Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kadlec v ofsajdové pozici. Ale nešikovnost protihráče ofsajd zrušila

Byl sparťanský fotbalista Václav Kadlec při své první brance proti Interu Milán v ofsajdu? Nebo portugalští rozhodčí Artur Dias s pomezním Ruiem Tavaresem hraniční situaci posoudili správně? Podle moderního výkladu pravidel se lze přiklonit spíš k tomu, že Sparta dala v 7. minutě regulérní gól.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60a39r14o98s26l67a41v 86M30a12t42ě22j65k76a 2810738793684

Pánové min a pes nevedou komisi rozhodčích.Brankař Koubek už vůbec ne.Já si počkám na oficiální vyjádření šéfa komise.

0/0
2.10.2016 18:16

J86o61s27e90f 91A63n41t80o10š 2176342872726

Pokud míč tečuje obránce, t.j. vlastě přihrává, měl by být zrušen vždy.

0/0
1.10.2016 13:17

J32o60s45e89f 39N49o95v12á18k 3460667633229

Jo, kompenzace v 7. minute za penaltovou situaci, ktera se odehral daleko pozdeji :-D

+1/0
1.10.2016 1:01

D77a47n 70K53o40s78t14e88l64n14a44k 3696468494666

Melo sel do skluzu jen proto, aby prerusil prihravku na Kadlece, ktery byl v ofsajdu. Zcela jednoznacne "vytezil vyhodu ze sve pozice". Svym postavenim tak nutil Mela hrat a v te chvili byl timto aktivnim hracem ovlivnujici hru. Byl to zcela jasny ofsajd. Na druhou stranu to mohla byt kompenzace za neodpiskanou penaltu na Kadlece!!

0/−4
30.9.2016 23:28

J44i67ř33í 61K41l39i19m60e29š 9861521334839

Zrušit ofsajdy!!:-)R^

0/−1
30.9.2016 22:13

K77a24m59i36l 79D84l93o20u55h75ý 5542838823

A tohle si má jako rozhodčí během vteřinu uvědomit ?

+2/0
30.9.2016 20:04

J67i55ř11í 30O91u98k38r66o49p23e15c 5320828673859

Není to až tak těžké. Dá se dobře uvědomit, jestli mu přihrál Dočkal a nebo mu "přihrál" obránce.

+1/0
30.9.2016 23:57

P50a66v87e55l 29S32l85a89d83o42v66n64í71k 6347223567166

Výklad fotbalových pravidel by měl být jednoduchý a jednoznačný. Prostě bych neměnil, co funguje přes 100 let. A tak v tomto případě jasný ofsajd. Jen pokud by obránce, který zde přerušil přihrávku vyloženě útočníkovi nenahrál, pak by se to rušilo. Dnešní výklady pravidel a to v posledních 5 letech, nesmírně nahrávají korupčním rozhodčím.

+3/−4
30.9.2016 19:53

R57i55c51h14a28r65d 60K33u54c97e38r10a 1540148957262

Presne jak muzou byt pravidla kde se ani rozhodci neshodnou.

+1/0
30.9.2016 20:13

J18i68ř88í 87K98l63i59m81e65š 9271871344449

A tak je to se vším a všude, čím komplikovanější, tím více to nahrává lumpárnám :-/

+3/0
30.9.2016 22:14

R66i42c37h65a97r73d 36K26u80c32e10r36a 1310748347562

Podle me je tohle pravidlo blbost, tohle proste nema platit. Stejne jako kdyz ve zline bezeli dva hraci na golmana a jeden byl v te pozici. Jak ma golman vedet ktery z nich to je? A rozdil zda bezi jeden nebo dva je fakt velkej. Ja bych to vratil jak to bylo a jen kdyz hrac opravdu nechce hrat tak to pustit. Ale tyhle vyjimky z vyjimek kde se pak ani rozhodci neshodnou jsou vazne na nic.

+4/−3
30.9.2016 19:51

P88e38t38r 70V47o63l65á32k 6679160922955

V případě, že takový gól dá FCVP v lize, předpokládám hysterické reakce "Berbr, Damková" od těch, co teď kvílí nadšením nad tímto zdůvodněním.

+6/−4
30.9.2016 19:05

J69i48ř11í 77L35i88e87t65a10v44e55c 8393699103369

Když to čtu, tak bych doporučil zrušit ofsajdy úplně.

0/−1
30.9.2016 18:23

P45a87v61e77l 88S35l34a75d87o59v63n96í13k 6757143967906

Bez ofsajdu se velký fotbal hraje špatně. Ale současné výklady pravidel, ofsajdu a hraní rukou, které se razí posledních 5-10 letech, nesmírně nahrávají korupci rozhodčích.

+1/0
30.9.2016 19:56

M80i40l56a42n 30H32o11f42f86m67a56n54n 7816979102472

Osobně si myslím, že kdyby pomezní zvedl praporek nad hlavu, tak se nikdo nemohl divit (ani zlobit). On ze svého postavení nemohu vidět ani tušit, zda se obránce míče dotkl...

+3/0
30.9.2016 17:47

M29o43j16m38í13r 69H44l71o22u28š71e91k 1837886958464

Tak to hledim jako pumpa! A to jsem si myslel,ze pravidla ovladam bravurne. Ale posuzovat v te rychlosti a k tomu vsemu jeste,jestli hraci byli v souboji nebo se jedna o vzdalenost mimo souboj mne prijde dost divoke... Osobne bych nechal,ze pokud obrance mic tecuje, tak to pustit... :-)

+4/0
30.9.2016 16:57

R63a57d38e52k 92J24o64n59á45š 4127675773318

No jenže to by nastal pblm ve chvili kdy vubec hrát nechce, proste nahrávka do offsitu by Skrtla obránci o nohu ktery treba kouká uplne jinam a offsite by nebyl? To by mi nepřišlo spravne...proto se tohle vytvořilo. Takhle je to spis o tom ze nekdo muze nahrávat dopředu, treba i na jineho hráče nez ten co je v offsitu, a bek to chce zachytit ale nešikovně to postrci na toho volného (klidne toho co v offsitu je) a ten da gól...pak mi to dava smysl ptz mu v podstatě nahraje bek a nikoliv ten útočící hráč... ale jak rikam, rozhodčí bych byt nechtel... Samozrejme oni se skolí a neustále se tohle opakuje takze oni to pravidlo znaj, nekdy ale nemusí byt taky vsechno videt a asi to fakt neni sranda...

+3/0
30.9.2016 17:12

J15i60ř62í 59O75u56k69r90o62p76e69c 5210708173149

není to až tak těžké, jak se zdá.

Můžete trénovat zde: http://fotbal.idnes.cz/jak-znate-pravidla-fotbalu-d0j-/soutez_kviz.aspx?id=350 Od tuším že devátého videa se jedná o ofsajdy.

+1/0
1.10.2016 0:00

J39o49s12e77f 60B17a27b49k71a 3930429142787

To je nesmyslný výklad, který nemá opodstatnění v pravidlech, které neznají ani pojem "ofsajd". V daném případě to postavení mimo hru nebylo proto, že to rozhodčí neodpískal. Jiný důvod možný není. ;-)

0/−6
30.9.2016 16:55

R55a92d11e12k 66J49o17n66á18š 4427175423358

Takze proste nechcete respektovat pravidla? Tam to opodstatnění prave je a bylo spravne vysvětleno...

+4/0
30.9.2016 17:13

V55a11c80l67a41v 32P17e59r30o94u98t88k27a 6238867214901

No tak to je dobře,že ofsajd nebyl. Zato ten Kaldecův skluz byl na červenou.

+2/0
30.9.2016 16:37

R64a43d52e90k 44J69o75n67á53š 4307105473308

to souhlasim, byl hodne benevolentní...nebylo to brutální na zklamání nohy, to ne, ale kosa to byla slusna.. zaroven vsak skoda ze na nej nepiskl 100000% penaltu :-)

+1/0
30.9.2016 17:14

V17a93c45l34a61v 26P68e13r62o19u96t28k35a 6968117224491

tak to uniklo,ale přijde mi zbytečný aby klíčový hráč se zbytečně vykartoval a i těch žlutých zbytečně moc ,Juliš naprosto zbytečně fauloval aj..

0/0
30.9.2016 17:54

O35t29t55o 27P76e73t88e43r20k41a 4143101865118

Článek opomíjí jeden podstatný fakt, že asistent ofsajdové postavení nesignalizoval. Takže hlavní neměl jaksi co posuzovat.

+1/−1
30.9.2016 16:22

P16e22t10r 86Š15e53d91i60v70ý 6510861129337

Ale asistent nesignalizuje ofsajdové postavení, nýbrž ofsajd. Samozřejmě nevím, jestli k tomu došlo, ale v téhle situaci by měli hlavní a pomezní komunikovat vysílačkou...

+4/0
30.9.2016 16:35
Foto

J54a72n 19H71a73ž55m14u93k80a 6903136405

Tak Sparta vyhrála, Inter jasně přejela, tak se s tím smiřte a raději napište článek a rozbor zákroku na Kadlece, kdy se měla pískat penalta.

+2/−3
30.9.2016 16:53

J29i55ř90í 51L84i63e13t74a18v90e15c 8343199953689

Sparta vyhrála a Inter jasně přejela - souhlas. Ale proč potom psát nějaké rozbory o zákroku na Kadlece. To se u jasných zápasů nedělá. Po derby Sparta -Slávie se taky neřešil zákrok Frýdka na Zmrhala. Slávie jasně vyhrála, Zmrhal díky své šikovnosti ten zákrok ve zdraví přežil, takže se nic nerozebíralo.

+2/0
30.9.2016 18:27
Foto

J57a74n 57H13a39ž73m50u44k70a 6113686405

A proč by se řešil. Frýdek dostal oprávněnou ŽK

0/0
1.10.2016 7:46

R54a82d16e34k 31J95o56n84á96š 4117195853878

vsak psali ze postranní nezvedal a ze ten detail, tedy to co udelal Melo, je uz jen na hlavním...

0/0
30.9.2016 17:15

O83n37d25ř63e66j 83S61e76d85l55á29k 7327861737657

Směšné. Pravidla se tedy dají vyložit jak je potřeba. A hlavně pro koho!!!

Když Zlín dá gól Spartě, tak se podle "asi nemodernich" pravidel, jednalo dle odborníků o jasné postavení mimo hru.

Koho chleba jíš... ŽE JO?

+5/−8
30.9.2016 16:09
Foto

J78a21n 29H50a25ž33m58u91k11a 6653836385

Při zápase Zlína se Spartou Holík dal gól, až už bylo pískáno. Střílet vůbec nemusel.

+5/0
30.9.2016 16:18

V62á21c71l56a64v 71N25o55v46ý 4358799131268

A jakou souvislost to má s tím, co napsal pan Sedlák?

0/−2
30.9.2016 16:33

Z17d62e67n36ě85k 11S43e32i90d15l 9857801689704

že pravidla jsou tak nesmyslná, že sudím umožňují výklad podle toho, co se jim zrovna hodí. tohle měl být ofsajd a hotovo, pokud je v pravidlech takovýto paskvil, který je během hry nemožné 100% posoudit, tak jsou pravidla napsaná špatně a měla by se změnit = zjednodušit.

0/−1
30.9.2016 19:01

M63a34r44t23i97n 82B55u98r65e24š 3986645608711

To ano, ale v tomto případě došlo před zhruba 3-4 lety ke změně pravidel na FIFA(respektive k jejich výkladu), kde pokud hráč míč posílá vlastní nešikovností tak to není ofside pokud hráč míč neúmyslně tečuje tak to ofside je.

0/0
30.9.2016 17:18

R27a28d53e40k 26J33o18n69á89š 4647245633508

presneee, Sparte totiž proti Interu budou rozhodne nadrzovat...ostatni jako loňska předkola v LM a pak i v EL...Sparta je totiž velkoklub ktery tam všichni chtějí vic nez Inter... lepsi se zamyslet driv nez neco psat! Souhlasim ze jsou pravidla která jsou na subjektivnim pocitu a to napomáhá korupci anebo spis následným polemikam, nicmene tady je nejasný jen ten 1-1,5 jak maji byt hraci daleko od sebe, jinak to bylo dle pravidel jasne spravne posouzeno ze offsite nebyl...

+3/0
30.9.2016 17:21

D16a70v15i85d 74D95u11f60e30k 5110218819309

Dát tenhle gól Viktorka, má o jeho platnosti či neplatnosti zdejší sparťanská suita zcela jasno.;-D

+6/−12
30.9.2016 16:00

J70a17k96u53b 36Z31e50m70a14n 0

Myslíte si, že Sparťané až tolik sledují Žižkov ve druhé lize? No nevím, ale možné to je.

+16/0
30.9.2016 16:02

J71o61s54e64f 45Š61v93e43c 6795986434413

Já teda né ;-D

+2/0
30.9.2016 16:07

S48t37a60n38i34s67l59a20v 96H26ř41e58b95í61č10e72k 7464371913

Ani já ne!8-o

+2/0
30.9.2016 16:12

S23t78a11n98i52s40l20a60v 48G66r86i31g22á47r87e31k 7791462250125

Já jo mám přemoci na oboje

+1/0
30.9.2016 17:49

J62i90ř60í 16L54i30e95t68a82v61e31c 8953519163309

Jakube - řeknu vám tajemství - existuje i jiná Viktorka.

0/−1
30.9.2016 18:28

J62a46k38u17b 96Z23e17m20a53n 0

Když se řekne Viktorka, tak každému fotbalovému fanouškovi vyskočí jen jedna jediná Viktorka -Žižkov. Stejně, jako když se řekne Bohemka, každému naskočí jen jedna, ta vršovická.

+2/−1
30.9.2016 19:59

R19a94d28e20k 17J40o30n35á31š 4357385313288

Jasno by mel ten kdo by nechtel respektovat pravidlo... a ta druha skupina která ho respektovat chce by měla taky jasno ale o opaku...a v obouch skupinách by byli spartani i nespartani...

0/0
30.9.2016 17:23

V93á53c31l44a51v 76N86o45v89ý 4798169271348

Problém celého fotbalu, je přesně tento výklad pravidel, který je nejasný a posouzení je 50:50. Jak by asi vypadal rozbor idnes, pokud by stejný gól dostala Sparta? Troufám si tvrdit, že se stejnou omáčkou, by autor článku došel k závěru, že útočící hráč, přeci jen byl v kontaktu s hráčem bránícím, tedy že jej svým aktivním pohybem přinutil hrát míč a proto měl být ofsajd odpískán. Jestli gól Sparty platit měl nebo ne, je mi vážně jedno, jen mi prostě článek přijde hodně alibistický, stejně tak, jako celá fotbalová pravidal. Pak ať se nikdo nediví, že jednou rozhodčí něco pískne a podruhé ne. Chápu fanoušky Sparty, že zde výklad podaný redaktorem obhajují, jen se mi vkrádá na mysl jedna myšlenka, co kdyby stejný gól dostala Sparta v příštím zápase s Plzní? To si zas přečtem články a diskuse na téma, on to Berbr zařídil. Závěrem jen chci říct, že pravidla mají být jasná, aby nebylo možné stejnou situaci posoudit "správně" naprosto opačným způsobem.

+13/−3
30.9.2016 15:36

J83a50r38o27m88í55r 79M17a95s59á11k 3853605526407

já jsem si nějak nevšim, že by to tu fanoušci Sparty nějak vehementně obhajovali. Sám jsem jedním z nich a popravdě vůbec nevím, ani kdybych seděl u videa a záleželo to na mě, jestli bych rozhodčímu poradil dobře nebo ne. S problémem mnohoznačného výkladu pravidel a jeho škodlivosti souhlasím, píšu to i níže

+4/0
30.9.2016 15:41

J94a74r25o76m97í44r 52M83a84s62á71k 3393335186297

takže jinými slovy být obráncem, je lepší zůstat stát a hlásit ofsajd tak jak to rádi dělají naši obránci, než být nešikovným Melem

+5/0
30.9.2016 15:33

R24a22d91e81k 55J78o96n13á46š 4827515213968

:-D

0/0
30.9.2016 15:37

J92a30r58o89m34í55r 49M24a63s38á28k 3893415666537

lepší být NeMelem než nemehlem

+3/0
30.9.2016 15:38

Z64d26e25n55ě98k 76P45o87k92o77r95n61ý 1972709780936

hloupý článek......za každou cenu něco dokázat ,určitě by se našel výklad pravidel v neprospěch .....tak jako ve všem ......redakce idnes , máte navíc Rv

+3/−18
30.9.2016 14:59

M56a32r54t90i64n 14J80i15n76d67r14a 6591832739903

No, spíš hloupý komentář. Článek je přínosný a věcný, pro řadu čtenářů a diváků je to novinka a myslím, že řada lidí, co si u zápasy říkala "tyjo ofsajd" si teď řekne, aha, mýlil jsem se... Zkuste to možná taky. :-)

+16/0
30.9.2016 15:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze