Sparta chtěla předejít situaci, která nastala při loňské ligové premiéře. Na zápas s Teplicemi nechala natisknout málo lístků a zájem fanoušků je zaskočil. Tentokrát byla na úvodní domácí zápas připravena.
"Nepoměr prodaných vstupenek a skutečného počtu lidí na utkání je způsoben tím, že do hlediště nepřišli všichni vlastníci permanentek a ne všichni majitelé vstupenek poskytnutých od našeho sponzora, společnosti Toyota," vysvětlil tiskový mluvčí Jiří Vopršal sedmitisícový propad mezi skutečným počtem prodaných vstupenek a diváků v hledišti.
Japonská automobilka nakoupila s předstihem šest tisíc vstupenek. Ty pak poskytovala zájemcům prostřednictvím svých marketingových akcí.
Před sezonou zmizelo v předprodeji pět tisíc permanentek, další vstupenky si rozebrali diváci přímo u pokladen v sobotu odpoledne.