zápasy v základních skupinách začíná ve středu 17. června ve 49 pobočkách Čedoku. Ke každé ze dvaceti tisíc vstupenek diváci obdrží igelitový transparent s českou vlajkou, který dostal od sponzora Gambrinusu jméno "fandidlo". Stejný sponzor organizuje také soutěž "Fandi s G" o zájezd pro dvě osoby na kvalifikační utkání mistrovství světa Dánsko - Česká republika. Šanci vyhrát získají fanoušci, kteří popíší své postřehy, zážitky, anebo přihlásí své fotografie z mistrovství Evropy.