Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

iDNES.cz a MF DNES jsou novými partnery českého fotbalu

Čtenáři si na stránkách iDNES.cz zahrají o vstupenky na zápasy české reprezentace. | foto:  Michal Šula, MAFRA

24 2014
Nadcházející dva ligové ročníky i kvalifikaci o postup na Euro 2016 vám, fotbalovým fanouškům, zpestří soutěže o vstupenky či netradiční pohledy do zákulisí. iDNES.cz a MF DNES jsou totiž novými mediálními partnery českého fotbalu.

Nejčtenější seriózní deník v zemi MF DNES a portál iDNES.cz, který internetoví čtenáři už osmkrát za sebou vyhlásili nejlepším českým zpravodajským serverem, se s vedením Fotbalové asociace dohodly na spolupráci na následující dva roky, tedy na sportovní sezony 2014/15 a 2015/16, které vyvrcholí právě závěrečným turnajem mistrovství Evropy.

„Jsem rád, že jsme se dohodli na spolupráci s takovým partnerem. Sport je pro MF DNES a iDNES.cz velké téma, těším se na prezentaci našich značek v rámci fotbalových soutěží,“ řekl Štěpán Košík, předseda představenstva mediální skupiny Mafra, která oba tituly vydává.

Spolupráce se týká především právě reprezentace, národního týmu do 21 let či domácích fotbalových soutěží - Synot ligy nebo Poháru České pošty.

„Jsme rádi, že jsme získali tak silného a prestižního partnera, jako je Mafra. Věřím, že Synot ligu toto partnerství posune o další kus výš,“ říká Daniel Hajný, mluvčí Ligové fotbalivé asosiace (LFA).

Co z toho plyne pro vás, čtenáře a fotbalové fanoušky?

Čekají vás mimo jiné soutěže o vstupenky, ať už na ligová nebo mezistátní utkání. Kvalifikaci o Euro 2016 či mistrovství Evropy hráčů do 21 let, které Česko příští rok pořádá, zase zpestří netradiční pohledy do zákulisí reprezentačních výběrů, videoreportáže a další překvapení.

Deník MF DNES a portál iDNES.cz, které patří do mediální skupiny MAFRA a.s., jsou dlouhodobě mediálními partnery dalších významných sportovních institucí či událostí - například Českého olympijského výboru.

Autoři: ,




Najdete na iDNES.cz



mobilní verze