Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozjetý veterán z Bilbaa: pálí nůžkami, má víc gólů než Messi i Neymar

Kdyby se měl volit nejpodceňovanější fotbalista v Evropě, on by byl na kandidátce hodně vysoko. Aritz Aduriz, útočník španělského Bilbaa, už léta pravidelně střílí góly, ale moc se o něm nemluví - je ve stínu Cristiana Ronalda, Lionela Messiho nebo Neymara. I když, ve stínu... Vlastně tak úplně ne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F63i23l13i52p 25J79a14r38a13b 1183557130947

Jak může mít Suárez, který dal víc gólů, než Ronaldo, méně, než Aduritz, který je v gólech až za Ronaldem?8-o

+4/−2
27.1.2016 10:48

K50a72r56e17l 60P73e96t65e75r57k91a 8180209471739

Za takovouhle práci by ho jinde vyhodili. V Lupě je to zřejmě standard.Rv

0/0
27.1.2016 11:22

D63a71v98i91d 78Č65e83r11m90á80k 7558783148535

Dobrý den,

uznávám chybu. Počítal jsem góly ze všech soutěží, ale na jednu z nich jsem zapomněl - šlo o mistrovství světa klubů. Právě během něj dal Suárez pět branek, které ho dostaly před Adurize. Omlouvám se, už je to opravené.

+3/0
27.1.2016 11:42
Foto

F71i66l30i90p 16J31a95r66a90b 1533627940157

Dobrý den, jen technická poznámka: Pro kontrolu údajů o počtu vstřelených gólů doporučuji tři zdroje - wikipedii, espn a transfermarkt. Pak se nemůžete splést.:-)

0/0
27.1.2016 11:55

P65e56t37r 94S32t71r93a90n39s54k82y 8145139708

Wiki je opravdu důvěryhodný zdroj;-D

0/0
27.1.2016 15:46
Foto

F17i72l15i68p 92J51a86r71a13b 1303507890557

Jeden ze tří. Čísla u fotbalistů tam mají většinou správně.

0/0
27.1.2016 16:30

M67i42r74o41s10l34a12v 87K95o35n33e28c82n80y 2819761756898

záleží ovšem, která jazyková forma wikipedie..

0/0
27.1.2016 17:16

P46e32t26r 92S94t83r79a57n36s21k23y 8695649908

Abyste si z těch barcelonských útočníků necvrknul, bráníte je neustále jako by byli vaší dívkou8-o

0/−1
27.1.2016 15:45
Foto

F12i30l13i44p 70J21a18r72a12b 1463147840197

Pouze jsem upozornil na faktickou chybu v článku. Co s tím máte za problém?

+2/0
27.1.2016 16:28

J43a68k33u13b 89K31ř52e74č98e19k 9452269806459

No srovnávat ho s Lafatou. To bych řekl že je urážka :) .

0/0
27.1.2016 8:32

M26a53r54t61i83n 21K62o62l91á78ř 1605734409295

vždyt ho také nesrovnávají.....jen věkem....

0/0
27.1.2016 9:43

J34i23ř53í 90Š58e78d94a 3480919521891

já ti nevim, když hrálo bilbao se spartou, v pohodě ho uhlídal kdejakej švejdík, aduriz byl úplně k smíchu. teď mu to asi omylem padá, ale jinak je to typickej dřevák na hrotu.

0/0
27.1.2016 10:58

P66a74v68e59l 54H14o34l35m94a37n 9367844918590

Tak Lafata není žádný urážlivý smrad ani sešívaný exot, takže se určitě kvůli tomu srovnání nezlobí.

0/−2
27.1.2016 11:12

S32t34a31n16i70s21l21a69v 78S43r79b84a 4315714888854

věřil bě někdo tomu, že článek o někom, kdo nastřílel nejvíce gólů nebude obsahovat údaj o počtu vstřelených gólů? pokud sečteme všechny soutěže, lepší je jen Ronaldo. Ale kolik jich dal? Od roku 2012 87 golů. ale kolik celkem? V dosavadním ročníku 25, ale koilk zápasů to je? Jak mohou takové noviny vůbec kritizovat jiné za špatně odvedenou práci, to fakt netuším.

+10/0
27.1.2016 8:04

O47n57d15ř68e41j 31F95r87a32n29c 4159691158

Njn, to je těžký, když se o něm autor dozvěděl včera večer u piva... ;-D

+8/0
27.1.2016 8:26
Foto

D92a39n 84R26u15b66í28n 4723233709

Spíš to našel na jiným serveru a přes noc hodil do Google Translatoru. Ráno pak jen copy and paste a nohy na stůl...

0/0
27.1.2016 9:30

K46a28r55e62l 97P79e21t34e49r13k32a 8470499471439

Děsná úroveň redaktorů Lupy. Nenapíše, za které soutěže se ty góly ty počítaly. V tabulce ligových střelců je Aritz až pátý,se ztrátou 5 gólů na prvního. Platí jen to, že je nejlepší ze Španělů.

0/0
27.1.2016 10:16
Foto

F53i63l92i10p 19J82a87r91a63b 1193377850547

Navíc, to mají blbě. Nejvíc gólů dal Suárez, 29, Ronaldo 27, Aduritz 25.

+1/0
27.1.2016 10:51

D46a54v82i29d 28Č84e91r97m94á12k 7508343338485

Dobrý den,

v úvodu článku je napsané, že srovnávám nastřílené góly ve všech soutěžích v tomto ročníku. A o něco níže píšu, že jich dal Aduriz zatím pětadvacet. Uznávám chybu v tom, že to asi mělo být napsané v jedné větě a bylo by to přehlednější, už jsem to poupravil. Ale údaj o počtu Adurizem vstřelených gólů v článku byl, takže tady Vaše kritika nesedí.

David Čermák, iDNES.cz

0/0
27.1.2016 11:43
Foto

O93n44d65ř89e16j 47F76i67a32l73a 9189290701369

R^R^R^

0/0
27.1.2016 6:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze