Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Fanoušci mohou psát českým fotbalistům

20 2006
Praha - Hyundai fotbalová mise odstartovala. České zastoupení známé automobilky, která je oficiálním partnerem Mezinárodní fotbalové federace (FIFA), zahájilo v pondělí kampaň k letošnímu fotbalovému mistrovství světa. To za účasti Česka proběhne od 9. června do 9. července v Německu. Kampaň začíná v Praze a proběhne v dalších osmnácti českých městech.

Součástí fotbalové mise je výstavka fotografií, které mapují cestu českého národního mužstva posledními deseti kvalifikačními zápasy včetně úspěšné dvoukolové baráže s Norskem.

Atrakcí kampaně je také obrovský čtyřmetrový fotbalový míč, na který může kdokoli napsat vzkaz fotbalovým reprezentantům. Míč je součástí celosvětového projektu, kdy po každé účastnické zemi MS putuje jeden a všech dvaatřicet jich bude vystaveno při zahajovacím ceremoniálu šampionátu.

Při zápasech českých reprezentantů bude "jejich" míč vystaven vždy před stadionem, na němž budou hrát.

V Praze zmíněnou fotbalovou misi zahájil mimo jiné i asistent trenéra národního mužstva Miroslav Beránek.

Součástí celé akce je rovněž soutěž, na jejíž vítěze čekají vedle automobilu vstupenky na zápasy mistrovství světa a další ceny.

Výstavku fotografií a obří míč uvidí po Praze také v Hradci Králové (21.3.), Pardubicích (22.3.), Táboře (28.3.), Českých Budějovicích (29.3.), Jihlavě (4.3.), Brně (5.4.), Olomouci (12.4.), Ostravě (18.4.), Opavě (19.4.), Zlíně (20.4.), Mladé Boleslavi (25.4.), Liberci (26.4.), Kladně (27.4.), Chebu (2.5.), Chomutově (3.5.), Ústí nad Labem (4.5.), Kolíně (9.5.), Plzni (10.5.) a opět v Praze (15.5.). Na všech těchto místech budou k dispozici i formuláře pro soutěž.

Na tento míč mohou fanoušci v devatenácti českých městech psát vzkazy fotbalovým reprezentantům.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze