Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Šimunič se o červenou kartu sám hlásil

27 2006
Stuttgart - Chorvatský obránce Josip Šimunič tvrdí, že v posledním utkání základní skupiny F s Austrálií upozorňoval anglického rozhodčího Grahama Polla na to, že se v závěrečné minutě zápasu zmýlil. Poll dal totiž Šimuničovi druhou žlutou kartu, ale zapomněl ho vyloučit. Sudí tak učinil až v nastaveném čase, kdy obránci ukázal žlutou kartu potřetí a teprve potom také červenou.

Anglický rozhodčí ukázal Šimuničovi první žlutou kartu v 60. minutě, druhou, po níž měla automaticky následovat červená, hráči udělil v 90. minutě. Vyloučení se však Šimunič dočkal až ve třetí minutě nastaveného času, kdy dostal žlutou kartu potřetí.

Utkání na stadionu ve Stuttgartu skončilo remízou 2:2, která zajistila postup do osmifinále australským fotbalistům, naopak pro tým Chorvatska mistrovství světa skončilo.

"Když mi Poll dal druhou žlutou, byl tam obrovský zmatek," řekl Šimunič britskému listu The Sun. "Ani jsem si neuvědomil, že mi už jednu dal, protože jsem byl ponořen do hry," tvrdí obránce Herthy Berlín.

O chvíli později však Šimuniče na tuto skutečnost upozornil spoluhráč. "Zeptal se mě, jak to, že jsem ještě na hřišti. A já si to hned uvědomil. Šel jsem za Pollem, abych mu řekl, že mi dal dvě karty. Jenže on se se mnou o tom nechtěl bavit a poslal mě pryč," uvedl Šimunič.

"Teprve po dalších třech minutách mi ukázal další žlutou a zároveň i červenou," dodal Šminunič.

Polla za tuto hrubou chybu kritizoval mimo jiné předseda Mezinárodní fotbalové federace (FIFA) Sepp Blatter a zkušený fotbalový arbitr si už na šampionátu v Německu zřejmě nezapíská.

Autoři: ,






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze