Druhým znakem kampaně jsou dva stejně barevně odlišené propletené náramky, které se budou podobně jako žluté náramky z akce "Livestrong" prodávat.
Výtěžek z prodeje získá Nadace krále Badouina, která hodlá finance použít na rozsáhlý výzkum rasismus ve fotbale.
Sparta ale bude jediným klubem v Evropě, který na soutěžní zápas nezvyklou kombinaci zvolí.
Alespoň jednou v životě tak sparťané okusí, jak chutná hrát v sešívaných dresech, v nichž nastupuje pravidelně jejich slávistický rival.
"Rasismus je špatná věc, která se nevyhne Česku, stejně jako jiným zemím. Setkával jsem se s ním i v Itálii," zavzpomínal sparťanský kapitán Karel Poborský, podle něhož se někdy za rasismem skrývají i jiné věci než odlišná barva kůže.
"Já jsem bílý, přesto na mě bučí na každém druhém českém stadionu," povzdychl si Poborský ještě před tím, než fotoreportérům zapózoval v nezvyklé barevné kombinaci.
Sparťanské vybočení z jednobarevné tradice ale bude skutečně jen výjimečné, v dalším ligovém duelu už zase Pražané obléknou své rudé dresy. Současně se sparťanským vystoupením bude zahájena také televizní kampaň, v níž vystupují například Ruud van Nistelrooij, Claude Makelele či Roberto Carlos.