Slavia podle zákulisních informací dostane 15 až 20 milionů korun, kontrakt byl uzavřen na rok.
"Tu částku bych nechtěl komentovat, ale můžu říct, že jsme spokojeni," poznamenal slávistický mluvčí Alexandr Kliment.
Slávisté budou na dresech propagovat obchodní značku SmartWings, která zastřešuje nízkorozpočtové linky do evropských destinací.
"Spolupráce si velmi vážíme. Travel Service je významná a prestižní společnost. Věříme, že pro obě strany bude sezona přínosem," řekl Vladimír Leška, generální ředitel Slavie.
"Jsme potěšeni, že si Slavia vybrala nás. Od partnerství s klubem očekáváme výrazné zviditelnění značky SmartWings," podotkl Roman Vik, generální ředitel Travel Service.
Sparta zatím generálního sponzora hledá, v posledních dnech padly námluvy se dvěma společnostmi. Jednou z nich měla být údajně sázková kancelář Fortuna.
"Preferujeme dlouhodobější kontrakt, proto jsou jednání složitá a déle to trvá," poznamenal sparťanský mluvčí Lukáš Přibyl.
Do sobotního úvodního ligového zápasu s Kladnem to sparťané ještě nestihnou.