Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Baník pyká za výtržnosti chuligánů, na jeden zápas má zavřené hlediště

Až fotbalisté Baníku Ostravu nastoupí příští týden ve druhé lize k domácímu utkání s Českými Budějovicemi, nebude na tribunách žádný fanoušek. Klub pyká za výtržnosti chuligánů v předchozím duelu s Opavou, navíc musí zaplatit pokutu 50 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V67o65j84t18ě88c16h 44T95u73r78e31k 7418747556146

Mám takový nepříjemný dojem, že v případě baníkovského kotle se vždy postupuje velice opatrně. Pokuta 50 tis. Kč je směšná když si vzpomenu, že před pár lety zdemolovali tito "fanoušci" část opavského stadionu - a hádejte, kdo dostal pokutu? Pochopitelně opavský klub za "nedostatečnou pořadatelskou službu", a to ve výši 300 tis. Kč. A o kvalitě těchto tvorů také mj. vypovídá i to, jak házeli kamením na vlak a těžce zranili naprosto nevinnou ženu - tam sice vzhledem k vážnému zranění policie zasáhla a viníky dopadla, nicméně nevím nic o tom, že by z této tragédie vyvodilo vedení Baníku nějaké závěry vůči "kotli". Abych byl spravedlivý - není to problém jen Baniku, bohužel se tento nešvar rozmáhá stále více. Asi bude nutno přistoupit opravdu k důsledným krokům. Pro začátek doporučuji, aby byli nejagresivnější výtržníci krátce zadrženi, odevzdali svou obuv a mohli volně odejít domů, kde jim budou boty vráceny. Je to humánní a vysoce účinné.

+1/0
23.9.2016 11:56

P40e78t72r 20H78u47b11á37č88e87k 8515940674196

Pokuta se jistě liší pro 1. a 2. ligu. Už z důvodu rozpučtu klubů.

0/0
23.9.2016 17:22

J76i12ř65í 73S53t86e36h89l20í17k 9257906265622

Poděkujte ODS a jejímu ministru vnitra Langrovi ,,který zakázal přítomnost policie na stadionech.Policie stojí venku,jsou placeni,ale zasahovat mohou až když se něco stane.Myslíte,že by někdo vtrhl na plochu,kdyby kolem stáli policajti?

+2/−2
23.9.2016 7:00

J55i92r44i 72D74u67d57a 6209603844

proč by měla policie asistovat na soukromé akci, u které jsou vybírány vstupné. měly se posílit pořadatelské síly a důsledná kontrola při vstupu. takto by byly na každém stadionu policajti (i tam kde k ničemu nedojde) a budou chybět jinde.

+1/−1
23.9.2016 8:31

J84i67ř25í 69F26a98n21d14a 8779321304908

Ti policajti tam stejně jsou jen stojí venku. Tak je jedno, kde budou stát a určitě ta banda primitivů má větší respekt z policajta než z důchodce ve žluté vestě.

+1/0
23.9.2016 8:45

P93e50t64r 48H88u49b61á20č63e85k 8135370624306

V tom případě umístime policajta do každé rodiny. To si potom robka na svého chlapa netroufne a vymizí domácí násilí.

0/0
23.9.2016 17:25

J39a41n 43P82u33l18e86c 4958577541755

Málo, :-(

0/0
23.9.2016 6:23

J32a22r87m85i33l 95V74e97p17ř14e94k 21S63t14. 5706175334319

1. Nepustit tyto výtržníky na stadion. 2. Chytat a zavírat do vězení viníky. 3. Vyfotit je, vyvěsit jejich podobizny veřejně a zákazat jim vstup (a bude-li třeba i doživotní) na fotbalové stadiony.

V Anglii to jde! Ale to by se muselo spousta lidí v této zemi vzpamatovat. Je třeba trestat nekompromisně a veřejně, protože nechová-li se člověk jako člověk, měl by ztratit lidská práva na tak dlouho, až se člověkem zase stane. Trestat klub a pořadatele je vrcholně nespravedlivé a urážející a je to plivnutí do tváře lidem, kteří se věnují fotbalu zadarmo a s láskou, protože ti přece nemohou takovémuto útoku zabránit, když to nesvedou zákonodárci této země a instituce jim sloužící. Rovněž tak nemohou pořadatelé za to, že nějací blbci volají rasistická hesla. No tak si je má policie chytit a zavřít! Jak má pořadatel zjistit, kdo z přicházejících diváků je rasista nebo někým zaplacený "vykřikovač hesel", který ví, že se mu stejně nic nestane. A tak UEFA trestá a sbírá penízky, aniž by problém řešila celkově, protože pokuty bohužel nic nevyřeší. Ale to páni z UEFY dobře ví. Stejně jako to ví vlády všech států, které fotbal na této úrovni hrají. Neboť toto je problém celospolečenský, ne jen fotbalový či sportovní vůbec.

A tak závěrem chci říct, že tento problém se musí vyřešit před branami stadionu. Myslím si, že rad a návodů padlo v této diskusi dost.

+2/0
23.9.2016 5:36

R64u37d82o35l42f 74K12o26m81á73r74e25k 7718389762619

1 zapas je malo, 3 by bylo na miste + 2 zavreny sektor kotle.. kontumace je nesmysl.

+2/−2
22.9.2016 22:48

P64e52t86r 22B56r81e17j26c97h26a 6672349200

Vím, že Baník za to nemůže. Ale kromě tohohle měl být zápas ukončen a kontumace 0:3

+6/−3
22.9.2016 22:47

R61a68d79i13m 69B24e78n72i16c39e23k 8208173348464

Proč ukončen, došlo snad k nějaké inzultaci? Pár bláznů se proběhlo po trávníku a nikoho neohrožovali. Samozřejmě to v pořádku není, ale ke kontumaci nebyl žádný důvod.

+1/0
23.9.2016 8:56

J30a54n 48F52r34a51u57e88n98b17e32r47g 7695584257800

Ty "fanoušci" co vlítli na hřiště už by se nikdy do hlediště neměli dostat. Pak by se teprve něco zlepšilo...

+10/0
22.9.2016 22:42

Z15d31e22n22ě59k 94F51i65l97i62p 7504561271504

Jude slavia,slysime rvat 2x za rok,uz se nekdy ukoncilo to divadlo?

0/0
22.9.2016 22:38

R90o11b43e64r91t 55M68a78z34e13l 4380309204542

To je tak, když má někdo v hlavě místo mozku hromadu trusu. Těm co vběhli na to hřiště to je úplně jedno a jediný kdo byl potrestaný je ten fanoušek co si zaplatil a choval se slušně.Pane Bačku, začněte používat v tom tribunálu konečně hlavu. Trestáte nevinné lidi. A viníkům je to úplně, ale úplně u p*dele, protože ty fotbal nezajímá. Vy už nevíte jak by jste ten Baník více ponižovali. Hlavně že před stadionem bylo 1500 policajtů, kteří ani nehnuli brvou. Na jednoho b*ba, kteří vběhli na hřiště tam bylo asi 15 policajtů. Co dělali? Nebo se s nimi měly prát ty chudiny pořadatelky, co to mají jako brigádu? Doufám, že tihle mag*ři přijdou jednou i na ten Váš FAČR.

+3/−2
22.9.2016 21:48

F53r42a73n51t92i27š62e25k 64D68o47l66e14ž90e34l 8836609566552

To je zase řešení. Na plochu vběhlo cca 100 magorů a zadržených bylo tuším šest. To je dost malá produktivita na to kolik tam bylo policajtů. Marně taky čekám na odsouzení těchto primitivů ze strany vedení klubu,trenéra,hráčů.

+7/−1
22.9.2016 21:09

M44i25l76a78n 89P33o22k52o84r20n67y 3670265318106

U nás jsou kluby rádi za každého platícího a je jim jedno kdo to je. Klub, trenér i hráči se asi i svých "fans" bojí. Mně se nedávno líbil šéf Plzně. Ten se proti svým rasistickým fans docela jasně vymezil a řekl, že je na stadionu nechce apod. Na toto bohužel v Ostravě nemají koule, srabi. Tato družba z Polska dělá bordel již léta.

0/0
23.9.2016 8:36

V72l80a98s35t90i57m12i33l 95P51o39l18á94k 8216329896865

Je třeba pořádně číst:

http://moravskoslezsky.denik.cz/fotbal_region/majitel-vaclav-brabec-exkluzivne-pro-denik-banik-promarnil-velkou-sanci-20160921.html

0/0
24.9.2016 15:41

J60a51n 29N30o40v88ý 3888403349587

Už je to trapný.S Ostravou jsou problémy už od pradávna a FAČR ani vedení Baníku nic neřeší....Je zarážející, že za pár hozených kelímků padne vyšší pokuta jak za to co předvádí tyhle paka...Osobně jsem za co nejtvrdší přístup - vstup na občanky, odchytávání problémových hned po prohřešku a využití rychlosoudu na stadionu.Klub by měl zajistit aby se tací lidé už nikdy nedostali na jeho zápasy.A pokud není Baník Ostrava schopný za tolik let oddělit zrno od plev tak by buď měl hrát pokaždé před zavřeným stadionem a nebo by profi soutěže neměl hrát vůbec a tím spíš ne první ligu.

+8/−2
22.9.2016 20:45

I46v92o 64M95ü66l67l77e98r 8759806375

Tady čteme, jak byli potrestáni ti slušní fanoušci. Ale proč se zde nepíše, jak byli potrestáni ti, co to provedli? Na místě byla i Policie ČR. Ti nikoho neidentifikovali? Já jsem se někde dočetl, že byli již soudně potrestáni DVA!!! poláci. Byl jim zakázán vstup na sportovní utkání. Mohl by mi někdo sdělit, jak tento trest je u nás vymahatelný a kontrolovatelný?

+5/0
22.9.2016 20:40

J59a13n 15P16l80š66e67k 6438349903438

Utkání se nemusí vždy dohrát za každou cenu. I když je plný dům, i když zápas přenáší televize přímým přenosem. Rozhodčí má právo ukončit utkání, hráči odejdou do kabin a policie může i delší dobu konat. Pokud bude přítomen soudce, může konat. Disciplinárka pak určí viníka a rozdá nebo odebere body. Řešit věc po týdnu a zavřít stadion po dalším týdnu je prostě pozdě trest se míjí účinkem.

+1/−1
22.9.2016 20:32

J90i47ř36í 36H42o69d47a31n 6624427363610

Ono to ma i svá pravidla. Někde to jen tak říct

0/0
22.9.2016 20:50

P45e65t28r 52M62a36l66ý 7614289832

Stadiony bych pro diváky plošně nikdy nezavíral. Je to nesmysl a uplatňování kolektivní viny. Oproti tomu bych dal pokutu klubu takovou, aby pořadatelům stálo za to, investovat do takové ochranky ,aby mohli případné další pomatence pochytat a vymáhat od nich pokutu soudně. Pokuta měla být v řádu milionů a ne takto naprosto směšná...

+1/0
22.9.2016 19:59

R80a78d83e61k 85N16e97u54m49a85n31n 5192592938575

i tak by to šlo formulovat

moc dobře ví, co jim tam chodí za inteligenty, tak si je mají ohlídat

+1/0
22.9.2016 20:06

R44o14b45e71r24t 44F71a41j60m52o79n 4248153483

Na pul roku bez divaku, ty co meli chytnout nebo chytli zavrit na 5let a bude hned klid. Nic vic nepomuze.

+1/−3
22.9.2016 19:53

D59u53s22a58n 38K61r30i38v86s30k61y 7984535817423

Proc rovnou treba deset let bez divaku? Preci se fotbal nehraje pro ne;-O! A neni to malo 5 let natvrdo za vstup na hraci plochu:-)?

0/0
22.9.2016 19:58

R13o11b60e82r79t 47F91a94j30m66o41n 4118643773

No jo, ono pokud se nepritvrdi v trestech, tak vam jednou syna ci dceru uslapou popr.zrani a jeste si na me vzpomenete. Jedine basa pomuze. Verte mi....

0/0
22.9.2016 20:53

D22u36s61a84n 94K20r34i11v79s71k72y 7954455597623

Kde usapou, na hristi? Me osobne to hodne vadi, co se stalo. Ale hlavne kvuli podobnym represim a kolektivni vine. Bylo to demonstrativni vbehnuti na hriste jako reakce na to co udelali Opavaci pri minulem vzajemnem zapase. S nikym ani do konfliktu jit nechteli. Nejaky trest je samozrejme na miste, ale rozhodne ne vami navrhovane. Za vstup na hriste jako za zabiti? Zkazit na pul roku sportovni zazitky tisicum jinym? Jinak do basy chodi lide za veci okolo fotbalu uz dlouho.

0/0
22.9.2016 21:26

R38o20b43e20r58t 80F14a86j28m84o80n 4288523563

Ja tedy zrovna nechci poukazovat na tento pripad,ale videl jsem i na jinych zapase demolici stadionu , pyrotechniku ktera bouchla kousek od nas a vite kdo to byl fanousci baniku,ale jejedno jestli banik nebo sparta, me jde o to,aby to neskoncilo nekdy tragicky a jen basa na hodne dlouhi a velka penezita pokuta pomuze....

0/0
22.9.2016 21:51

D80u25s35a68n 52K90r19i36v97s73k20y 7684175657113

V cem to pomuze? Nemuzete zavirat lidi preci preventivne a jeste jim davat tresty vetsi nez treba za prepadeni. Tady za celou historii nikdo nezemrel kvuli fanouskum. Zavrete preventivne vsechny diskoteky, tam se za vikend stane vice veci nez za cely rok na fotbalech. Taky mi to vadi, co se stalo, ale nemyslim si, ze to je tak zavazne, aby kvuli tomu byly a navic pomohly nejake brutalni represe.

0/0
22.9.2016 22:01

M29a50r37t57i84n 71C85e36r23n46y 2928412178183

Tusim ze dvema fanousky Brna byl z jedouciho vlaku vyhozen vojak, ktery tezce zraneny doslova cekal na kolejich na smrt. To ze nikdo nezemrel nebo nebyl vazne zranen pri demolici vlaku fanousky Sparty je jen stesti. Na co chcete cekat? Az to tady jednou dopadne jako v Bruselu? Az pak zacneme skutecne tohle tvrde trestat? Jako cisnik v restauraci jsem pocten pravidelnymi navstevami fanousku. Kdyz pouziju slovo dobytek tak ho urazim. To co tam predvadi se neda srovnat snad s nicim. Vulgarni utoky na lidi kolem, na personal, pripadne na policii. Hulakani, mlaceni do stolu, rozbijeni sklenic. O tom jak vypada WC po navteve techto myslitelu ani nebudu psat. To ze se bezne pokouseji utect bez placeni je tradice. A jedna se o fanousky vsech Tymu. Ostrava, Sparta,Slavie a Brno patri vsak k absolutni spici techto primitivu.

+2/0
22.9.2016 22:52

D38u24s93a98n 41K36r79i62v68s46k85y 7524685137773

Proste nesouhlasim s tim, aby kvuli nejakym domnenkam a argumentaci uz po desitky let o cekani na mrtveho, mely byt represe na vsechny fanousky a otravovat to tak tem slusnym. Stejne tak nesouhlasim s tresty uplne mimo realitu. Petn let a vice natvrdo by se melo davat nebezpecnym lidem pro spolecnost, recidivistum atd., ne za vbehnuti na hriste. Z fotbalu se tu dela zbytecne nejvetsi strasak pro spolecnost, coz je proste blbost. Nerikam, ze se tam nenajdou blbci, opakuji tento incident me stve a bylo to absolutne zbytecne. Na fotbal chodim ne uplne pravidelne, dostkrat jsem byl s fanousky v hospode a tyto zkusenosti nemam, i kdyz se to jiste bohuzel stava. By me zajimalo proc zrovna vase hospoda, kde pracujete ma tyto zkusenosti, protoze tohle stopro neni pravidlem.

0/0
22.9.2016 23:41

M19a38r39t76i39n 43C23e94r90n39y 2198862838273

Zkusenosti mame proto, ze lezime nedaleko fotbaloveho stadionu. A upozornuji, ze nejsme hospoda, ale restaurace. Problemu jsou prakticky pokazde. At uz vetsiho ci mensiho razu. Od nevhodneho a vulgarniho chovani az po fyzicke utoky na hosty i personal. To ze si zakrici nejaka hesla a zatleskaji by nikomu kdo neni uplne pruderni nevadilo. Ani me ne. Ale aby na me dusevni mrzak porvaval, hele c****u dones pivo a na servirku, lehni na znak a nastav k***u. Tak to mi moc normalni neprijde. O hazeni delbuchu a dymovnic behem utkani radsi pomlcet. To ze se dve skupiny domluvi a rozbijou si drzky nekde na poli je me uplne sumak. O to se nestaram a nezajima me to. Ale at tohle chovani netahaji nastadion. A pokud kluby a policie nebude tyhle pitomce trestat dusledne a tvrde tak tohle z fotbalu proste nezmizi a jedinej kdo na tom bude skodnej bude normalni slusnej fanousek. Kluby zatim evidentne zajem nemaji a tak holt se to bude resit pokutama pro klub a uzaviranim hlediste pro vsechny. Technika je na tolik vyspela, ze odhlait napriklad nekoho kdo hodil delbuch na travnik nebo vytrhl sedacku by nemel byt problem. Vstupenky na jmeno by meli byt samozrejmosti. Nasazeni kukly duvod k vyvedeni ze stadionu s naslednym zakazem vstupu na nekolik utkani. Vetsi vytrznosti by meli znamenat dozivotni zakaz vstupu na stadiony.

+1/0
23.9.2016 0:01

D59u24s76a24n 37K65r46i39v15s47k28y 7244765807343

Jak rikam, verim ze se vsichni nechovaji slusne, ale mam jine zkusenosti a nechapu, ze u vas jsou takove problemy. S vetsinou se da souhlasit, za trhani sedacek, delobuchy na hristi nebo niceni stadionu by melo byt trestano, lisime se asi v trestech. Nevim proc by mel nejaky recidivista zlodej dostavat podminky a za treba delobuch dostat primo vezeni. Co s tim tak klub muze delat? Max predat zabery policii. Tady se proti jinym statum na fotbale prakticky nic nedeje a ani treba v te slavne Anglii to nevymizelo a to tam za tu cenu nemaji uz moc atmosferu, nemuze se tam uz ani stat atd. Vstupenky na jmeno jsou jedna z veci co v prvni rade otravuje drtivou vetsinu slusnych lidi a nic neresi.

0/0
23.9.2016 0:46

M75a42r56t58i83n 13C79e45r25n78y 2288362208813

Ja nikde nepisu o zavirani. Ale v pripade niceni stadionu by melo nasledovat uhrazeni skody a zakaz vstupu na utkani. V pripade naruseni utkani, delobuchy, dymovnice atd. Pokuta a zakaz vstupu na utkani. O vezeni se muzeme bavit v pripade fyzickeho napadeni se zranenim a tak podobne. Jak rikam zkusenosti sou takove. Vstupenka na jmeno by mela pomoct s identifikaci dotycneho genia. Nechapu co na tom slusneho fanouska otravuje. Klub muze jakozto poradatel utkani zakazat vstup. Tady by ale meli spolupracovat kluby, svaz i policie spolecne a meli by chtit tyhle radobyfanousky dostat ze stadionu. Nedelaji cest ani klubu ani tem slusnym fanouskum. Ano ani z Anglie to nevymizelo, navic to tam dohnali do nesmyslnych rozmeru, ale trhani sedacek zapalovani ohnu uprostred tribuny, hazeni delbuchu a mlaceni kazdeho kdo ma jinou salu na krku skutecne nepovazuji za fotbalovou atmosferu, ale za primitivni chovani kterym se neprezentuji ani zvirata. Atmosfera je neco uplne jineho a cim bourlivejsi je tim je zazitek ze zapasu lepsi. Na tom se asi shodneme. Ale vytvorit skvelou atmosferu jde i jinak a slusne.

+1/0
23.9.2016 1:06

D80u22s13a47n 41K79r48i22v62s64k59y 7934605577523

Ja se s vami shodnu na vetsine. O zavirani mluvi jini.

Je problem se dostat k listkum na jmeno, kdyz jinak muzu treba poprosit kamose v Praze, at mi vezme listek. Musi se vyplnovat slozite formulare, kazdy nechce byt v nejake databazi atd. Nekolikrat jsme takto odpiskali zapas, protoze to bylo na jmeno, uz se ani v den utkani neprodavali a my se rozhodli na posledni chvili a vyprodano nebylo. Ma to podle me vice minusu, navic existuje hlaseni treba na stanici v dobe utkani nebo bych treba o to prisneji trestal ty co maji zakaz a pak je tam chytnou znovu. Podle jen listku na jmeno stejne neidentifikuji konkretniho jedince z davu, kdyz bude napr. zakukleny. Chci na stadionech co nejlepsi atmosferu a osobne si nemyslim, ze nejlepsi cesta je co nejtvrdsi represe. Proti akterum cinu adekvatni tresty, to ano.

0/0
23.9.2016 2:24

M58a66r79t47i42n 55C16e17r47n11y 2808942498143

Tak ani ja samozrejmne nechci nejakou zbytecnou buzeraci, osobni prohlidky a dalsi veci ktere narusuji zazitek ze zapasu. Jenze zatim jina cesta asi nepovede. Protoze se v tomto ohledu moc nedeje. Nejakych par podminek, pokut a zakazu vstupu na stadion to nespasi. Kluby mnoha ohledech davaji od techto veci ruce pryc. Daji zaznam policii a tim to zvadlo. Proc se sami nesnazi zabranit tem nejvetsim pitomcum vstup nastadion. Kazdy kdo vbehl na travnik v zapase s Opavou mel byt policii nikoliv zatlacen zpet na tribunu jako ze se nic nedeje, ale zadrzen, legitimovan a mel by se podilet na nahrade skody ktera Baniku vznikne. Jenze klub ani svaz o to asi nema zajem.

0/0
23.9.2016 3:26

D55u83s34a35n 66K16r47i74v63s27k68y 7304805817973

Klubum se do toho moc nechce, no. Vetsina tech radikalnejsich ma mezi aktivnimi fanousky nejake postaveni a klub nechce pak asi nasledne bojkoty nebo nejakou valku. Jak jsem rikal, mam rad dobrou atmosferu, proto me stve dvakrat tolik, kdyz se stane nejaky podobny incident. Akorat se pak rozjede hon na fanousky, kazi jim to jmeno, odlaka to jine ze stadionu, zvysi se represe vetsinou proti tem slusnym:-/. Ale jsem zaroven optimista, mozna az moc velky. Je porad incidentu min a min a drive by treba Banikovci sli dal i pres tech par sekuritaku. Ted ani evidentne nebylo v planu jit az na Opavaky, ale to to samozrejme vubec neomlouva! Proste bych se vic zameril na konkretni viniky. Ale vzdy se obcas neco semele, tomu se asi uplne zabranit neda. Proto se fanousku nekdy zastavam, pri kolikrat doslova medialnim honu od novinaru, obzvlast kdyz se podivate na nektere diskoteky, zabavy, tam by se clovek kolikrat mel bat vice o zdravi, nez na fotbale.

0/0
23.9.2016 4:07

M16a34r45t98i97n 82C32e22r28n71y 2798102268623

Tak to mate urcite pravdu, ani me tyhle komedie kolem nejsou prijemny. Jenze kdo jinej by mel mit zajem nez klub? Vzdyt kazi povest jemu. Je prece lepsi kdyz si souper bude rikat, tvl prijede Banik ten tam ma ty dva sikovny kluky v zaloze na ty musime dat bacha, nez kdyz si rikaji, tvl prijede Banik to zase bude skoda za sto litru a budou na nas prset sedacky. A to neni jen o Baniku. Spousta lidi kvuli tomu na fotbal nechodi, nemaji zapotrebi sledovat tlupu nevychovancu. Nebo se nechat urazet od nekoho kdo ma IQ tykve. To ze nekdo nekde popere, to se proste stava, i u nas na vsi v hospode si chlapi jednou zacas sahnou do usmevu. I na tom fotbale se muze nekdo s nekym servat, to se proste stane, ale nemela by to byt rizena a organizovana akce pod vedenim tehle mamlasu. Jak rikam pokud se chteji mezi sebou pozabijet tak klidne, ale ne na stadione kde jsou i normalni lidi. Bohuzel jak to tak vypada, tak jako vzdy tady gauner zatim vytezi a slusnej fanousek utre hubu. No co se da delat. Snad ty lide kteri to maji v kompetenci vezmou rozum do hrsti a zacne se neco dit.

+1/0
23.9.2016 4:27

D43u85s94a24n 86K94r57i21v28s95k39y 7824385857973

My to tady spolu nevyresime bohuzel:-/. Viniky bych trestal a osobne budu doufat, ze tech incidentu bude aspon nadale ubyvat, coz se podle me deje. Diky za konstruktivni diskusi..

0/0
23.9.2016 4:54

D48u35s31a70n 18K49r27i57v82s30k42y 7744835177713

A preji vam, at k vam do restarace chodi co nejvice fanousku s kterymi se da rozumne domluvit, chapu, ze to nekdy musi byt tezke:-/.

0/0
23.9.2016 5:04

M33a30r51t60i76n 32M20i18l61l84e68r 6321940591117

Bahnik zrusit, cele Slezsko pripojit k Polsku, zavest zloty, predelat cedule do polstiny a podobne.;-D A nyni vazne: Toto neni trest, ale vysmech. Priste nekoho napadnou primo na stadionu. Zavrit jim hriste minimalne do konce podzimu, lepe do konce sezony!!

+2/−5
22.9.2016 19:45

M58i56l11a50n 20C31o62u52f43a42l 8103207213

Jsi velice moudrý chlapec! Kde jen bereš ta moudra?

+3/0
22.9.2016 20:00

Z16d24e71n37ě68k 67F29i17l72i29p 7334231791134

Podle vasi inteligence,verim,ze i vy by jste vbehl na hriste

+3/0
22.9.2016 20:33

I35v21o 16M90ü69l55l41e20r 8209226415

Ti, co tam vběhli, se půjdou vybít jinam. Např. na hřiště soupeřů. A potom zavřeme jiná hřiště a můžeme zrušit celý fotbal... Pokud se nebudou trestat ti, co to přímo způsobili, je to na nic.

+5/0
22.9.2016 20:45

H73o39n32z19a 40K54ř61e59n82e48k 7934644604598

Ty 3,14čo, hlavně že ti vaši inteligenti v Southamptonu pili na stadionu čaj o páté...Ne sorry, ale od fans Sparty to neberu, ani od Slavie...Dobře a relativně slušně se fandí na Bohemce a i fanoušci Plzně umí vytvořit dobrou a bezkonfliktní atmosféru. Ty věci o Slezsku jsou už trapné, ale tuhle kybernetickou šikanu tady nahlašuji asi po padesáté a stále nejsi zablokovaný, takže na totálně kašlou.

+1/0
22.9.2016 22:14

R74o35b87e77r53t 75K39u13p39k91a 2953118310898

Tohle není trest. Jen si koledujeme, až někoho napadnou na hřišti.

+2/−2
22.9.2016 19:35

J97a79n 41Š84i48ř27i38n23a 5665565

Trest hodně přísný, jen pro ty, kdo volají po vyšším finančním trestu - Baník zavřením celého stadionu přijde o cca 500 000 zisku, spíše více. Jen se obávám, že se v případě přerušení utkání např. při nedělním derby nebude postupovat stejně, ač oba kluby mají na rozdíl od Baníku letos už vícero škraloupů kvůli chování fanoušků, viz např. přerušení utkání Bohemians - Sparta kvůli opakovanému vhazování pyrotechniky na hrací plochu - pokuta 60 000 Kč (a nic víc)

+1/0
22.9.2016 19:20

R88o79b39e57r28t 53F59a84j28m23o26n 4788113163

Ted a stale je to hlavne banik kdo dela vytrznosti, kdy hrozi smrt. Potredtat , vyloucit ze soutezi a pozavirat vsechny co chytli

+1/−2
22.9.2016 19:55

J79a29n 44Š72i17ř42i21n59a 5225765

Baník byl za chování fanoušků letos před disciplinárkou poprvé, Slávia byla snad už třikrát, Sparta dvakrát, kdy řádění sparťanských fanoušků zapříčinilo přerušení a následně i předčasné ukončení zápasu s Bohemians.

Opravdu netuším, kdy při zápase Baníku s Opavou hrozila smrt, to spíše hrozila smrt či vážné zranění hráčů či rozhodčích při řádění fanoušků Sparty v utkání s Bohemkou - ale Sparta má s tímhle už zkušenosti, kdy "fandové" Sparty zranili dýmovnící vlastního podavače míčů a světe div se, na kamerových záznamech se nepodařilo onoho viníka identifikovat - a takováto selhání kamerového systému má Sparta opakovaně - bodejť by ne, když pořadatelé na Spartě dělají i ti největší bezmozci z řad fanoušků.

+1/0
22.9.2016 20:50

R21o65b20e79r96t 14F69a93j94m39o58n 4988263533

Je jedno jestli banik ci sparta. Potrestat tvrde nez se stane pruser vetsiho razu,ale chapu vas "zatim se nic nestalo"...a kdyz se stane tak vam se to nestane....

+1/0
22.9.2016 21:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze