Kapacita stadionu, kde bude před utkáním otevřena nová tribuna, nyní dosahuje 6246 míst
Vedení Jablonce muselo podle marketinkového ředitele Tomáše Bárty při distribuci lístků postupovat podle předem stanoveného klíče. Podle něj mimo jiné upřednostnilo držitele jabloneckých permanentních vstupenek.
Ti měli právo na zakoupení 2060 vstupenek, fotbalový svaz a marketingová
společnost STES získaly 2000 vstupenek, dalších 900 bylo pro jabloneckou
fotbalovou akademii
Stovku lístků shodně obdržely okresní fotbalový svaz Jablonec, zastupitelé kraje a města a hráči domácího ligového A-týmu a třetiligové rezervy. Dalších 900 lístků putovalo k rukám sponzorů a 86 míst na tribuně zabrala televizní technika.
"Z výše uvedených čísel je patrné, kam vstupenky putovaly. Klub odmítá jakékoli nařčení týkající se manipulace se vstupenkami. Snažili jsme se uspokojit především ty fanoušky a sponzory, kteří našemu klubu věnují svoji přízeň celoročně," uvedl Bárta s dodatkem, že kapacita stadionu zkrátka nestačila uspokojit zájem všech fanoušků.