Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jste zbabělci, vzkazuje Kociánovi a spol. šéf jabloneckého svazu

Vystoupil proti rozhodčím, kteří podpořili Libora Kovaříka. Dlouholetý fotbalový funkcionář Ladislav Čičmanec se v otevřeném dopise ohradil vůči způsobu, jakým se Radek Kocián či Tomáš Kovařík zapojili do aféry v souvislosti s místopředsedou asociace Romanem Berbrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54a21n 14J65i19r13k50a 7520580100

Já nevím, já bych se nerad pouštěl do rozboru toho termínu "pozitivní, konstruktivní satira"...

0/0
10.9.2015 16:28

K12a67r68e21l 59N31o80v61á31k 8848220271

Když se nad tím vším zamyslíte, tak proč to všechno Berbr dělá???

Proto, že by tak miloval  fotbal a chtěl pro něj jen to nejlepší - asi těžko!!!

Odpověď je jasná - jsou za tím peníze - musí mu to nést velké zisky, celý ten jeho dokonale propracovaný systém. Pelta ten systém musí znát (možná ho sám pomáhal spoluvytvářet) - to mi nikdo nevymluví!!!Takže asi těžko bude ten, který by to začal nějak vyšetřovat. Tady bych očekával VÍCE ODVAHY od policie - prostě chytit se nějaké nitky a začít to postupně rozplétat. Protože jen nezávislá policie má možnosti, které nikdo jiný nemá. Ale už proboha hlavně nějak začít. A jsem si jist, že tam půjde o velké sumy!!!

Takže až to jednou praskne a ono to jako všechno jednou přeteče, tak to bude velká bomba !!!

+2/0
10.9.2015 13:03

J84a25k43u57b 10P90r28a84ž23á42k 6623940854202

Máte v policii velkou důvěru. Policii nezajímá, co se děje v dobrovolné neziskové organizaci. Mají dost své práce. Vždyť fotbal má své vlastní stanovy, které oni neznají, má své vlastní soudy. Obávám se, že Berbr má velké kontakty i na policii. Někdo mi říkal, že jeden z jeho prvoligových rozhodcovských koníků je okresní policejní ředitel.

0/0
10.9.2015 13:41

F11r14a82n35t76i20š73e30k 48D62o38l95e87ž85e55l 8846319506352

Od šéfa jabloneckého svazu bych ani nic jiného nečekal. Kdyby nelezl do pr.... tak by toho šéfa nikdy nedělal.

+3/0
10.9.2015 10:48
Foto

J35a35n 89N33e56t18o63p41i56l 8946287414916

Když to tady čtu, tak zjišťuji, že v tomto státě neustále panuje zarytá představa, že když je někdo zvolen, tak je do konce volebního období totálně imunní vůči jakémukoliv odvolání. Jenomže ono je to právě přesně naopak. Když jsem třeba majitelem firmy nebo v případě fotbalu klubu, tak to je pozice, ze které mě nikdo nemůže odvolat. Nikdo mi tu firmu nemůže vzít. Ale jsem-li zvolen, pak jsem za tím účelem, abych vykonával určitou činnost a vykonával ji zodpovědně. A to období je tam prostě proto, že to musí být nějak omezené. Ale neznamená to: "Teď jsem byl zvolen a X let si můžu dělat co se mi zlíbí kdybyste se rozkrájeli" (Hitler byl demokraticky zvolen, tak nevím co se komu nelíbilo). To je ale hrubý omyl v Česku velmi silně rozšířený. Ten zvolený člověk má svůj mandát vykonávat za tím účelem, za jakým ho ostatní zvolili, a pokud toto poruší a začne svůj mandát vykonávat v rozporu s tím, co deklaroval, že bude dělat, pak je na místě žádat jeho odvolání. On nebyl zvolen proto, aby dostal "teplé místečko", ale proto, aby vykonával určitou činnost. A já velmi silně pochybuji, že úkolem místopředsedy fotbalové organizace je rozložit český fotbal do posledního šroubku, převzít moc nad rozhodčími, diktovat fotbalovým klubům vedení profesionálních soutěží, znepřátelit si veškeré diváky a - a to především - sebrat fotbalu spousty malých talentů jen proto, že jejich rodiče jim zakážou, zhnusení těmito poměry. A přitom právě přesně to Roman Berbr dělá, tedy vykonává svůj mandát v rozporu s tím, díky čemuž byl zvolen. Tím pádem je maximálně nesmyslné vykládat, že je neodvolatelný a že na něho nikdo nemůže. Ale dokud bude většina lidí žrát tuhle "ideologii neodvolatelnosti", je Berbr v klidu, protože si bude říkat: "Je to banda pitomců, kteří ani nechápou, o čem skutečná demokracie ve společnosti je. Uměj o tom akorát kecat, ale nic o tom neví". Takže asi tak.

0/0
10.9.2015 9:11

J11a84k11u42b 98P91r87a34ž40á39k 6403220164732

FAČR je dobrovolná nezisková organizace. Členství v ní je dobrovolné, platí se členské příspěvky.Vrcholným orgánem FAČR je valná hromada, což jsou majitelé klubů od divize výš a svazoví delegáti (což jsou většinou bývalí rozhodčí).Tito lidé o fotbale rozhodují.Je jedno, jestli bude milion fanoušků před sídlem FAČR cinkat klíčema,rozhodovat budou bývalí rozhodčí a majitelé klubů,jejichž většinu má Berbr pořešenou.Je to neskutečná špína a vlastně nevím,co by se muselo stát,aby se něco na téhle korupční chobotnici změnilo. Je to propracovaný systém korupce, kdy si kluby za úplatu kupují přízeň sudích.Vím o tom, že !!většina!! divizních klubů platí Berbrovi určitou částku za sezónu,aby klub nesestoupil.Berbr jim pak posílá na zápasy ty správné rozhodčí,kteří to zajistí.Mám fotbal rád a roky jsem se snažil s tím něco udělat,ale policii poměry v dobrovolné neziskové organizaci nezajímají,dokud jim nepřinesete jasný,konkrétní důkaz,za což nepovažují ani na diktafon nahrané přiznání takového rozhodčího,který se v tom pohybuje.Největší zklamání pro mě na celé situaci je, že ani z klubů není snaha tento stav změnit.Spousta majitelů klubů si současnou situaci přeje, vyhovuje jim. Je to jako když Vás opilého v autě zastaví policista. Všichni by si v tu chvíli přáli, aby šel takový problém vyřešit tisícovým úplatkem. Stejně tak si spousta klubů přeje mít možnost svému klubu za pár tisíc přes rozhodčí koupit nějaké to vítězství, když se třeba zrovna nedaří. Spoustě takových klubů už Berbr někdy v minulosti pomohl a jak v případu korupce platí: jednou jsi zkorumpovaný,už jsi zkorumpovatelný navždy.Impuls od sponzorů taky nehrozí. Pořád se najde spousta zaručeně poctivých obchodníků, jako posledně Synot, kteří tuhle špínu podpoří.Utáhnout státní dotace? Skutečnost je opačná. Ještě nedávno byl ministrem školství p. Chládek, který dříve býval fotbalovým rozhodčím pískajícím podle notiček. Sám Roman Berbr o něm mluvil jako o "svém člověku". Státních peněz jde do fotbalu stále víc.

+1/0
10.9.2015 10:22
Foto

J64a91n 94N89e84t53o40p53i62l 8166857504436

V prostředí fotbalu se nepohybuji, takže to detailně neznám. Ale to, co jste popsal, mě nepřekvapuje. Jediné, co nevím a vědět nemohu, je, je-li lidí, kteří si zachování současného stavu přejí tak naprosto drtivá většina, že ani ti slušní jako tedy např. Vy nemají nejmenší šanci ani kdyby se spojili a snažili se něco podniknout. Pokud to tak je - a z Vaší reakce tento dojem mám -, pak otázka není v tom, jestli bude tento systém trvat dál, ale kolik pitomců těm zločincům bude dál cpát své peníze. A jakákoliv další debata je pak samozřejmě bezpředmětná. Jak říkám, v prostředí fotbalu jsem se nikdy nepohyboval, ale mrzí mě to, protože fotbal byl vždycky můj nejoblíbenější sport. Chodil jsem na ligu více než 30 let, z toho 10 let na permanentku. Současné poměry jsou ale natolik odporné, že koukám raději na tenis nebo zahraniční soutěže.

0/0
10.9.2015 11:55

J74a34k72u86b 48P69r50a71ž56á56k 6243710254762

Fotbal je ohromný trh.Ten produkt má ohromný potenciál. Právní rámec jeho organizace je postaven na dobrovolnosti,fotbal má vlastní stanovy,vlastní soudy,řídí ji členové asociace,kteří v ní dokáží získat největší vliv.Fotbal nabízí spoustu možností korupce.Ve Fifa se zatýká kvůli úplatkům v souvislosti s volbou pořadatelské země šampionátu.Ekonomický časopis Forbes označil fotbal jako sport s nejméně transparentním tokem peněz.Berbr se rozhodl,že fotbal bude ždímat prostřednictvím rozhodčích.Jak víme,rozhodčí má na hřišti ohromnou moc ovlivnit utkání a Berbr jako bývalý rozhodčí o tom něco ví.Legitimně,v rámci stanov si začal budovat pozici ve vedení asociace.Co se týče pískání,je to opravdový odborník,který dlouhé roky dělal rozhodčím semináře,pracoval v rozhodcovských komisích,získával čím dál tím větší sociální kapitál,stále větší vliv,až to vyeskalovalo v dnešní stav,kdy hlasování valné hromady probíhají tak,že Berbr zvedne ruku a následně se zvednou ruce většiny delegátů.Berbr zvolil Míru "cinklý jaro" Peltu předsedou.Berbr ovládá přes svou choť rozhodčí.Má takový vliv,že "svými lidmi" obsazuje vrcholné orgány asociace.Je na špičce chobotnice s kupčením s přízní rozhodčích,která jde přes komise rozhodčích od nejnižších pater fotbalu,až po první ligu.Berbr dokáže zařídit nominaci zkorumpovatelného rozhodčího na jakýkoliv zápas,co se v Česku hraje,klidně na přebor žáků,někde na venkově.Jeho vliv je ohromný,přitom v rámci pravidel asociace legitimní. Vždyť kdo ho má trestat?Disciplinárka?Vždyť tam všude jsou Berbrovi lidi a i podle předsedy je to všechno v pořádku.Berbr se stal neomezeným vládcem fotbalu,přitom je to lidsky totální prase,které se vzhlíží v lidech jako Stalin či Mao-ce Tung a některé jeho praktiky se praktikám těchto "velikánů" dost blíží.Co s tím můžeme my slušní dělat?Můžeme brečet na internetových diskuzích,nebo na to kašlat, hrát si někde na vesnici fotbal a posílat Berbrovu gangu dvě stovky ročně na příspěvkách za svou registračku.

0/0
10.9.2015 13:34
Foto

J70a43n 40N10e47t12o77p20i77l 8506197764976

Chápu. Nebo možná asi ani nechápu, ale rozumím, že fotbal je super byznys a že Berbr ho nyní ovládá. Ale přesto přese všechno - a nechci dělat chytrýho, když jak sám přiznávám, fotbalové prostředí zevnitř neznám - to se s tím opravdu nedá nic dělat ? Opravdu stačí, když to jeden takovej hajzl definitivně ovládne a je na desítky let šmitec s aspoň relativně slušným prostředím ? To se mi na druhou stranu přece jen nezdá. Já vím, že Vy asi víte, o čem mluvíte, a oceňuji, že tu někdo vede věcnou debatu bez nadávek, které stejně nic neřeší. Ale i tak. Co takhle pokusit se postavit např. konkurenční organizaci a konkurenční soutěže jak tady navrhuje kolega diskutér ? Je to opravdu tak naprostá utopie ? Vše je přece jen o tom, jaké si to lidi udělají. Nebo ne ?

0/0
10.9.2015 14:13

J26a75k22u23b 92P38r51a25ž77á82k 6243670954382

dokážete si představit, co by to bylo založit novou fotbalovou asociaci? Co se týče nějaké legitimity, by to asi jako kdybyste tady založil nový stát. Kdybyste se prohlásil novým českým králem a vyhlásil zde Netopilovo království. Nedokážu si něco takového reálně představit.

0/0
10.9.2015 14:40
Foto

J12a31n 61N94e51t82o75p30i74l 8226967184526

Mimochodem měl bych dotaz. Dá se to čistě obchodně interpretovat tak, že rozhodne-li se někdo, že nějaký konkrétní zápas skončí žádaným výsledkem a pošle RB potřebnou sumu peněz, pak má víceméně jistotu, že to tak dopadne ?

0/0
10.9.2015 12:27

J26a97k22u58b 93P20r28a35ž93á72k 6413550744852

V roce 2004 proběhla "korupční aféra",určitě pamatujete na Ivánka a tehdejší odposlechy.V jednom z těch odposlechů volá tehdejší manažer druholigových Vítkovic Hruboň Berbrovi a rovnou začíná slovy:"Potřebuju v tom Mostě vyhrát". Berbr oznamuje, že zařídil nominaci "správného" rozhodčího a zjišťuje částku, kterou do toho je Hruboň ochoten dát."Poslouchej,mezi nama, Roman, dvě nuly (100 000). Berbr:"To je hodně ty vole,jdeš do toho po hlavě".Na závěr rozhovoru Berbr připomíná, že teď řídí, a že číslo na rozhodčího pošle za deset minut.Je to známé, přepsané na internetu. Roman Berbr je schopný zařídit nominaci zkorumpovatelného rozhodčího na jakýkoliv zápas v Česku. Pak je už na rozhodčím, jak hluboko je ochoten zajít. Osobně jsem hrál divizní zápas, kdy byla statistika faulů v druhém poločase 32:1 pro domácí a stejně jsme uhráli remízu. Jakýkoliv nákop dopředu byl buď útočný faul,nebo ofsajd.Všechny jen trochu sporné auty,rohy,všechno proti nám.Přišli jsme ale na to, že když si budeme nahrávat z nohy na nohu, ani zkorumpovaný rozhodčí nemůže nic písknout. Jasně, že rozhodčí nedokáže zařídit vítězství Baníku proti Barceloně,ale když jsou mužstva vyrovnaná,dokáže opravdu mnoho.Sám Berbr tohle rozhodčí školil,jak na hřišti pomáhat správnému týmu tak, aby to nebylo moc okaté.Jdeš třeba do brejku,rozhodčí si najde nějaký faul a místo výhody hru zastaví.Takových rozhodcovských tríčků je spousta.Pak je taky důležitý průběh zápasu.Někdy stačí se začátku písknout nějakou standardku,obrátit aut na útočné polovině.Správný tým se dostane do vedení a pak můžeš pískat rovinu.Když už je jasné,že správný tým vyhraje,klidně něco obrátíš i proti nim může se pak totiž říct,že jsi dělal chyby na obě strany.Tyhle zápasy,kdy rozhodčí dostane od Berbra notičky jsou pro jeho další růst nejdůležitější.V kariéře rozhodčího není důležité,jaké dostává za své výkony známky od delegáta.Běžně postupují rozhodčí,kteří mají třeba 7.15.18.nejlepší průměrné hodnocení.Hlavním kritériem je loajalita.

+1/0
10.9.2015 14:23

J73a49k81u45b 57P64r35a56ž44á65k 6533100344812

Pak si můžete udělat obrázek o rozhodčích, kteří to dotáhli až na úplný vrchol. Neříkám, že jsou všichni zkorumpovaní, ale určitě jsou k Berbrovi loajální. Vždyť největší rozhodcovská kapacita Evžen Amler, který mával semifinále mistrovství světa taky v odposleších z roku 2004 figuroval, taky bral. Domlouval se s Horníkem na částce, na předání peněz. Horník si pak v jiném rozhovoru jinému bafuňáři stěžoval, že Amler na hřišti skoro nepomůže a pak je první, kdo volá kvůli prachům.

0/0
10.9.2015 14:29

K27a63r62e29l 82N19o25v31á14k 8518680921

Pane Pražáku - popsal jste to úplně skvěle a vyčerpávajícím způsobem. R^R^R^!!!

Jsem mimo jiné členem FAČR a přemýšlím skoro denně jakou revoluci můžeme ve fotbale jako řadoví členové udělat, ale zjistil jsem, že je neprůstřelný už jen náš okres, kde také vládnou bývalí rozhodčí natož nejvyšší místa ve FA ČR.

Jediné, co mě napadá založit konkureční fotbalové soutěže z mužstev, které se už na současnou situaci nemohou dívat, prostě nehrát pod hlavičkou FAČR! Ale mám obavy, že by se časem infiltrovali i do této organizace lidé s BERBROVSKOU náturou. Vezměte si např. Horníka, Peltu, Košťála apod., to jsou vši - ty se dostanou všude a nemají páteř!!!FAČR[>-]RvRv

0/0
10.9.2015 12:48

J20a64n 62H49e25l46l86e56r 9288845196

Tak tenhle Čičmanec ... to je smutnej případ.

Sebrat ligovému fotbalu veškeré státní peníze a hned!

+2/0
10.9.2015 8:54

P68e95t82r 69K97u44h58n 3398211106121

Pelta si s nimi v klidu promluví... Kdy?

0/0
10.9.2015 8:37

J14a88k31u72b 62P64r31a21ž10á65k 6973690174162

Mysliš, že Mirek "cinklý jaro" Pelta chce něco vyřešit? Ten jen všechno špinavé zametá pod stůl. Vždyť právě Berbr ho do této funkce nechal zvolit. Hned poté novinářům sdělil: "S Mírou se znám třicet let, to není bojovník směrem dovnitř". Měl pravdu.

+2/0
10.9.2015 10:27

P71e35t95r 56M27a64ň83á82k 2148331178816

Neměl by první odejít tento člověk. Takové bláboly. Všichni mají máslo na hlavě. Jsem zvědav, který další rozhodčí promluví a co se bude muset stát, aby konečně ze svazu odešli všichni "Berbrové"

+4/0
10.9.2015 8:30

R17o21b41e82r77t 15F37a88j52m62o82n 4278763783

Šéfe pod Vámi bych nechtěl pracovat , vy jste taková vlez do prde.e.

+3/0
10.9.2015 8:20

P50e56t59r 22N21i78v28n85i24c39k34ý 3312384915897

Takže vůbec nejde o to, co se skutečně děje, ale že to netutlali uvnitř fotbalu a "DOVOLILI" si to říci na veřejnosti.

+5/0
10.9.2015 8:00

T71o16m52á66š 34B75l77á57h26a 9481312891661

„Každý má právo na svůj názor, každý má právo jej prosazovat, ale je nutné k tomu získat většinu. A to chce odvahu, pánové a to nemáte..."

Pletete si pojmy, pane, a to dost podstatně. Svůj názor prosazuje každý sám za sebe, k tomu většinu nepotřebuje. Naopak odvahou je vyjádřit svůj názor přes bojácné mlčení většiny...

+8/0
10.9.2015 7:59

J59a22n 22H83e77l97l78e68r 9528785116

To je právě to kouzlo "mluveného slova" ... tam těm Semtamťukům občas padají z huby skutečné perly jejich myšlení.

+1/0
10.9.2015 8:52

M77a88r26t48i34n 39V20o79j61á20č94e46k 9443947851226

na druhou stranu takto se problémy neřeší nebo lépe způsob je divny ....na rovinu působí to na mě tak ,že "postiženým" rozhodčím někdo odstřihl penězovod a teď teče jiným -od podpory podobného fňukání mě odradí prodleva od nekalého jednání a doby ohlášení věci.....pokud je zbytečně dlouhá je to vyčůranost a ne snaha něčemu pomoci.....vůbec neřeším berbra jestli má vliv na rozhodčí je špatně a řešit by se to mělo

0/0
10.9.2015 7:34

M89a44r46t37i43n 79H49e26r70m59a33n 1524488758502

není pravda, jak tu někdo píše, že Čičmanec leze Peltovi do zadku!!! Nikam neleze, on už tam je a nevylejzá!!!

+4/0
10.9.2015 7:19

M47a76r41t86i72n 64H82e21r80m52a45n 1774758258742

Připomíná mi to dopisy na podporu strany a vlády po odsouzení Horákové... Hnus!!!

+7/0
10.9.2015 7:16
Foto

J83a50n 96N58e61t96o91p55i57l 8386237744116

Jo, to je hodně přesnýR^

+1/0
10.9.2015 7:25
Foto

J57a96n 33N17e95t37o82p64i90l 8596187454746

Oni jsou zbabělci zatímco Ty, Čičmanec, jsi hrdina, když jsi Berbrovi a Peltovi vlezl do p.dele i s patama, co ? Je mi úplně jedno, co dělali ti tzv. zbabělci dřív, protože je nad slunce jasnější, že v tom jeli taky. Čičmanec argumentuje jako ryzí komunista. Dokud všichni drželi hubu, bylo vše ok. Jakmile se někdo ozval, snažili se ho ponížit tím, že mu připomínali, že doteď mlčel. Je mi na zvracení z českého fotbaluRvRvRv A je mi na zvracení tak, že se sílící intenzitou vlády R.Berbra mě přechází chuť dívat se na českou ligu i zadarmo na ČT, natož abych si ještě platil nějaké O2 Tv. Mimochodem, firmě O2 gratuluji, pač vrazit peníze do vysílání nejvíce nedůvěryhodného sportu, tomu se říká kauf století. Když vám to lidi žerou a jsou tak blbí, že choděj na stadiony a čuměj na televizi a třeba si ještě pořídí O2 Sport, tak se v těch s.ačkách ráchejte. Já už nechci o českým fotbalu vidět ani slyšet. Musím souhlasit s Barošem - je to odporná žumpaRvRvRvRvRv.

+6/0
10.9.2015 7:09

J68a61n 86Ž45o31f86č28i78n 5142745241350

A vy si myslíte, že někdo má pravomoc přijít za Berbrem a říct mu, tak se sbal a vypadni? To je jako když by přišel Zeman za Sobotkou a řekl mu, že končí. A jistě víte, že to takhle u volených funkcí nejde. Je to běh na delší trať a máte-li delšího pamatováka, tak se napoprvé předsedu zvolit nepodařilo. Pelta silně šel proti Berbrovi s Raichem před prvním kolem. Před druhou volbou to už bylo jiné, prostě politika a nějaké dohody. Já jsem si ale jistý, že Pelta pracuje na tom, aby v dalších volbách Berbr neuspěl ani nikdo jím nastrčený. Jen to nejde hned.

0/−1
10.9.2015 7:45

M10a49r89t78i18n 78H75e37r98m55a88n 1924378418102

To je nesmysl... V současnym systému to má Berbr na doživotí - volí ho ti, co mu jsou zavázaní a profitují z funkcí, na kterých jsou... Sami si větev nepodřežou.

0/0
10.9.2015 8:41

S55t23e96p15a75n 70T43o28t87h 8808439135228

Ten Berbr musi mit ale sakra tezky trumfy, kdyz uz i takovyhle nazory lezou verejne ven...

Neberu mu to pravo, ale takhle verejne ze sebe udelat "autocenzura", to musi byt silna splachovaci natura. :-/Rv

+3/0
10.9.2015 6:14

M35a21r78t88i53n 40V68o37j36á74č97e32k 9753447281546

jde jen o dohodu pokud jsou hlasy ve výboru na hraně tak se kluci dohodli pelta předseda a berbr rozhodčí a nebudem proti sobě vystupovat ...svaz je stabilní a oba jsou spokojení ...netřeba hledat konspiraci jestli někdy někdo něco neudělal a někdo to ví ....když se něco udělá tak to ví víc lidí -takže nikdo nic neví jen se kluci doohodli

0/0
10.9.2015 7:45

S63t80a69n59i53s10l89a33v 40L20a22n74g 3380204887632

Třeba tím přesvědčí další aby se ozvali.

+1/0
10.9.2015 4:37

J48í17ř10í 71N80o90v70o60t95n80ý 2102585254459

Hanavirta Peltaven , Romanson Berbreser, Dagmari Damkovaslivi

0/0
9.9.2015 23:48

L25u27k43á38š 64K49r33e89j47č96í 5105884342158

O poločase s Tureckem jít pryč!!! Kdo je pro? Dyk si z nás fandů dělají p.u.d.e.l!

+5/0
9.9.2015 22:57
Foto

J33a68n 64N55e82t36o70p78i62l 8286957474456

Chyba. Vůbec nepřijít. Představte si tu hypermegaostudu jak se hrají hymny a na tom stadionu není nikdo kromě těchhle zločineckejch papalášů. To se s poločasovým odchodem nedá vůbec porovnávat.

+9/0
10.9.2015 7:11

M53a42r20t70i34n 82V17o30j74á77č37e31k 9643587241486

vyhodit 600-1000..naplnit jim kasu a pak to zabalit ???-tím mají splněno  nesmysl to už je lepší ten zápas bojkotovat nic si nekoupit nikam nejít maximálně se sejít před stadakem

+7/0
10.9.2015 7:27

I44r26e96n64a 10P81l43a62c14h20e79t90k82o17v71á 1136804416120

R^

0/0
9.9.2015 22:55

M25a69r68t77i33n 74H89e84r33m48a58n 1284368878452

To jako že souhlasíte s Pičičmancem?

0/0
10.9.2015 7:17

P23e85t67r 54N70o34v47á66k 8526518143150

O víkendu bude jasno, zda rozhodčí zaříznou rebelující mužstva.Mám na mysli Teplice a Spartu.To bude Berbrovo odpověď.Pokud to nastane, opravdu nemá smysl naší zkorumpovanou ligu sledovat.

+5/−1
9.9.2015 22:15

K15a18m59i96l 88K67o38p24r95n67i78c38k21y 6452433496286

Spartu? A to se někdy stalo?

+3/−2
9.9.2015 23:55

K51a35m30i57l 68K14o59p39r36n96i19c60k19y 6792443176606

Jo, vlastně už si vzpomínám, myslíte určitě ten poslední zápas s Teplicemi?

+1/−2
9.9.2015 23:56

J70a37k79u78b 89P24r51a12ž59á94k 6433420334222

Spartu zařízli třeba před lety v Plzni, jistě vzpomínáte na Limberského let do pokutového území... jestli jste zápas viděl, musel jste žasnout, jak tendenčně byl zápas rozhodčími řízen. Pak si majitel Sparty Křetinský zaplatil detektivy z USA, kteří získali nahrávky telefonátů, fotky, předávání peněz, zmonitorovali celou tuhle Berbrovu korupční chobotnici. Tyhle materiály byli obsahem tzv. Křetinského kabely, která se na veřejnost ani na policii nikdy nedostala výměnou za to, že už Sparta nebude rozhodčími poškozována. Od té doby Spartě asi nikdo výrazně neublížil, rozhodně ne záměrně, jako to bylo tenkrát v Plzni.

0/0
10.9.2015 10:39

V65o43j17t23ě24c16h 94H53u98b78á62l81o16v67s86k25ý 3876878

Jestli jde Peltovi opravdu o český fotbal, tak by měl začít co nejrychleji klopit a něco s tím dělat. Tohle prostě nevydrží a čím dýl bude tomu provalení špíny bránit, tím hlouběji náš fotbal zase klesne. Ale jeho postoj a postoj jeho lokajů mi nedává moc nadějí :-/ Naše liga je pro mě v tuto chvíli absolutně nezajímavá... Rv

+2/−1
9.9.2015 22:11
Foto

J23a68n 43N82e54t84o19p11i17l 8906357964466

Jak můžete vůbec i jen vyslovit myšlenku, že by Peltovi mohlo jít o český fotbal ? Vždyť on o tom všem ví a kryje to. Kristepane, copak to nechápete ?

0/0
10.9.2015 7:12

V24o30j12t65ě61c40h 27H61u10b91á82l21o91v90s75k54ý 3176288

snažím se na to dívat střízlivýma očima. Ano ví o tom, ale popravdě proti Berbrovi nemá žádné páky, když za ním je většina. A já opravdu věřím, že Peltovi o český fotbal jde, a proto hrál slepého, nechtěl zbytečně vířit vody aby mohl získávat sponzory apod. Ano typicky česky krátkozraké, ale on sám ta špína není...tedy zatím, blíží se doba kdy si bude muset vybrat definitivně stranu.

0/0
10.9.2015 7:43

J15a20n 34Ž41o26f31č40i46n 5702975931130

A jak víte, že tu kauzu neřeší? Jestli jste si za těch pár let nevšiml, tak Pelta není hlásná trouba pro média, která se jim svěřuje s tím, co dělala včera, co dnes a co bude dělat zítra. Já jsem si naopak jist, že to řeší, jen to u volených funkcí nejde mávnutím kouzelného proutku.

0/0
10.9.2015 7:36

J38a90r68o61m11í81r 24P84e74t33ř96í22k 5688608250779

Doprd co to je?  Jinými slovy se to nemělo dostat na veřejnost ale jen k Peltovi který by to ututlal? Tomu říká transparentní?  Co to je za funkcionáře sakra

+9/0
9.9.2015 21:49

A44n59t76o83n85í60n 87K36a47d30l26e73c 7735927776261

A já myslel, že v Jablonci je největší blb někdo jiný....

+9/0
9.9.2015 21:46

J79a85k17u17b 87D94o77l16e92j91š 9492690594565

Názor všech diskutujích je stejný. Bohužel, výsledek bude zase čistá nula :-/.

Chce se mi blejt...

+5/0
9.9.2015 21:34

V56o40j69t51ě19c32h 77H77u39b64á97l89o45v30s95k16ý 3766868

výsledkem by mělo být to, že jim na tu srandu nebudou chodit lidi = naštvaní sponzoři a naštvané kluby = padající hlavy na FAČR. Jiná cesta asi není.

+4/0
9.9.2015 22:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze