Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berbr s Damkovou míří k soudu. Chtějí se bránit slovům sudího Kovaříka

Roman Berbr a Dagmar Damková se budou bránit obviněním ze strany Libora Kovaříka u soudu. On jako místopředseda Fotbalové asociace ČR a ona jako předsedkyně komise rozhodčích nesouhlasí se slovy bývalého sudího Kovaříka v rozhovoru pro deník Sport. Ten tvrdí, že rozhodčí ovládá mafiánskými praktikami Berbr, který je životním partnerem Damkové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95a57r94t88i68n 59B36r31e67j90c51h61a 3584730952531

Bože ten Berbr je xicht. No nevím proč to tu na I dnes není, ale tohle je velmi zajímavý článek k tématu a myslím, že to tak jednoznačně Berbr s Damkovou vyhrané nemají, i když u nás je možné všechno. Kocián napsal Peltovi a obviňuje i Peltu, že o všem věděl a neřešil to, viz Madl: http://sport.aktualne.cz/kocian-kovarik-o-damkove-nelze-a-pelta-jen-krcil-rameny/r~aa8d7b8451fd11e5bd0a002590604f2e/

0/0
3.9.2015 10:56

A50l92e11š 28K32o21č98í 5958617540116

Vzhledem k tomu, že jsme země neomezených možností, tak si troufám předvídat jak ten soud dopadne. Zvítězí Berbr nad ostatními.;-D;-D;-D

0/0
2.9.2015 14:19

P38a95v25e22l 89N36o50v41o49t65n95ý 8192454621775

Nejhorší na tom je,že je v tom podporujeme mi,našima návštěvami na stadiónech.Vím je to zamotaný kruh,jelikož když tam nepůjdeme odnese to nejvíc náš klub.

Ale co se  dohodnout a jít místo na synot ligu,na dorost a zaplatit trochu větší vstupné tam.Klub by o nic nepřišel a mi bychom nepodporovali tu zákulisní žumpu.

Myslím,že kdyby se to takto udělalo dvakrát,třikrát tak by se to trošku rozhýbalo s těma Peltama a Berbrama.

Neberte to doslova,ale takto by se dalo nějak bojovat s těma bafuňářema.

0/−1
2.9.2015 13:40

A38l41e34š 20L21e48w47i56c58k86i 5415469981838

Peltonen,Berbr,Damková ostudou této republiky a oni míří k soudu...Ve slušné společnosti by se museli plazit kanálama, tady okupují významné funkce.

+6/0
2.9.2015 9:58

M23i57c96h34a52l 77V61e35s17e42l55ý 1863549

Ostudou maximálně FAČR. Ostudu ČR dělají jiní.

+1/0
2.9.2015 12:26

A82l65e64š 54L82e67w70i40c66k72i 5845149161908

Fotbal je dnes bohužel součástí reprezentace státu v cizině...

0/−1
2.9.2015 14:08

P13a13v75e80l 54K11m89o37c95h 4797939160845

Absolutně mě to nepřekvapuje. Ale to neznamená, že mi z toho stbáka a protežované hysterky není na blití.

+7/0
2.9.2015 9:24

J85a51n 12P45e65r84g63n29e84r 2864777961128

Jak je to o té postřelené huse?;-D

0/0
2.9.2015 9:11

P95a14v96e54l 38H56o98l78m62a31n 9827184968550

spadla do vody ?

0/0
2.9.2015 11:09

M11a39r72t26i92n 60H66e10r21m70a48n 1484308378502

Neuvěřitelný... ;-€ Ale určitě najde dost věrných, který bude moct přizvat jako svědky, že se nic takového nedělo... Otázka je, kolik rozhodčích najde odvahu a dosvědčí Kovaříkova slova. Ale stejně to celý k ničemu nebude. Psi štěkají a karavana jede dál - aneb další valná hromada je všechny potvrdí ve funkcích a nic se neděje. Jediná cesta, bohužel nereálná, je na celej ten cirkus jim kašlat, nechodit tam, nedívat se na TV... Furt čekám něco od sponzorů a zatím nic, jen obecný tlachy, že je třeba to vyšetřit...

+12/0
2.9.2015 8:44

J28i26ř97í 82R51o14u85s40e50k 8507476162151

všechny orgány FAČR od okresů výše jsou ovládány min. ze 2/3 bývalými rozhodčími..tady není šance na nápravu stavu...delegáti na volební konference jsou předem pečlivě vybíráni aby volby dopadly tak jak mají Rv

+8/0
2.9.2015 8:41

O32t29t29o 36H68a39l62í88ř 9223707838466

Už u článku, kde píšou, že končí další ligový rozhodčí, jsem psal, že to začíná být docela legrace. A že jsem zvědavý, jaký bude v této aféře další krok. Fakt sice máme minimum, emocí spoustu, ale už teď je zřejmé, že spíš než o očistu fotbalu jde o boj dvou mocenských skupin, které soupeří o vliv. Berbrův nápad se soudit je sice úsměvný, nicméně se obávám, že mezi rozhodčími najde dost svědků, kteří mu dosvědčí, že Kovařík lhal. Přesněji bych měl napsat, "kteří Berbrovi dosvědčí cokoli". Jsem nicméně zvědavý, kolik svědků sežene Kovařík, pokud se najde skupina rozhodčích, kteří jeho slova potvrdí, mohl by jít Berbr od válu. Ale ani to není jisté. Ani jeden z rozhodčích samozřejmě nebude vědět nic o korupci (ledaže by se mezi nimi našel zas nějaký gambler, který potřebuje zamáznout dluh i za cenu vlastního trestního stíhání;-)). Berbr svou snahou se soudit pobavil. Ale stále čekám, jaké budou další kroky a kdo a jak se ještě odkope na obou stranách. Smutné je, že fotbalové prostředí je tak prosáklé, že ani odstranění Berbra a jeho kliky nic nezlepší. V zákulisí už jsou připraveni další, kteří ho bleskově nahradí a vedení svazu není také zárukou nějaké čistoty.

+6/0
2.9.2015 8:23

K44a95r91e35l 15M89o36t71l38í43k 7150845345545

Nic jiného jsem od těch dvou ani nečekal ...Rv

+1/0
2.9.2015 8:23

F50r24a97n31t74i54š53e61k 76D90o51l22e78ž89e74l 8606159546232

A začne několik let se táhnoucí šaškárna. Nikdo nic nezjistí a důkazy se nenajdou. Všichni budou dál sedět u lizu a tvrdit jak je to v našem fotbale OK. Je to jen další zavalení soudu neřešitelným problémem.

+1/0
2.9.2015 7:46

T46o17m17á92š 14S44v59o20b44o75d87a 5249443114248

Výstraha pro další sudí, kteří by se třeba rozhodli taky rozpovídat

+4/0
2.9.2015 7:46

O87t47t90o 90H94a39l91í82ř 9293117838926

Oni se sudí moc nerozpovídají - riskovali by trestní stíhání. Už se to naučili z Ivánkovy aféry. Flastr si odnesli téměř výhradně ti, co něco přiznali. Ti, co drželi basu, vyvázli bez škraloupu nebo s minimálním škraloupem.  Taky si stačí poslechnout Kovaříka, který se nikdy s korupcí ve fotbale nesetkal. Jen by měl vysvětlit, proč je tedy důležité, který rozhodčí píská jaký zápas?

+2/0
2.9.2015 15:34

J20a45k95u77b 38K59o71l87á46ř 8429300936852

Show must go on

0/0
2.9.2015 7:45
Foto

J24a43n 19H84a87ž76m17u20k64a 6113366695

Zajímavé je, že všichni chtějí důkladné prošetření, jen fanoušci Plzně tvrdě stojí za Berbrem, nejlepším hráčem Plzně všech dob.

+7/−8
2.9.2015 7:43

O24t59t83o 54H34a87l91í29ř 9503497748476

Hažmukovská lež. Ono by se to moc nehodilo ani Spartě, kdyby se Berbr rozpomněl, co všechno pro Spartu dokázal zařídit v devadesátých letech, kdy byla prakticky všechna jara cinklá;-D. Devadesátá léta na Plzeň těžko svedete.;-)

+9/−1
2.9.2015 7:45
Foto

J97a59n 63H71a23ž76m55u26k95a 6143796945

Tak co jí zařídil?

+3/−9
2.9.2015 7:47

O82t96t40o 34H76a82l55í43ř 9693187238106

Máte krátkou paměť. Naštěstí celá republika si pamatuje, jak se tehdy pískalo;-). Dodnes je Sparta neotřesitelným lídrem v počtu penalt, které kopala, stejně jako v počtu penalt, které se proti ní nepískly.;-DOnen památný zápas Berbr+Sparta versus Bohemians je jen třešinkou na dortu. Takových bylo víc a tak obětavě nepískal jen Berbr, ale celá řada rozhodčích, mimo jiné Krula...

+9/−1
2.9.2015 7:54

O86t42t22o 54H38a73l44í74ř 9683707858386

Pardon - byla to Sparta+Berbr versus Budějovice - smotal jsem 2 věci dohromady.

+2/0
2.9.2015 8:00

S22t44a95n87d55a 20C72h20v78o88s71t 1362578

Jen vecna k te statistice penalt - Sparta byla neotresitelnym lidrem v dobe tak pred peti, sesti lety. Dnes ji Plzen skutecne milovymi kroky temer dohnala (108:97 od roku 93, a to pomijim vypadek ucasti Plzne v 1. lize).

+2/0
2.9.2015 8:44

O67t51t67o 93H40a77l89í45ř 9633847798646

Jistě, vždyť říkám neotřesitelný lídr dodnes, přestože ji Plzeň dohání. Oficiální statistiky odpuštěných penalt sice neexistují, ale vzpomínám na to, že obránci Sparty mohli prakticky cokoli a vztek jejich soupeřů byl bezmocný a často viditelný.

+2/0
2.9.2015 8:56

S11t86a31n68d15a 35C21h21v12o21s42t 1862678

SPA - 108/22 = 4,9 penalty za rok

PLZ - 97/18 = 5,4 penalty za rok

Nejak postradam tu vasi neotresitelnost. Vychazim z oficialnich cisel.

+1/0
2.9.2015 9:10

O87t59t44o 13H31a97l70í84ř 9953707328766

Celkový počet je neotřesitelný - spočítejte si průměr v každém roce z devadesátých let. Tuším, že dostanete zajímavá čísla.

0/0
2.9.2015 9:21

P80a38v91e95l 91K58m59o25c32h 4547329510505

jj u Sparty je to dle objektivního pana Halíře křiklavější, divím se, že se Vám nezdá mnohem podivnější, že Plzeň, která z těch 18 sezón hrála 13 o záchranu má vyšší průměr penalt než Sparta, která hraje rok co rok o titul

0/0
2.9.2015 9:27

O72t62t59o 25H55a55l19í80ř 9363527288546

Nedokončil jste větu, dokončím ji tedy za vás: "..., z toho většinu sezón za výrazné pomoci rozhodčích." Vy jste tedy znalec, když tvrdíte, že 13 sezón z 18 hrála Plzeň o záchranu. Možná by vám neškodilo nastudovat si fakta. Kdybyste napsal 10, tak bych to vzal.:-P

+2/0
2.9.2015 9:46

P41a41v85e19l 78K14m26o98c91h 4347969280245

vím, že ta diskuse je zbytečná, ale kolega Vám výše napsal statistiky, Vy jste napsal nějaké své dojmy u kterých mě zarazilo, že pomíjíte fakt, který dle mého názoru bije do očí, ať už je to sezon 13 nebo 10. Nicméně toto není (a  neměla by být) válka mezi fanoušky Sparty a Plzně

0/0
2.9.2015 11:13

O19t62t82o 70H44a42l36í92ř 9623577458216

Dojmy??? Myslíte si, že hláška nejvyššího tehdejšího představitele Sparty: "Celý jaro bylo cinklý" je nějaký dojem? To byla pěkně nechutná realita. Já v tom válku mezi fanoušky Sparty a Plzně nevidím, ale od počátku této diskuze vidím jednostrannou snahu fanoušků Sparty o očerňování Plzně. Takže jsem na to reagoval pokusem vrátit právě tyto konkrétní sparťany zpět do reality, byť pro ně nepříjemné. Jestli si myslíte, že v Plzni je někdo z Berbra nadšený, tak se mýlíte.

+1/0
2.9.2015 11:58

P69a50v24e22l 95K54m84o73c50h 4597269730165

to není rozhodně žádný dojem, nýbrž nechutný fakt, tak jako 90 nebo kolik hovorů Šádka s Chřestýšem nebo příchod "bezbolestné vrtačky" p. Pučka do Slávie před jejím slavným obdobím. Nicméně Vy nahoře píšete o neotřesitelném vedení Sparty v penaltové statistice a když Vám to p. Chvost vyvrátí, začněte se ohánět nějakou neexistující statistikou neodpískaných penalt v neprospěch Sparty a to je dle mého názoru dojem, stejně jako "jednostranná snaha fanoušků Sparty" v této diskusi očernit Plzeň.

0/0
2.9.2015 12:38

O53t50t15o 51H57a48l65í40ř 9103457928356

Pan Chvost něco vyvrátil? Pokud dobře vidím, vedení Sparty na počet odpískaných penalt v její prospěch je stále neotřesitelné. Za ta nejprofláknutější léta p. Chvost statistiku raději nedodal.Tvrzení, že jsem se po jakémsi vyvrácení začal ohánět statistikou neodpískaných penalt je vyložená lež. Dobře se podívejte do diskuze - uvádím to ve stejné chvíli jako to, že Sparta kopala historicky nejvíc penalt. Nikoli po nějakém údajném vyvrácení, k němuž nedošlo. A to je statistika jen za období samostatné české ligy - desítky dalších kopala Sparta i předtím. Ale tím nechci napadat p. Chvosta, který se snažil diskutovat a přinášet fakta. Jeho jméno zmiňuji jen proto, že ho používáte jako berličku. Tolik k vašim dojmům. Já se radši držím prokázané reality.

0/0
2.9.2015 13:05

P19a90v20e90l 61K78m83o49c96h 4187639120855

o neotřesitelnosti asi máme jiné představy, vzhledem k tomu, jakou ztrátu "dokázala" v této statistice dotáhnout Plzeň za posledních cca pěl let, tak mi to moc neotřesitelné nepřijde. kromě toho úplně pomíjíte, že Plzeň 4 roky ligu nehrála a při průměru 5,4 penalt by měla na kontě o 21,6penalt více, tak kdepak je ta neotřesitelnost? Takže z mého pohledu pan Chvost svými fakty Vaše dojmy prostě vyvrátil. Ale samozřejmě se držte čeho chcete, je to Vaše věc.

0/0
2.9.2015 13:26

O94t78t21o 54H73a59l45í19ř 9633907918316

Důležitá na tom jsou jen vaše slova "z mého pohledu";-D. Tak znovu - mé původní tvrzení, že Sparta je neotřesitelným lídrem v počtu kopaných penalt, nikdo nevyvrátil, protože je pravdivé. Veškeré další vývody nebyly moje. A to ještě jednou připomenu fakt, že to je jen za období samostatné české ligy. Připočtete-li k tomu ještě např. předchozích 10 let, aniž bych studoval statistiky, mohu vás ujistit, že v té chvíli už bude Sparta nepřekonatelná nejen počtem penalt, ale i průměrným počtem penalt na jednu sezónu. Ale vy se raději o tento pohled nebudete ani pokoušet, protože by to vyvrátilo vaše vývody.:-P Mimochodem, když to tak bude, znamená to, že byla Sparta v té době tak dobrá, že ji tak často faulovali v šestnáctce nebo to znamená, že jí tak šli na ruku rozhodčí?

0/0
2.9.2015 13:48

P50a14v18e79l 79K69m14o30c86h 4857629740815

tak on každý názor je subjektivní - to snad není nijak převratné zjištění, nebo ano? Samozřejmě, pokud z té statistiky vypustíme to co se nám nehodí (ve Vašem případě tedy počet sezón strávených v lize a tempo jakým jeden klub v posledních letech ten druhý dohání) pak dojdeme k závěru ke kterému jste došel Vy. Problém je, že pro někoho je to zavěr zbytečný, až nesmyslný:-) Devadesátá léta to musela být hrozná divočina, vůbec si to netroufám hodnotit. Jak Vy se díváte na to, že v posledních cca 5-6letech zahrávala Plzeň tak neotřesitelně nejvíc penalt, že Spartu málem v této statistice dohnala?

0/0
2.9.2015 14:17

O87t80t42o 33H18a44l85í12ř 9653617688536

Naopak - říkám, že klidně můžete započítat průměrný počet gólů za sezónu. Zkuste přitom myslet a pochopit, že při tomto jednoduchém výpočtu není důležitý počet odehraných sezón v  lize, protože se to tím počtem sezón prostě vydělí. Přesně tak to spočítal p. Chvost za samostatnou českou ligu. Já k tomu dodal, že když to vezmeme ještě např. o 10 nebo 15 let zpět, dojdeme k číslům, v nichž Spartu nikdo nepřekoná jak na počet penalt, tak na průměrný počet na jednu sezónu, protože pro Spartu se pískalo hodně penalt i tehdy. I když tuším, že méně než v letech devadesátých. A mnohdy hodně podivných. Proto jsem vám pokládal tu otázku, kterou jste nechal bez odpovědi. O čem to svědčí? Já viděl penalty pro Plzeň písknuté správně, ale i takové, které se písknout mohly i nemusely a pak takové, kde rozhodčí udělal jasně chybu. Ale tady se dočtu jen, že všechny penalty, které kopala Plzeň, byly pomocí rozhodčích. To, že byla Plzeň v posledních letech věčně ve vápně je taky fakt. Škoda je, že veřejně přístupných filmových záběrů z devadesátých let je mnohem méně než těch ze současnosti. Bylo by to velmi zajímavé srovnání. Pamatuju sezóny, kdy Sparta zrovna nezářila a přesto vyhrávala. Mnohdy podivně. Pamatuju dodnes derby se Slávií, které rozhodovalo o titulu a kde Slávii naprosto nechutně zařízli rozhodčí. Podobných zápasů bylo víc, včetně toho pískaného Berbrem s Budějkami (pamatoval jsem si 2 penalty a 2 vyloučené za nic, ale článek na ČT mi připomněl ještě gól z offsidu, který už si nepamatuju). Podobně výrazný zářez rozhodčími jsem u žádného zápasu Plzně neviděl. Chyby rozhodčích, které ovlivnily nebo mohly ovlivnit výsledek - ano, ale tak jasný zářez ne. A už mne to začíná celkem nudit. Když už vás tak zajímají statistiky, zkuste třeba kouknout, kolik se za historii ligy kopalo penalt proti Spartě a kolik proti Plzni. To by mohla být taky zajímavá čísla.

+1/0
2.9.2015 14:51

S85t35a85n56d26a 54C10h27v69o21s73t 1742698

Mame rok 2015, pane kolego. Nechci se dohadovat, jestli Sparta v 90. letech nebo Plzen v poslednich 5 letech, jestli Kretinsky (Pelta, Kostal,...) nebo Paclik (Kriz, Chrestys,...). Tema je podle me jasne. Ve FACRu existuje klika, ktera si z ceskeho fotbalu udelala velmi dobry byznys a nenecha si ho rozvracet. A je jim celkem jedno, koho budou tlacit, jestli to bude Sparta, Plzen, nebo nejaka Horni Dolni. Jen kdyz z toho neco kapne.

+3/0
2.9.2015 9:31

O26t48t59o 80H98a19l26í46ř 9713847778136

Chápu, do té statistiky se vám nechce, byla by až příliš průkazná a potvrdila by "cinklé jaro".:-P Ale se zbytkem vašeho příspěvku souhlasím.

0/0
2.9.2015 9:48

S85t54a56n15d28a 84C51h49v35o93s44t 1272728

Viz nize...

0/0
2.9.2015 9:56

O69t40t62o 56H22a76l16í66ř 9623917958366

Níže žádné statistiky z devadesátých let nevidím.

0/0
2.9.2015 10:23

M31a65r52t52i16n 24B49u17r53e40š 3986535228501

Ještě před 5 lety šla na ruku Spartě Macelova komise. Ve Fačru jsou dvě kliky ta současná Berbrovská, která se snaží udržet současný stav a Křetínského klika, která snaží změnit komisi rozhodčích znovu ve svůj prospěch.

+3/0
2.9.2015 10:57

O35t31t35o 43H32a13l41í17ř 9383777628886

Když to tak po nás obou čtu, myslím si, že jen z běžně dostupných informací by se dala napsat téměř kniha o poměrech v českém fotbale. :-P Zajímavé by bylo sledovat a zjišťovat, jak se vyvíjely třeba personální záležitosti ve fotbalových klubech - myslím tím účast lidí jako Krula, Mysliveček a další podobné, z nichž některé asi ani neznám. A stejně tak vývoj na svazu. Mám na to teorii, ale rovnou říkám, že je neověřená. Ale to je spíš k pivu než do diskuze. Mám radši fakta než spekulace, ale logika a určité kombinace se vyloučit nedají.

0/0
2.9.2015 15:50

O58t18t71o 46H32a62l59í77ř 9963287978956

Tohle mi uteklo do jiného vlákna - měla to být reakce na p. Chvosta.

0/0
2.9.2015 15:51

V28l79a93d20i29m39í41r 19N44o70v51o83t41n29ý 1689910942230

No a co třeba ještě ta čísla dát do souvislosti se způsobem hry, množstvím útočících hráčů v soupeřově šestnáctce, množstvím generovaných šancí atp.?? Statistiky je třeba umět vykládat v souvislostech a ne si je jen účelově ohýbat na "podporu" nějaké prapodivné hypotézy!

0/0
2.9.2015 9:35

S37t74a88n27d64a 41C45h17v17o46s92t 1432538

I na to jsou statistiky a tyto herni cinnosti jsou samozrejme kvantifikovany. Pred par mesici jsem se tim podrobneji zabyval a muzu vam dat treba priklad sezony 2013/14. Chance index SPA/PLZ 1714/1457, strely na branku 191/151, atd... penalty 3/9.

Sezona 14/15 - Chance 1811/1888, penalty 7/11...

+1/0
2.9.2015 9:48

D16a32v38i24d 51V19a31c87l97a46v53e54k 2864660868145

tak si je neohybejte na podporu prapodivne hypotezy pro tupe, kdy se jim nakuka, ze plzen travi cely zapas v souperove sestnactce :-) to je kec jak svin a na vas zabral. v porovnani treba se spartou ma plzen srovnatelne ci mene strel ze sestnatky, golu, sanci ..... ale penalt dvakrat vic. a v kazde sezone se nejde tym, ktery se spicky drzi a opet si vypracovava srovnatelne ci trochu mene sanci a golu, ale penalt kope nesrovnatelne min.

0/−1
2.9.2015 11:12

O13t92t67o 82H82a90l33í17ř 9113257628736

Inu, na tohle už jsem nechtěl ani reagovat, ale zaujalo mne tvrzení, že Plzeň dává méně gólů než Sparta. Jen jsem namátkou juknul na závěrečnou tabulku loňské ligy a uviděl jsem Plzeň 70 branek, Sparta 57:-) Takže příště než vytvoříte nějakou teorii, tak si taky ověřte, jestli tomu odpovídají známá fakta. nemíním se tím teď zabývat, ale věřím, že pokud sečtete počet vstřelených gólů za posledních 5 let, jimiž tu stále argumentujete, že Plzeň určitě nevstřelila méně gólů než Sparta.

0/0
2.9.2015 13:41

S22t31a93n25d10a 26C44h60v12o14s27t 1822738

Neni problem argumentovat jednom vypichnutym cislem, ktere se vam prave hodi z jedne sezony. Taky mohu rict, ze z dlouhodobeho hlediska pripada u vsech tymu SL cca 11-13 golu ze hry na jednu pisknutou penaltu. U Plzne je to, jestli si dobre pamatuju 7 golu na 1 penaltu. To je vice nez 40% oproti prumeru a Plzen z toho uzkeho statistickeho rozdeleni skutecne extremne vycniva. Mne z toho vyplyva, ze plzensti hraci bud radi padaji anebo se jim proste ty petky vice piskaji. Ale myslim, ze uz jsme se spolu o tom dohadovali cca nekdy na jare, kdyz jsem mel ta presna cisla, ktera ted nemam cas hledat :-)

0/0
2.9.2015 14:36

S35t38a38n45d72a 76C74h57v12o14s52t 1352608

Jeste jste po mne chtel penalty Sparty z 90. let - mam teda jen od roku 93: 5, 12, 8, 2, 6, 3, 5 - prumer 5,8 za sezonu.

Plzen poslednich 5 let: 11, 9, 8, 6, 10 - prumer 8,8 za sezonu. A vcil mi povezte - je to utocnou hrou nebo cim? :-)

0/0
2.9.2015 14:48

O70t25t98o 31H22a36l55í56ř 9743757518376

Nebudu ta čísla po vás kontrolovat, zkusím jim věřit, přestože se mi nezdají nebo nelíbí:-). Taky koukám, že absolutní rekord v jedné sezóně drží Sparta:-P. Odpověď - je to vším. Jak útočnou hrou, tak chybami rozhodčích. Nechcete mi snad tvrdit, že všechny penalty pro Plzeň byly písknuté chybně a všechny penalty pro Spartu správně?

0/0
2.9.2015 15:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze