Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Sudího chyba darovala výhru Ostravě a naštvala tři kluby

Ten verdikt rozčílil Příbram, ale naštval i Bohemians se Žižkovem. Na pokyn asistenta rozhodčího Martina Večeři ve druhé minutě nastavení utkání 28. kola neuznal sudí Miroslav Zelinka příbramským fotbalistům regulérní gól na 2:2, Ostrava si tak v boji o záchrana připsala vítězství 2:1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Swiss Toni

Sakra

Tak jsem si myslel, ze jsme to koupili, ale kdyz se divam na ten zaznam, tak o tom dost pochybuju. Ten ofsajd si rozhodci podle me obhaji.

+1/0
5.5.2012 19:02

Worff

Re: Sakra

Koupené zápasy vypadají jinak, ale jsem pro, aby to byl poslední zápas toho pomezního v lize. Takový hlupák v ní nemá co pohledávat.

+1/0
5.5.2012 19:07

Chrobalivy

Re: Sakra

se prober,tam jsou daleko horší věci,než tady toto...

0/0
5.5.2012 19:09

Swiss Toni

Re: Sakra

8-o Tak to bych chtel videt, co bys na te lajne delal ty.

+1/0
5.5.2012 19:14

mucelet

chachaři se tu plácají po ramenou

hoši tohle jste museli mít hodně drahý..nejen soupeři, ale i rozhodčímu... a nejvíc naštvaný budete, až zítra Bohemka vyhraje nad Spartou...

+1/0
5.5.2012 19:00

Chrobalivy

Re: chachaři se tu plácají po ramenou

at bohemka ukáže,míč je kulatý a hraje se 90 minut

0/0
5.5.2012 19:01

Worff

Re: chachaři se tu plácají po ramenou

Koupené zápasy vypadají jinak, sudí by takových chyb nasekali více. Tohle byla férovka a docela pohledná.

0/0
5.5.2012 19:30

Bucci - FCVP

ofsajd to nebyl

a názor ostraváků mě nezajímá.:-P

+2/0
5.5.2012 18:59

surax

Re: ofsajd to nebyl

Asi je třeba vzit do ruky tu blbou prirucku co s jmenuje: pravidla a potom bez ohledu na Ostravaky rici jak to tedy je.!

Hrac v mrtvem ofside je nesmysl. Pomezni to nemuze posoudit. Vidi dva za linii a zveda praporek. Co chces resit ?

To kdo a jesstli byyl v pohzbu, na to zapomen. Pust si replay MS 2010 a pokochej se.

Az budes priste tridit lidi na Ostravaky tak se podivej kolem sebe. Treba se budes divit.

m:-P

0/0
5.5.2012 21:28

Alois Hlodawczik

Česká liga je ještě větší špína

než byla za dob Ivánka, Pelty atd. Nechápu který masochista jí dokáže ještě sledovat?!!

0/0
5.5.2012 18:59

kvedlal

Re: Česká liga je ještě větší špína

Za dob Pelty? Prober se! Vždyť Pelta tomu šéfuje! 8-o

+1/0
5.5.2012 19:15

čavéz

jo

to zas bude zapálenejch vater a těch nepodojenejch koz

0/0
5.5.2012 18:56

dodad

Ofsajd

Taky se pridavam s nazorem, ze to byl ofsajd. Aby hrac(i) v ofsajdu nemeli vliv na hru si predstavuju trochu jinak nez jen ze se k nim proste nedostane balon. Rozhodne meli vliv na jednani obrancu i golmana. Podle me jasny ofsajd, kde pomezni rozhodne nemel duvod vahat se zvednutim praporku, protoze nebylo na co cekat.

+3/0
5.5.2012 18:55

Chrobalivy

Re: Ofsajd

musím se přidat,mám na to podobný názor,zcela evidentně chtěli hrát,akorát,že míč našel hlavu nabíhajícího hráče a to má rozhodčí těžké!!!FCB Olé!!!R^

0/0
5.5.2012 18:59

daath

Re: Ofsajd

pohybovali se směrem od brány, nejevili zájem o hru. Uplacená záchrana budiž Baníku přána, bez nich by to v lize byla nuda, ale na tenhle ročník nebudou hrdý nejen kvůli špatným sportovním výkonům.

+1/0
5.5.2012 18:59

dodad

Re: Ofsajd

Nejevili zajem o hru? Tak prave to si ja predstavuju trochu jinak. Ona je otazka jak ta definice presne v pravidlech je a jaky je soucasny vyklad. Ale pokud by stacil zajem o hru tak by to ofsajd musel jednoznacne byt.

+1/0
5.5.2012 19:09

Chrobalivy

offside to nebyl

byl,protože rozhodčí odmával a hlavní zapískal,vše ostatní co tady řešíte je relevantní....;-(

0/0
5.5.2012 18:51

werbier

špína nad špínu - prostě český fotbal...

Někde jsem se doslechl, že Baník sehnal peníze. Je to vidět...

+1/0
5.5.2012 18:50

Chrobalivy

Re: špína nad špínu - prostě český fotbal...

se nepo....

+1/0
5.5.2012 18:51

nekdo

Re: špína nad špínu - prostě český fotbal...

jsem rád, že tě to tak štve, ani nevíš jakou z toho mám radost ;-D

+3/0
5.5.2012 18:52

werbier

Re: špína nad špínu - prostě český fotbal...

Hold v tom umíte chodit...

0/0
5.5.2012 18:54

werbier

Re: špína nad špínu - prostě český fotbal...

Krádeže, zlodějiny a podvody mě budou štvát pokaždé - ať se jedná o činnost naší vlády, fotbalových bafuňářů nebo obyčejných zlodějů...

0/0
5.5.2012 18:57

Chrobalivy

Super chlapi!!!

perfektní výsledek a body jedou do Ostravy!!!

0/0
5.5.2012 18:49

kvedlal

Re: Super chlapi!!!

To chválíš rozhodčí, ne ?

0/0
5.5.2012 19:17

vesmírný_pozorovatel

Neplačte hlavně že jsou

3 body doma ne?;-D;-D;-D

+1/0
5.5.2012 18:45

George78

při standartkách

ve většině případů stojí hráč za obranou tudíž v ofsajdu a pak vybíhá a ofsajd se nepíská tak proč teda teď se pískal

buď hráči co se vraceli měli snahu se zapojit do hry

nebo bránili golmanovi ve výhledu

a nebo což je nejpravděpodobnější chyba rozhodčího jiá možnost nebude

na neuznaný góly si todle kolo zatím nemůžeme stěžovat :-P

0/0
5.5.2012 18:44

ELAPHURUS

Samozřejmě, že to ofsajd nebyl....

Ale tohle nemůžete po pomezním chtít.....70 m od něj skáčou 3 hráči na míč, 2 jsou v ofsajdu a střelec ani náhodou....Buď zvedne praporek a hlavnímu nezbývá než odpískat, superasistent by nezvedl praporek a na případný ofsajd by reagoval o pár desetin ( vteřin ) později dle vývoje situace s komentářem v mikrofonu..... Světový trend je ta druhá možnost, ale pomezní nevidí nic - mělo by se nechat dohrát a nechat to videu....

0/0
5.5.2012 18:43

Worff

Re: Samozřejmě, že to ofsajd nebyl....

Po ligových pomezních to chtít musíme a hřiště na ligu má na šířku 67 metrů, takže pro pomezního je to maximálně 35 metrů - tohle vidět musel, jinak nemá na lajně co dělat.

0/0
5.5.2012 18:45

ELAPHURUS

Re: Samozřejmě, že to ofsajd nebyl....

S těmi metry jsem to přehnal, ale jinak s tebou nesouhlasím....Jestli od sebe hráči stojí 4 m a tydokonce přesně vidíš, který to na hlavu dostane ....někdy dokonce ani nevíš, kdo ten gól dal.....8-o

0/0
5.5.2012 18:49

Worff

Re: Samozřejmě, že to ofsajd nebyl....

Uznávám, že to nemusí vidět v okresním přeboru pomezní z lidu po 4 panácích. Ale ligový to vidět musí, proto je ligový.

0/0
5.5.2012 18:52

ELAPHURUS

Re: Samozřejmě, že to ofsajd nebyl....

Hrál jsem 20 let fotbal a většinou v útoku a stalo se mi tak pětkrát, že jsem nevěděl, kdo z našich ten gól ve skrumáži dal.... Při dodatečném zkoumání videa však není co řešit - ofsajd nebyl....

0/0
5.5.2012 19:01

Dr. Fe (24)

Re: Samozřejmě, že to ofsajd nebyl....

Ofsajd byl. Možná že se to u vás v Prdelákovicích nepíská, ale to na tom nic nemění.

0/0
5.5.2012 19:04

ELAPHURUS

Re: Samozřejmě, že to ofsajd nebyl....

Několik let se už posuzuje zejména hráč, který gól dává ( zda  je v okamžiku nahrávky v ofsajdu ) a zbývajících třeba 7 ofsajdářů nikoho věšinou nezajímá.....

0/0
5.5.2012 19:08

Worff

Re: Samozřejmě, že to ofsajd nebyl....

Od toho tam jsou právě ti rozhodčí, aby to posoudili. Mají lepší postavení než hráč ve skrumáži.

0/0
5.5.2012 19:12

Persching2

Re: Samozřejmě, že to ofsajd nebyl....

Při dnešních cenách kamer, možném množství a kvalitě techniky jsou pomezní sudí co se týká ofsajdů téměř zbyteční.

0/0
5.5.2012 19:12

Persching2

Obecnější dotaz.

Jestli je tento propíraný případ a většina domnělých mávnutých ofsajdů ku prospěchu fotbalu.

Pořád se sice brebtá, že hraniční by se měly pouštět, ale vidět to moc není.

0/0
5.5.2012 18:41

Worff

Re: Obecnější dotaz.

Dokud se nezavede video, budou tyto situace pořád. Tady by automaticky při videu sudí odpískal gól a než by hráči po oslavách došli na půlku, tak brankový by už věděl, jestli to tak bylo nebo ne.

0/0
5.5.2012 18:48

ELAPHURUS

Re: Obecnější dotaz.

R^!

0/0
5.5.2012 18:50

Persching2

Re: Obecnější dotaz.

Neny co dodat

0/0
5.5.2012 19:07

Vypitá hlava z Pojihlaví

Jasný ofsajd....

v momentu centru byli dva hráči v ofsajdu, to že hlavičkoval jinný hráč nic na tom nemění.....

0/0
5.5.2012 18:36

Worff

Re: Jasný ofsajd....

Váš výklad pravidel platil naposledy v době, kdy ještě brankáři mohli chytat malé domů do rukou. Ano, v té době by se mával ofsajd. Tady se jedná o naprosto regulérní gól.

+3/0
5.5.2012 18:40

j-erzy

Re: Jasný ofsajd....

jeden vybíhající hráč ale měl zájem o hru neboť na balon se snaží vyskočit

+1/0
5.5.2012 18:47

Worff

Re: Jasný ofsajd....

Ale míč k němu nedoletěl, tohle se fakt má pískat podle současných výkladů jako gól. Jak píšu vedle, má být video, sudí odpíská gól a než hráči se vrátí na půlku, tak už brankový soudce ví, jestli gól by regulérní nebo ne.

+2/0
5.5.2012 18:50

Vypitá hlava z Pojihlaví

Re: Jasný ofsajd....

při kopu který směřoval do míst kde 2 hráči stáli v ofsajdu.....to že hlavičkoval nabýhající hráč, ktrérý nebyl v ofsajdu, na tom nic nemění.

0/0
5.5.2012 18:48

ELAPHURUS

Re: Jasný ofsajd....

Mění, ale je to k diskuzi s videem....

+2/0
5.5.2012 18:51

Worff

Re: Jasný ofsajd....

Mění, vždyť to píšu - takový výklad pravidel existoval, ale už hodně dlouhou dobu se mají takové situace posuzovat jako gól. Jiná situace by byla, kdyby někdo z hráčů v ofsajdu bránil brankáři ve výhledu nebo ho dokonce blokoval při vybíhání, pak se ofsajd píská. Nic takového, ale tady nebylo, jasný gól. Pomezní měl správně v momentě kopu zvednou praporek, že je ofsajd, ale v momentě, kdy střílel Papšys, ho zase dát dolů a utíkat ke středové čáře na znamení gólu.

0/0
5.5.2012 18:56

ELAPHURUS

Re: Jasný ofsajd....

Říkáš to naprosto přesně, 100% souhlasím, ale v praxi to nejde....Zvedneš-li praporek, hlavní zapíská, pokud by to bylo, jak říkáš - praporek nahoru a pak dolů a hlavní by to nepískl, bylo by to na Nobelovku.....za fotbal

+1/0
5.5.2012 19:05

Worff

Re: Jasný ofsajd....

Jak dlouho ten míč letěl - sekundu, dvě? Za tu dobu hlavní ani nepostřehne, že je praporek zvednutý, navíc je v nich nyní zabudované dorozumívací zařízení. Hlavní ani nezjistí, že praporek byl na tu dobu zvednutý.

0/0
5.5.2012 19:21

MStudenka

.Cyba rozhodčího.Ale i tak díky za 3 body.

+1/0
5.5.2012 18:33

ELAPHURUS

Re: .Cyba rozhodčího.Ale i tak díky za 3 body.

Tuto situaci nemůže věrohodně pomezní rozhodčí zvládnout, 3D vidění má málokterý člověk.....

+1/0
5.5.2012 18:44

Diskuse na iDNES.cz

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskusi nemají místo, mažeme. Diskutování se řídí pravidly diskuse na iDNES.cz.

Jan Dvořák, šéfadmin diskusí









Najdete na iDNES.cz