Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chuligáni řádili v Marseille i po zápase, Rusové dostanou pokutu

Příznivci ruských fotbalistů napadli po sobotním zápase Eura fanoušky Anglie. Oba tábory se přitom střetly i před duelem v ulicích Marseille, kde se je slzným plynem snažila zpacifikovat policie. V bitkách se zranilo přes 31 lidí, minimálně sedmnáct výtržníků policie zatkla. UEFA už s Ruskou federací zahájila disciplinární řízení, proti Anglii žádné kroky nepodnikla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i82c88h76a38l 51H92u77s28e29k 9654153540764

Francouzi si to musí víc hlídat, jestli je nějakej fanda schopnej pronýst světlice a další náčiní, tak si tam příště může někdo klíďo pronýst bombu.

0/0
13.6.2016 18:11

M35i88c94h95a72l 33T42i49m10k58o 3783314854965

A co takhle začít pořádně pokutovat Francouze, dokud nezačnou dělat pořádně pořadatelskou službu? Jestli fanoušci dokázali pronést na stasion i železné tyče, tak to zavání hrubým zanedbáním povinností pořadatele.

+2/0
13.6.2016 15:32

O45n53d29ř45e78j 16H16o65l63ý 9650210268779

jenže to je nekorektní, to se musí nejdříve pořádně prošetřit co vlastně stalo, vyhodnotit, sejít se, posoudit dopady... a pak to posoudit i politicky

0/0
14.6.2016 5:59
Foto

R74u60d29o37l47f 38P93o71l45a80n60e72c43k50ý 3843334193545

Problém není a priori v alkoholu. Při minulém šampionátu docházelo ke rvačkám sporadicky. Problém tkví v radikalizaci lidu. Ta je z velké míry způsobena i frustrací z toho, jak vlády přistupují k migrantské vlně. Zcela logicky se pak skupiny náchylné k násilí radikalizují ještě víc.

Samostatnou kapitolou jsou Rusové, kteří útočí organizovaně, krátce a brutálně se snahou co nejvíc ublížit. Těch svědectví o střízlivmých vycvičených ranařích s tyčemi a teleskopickými obušky je už celkem dost. Vůbec bych se nedivil, pokud by to bylo řízeno ruskými úřady, protože to plně koresponduje s ruskou politikou šíření strachu, ukazováním svalů a síly.

+3/0
13.6.2016 11:57

S51l53a56v34o98m83í86r 97B48e21n71e32š 6822797940574

R^!

0/0
13.6.2016 12:29

M80i30c72h20a50l 37M24i60l64l92e56r 9126372309812

ale kdepak, Richarde. Tyhle fotbalove rvacky jsou na poradu uz dlouhe roky a ani pred 20 lety to nemelo nic spolecneho s nejakou pristehovaleckou krizi.

Proste cast publika chodi na fotbal ne uzit si podivanou na sport, ale vyradit se, servat se a priste da capo al fine jen tak pro pokracujici zabavu. Alkohol hraje roli, ale v zasade jde o typ "zabavy", kteremu tahle mozkove vymazana cast publika holduje. Doma se servou tyhle typky mezi kluby, venku mezi narodnostmi.

Migranti uz jsou jenom takova tresnicka na dortu, takovy pridany duvod. Viz Anglicani, kteri zacali melu pred par dny vyvolavanim francouzskych islamistu do rvacky. Tim minili domaci Francouze arabskeho puvodu, ne migranty.

0/0
13.6.2016 15:19

M55i18c24h66a68l 52M75i76l41l39e98r 9266322489612

ze Rusove jsou jina kapitola, s tim bych souhlasil.

Tam se jedna podle vsech priznaku o neco jineho nez jen pravidelnou "sobotni zabavu" jako u te casti mozkove vymazanych, ozralych Anglicanu.

0/0
13.6.2016 15:22

P11e64t24r 61B30u22r23i68a26n 6377923914413

velíkaja magúčaja rus :-/

+1/0
13.6.2016 10:49

S51l81a58v76o65m64í62r 18B26e20n51e81š 6142877420204

Někteří lidé tady píší názor, že je to především vina pořadatelů.

Nikoli. V první řadě je to vina toho, kdo tu rvačku rozpoutal. Ten ji totiž rozpoutal úmyslně.

Pořadatelé to třeba nezvládli, tedy že se sice snažili, ale nevyšlo jim to, nebo odflákli, tedy že nad tím mávli rukou. Ale když nebudu chtít rvačku vyprovokovat, tak ji nevyprovokuji.

Stejně tak když někdo krade v supermarketu, tak za to nemůže neschopnost ostrahy, která takového zloděje nechytí. Ostrahu může potrestat vedení supermarketu a bude to v pořádku, ale potrestat za neschopnost nebo za lenost, nicméně kradl ten zloděj, nikoli ochranka.

+2/0
13.6.2016 10:32

M33a15r74e98k 62N37o42v49o17t18n68ý 5861911856738

Neúmyslně rozpoutaná rvačka snad ani není, nebo jo? Ale máte, samozřejmě, pravdu. Když se někdo chce prát, tak se popere, i kdyby se pořadatelé stavěli na hlavu.

0/0
13.6.2016 12:06

M76i21c34h94a81l 61M43i61l68l40e45r 9896232429572

mas to marny, rudy rytiri Holy, sve ruske chranence neobhajis.

Tam na stadionu proste prekrocili lajnu. Anglicti rowdies jsou parchanti, kteri si zaslouzi vyloucit z pristupu na fotbal, ale rusti chuligani jsou o to horsi, jak na stadionu prokazali.

+1/0
13.6.2016 9:52

O41n78d12ř44e21j 61H92o38l13ý 9190410518689

jé, to je hustý, to jste vymyslel sám?

Co kdybyste raději odpověděl na konkrétní dotazy?

Že máte problém zvládat psaný text a hledáte mezi řádky něco co tam není napsáno jsem si zvykl. Stejně tak na to, že nejste schopen odpovědět na konkrétní otázku.

Místo toho se jen pokoušíte opakovaně mne marně urážet.

0/−1
14.6.2016 6:04

L96u76b70o31š 51T43i40c56h18ý 3167808764703

Neměli by v Marseille zavřít stadion?

0/0
13.6.2016 9:36

O45n44d62ř71e24j 10H90o75l38ý 9650520798339

nechápu jednu věc, "fanoušci" Anglie si udělali z Franci válečnou zónu už nějaký den před zápasem a součástí jejich přivítacích projevů bylo taktéž napadání příznivců Ruska. Když ale "fanoušci" Ruska napadnou ty první jmenované, je potřeba zahájit řízení a trestat.

Jak je ale možné, že stejné řízení není vedeno i s Anglií?

BTW: pokud se budou chovat jako zvěř, ať je klidně vyloučí, ale ať pak jednají padni komu padni. Ostatně informací o "řádění těchto primitivů různých národností" je více než dost. Ale my se dozvídáme přednostně jen o jednom střetu...

0/−4
13.6.2016 8:18

M79i47c17h25a62l 40M91i45l84l97e18r 9926562819842

jako vzdy mas potize v chapani, kdykoliv bojujes za sve vychodni pratele, rytiri.

Rozdil je v tom, ze pred zapasem venku se potykaly skupiny rowdies a chuliganu, at to mame v obou jazycich. Oboji samozrejme spatne a odsouzenihodne, policie mela tvrdeji zasahnout, ale alespon rovny s rovnym.

Zato ale na stadionu se rusti chuligani neohlizeli koho napadaji a jejich obetmi se staly skupiny radovych bezbrannych divaku, rodice s detmi atd.

To je trochu rozdil nez kdyz jeden supak napadne druheho. Byli to take rusti chuligani, kdo sebou pres prisny zakaz propasovali kourove patrony a zapalili je.

+3/0
13.6.2016 9:15

O48n35d97ř35e72j 74H27o39l65ý 9880190508759

kdybyste uměl číst (a byl bych rád, kdybyste mi taktéž vykal), tak byste se dočetl, že nemám nic proti jejich vyloučení a potrestání. Ale chápu, že je to pro Vás moc složité.

Bordel před, při nebo po zápase? To je naprosto jedno, kdybyste to někdy zažil, tak tu takovéto bláboly nikdy nenapíšete. A je jedno, jestli se jedná o tupou Anglickou, Ruskou, Polskou, Českou či jinou kebuli.

A tu Vaši účelově upravenou lež o útocích "příznivců" Albionu pouze na chuligány Ruska je zbytečné komentovat (pokud teda nepředpokládáte, že každý příznivec Ruska je automaticky chuligán. Informací bylo už před zápasem více než dost.

0/0
13.6.2016 9:36

M40i41c34h89a96l 70M94i32l41l55e75r 9876412859472

dodatkem: zatimco Anglicani utoci predevsim pod vlivem alkoholu a na sve prislusne nalozene protejsky kteri stejne jako oni chodi na fotbal za rvackou, vedeni ruskych chuliganu zustava strizlive, aby si byli schopni zachovat organizaci a uplatnit svuj vycvik v praxi.

Podle vsech ukazu maji jejich lidri polo-vojensky (para military) vycvik, ktery jim umozni vest sve podrizene v bezohlednem, cilevedomem utoku za ucelem zranit a zmrzacit kohokoliv z opozice, bez ohledu na to, zda napadaji rowdies nebo bezbranne fanousky vcetne deti a vozickaru.

+1/0
13.6.2016 9:41

M35a68r25e41k 24N52o49v39o40t78n15ý 5151491816278

To zní jako dobře promyšlená konspirace :-)

0/0
13.6.2016 9:46

O15n21d63ř61e14j 60H18o20l31ý 9600590538919

v klidu, to je velký Rusobijec ;-D

U bitek dalších už bude mlčet a nebude přispívat, bo tam nemá na koho nadávat.

0/0
13.6.2016 18:12

O58n20d92ř85e37j 91H70o50l57ý 9930970358109

to je zvláštní, u nás je vždy v první řadě vinný pořadatel... proč je to ve Francii jinak?

0/−3
13.6.2016 8:12

M10i54c84h91a31l 23M14i35l43l21e35r 9366352389242

rudy rytir se samozrejme snazi svest vinu na poradatele, kdyz jsou za bitku na stadionu a napadeni bezbrannych divaku zodpovedni rusti chuligani

+1/0
13.6.2016 9:16

O46n63d80ř70e59j 90H29o46l92ý 9770230788409

aha, a jak to funguje u nás, když jste ten "odborník", se opět od Vás nedozvíme ;-D

Kdybyste nežil v těch bludech a zvládal chápat psaný text, tak byste si všiml slova "u nás", ale chápu, ten "třídní" boj Vás zaslepuje.

0/0
13.6.2016 9:38

M69a21r23e37k 60N13o15v33o28t10n47ý 5541271576478

Ano. Je to nad slunce jasné. Ruští piloti nejsou tak efektivní jak se předpokládalo, čím dál častěji omylem trefují vojenské cíle... a tak se Putinova říše zla rozhodla trénovat fotbalové chuligány, aby mohla rozsévat teror do poklidných zemí západu... R^

+2/0
13.6.2016 9:59

M83i66c60h97a77l 33M85i75l33l47e44r 9806632619162

kdyz myslis, jen pokracuj:-P

0/0
13.6.2016 10:18

M77a51r81e44k 24N30o83v74o33t29n15ý 5941451256368

... proto bych se nebál tipnout, že ruský fanoušek, který nezmlátí do krve postižené dítě, dostane za trest Volhu.

0/0
13.6.2016 12:03

P52e11t53r 45A79n41d78r45ý55s54e93k 9873741916797

Akorat jsem moc nepochopil, proc by narodni svaz mel dostavat flastra za fanousky, kteri v ulicich depaji bordel, svaz jen rozproda doma listky, ale kdyz se treba i skrz prekupniky dostanou k bezmozkum, tak svaz to nemuze nijak ovlivnit, tak proc by za to mel byt sankcionovan?

+1/0
13.6.2016 1:05

M48i53c26h49a58l 65M20i13l37l62e18r 9426402919812

svaz muze ovlivnit. Pred nejakymi lety meli Britove identifikacni system, podle nehoz vyrazovali z domacich zapasu i z cest na zahranicni zapasy osoby, ktere mely za vytrznictvi zakazany vstup na fotbal.

0/0
13.6.2016 9:19

O86n69d48ř79e46j 90H44o83l29ý 9370420948369

a jak dlouho jim to trvalo, než něco takového zavedli? A jistě si jste schopný dohledat, co je k tomu "donutilo". Pohnutky z vlastní vůle to nebyly..,.

0/0
13.6.2016 9:46

M49i36c54h90a93l 83M74i88l54l86e59r 9256492729892

jako vzdy, videno naprosto jednostranne a za ucelem ochrany rudych samozrejme vytrzeno z historickeho kontextu

0/0
13.6.2016 10:20

M36a46r10e85k 62N68o83v54o17t38n11ý 5441641346878

Myslím, že za to mohl Brusel.

0/0
13.6.2016 12:04

O17n63d38ř69e75j 82H71o24l58ý 9650130368989

ale to některým zaslepencům nevysvětlíte, viz příspěvek výše od Rusobijce Millera.

Já bych napsal, že Brusel byla poslední kapka, kdy pohár přetekl.

0/0
13.6.2016 18:08

P19a33v39e72l 11M18a47r28e50k 3799355529946

V jiných periodikách na rozdíl od iDnes píšou, že stejným způsobem se servali Němci s Ukrajinci. Ale admin mi zakazuje dát na to odkaz. Tak se asi o tom tady nesmí psát

+2/0
12.6.2016 23:57

D28u25s89a59n 29K50r10i47v32s31k55y 7724885287223

Jo jo plus vcera S. Irove proti mistnim a dnes i ekipa PSG(Francie) napadla Turky:-), s kteryma se mimo jine paktovali ChorvatiRv.

0/0
13.6.2016 0:06

J86a44n 82P35i68ň73o31s 6771646986363

Angláni a Rusové se perou? Vždyť jestli Británie odejde z EU tak z nich budou největší kámoši, ne?

0/0
12.6.2016 22:34

M26a15r47e36k 37N85o73v57o66t80n64ý 5381241126888

Pokud ovšem někdo z těch vymaštěnců vůbec ví, co EU je.

0/0
13.6.2016 7:30

T76o87m76á65š 82K82r95e59j83č66í 1535661770731

Tak jinde lidé píši, že na stadiónech jsou jen malé kontroly a pronést se tam dá cokoliv. Angličané nejsou bez viny, ještě před zápasem to byli oni, kdo to začal a pak se divili, že dostali. Ale jinak platí, že dneska chodit na fotbal může jen blázen. Na tomto Euru se odehrálo sotva pár zápasů a už bylo několik rvaček po celé Francii. A stejně jako u nás se očividně nic moc neděje. Zavřeli jednoho Rusa. Pohlaváři sice rozdávají pokuty někde od stolu, ale ta chátra bude zítra zase někde v klidu pokračovat v násilnostech. Opravdu nechápu, jak za takovéto prostředí a riziko může ještě někdo zaplatit vstupné.

0/0
12.6.2016 22:20

D50u60s89a32n 12K44r62i20v94s45k80y 7254325467573

Na fotbale je opravdu bezpecno, u nas obzvlaste. Zkuste rict, kdy se naposledy stalo neco nekomu nezainteresovanemu. Za jeden vecer na diskotekach je zmlacenych vic lidi nez obycejnych fanousku u nas za desetiletku;-). Riziko jsou jen zapasy jako UK-Rusko. Nase fanousky nikdo napadat nebude, mozna jen kdyby hodne hrablo Osmanum..

+1/0
12.6.2016 22:35

T58o29m79á46š 91K85r53e21j80č26í 1395651310791

Jako vtip dobrý. Přečtěte si jen letošní články o dění na stadiónech a okolo nich při některých zápasech. Pokud se nic nesemele, je to jen díky tomu, že jsou nasazeny stovky policistů a všechno to stojí obrovké peníze. Kdyby ti policajti na chvilku odešli, byla by to katastrofa. Když jsem šel nedávko kolem stadionu u nás, připadal jsem si jak ve válečné zóně. Dvě konroly a pořadatelů pomalu víc než diváků a všude okolo policajti připravený zasáhnout. Jestli vám toto přijde jako normální, tak mě tedy ne. A nejhorší na tom je to, že když se ti chuligáni porvou, prakticky nic se jim nestane.

+1/0
12.6.2016 22:45

D82u70s17a10n 17K16r90i41v35s78k49y 7774805527953

Tak reknete co se letos stalo za sezonu a komu nezainteresovanemu. Ze tam jsou policisti tak 3 na 1 potencialneho radikalnejsiho fanuoska je vec druha. Tezko se to vysvetluje nekomu kdo na fotbal nechodi a mysli si, ze tam jde o zivot. Nikdy tady nikdo z fanousku neumrel. Nikdy. Vazne je to ten nejvetsi spolecensky problem? O dost vic se "bojim" nekde na diskotece. Dejte nejaky odkaz.

+1/0
12.6.2016 22:57

T50o60m46á48š 11K63r85e16j73č91í 1305381780721

Na fotbal jsem chodil mnoho let, ale právě kvůli těm grázlům jsem přestal. Jestli čekáte jen na to, až někdo umře, tak to je mi vás trochu líto. Jistě umíte hledat na internetu, tak si články na to téma najděte, tady máte jeden na úvod ze začátku sezony: http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/fotbalova-liga/obrazem-kdyz-fotbal-trpi-a-chuligani-z-ostravy-valci_352215.html Já se chci dívat na fotbal a ne sledovat, jestli na mě náhodou něco nepřiletí. Když jsem byl na fotbale naposledy, servalo se to tam hrozně, policajti to pak vzali komplet a vypráskali to všechno. Jistě, o život asi nešlo, ale i tak to nebylo o fotbale ale o grázlech. A zraněných bylo dost, včetně nevinných chudáků, kteří nestihli včas utéct a schytali slzák. Díky, ale dokud tam nebude bezpečno, nikdo mě tam neuvidí. Ale ono je to těm zkorumpovanejm šaškům stejně jedno, diváci je neživí. A na diskotéce se nebojím, nechodím tam, kde jsou chuligáni.

+1/0
12.6.2016 23:35

T92o46m23á81š 37K33r37e79j17č25í 1545261320501

A společenský problém to je. Když ti chuligáni vědí, že si toto mohou dovolit a nic se jim nestane, přenášejí to pak do života i jinam. Zdá se vám být té hrubosti a násilí všude okolo málo? Taky píšete, že se bojíte na diskotéce. A čeho vlastně? Patrně tech stejných darebáků, kteří řádí i jinde. V zásadě v tom rozdíl není. Jen vy máte smůlu na lokály a já na stadiony.

+2/0
12.6.2016 23:39

D40u68s20a43n 56K70r29i79v90s64k67y 7924755967253

Ja s tim taky nesouhlasim na stadionech. Kdyz se rvou nekde mimo mesto, tak je to prakticky sport a s tim nemam osobne problem. Ve Zline vykopli ten pseudoplot a vytrhli par sedacek. Vadi mi to, ale nikdo se nemusel bat. Zlinskych se to nijak nedotklo. Na smrt necekam, ale hysterie je casto prehnana a uvedl jsem to jako priklad, ze to nejsou zas takovy silenci, aby nekoho zabijeli. Ano souhlasim s tim, ze jsou zraneni od policistu, kteri to berou hlava nehlava a kolikrat je jejich reakce neadekvatni a jeste to vyhroti. Tresty dostavaji. Nevim jakemu klubu fandite, ale nevzpominam si na situaci, kde by byli napadeni fanousci od protivniku na stadionu nikde u nas. A vazne to nejsou blazni, aby neco udelali starsimu cloveku, rodine apod. Ja na fotbale nikdy nic nedelal, bavi me fandit a nekdy jsem byl i v kotli a vzdy uplne bez problemu.

+1/−1
12.6.2016 23:58

J79a77k36u27b 48K88a65m67e49n56i24c25k42ý 4449902327786

at si da hlavne uefa pokutu sama, jestli nezvladne udrzet primo na stadionu pokoj, jasne selhani poradatelu, mimo stadion to uz se musi resit policii a zatykat

+2/0
12.6.2016 21:53
Foto

R22a55d47i62m 57K72o67l59a92r11s80k55y 2872611366227

Těm ozralym Ruským prasatum je třeba zrušit víza a vyhodit je z EU s razítkem Persona non grata v pase. Mají moc sebevědomí z Putinovych kecu.

+3/−4
12.6.2016 21:19

J10a38r88o36s76l42a84v 72S28i63r28o41k37y 7830883684844

sam si prase :-P

0/−3
12.6.2016 21:56

P54a47v37e43l 66M17a20r76e34k 3469175199786

Použijete stejné oslovení na Ukrajince a Němce, kteří se servali dneska, a někteří k tomu ještě hajlovali?

+1/0
12.6.2016 23:59

O86n30d12ř25e14j 55H63o54l46ý 9370810288989

to ne, to jsou "přátelé", tam se bude taktně mlčet

A nebo se bude tvrdit, že to je proruská propaganda... Rv

0/−1
13.6.2016 8:21

J38i40n40d74r14a 41S95t11e50p33a92n54e92k 6282226129408

hlavne provokuji mistni obyvatele :-/:-/

0/0
12.6.2016 21:14

P34a74v92e40l 43R26a26t33h38o34u24s48k26ý 6640199441

Bez diakritiky není poznat smysl sdělení. Je to 1. nebo 4. pád?

0/0
13.6.2016 11:57
Foto

R38o75m79a11n 30K15r21a18t38o63c36h57v31i84l 1427618238219

Ve srovnání s podobným násilím, které v roce 1998 provázelo v Marseille zápas mezi Anglií a Tuniskem, se nynější potyčky vyznačovaly něčím novým. Totiž odhodlaností ruských výtržníků opravdu ublížit. "To jsou ti opravdoví, ti tvrdí. Lidé, kteří tohle považují za sport a jsou v tom vycvičeni," řekl odborník na problematiku ruských fanoušků Ronan Evain.V případě Angličanů jde hlavně o velmi podnapilé a provokující mladé lidi.Ruští chuligáni byli dobře zorganizovaní a ve výborné fyzické kondici. Pohybovali se v malých skupinách vyzbrojených tyčemi nebo židlemi a útočili důrazně a rychle. "Objevili se náhle, mlátili důrazně a rychle utekli," řekl listu dvaadvacetiletý Martin, který byl svědkem jednoho z útoků na nábřeží.Někteří Rusové měli přes tvář šály, na sobě trika s nápisem Lokomotiv. V sobotu bylo zraněno 35 lidí, čtyři z nich těžce. Je mezi nimi i jednapadesátiletý Brit, který prodělal po zbití tyčemi dvě zástavy srdce a ještě dnes ráno byl na pokraji smrti. Deset lidí bylo umístěno pod dohled. UEFA oznámila, že zahájí proti Rusku disciplinární řízení.

+3/0
12.6.2016 19:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze