Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Feyenoord má vlastní televizní pořady

6 2003
Rotterdam - (Od zvláštního zpravodaje iDNES) - Už čtvrtým rokem mohou každou sobotu večer fanoušci Feyenoordu, soupeře Teplic v Poháru UEFA, sledovat televizní program určený jejich klubu. Reportáže, rozhovory s hráči, trenéry i se zástupci vedení, pohled do historie. Není překvapením, že Feyenoord má nejpočetnější fanklub v Nizozemsku.

Pětadvacetiminutový program přenášejí dvě televizní stanice a po sobotním vysílání následuje i nedělní repríza.

Velkou popularitu klubu dokazuje třeba také vysoká návštěvnost internetových stránek. Každým měsícem se přehoupne přes 700 000 čtenářů.

A když se před touto sezonou začaly prodávat permanentní vstupenk, na více než padesátisícovém stadionu De Kuip zůstalo volných jen deset tisíc míst.

Příznivce nemá Feyenoord jen v Nizozemsku, velmi známý je také v Asii. Tam se mu o publicitu starají jihokorejský obránce Song Čong-kuk a záložník Šindži Ono z Japonska.

Právě posledně jmenovaný fotbalista byl za loňský rok vyhlášen nejlepším hráčem Asie.

A jeho velká popularita dala vzniknout dvěma dalším pořadům: Šindžiova a Songova dobrodružství, která jsou určena japonským respektive korejským fanouškům. Ti tak na vzdálenost tisíců kilometrů mohou pečlivě sledovat výkony svých idolů.

Jaká dobrodružství uvidí po čtvrtečním souboji v Poháru UEFA s Teplicemi?







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze