Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeňští slyšeli potlesk. Snad jsme úplně nezklamali, řekl Čišovský

Když odcházel ze hřiště na majestátním Nou Campu a zvedl hlavu, viděl tleskající fandy Barcelony. "Ale jejich hráči už byli pryč, už jsme tam zůstali jenom my. Snad jsme tady zanechali aspoň trošku dobrý dojem, snad jsme úplně nezklamali," říkal plzeňský stoper Marián Čišovský po prohře 0:2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

djbeat

Rescue me

Teda čekal jsem větší mlatu, ale což.....Atletiko si odvezlo 6ku. Takže díky hoši. Ostuda to v žádném případě nebyla. To jednou jeden klub před 3 lety odjel do Londýna a.......

0/0
20.10.2011 10:47

SUPERpolární liška

Re: Rescue me

A měl stejné držení míče, odvezl si stejně bodů a ještě dokázal vystřelit na branku....

0/0
20.10.2011 12:17

Mack

Re: Rescue me

ono , kdyby to Barca vzala uplne vazne , asi taky byl poradnej balik ? Oni se casto spokoji Apanelaci i s jedna -nula.

V Anglii ne , tam se perou jako bycich zapasech az do konce .:-P

0/0
20.10.2011 12:33

rudýFrňák a nagelovanéKudrliny

Re: Rescue me

taky znám jeden, před lety odjel do Barcelony a...

0/0
20.10.2011 19:26

jir.pavek

Dík

Chtěl ybych takto poděkovat plzeňským fotbalistům za pěkný sportovní zážitek...pravda..chvílemi jsme se rozčiloval a vztekal, že se Barcy zbytečně bojí...vzápětí jsem tleskal za nádherné, byť nedotažené akci...komentátot měl pravdu, když říkal, že Barca chvílemi hrála až profesorský fotbal...ale hrálo se slušně a korektně a Plzeňáci ukázali, že se naše kluby nemusí bát ani takových fotbalových kolosů...ale hlavně, celý večer byl krásný sportovní zážitek a ukázal, jak je fotbal v podání takových klubů jako je FC Barcelona, Real Madrid, Arsenal Londýn a další krásná strhující hra, která ne jen že strhne fanoušky ale i oba celky k úžasnému výkonu...Evropa nám fotbalově zmizela v dáli...Plzeňstí se z toho nesesypali a ukázali maximum možného...snažili se, bojovali...a to je na nich velmi sympatické a proto se mi ten zápas líbil...i přes prohru...takže ještě jednou dík za hezký večer

+1/0
20.10.2011 10:36

Stephane Margelle

Re: Dík

Tak nevim jestli si nekoukal na jiny program...vypadas na fotbaloveho fandu, tak nechapu, o jake podivane mluvis!!? Pokud opravdu myslis to bago Barca- Plzen, tak mi nejak podstata fotbalu unikala.

Byla to jen parodie na fotbal na urovni charitativni akce ve stylu....pozveme sem nejake krovaky a dame jim pak nase dresy at maji v rozvojovych zemich take trochu radost.

Co se tyka fotbalu, tak to byla NULA!! Jak se můze nekomu libit neco, co se hraje na jedne půli, druhy mancaft se nedostal za půlku, o strele ani nemluvim. A Barca diky ztrate motivace nedala gol z dalsich tri tutovek. Kdyby se jednalo o důlezity zapas, tak by Plzen rozstrileli jak Hitler synagogu...

0/0
20.10.2011 12:08

Mack

Re: Dík

prave , pri trosce vis namahy Barcy by plzenakum nestacil autobus na odvazeni pytle s goly na lestisko . Na SAT 1 bezel paralelne Pireus - Drotmund a i kdyz ne ervropska spicka , preci jen o svtelnou rychlost lepsi nez tahle Plzenska dvanactka , sorry , jedenactka ...lidicky , vzdyt hral mistr Cech a to se ma clovek spokojit s touhle cutanou ???8-o[>-]?

0/0
20.10.2011 16:49

Stephane Margelle

Re: Dík

R^R^R^ Diky ze jsi me podporil...uz jsem si pripadal divne, kdyz jsem neskakal do stropu z vykonu viteze ceske ligy.;-)

0/0
20.10.2011 19:20

runny

solidní výsledek

V Barceloně super výsledek, vždyť tam odsud vozí bůry věhlasnější soupeři. Co neni super je fakt,že při vší snaze neodkopávat prostě jinak rychlí hráči  plzeňské zálohy jako by se báli si narazit mezi sebou, jinak to na FCB nejde, nějaké dlouhé tahání míče je nanic. A při troše prostoru najednou plzeňáci se lekli toho, že můžou hrát. V plzni dostanou víc gólů, protože budou chtít snad taky vystřelit a pootevřou to.

0/0
20.10.2011 10:36

Jasemja

Výkon

Plzeň v první půli překvapila. Neodkopávali balony, když náhodou získali míč, snažili se s ním rychle něco vymyslet, náznaky tam byly. sympatický výkon. druhá půle byla slabší, ale zase jsme už v sobě měli pár piv, tak to nevadilo. to, že jim chyběla větší odvaha v zakončení, je jasné, párkrát tam v první půli místo střely volili rozehrávku do strany a o míč stejně přišli, ale celkově to nebylo tak zlé, jak jsem očekával. takže moc nechápu ty nactiutrhačné příspěvky některých, cítím z toho jemnou závist, že jejich klub ligu mistrů nehrál už nějaký ten rok.

0/0
20.10.2011 10:15

simyr

Za co chválit Plzeň?

Za hru nelze, výsledek předpokládaný. Já bych Plzeň chválil za dvě věci- 1. snažlili se, snažili se až do konce! 2. nehráli zákeřně, neviděl jsem jediný likvidační faul na hráče FCB, kteří hráče Plzně obcházeli jak chtěli.

0/0
20.10.2011 10:14

Jasemja

Re: Za co chválit Plzeň?

přesně, nečekal jsem, že to odehrají bez karty. a snažili se o fotbalovost, ne o odkopávání a zdržování. palec hore za toto

0/0
20.10.2011 10:16

netrefilbranku

Sympatická, leč bezzubá Plzeň

Výkon Plzně byl sympatický, bránili velmi dobře a vcelku ČISTĚ. To bylo to, co mě zaujalo. Faulů udělali 12, což třeba při srovnání se zápasem Žižkov - Slavia, kde kopáči ze Žižkova aby náhodou Slávie nemohla hrát fotbal vyprodukovali 29 faulů (!) -  je úctyhodné, když si k tomu ještě přidáme rozdíl v kvalitě. Jen když Bystroň šel na Messiho těmi svými skluzy - a vždycky pozdě a pomalu, tak jsem se modlil, aby ho nesestřelil. Vůbec bylo vidět, jak na naše poměry výborní hráči vůbec nestačí, právě Bystroň (z něj si dělal srandu už i Ibrahimovič), ale i Jiráček. Horváth se v podstatě nepotkal s míčem, chvíli jsem nevěděl, jestli je vůbec na hřišti. Pilař se snažil řešit věci fotbalově ale byl pro soupeře snadno čitelný až to působilo naivně. Dobře se ukazoval naopak Petržela, až na tu chybu před 2. gólem. Ale to, jak na vše potřebují naši hráči čas a v tu chvíli zbytečně přijdou o míč, to je smutné. Škoda, že dopředu nic nepředvedli, radši bych kdyby to bylo 4:1, nebo i 5:1.

+1/0
20.10.2011 10:12

Stephane Margelle

Cesky fotbal by nemel vůbec vyjizdet za hranice nasi

kotliny. Max. mozna tak na slovensko a do sibirskych statů, kde si můzou zvednout sebevedomi jako napr. v Litve.

Vcerejsi vykon Plzne byl velice zoufaly jakozto vůbec nas fotbal obecne. A ujety byli i kecy okolo, ze kdyz si neodvezou 5 golů, tak to bude uspech nebo prohrat 1 nebo 2 nula je parada apod. Co to je??? To je sport??? Na to se ma fotbalovy fanousek tesit??? Divim se spanelům, ze se vůbec na to bago prisli divat...to nemelo s fotbalem nic spolecneho. Navic museli byt hodne zklamany jen dvema goly...kdyz uz, tak meli nasazet aspon bura.

Jedna vec uroven nasi cutany a druha je samozrejme kam smeruje svetovy fotbal...na svete bude par velkoklobů, ktery maji rozpocet jak nase zeme a zbytek sveta se bude jen tak placat a kdyz nekdo ze zbytku svetu prijede hrat napr. na FCB, tak to bude jen parodie na fotbal a uboha podivana.

Mimochodem nas fotbal nepatri ani do toho zbytku sveta...mozna by mohla vzniknout liga mistrů asijskych statů, tam by zapadli...

0/0
20.10.2011 10:01

Garion.

Re: Cesky fotbal by nemel vůbec vyjizdet za hranice nasi

Plzeň si zvedla seběvedomí hlavně na severu Evropy v Norsku a Dánsku, nikoliv na Sibiři nebo Slovensku. Proč tak plivete na Plzeň? Leží Vám nějak v žaludku? Plzeň tam záhrala lépe než všechny celky Primera Division v tomto ročníku. Villareal a Atletico tam dostali bůra, Osasuna osmičku a jedinej Santander to uhrál na důstojných 3:0. Letos zatím ani jeden tým nevstřelil na NouCampu gól. Máte tedy pocit, že všechny ostatní celky Primera Division by měli vstoupit do asijský ligy?

0/0
20.10.2011 10:22

Stephane Margelle

Re: Cesky fotbal by nemel vůbec vyjizdet za hranice nasi

Ze nedostali bura, jeste preci neznamena, ze jsou lepsi nez Atletico;-). Vcerejsi bago nemelo s fotbalem mnoho spolecneho. Soudny fanousek uzna, ze obecne nas fotbal je na urovni baklawistanu. Nicmene je to odraz toho, jak u nas funguji fotbalove svazy, rozhodci, bafunari atd. a v neposledni rade i nasi spolecnosti.

Posledni priklad je hovori za vse...Rebicek...kde v civilizovane Evrope (snad mimo Italii;-) ) si můze zlodej, původne ministr dopravy, dovolit ofiko koupit prvoligovy mancaft? Dalsi ukazka napr. pozadi fotbaloveho klubu Blsany. Smutne je, ze se od te doby nas fotbal neznenil.

0/0
20.10.2011 10:32

Garion.

Re: Cesky fotbal by nemel vůbec vyjizdet za hranice nasi

Já nechtěl tím říct, že když Plzeň dostala jen dva kousky, že je lepší než Atletico. Chtěl jsem říct, že se pořád český fotbal může důstojně měřit s evropským (ano, vyjma těch pár velkoklubů, ale i ti můžou mít slabší den) i přes to zázemí, kteréé popisujete. Proto nesouhlasím s tím, sbych vstupovali do nějaké asijské soutěže a myslím si, že pořád jakýkoliv český mistr má na to, aby soupeřil s ostatními evropskými mistry a má na to, aby je přehrával, i když v jeho kádru nejsou vlastně žádní cizinci (slováky nepočítám).

0/0
20.10.2011 10:44

syslus moribunus

Re: Cesky fotbal by nemel vůbec vyjizdet za hranice nasi

;-D;-DR^ ale někteří si to nemohou užít té bídy. Českou ligu už ani nesleduji. I ta druhá anglická je o 1000% lepší než ty naše betonárky.Liga mistrů tímto hodně upadá.Nebo to ty mančafty berou vždy jako trening.Jinak včerejšek neměl nic společného s fotbalem v podání Plzně.

0/0
20.10.2011 10:29

Stephane Margelle

Re: Cesky fotbal by nemel vůbec vyjizdet za hranice nasi

Uz jsem si opravdu myslel, ze nas fanousek jasa nad tim, ze nas mistr se nedostal pres půlku, nevystrelil na branu a hlavne ze prohral JEN dva nula;-D.

0/0
20.10.2011 10:36

Garion.

Re: Cesky fotbal by nemel vůbec vyjizdet za hranice nasi

koukal jste na to vůbec? Jak nedostal přes půlku? Zejména v prvním poločase chodila Plzeň v pěti šesti lidech dopředu a šance, nebo aspoň jejich náznaky, si vytvořila. A kdyby Ďuriš nebyl línej a šel do toho souboje s brankářem, tak dal gól, jako nám dali Turci na posledním ME. Chyběla tomu jen ta střela, která je podle vás důležitej aspekt pro posouzení výsledku. Já jsem čech, proto sleduju českou ligu a český týmy v pohárech. Ne kvůli kvalitě fotbalu, ale kvůli srdci a hrdosti. Koukejte si na své oblíbené ligy a tam si to komentujte. Když vás český týmy nezajímaj, tak sem nelezte.

0/0
20.10.2011 10:49

Mack

Re: Cesky fotbal by nemel vůbec vyjizdet za hranice nasi

ano , kamarade , at si hraji na domacim pisecku , Plzen proti Horni a Dolnim Pocernicim , na prilad . Na mezionarodni scene nemaji Ceske kluby co delat . V USA by tuhle menalitu ( klepat sei na ramena , ze nebyla siska) rozesmali deti v materske skolce . Kdo se boji , nssmi do lesa . Quo vadis , Cesky sporte ?[>-]?

0/0
20.10.2011 11:50

Stephane Margelle

Re: Cesky fotbal by nemel vůbec vyjizdet za hranice nasi

Abych pravdu rekl, vůbec nechapu co si tim chtel rict a hlavne nechapu, proc sem tahas americkou de-mentalitu.

Navic pokud hodlas propagovat cesky sport, tak se nauc psat cesky. Ja si z čj pamatuji max vyjmenovane slova po Z a chyba v textu u me neni nic neobvykleho, ale to co si tady predvedl Ty, je uz moc;-)

0/0
20.10.2011 12:01

John_Matey

pohárová středa v matematických očích

plzeň venku prohra, sparta venku výhra --> sparta je nejlepší

0/0
20.10.2011 9:54

usti-mnichov

Re: pohárová středa v matematických očích

...uz to nehul ;-D

0/0
20.10.2011 10:19

SUPERpolární liška

Ovšem jestli je něco plzeňskou ostudou, nebyla to hra,

ale zoufale směšné a infantilní chování hráčů okolo dresů hvězd Barcelony. Samotný akt výměny dresů na památku je zažitý rituál a rozumím tomu, když sudí pískne konec, já si s nejbližším hráčem okolo vyměním dres a jdu do kabin, ale aby dospělí lidé, kteří sami hrají fotbal na profesionální úrovni a mohli by tak mít trochu sebeúcty, ještě v republice do novin plánovali, jak hned po hvizdu poběží rychleji, než kdykoliv v zápase, za Messim jako školáci na autogramiádě Jágra a i když ten dresík všichni přejí kloučkovi s rozzářenýma očkama, co má dokonce stejnou přezdívku, křivák Petržela si to radši domluví už o půlce, aby se s dresem chlubil v Blesku. To je snad ještě smutnější, než když se báby v Tescu perou u ochutnávky nového margarínu na gumovém rohlíku...Rv

+2/0
20.10.2011 9:46

Zbyněk Kořínek autor Perpetisu

Re: Ovšem jestli je něco plzeňskou ostudou, nebyla to hra,

my za to nemůžeme, že Znojmo si nechtělo vyměnit dresy:-)

+1/0
20.10.2011 9:58

SUPERpolární liška

Re: Ovšem jestli je něco plzeňskou ostudou, nebyla to hra,

To je logické, protože by příští soutěžní museli hrát v rozlišovácích....

+1/0
20.10.2011 10:01

Stephane Margelle

Re: Ovšem jestli je něco plzeňskou ostudou, nebyla to hra,

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
20.10.2011 10:03

abu-abu serigala

Re: Ovšem jestli je něco plzeňskou ostudou, nebyla to hra,

Také nechápu tu vesnickou malost. Přeci jenom hráči jako Horváth, Kolář, Limberský prošli už věhlasnějším klubem, Petržela alespoň jeho béčkem, takže by měli mít vystupování na úrovni, ale je vidět, že tyhle pády na venkov hráče poznamenají po všech stránkách a stanou se z nich devotní trosky.

0/0
20.10.2011 10:04

rudýFrňák a nagelovanéKudrliny

Re: Ovšem jestli je něco plzeňskou ostudou, nebyla to hra,

nikoliv. To je doživotně neblaze poznamenal onen "věhlasnější" klub

0/0
20.10.2011 19:28

prngrr

Nic moc

barcelona je samozřejmě lepší, ale ten rozdíl byl obrovský a naši byli ze soupeře přikakaní.

Bylo to vidět při náznaku šance v první půli, kdy Bakoš někomu přihrál dopředu, ten mu narazil zpět, ale Bakoš byl už zastavený o dva metry vzadu.

Asi to je reálný pohled, ale je strašný a ostudný.

Plzeň je náš mistr, nevystřelil na bránu, jen se bránil a bylo to bago soupeře. Nedokázali jsme přejít půlku. Otázka náhody, jestli to bude 2:0, 5:0 nebo 7:0

Byl někdy český/československý mistr tak naprosto bez šance? Potlesk byl za to, že se tam dostali, ne za výkon.

0/0
20.10.2011 9:35

Práskač z Londýna

Re: Nic moc

Byl, Slávie na Arsenalu. A ten potlesk byl za to, že je konec a takhle slabýho soupeře už tam letos neuviděj :-P:-P:-P

+1/0
20.10.2011 9:36

trinnn

Re: Nic moc

jeste budou hrat s borisovem...

0/0
20.10.2011 9:40

Práskač z Londýna

Re: Nic moc

Borisov tam asi uhraje lepší fotbal, ale asi s horším skore.

0/0
20.10.2011 9:40

trinnn

Re: Nic moc

;-D

0/0
20.10.2011 9:45

bivoj74

Re: Nic moc

A co je lepší, prohrát 5:0 a říkat si, jak jsme hráli pěkně? Výsledek 2:0 jde do světa, málokdo v Evropě bude vědět, že to klidně mohlo být k desítce... Borisov hrál doma s Barcou možná pěkně, ale to skoro nikdo neví, každý ví jen to, že dostali ranec.

Prostě Barca je úplně někde jinde, byla to škola a tentokrát bych nějakou velkou kritiku vypustil. U mě obstáli.

0/0
20.10.2011 9:48

Práskač z Londýna

Re: Nic moc

Jasně, já je nekritizuju. Ale jestli prohraješ 0:2 nebo 0:5 je nakonec stejně jedno, body nemáš tak jako tak. Akorát jsou pak rozdílný zdejší diskuse ;-D

0/0
20.10.2011 9:53

tomasson75

Re: Nic moc

Ve finále to jedno není,pokud budou mít lepší skore,tak jim s Borisovem venku stačí plichta...Pokud budou mít horší ,pak tam musej vyhrát a to je rozdíl ,nemyslíš???

0/0
20.10.2011 12:18

Garion.

Re: Nic moc

1999: Barca-Sparta 5:0   taky nepřelezli půlku a to byl tenkrát tým Barcelony horší kvalitou než ten včerejší.

0/0
20.10.2011 9:59

Baltazar15

Marná sláva - polní tráva

Sranda je, že nyní Barča a španělé excelují, ok, přeju jim to. Ovšem nějak ve mě hlodá červík.... z čeho jsou placeé ty hvězdy? Respektive přeplácené? To je miliarda tam, miliarda sem, každej španelskej klub zadluženej i s chlupama mezi nohama, do toho super situace samotný země, práva se prodávaj rákosníkům a španělé musej hrát v poledne, hmhmhmhmhm... to jednou bouchne...

0/0
20.10.2011 9:33

mr.cert

Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

v LM. Akorát nevím, jestli už nebudu v důchodu. Ovšem to jak její místní fanoušci nerozdejchávají Plzeň v LM mě fakt baví ;-D

+3/0
20.10.2011 9:13

Branibor z Čech

Re: Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

Kdyby Sparta vyhrála loni ligu tak by teď Barcu vyklepla... Kdyby v předkole vyřadila Vasluj tak by vyhrála Evropskou ligu... Kdyby...;-D

+2/0
20.10.2011 9:14

Cannibal Corpse :)

Re: Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

Všechno je jednou poprvé,podívej se na Slafii a její Hegemonii a kde je teď...;-D  Tebe baví Plzeň v LM. ano má krásný bod za remízku doma s Borisovem....;-DR^

+1/0
20.10.2011 9:15

Branibor z Čech

Re: Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

Tak to má víc bodů než tvoje slavná Sparta, kterou kupodivu nějak nekritizuješ...;-D

+2/0
20.10.2011 9:20

Práskač z Londýna

Re: Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

Hele, ty máš nějakej problém doma?? Kdo z nás tu nevydejchává Plzeň ty hlavo?? 8-o Naopak řikáme, že po počátečním respektu hráli snaživě a zanechali celkem dobrej dojem. Že to Barcelona pojala jako nutný zlo je jiná věc, ale nikdo tu Plzeň moc nekritizuje. Tak se uvolni a buď dobrej R^[>-]

0/0
20.10.2011 9:16

mr.cert

Re: Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

Já nemám a co ty? Mám fakt hledat tvůj příspěvek do diskuze asi 3 měsíce starej, kde píšeš, že Plzeň je nejslabší mistr v historii ČR?

Jo, Vy tu jen před zápasem kecáte o debaklu minimálně 6:0 a po zápase byste rádi, aby to bylo 15:15 na střely na branku. Jinak se zbytkem já souhlasím

+2/0
20.10.2011 9:25

Práskač z Londýna

Re: Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

1. Nejslabší mistr byl Baník, pokud sem to psal o PLzni, tak hlavně jako reakci na ubohý posměšky na adresu Sparty. 2. Já psal že to může klidně skončit 6:0, a i přes odchozenej zápas ze strany Barcelony na to šance měla. Najdi mi příspěvek, kde kritizuju Plzerň jako celek, já kritizuju pouze Čišovskýho a to dlouhodobě, neb mi ten kluk přijde slabej. Ke včerejšku jsem naopak dost mírnej a víc než Plzeň, která na víc logicky nemá, kritizuju Barcelonu za její nekoukatelnej fotbal.

0/0
20.10.2011 9:29

mr.cert

Re: Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

Já si přesně pamatuju, že si to psal po nějakým zápase v lize na začátku, kterej Plzeň prohrála nebo remizovala (před Kodaní) Hledat to nebudu, na to jsem moc línej. Mně teda Čišovský nijak extra slabej nepřijde, to se mi spíš dlouhodobě nelíbil Bystroň, ale poslední dobou se hodně zlepšil. Čišovský je pořád tak o 3 parníky před Neuwirthem (toho jsem vůbec nepochopil) . Jinak Barca hrála nekoukatelnje fotbal , jako pokaždý. Mně se její hra taky nelíbí

+2/0
20.10.2011 9:37

Práskač z Londýna

Re: Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

Nesmíš brát každou mojí větu zas tak vážně ;-D A taky je docela důležitý rozlišovat na koho reaguju. Bystroň OK, Čišovský mě prostě nezaujal. Když přišel v zimě Neuwirth, věřil sem v náš titul ;-D;-DR^

0/0
20.10.2011 9:45

mr.cert

Re: Už se těším, až si tu přečtu článek o tom, jak hrála Sparta

;-DOk, pak se ale nediv, jestli nebudu brát vážně i nějakou o který tys to tak nemyslel..No paradoxně Neuwirth uhlídal v našem domácím zápase Kweukeho , což bylo ale jediný, kdy nám pomohl

0/0
20.10.2011 10:01

Diskuse na iDNES.cz

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskusi nemají místo, mažeme. Diskutování se řídí pravidly diskuse na iDNES.cz.

Jan Dvořák, šéfadmin diskusí