Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejprestižnější fotbalovou anketu Zlatý míč vyhrál Messi

Nejlepším fotbalistou světa se stává... Lionel Messi. Argentinský ofenzivní záložník z Barcelony je vítězem Zlatého míče. Nejprestižnější fotbalovou anketu vyhrál před Cristianem Ronaldem, který triumfoval loni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fr-mottl

krome toho, co je denne u holice jsou vepredu

vesmes hraci kolem 170 cm. To je podivne.

0/0
1.12.2009 18:20

kytlinsky_teletnik

Re: krome toho, co je denne u holice jsou vepredu

Ta anketa byla omezena na hráče do výšky 172 cm.

0/0
1.12.2009 18:22

Hype39

..

"A od loňska ji rozšířil i pro fotbalisty, kteří nastupují mimo starý kontinent. A zároveň nechal hlasovat i mimoevropské novináře." Tím šance evropských fotbalistů hodně klesly

0/0
1.12.2009 17:07

Martin HSJ

V pořádku a ten brutální rozdíl

8-o Jinak v první pětici pět hráču Barcelony to je taky síla to se jim to pak snadno vyhrává :-)

0/0
1.12.2009 14:30

Ronymaniak

Re: V pořádku a ten brutální rozdíl

4 :-)

0/0
1.12.2009 15:53

AmedeoModigliani

Re: V pořádku a ten brutální rozdíl

3

0/0
1.12.2009 18:43

chateauneuf za 14,90,-

jména

u Cannavara a Messiho si doplňte do tabulky křestní jména:-/

0/0
1.12.2009 14:05

cechi

můj názor

Messi jasná 1, Xaviho bych dal na 2. místo a Iniesta si umístění též zaslouží.

nechci nikomu zde nadávat, ale pokud někdo ty hráče pravidelně nesleduje, tak nemá komentovat.

Ribery je třeba nadaný a technicky zdatný, to ovšem není předpoklad pro vítězství v této anketě. V Bayernu se trápí, v týmu je krize a on si chce vytrucovat odchod.

a pokud někdo napíše, že Messi (a Xavi s Iniestou) to získal díky loňské Barce, tak to raděj nekomentovat - protože anketa je právě za loňskou sezonu... navíc Xavi s Iniestou válí ve španělské repre, kde Fabregase a spol. do základu prakticky nepustí. takový C. Ronaldo je v repre matný, a i to hraje roli. drogba s etoem tam nemá vůbec co dělat.

a závěrem bych dodal, že účastníci ankety tomu rozumí lépe jak většina přitomných

0/0
1.12.2009 12:35

error404

Re: můj názor

souhlasím s tebou, kromě toho Drogby. myslím si, že Drogba je momentálně nejlepší útočník světa - góly hlavou, nohama, z blízka, z dálky, z úhlu, z voleje a ještě z trestňáků. velmi rychlej, velmi silnej, skvělý krytí míče, skvělý zpracování a i solidní obrana při rohových kopech a standardkách. nenapadá mě komplexnější a kvalitnější útočník. jeho jediná slabina je, že se občas nechá vyprovokovat a otrávit a pak jde jeho výkon dolů.

0/0
1.12.2009 13:02

cechi

Re: můj názor

moc si nepamatuju, jakou formu měl loni - ale pokud mě pamět neklame, hrál víc Anelka.

letos má chelsea dobrý rok a jeho umístění bude lepší. on je čistě jen zakončovatel, zatímco třeba Zlatan zvládne i kombinaci a asi i díky své technice je hodnocen lépe.

0/0
1.12.2009 13:12

ian69

Re: můj názor

2cechi: Nerad Vám kazím, pane "nejstupidnější názor", kalkulace. Ale ta cena není za sezónu, ale za kalendářní rok. Což je podstatná věc, která Vám jaksi unikla

0/0
1.12.2009 14:38

rykenzo

asi tak

ruku na srdce, prostě loňská sezóna byla Barcelony, tak se to promítlo i do této ankety. nic víc, nic míň:-P;-) p.s. chápu, že řada lidí s výsledky nesouhlasí

0/0
1.12.2009 11:47

Anchoret

Re: asi tak

No, vetšinou jsou to ty lidi, kteří nejsou ochotni připustit, že existuje i něco jiného, než je komerční PL....

0/0
1.12.2009 11:52

Norimberk

Re: asi tak

R^

0/0
1.12.2009 11:55

teplakomil

Re: asi tak

a španělská liga není komerční ;-D? nebo kterou myslíš? .....myslíš?

0/0
1.12.2009 12:07

ian69

Prestižní anketa?

No nevím, když tam vyhrávají podvodníci jako házenkář Messi nebo ronaldo. To se divím, že se jim tam nedostal ještě Henry nebo Eduardo. Jinak Rooney až na Ibrahimovičem? Vskutku prestižní anketa...

0/0
1.12.2009 10:51

teplakomil

Re: Prestižní anketa?

rooney #1. skvělé výkony v klubu i repre. v případě potřeby, skvělý do defenzivy. a norozdíl od všech útočníků v TOP 10 sebou neplácá, případně ví, že se fotbal hraje nohama.

0/0
1.12.2009 12:05

John.Abruzzi

Re: Prestižní anketa?

Rooneyho bych za letosek vubec nedal do prvni desitky. Ibrahimovic se stal kralem strelcu Serie A a ted strili i za Barcu. Ten je tam opravnene.

0/0
1.12.2009 12:13

cechi

Re: Prestižní anketa?

podvodníci Messi s Ronaldem? je ti dobře? nebo jsi tak hloupý?

0/0
1.12.2009 12:40

S.O.B je zpátky!

Re: Prestižní anketa?

ian69´= nejstupidnější názor Rv

0/0
1.12.2009 13:28

pavel90

Dobré pořadí

Hlavně, že nevyhrál Ibrahimovič.

0/0
1.12.2009 10:41

Norimberk

Re: Dobré pořadí

vyhraje za rok

0/0
1.12.2009 11:45

S.O.B je zpátky!

Re: Dobré pořadí

Nevyhraje! Za rok to dostane někdo z týmu mistrů světa jak to tak bejvá v roce konání MS

0/0
1.12.2009 13:27

Zla Lopata

Vykony

Je videt z v hlasovani nerozhoduji jen vykony, ale odkud hrac je pripadne v jake hraje lize. Jinak se opravdu tezko vysvetluje, ze Drogba je az devatej, pred nim Ibrahimovic nebo Kaka, kteri letos nic extra nehrali. Stejne tak Rooney nepredvadel zadnej zazrak.

O presnym umisteni se muzeme hadat, Chelsea taky nemusim, ale kdyz Drogba neni v prvni petce, tak je podle me neco spatne.

0/0
1.12.2009 10:32

rubio

Re: Vykony

Vždyť Didi proseděl půlku jara na lavičce!

0/0
1.12.2009 11:21

S.O.B je zpátky!

Re: Vykony

Tak tak, hrál Anelka

0/0
1.12.2009 13:29

Sharky

Iniesta čtvrtej????

tak to je fakt výsměch

0/0
1.12.2009 9:55

Norimberk

Re: Iniesta čtvrtej????

mel bejt druhej no

0/0
1.12.2009 10:07

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

ne. Neměl tam být vůbec, maximálně tak v první padesátce. Kdyby nehrál v Barceloně, byl by to neznámej hráč.

0/0
1.12.2009 10:08

Norimberk

Re: Iniesta čtvrtej????

to vis, ty jsi pan odborník

0/0
1.12.2009 10:13

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

Ribery, Ibrahimovic, Aršavin, Alexandre Pato, Drogba, Kaká, možná i Fabregas, ti všichni byli lepší než nějakej Iniesta bez kterýho by Barcelona hrála stejně vyjímečně, ale kterej by bez Barcelony byl totální nuzák.

0/0
1.12.2009 10:26

Zla Lopata

Re: Iniesta čtvrtej????

Co je to Kaka? Asi stejnej "nazdarek" jako iniesta

0/0
1.12.2009 10:33

MarcoBailey

Re: Iniesta čtvrtej????

Kdyby byly ryby... To je zase argument. Žes nesledoval zápasy Barcelony je tvoje věc, pak se ale nediv, proč je tam kde je. Souhra dvojice Xavi - Iniesta byla hlavními strůjci barcelonského úspěchu. V téhle sezoně to není úplně ono, ale to je tím, že Iniesta nastupuje v útoku.

0/0
1.12.2009 10:16

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

kdo řiká, že jsem nesledoval zápasy Barcelony???

0/0
1.12.2009 10:23

Norimberk

Re: Iniesta čtvrtej????

Kolik TI je roku??? Vetu kdyby nehral v Barcelone byl by to neznamej hrac...v Barcelone je proto, protoze je to extratrida...ani Fabregas nehraje v zakladu Spanelska...velci hraci hraji ve velkych klubech Barcelona Madrid Milan Inter Juventus Manchester a mozna Chelsea...

0/0
1.12.2009 10:24

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

je mi dost na to abych tu větu mohl napsat a tobě doufám dost na to, abys jí pochopil! V Barceloně je především proto, že je to odchovanec klubu.

Neřikám, že neni špatnej, ale 4. nejlepší na světě? Ani náhodou.

To jako, že všichni kdo hrají v těch klubech jsou automaticky velcí hráči?8-o

0/0
1.12.2009 10:29

rumovod

Re: Iniesta čtvrtej????

Jsem fanoušek Barcelony, viděl jsem hodně zápasů v jejich uplynulé sezoně a Iniesta je hráč světové třídy. Nikoliv proto, že jsem jejich fanoušek. Je to objektivní hodnocení. Jestli si koukal též na nějaké  zápasy, tak musíš potvrdit, že v držení míče a rozehrávce je excelentní. Letos je to slabší, pač ho Guardiola staví víc dopředu, ale loni by to běz něj takhle daleko nedotáhli. Jak už tu někdo psal, spolu s Xavim tvoří naprosto super dvojici v záloze. Podívej se, kolik dala Barcelona loni gólů, někdo jim to díky hře v záloze musel umožnit, někdo i ty šance musel připravit, a to právě byl Iniesta, Xavi (když vyzdvihnu ty dva nejvíce na očích).  Takže podlě mě zasloužené umístění. A troufám si říci,  že by hodně vysoko mohl být i Alves, dnes podlě mě nějlepší ofenzivní obránce (Sergio Ramos mu šlape na paty)

0/0
1.12.2009 11:03

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

ok, viděl jsem spoustu zápasů Barcy protože Sport1 dává skoro všechny jejich zápasy. Máš pravdu, že rozehrávku má velmi dobrou, ale znova: kdyby nebyl v Barceloně, byla by mu ta rozehrávka k ničemu, protože kdekoliv jinde by to nic neznamenalo, bez těch hráčů jako Messi, Ibra (Eto´o), Henry, který to tam zatlučou. Je to prostě jen jeden z mnoha hráčů velké sestavy Barcelony. Kdežto takovej Kaká táhnul sám celej ACM, spolu s 19letým Patem, kterej hrál jak z partesu tenhle rok, Ribery sám přerůstá Bayern o 2 třídy, Drogba nebo Ibrahimovič jsou schopní dát gól ze všeho, v kontextu s tím kdy Iniesta je závislý na tom co vytvoří jeho útočník, trochu pokulhává. Nehledě na to, že v Barce tvoří šance víc ten Messi, Xavi a snaží se i Keita.

0/0
1.12.2009 11:13

Hadis

Re: Iniesta čtvrtej????

Sharky - hrál jsi někdy fotbal ? Dle Tvého příspěvku o tom hodně pochybuju.

O tom to celé je, že mužstvo je poskládané tak, aby někdo bránil, někdo vytvářel šance a někdo dával góly.

Tvoje tvrzení, že Iniesta by byl bez Messiho, henryho, Eta nic, tak se velmi pleteš. tento hráč má tak obrovskej přehled, že jeho připrávky je schopen zužitkovat i hráč z okresního přeboru. Ba naopak si myslím, že výše zmínění útočníci by dali polovinu gólů, kdyby v záloze barcy nehrál Iniesta a Xavi.

Pokud jsi viděl jejich zápasy, jako že píšeš, že viděl, tak jsi se asi díval na jinej pořad,jinak si to nejsem schopen vysvětlit

Ale vlastně nechápu, proč mě to pobouřilo, když na idnes jsou v dikuzi jen samí odborníci..... :-/

0/0
1.12.2009 11:25

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

kdybys viděl některý starší diskuse o trenérovi Zemanovi, tak bys viděl, že jsem tam vehementně bránil, že může hrát útočníků kolik chce a udělaj prd když nemaj dobrou zálohu a všemožně mě tlemili i za větu, že záloha v současným fotbale vyhrává zápasy.

A teď k Iniestovi: co se týče tvoření hry, tak mnohem víc mě zaujali právě Messi, Keita nebo Xavi. Iniesta pro mě neni klasickej tvůrce hry jako je Kaká, Lampard, nebo Gerrard. Tudíž tihle borci jsou pro mě lepší. Je to jen jeden z mnoha velmi kvalitních hráčů sestavy Barcelony, nic víc. Kdyby Barcelona nevyhrála LM, tak by tak vysoko nebyl.

A co se týče odborníků, jen mě vždy překvapuje kolik chytráků přejme názor novinářů a pak ho všemožně brání, viz. třeba příklad Otepky, kdy párkrát napsali že by moh bejt v repre a pak se vždycky objevili nějaký blbí fanoušci Baníku který psali jaká je to hvězda, aniž by si všimli, že hraje tak až ho z Baníku vyhodili.

0/0
1.12.2009 11:47

SH;TMaN

Re: Iniesta čtvrtej????

Zda se mi, ze si lehce zaujaty vuci Inestovi...nevim jak moc sledujes spanelskou ligu respektive Barcelonu, ale pokud me pamet neklame, tak jedinne slabsi momenty, co mela Barca v minule sezone, tak to bylo zrovna, kdyz byl Iniesta zranenej.....a napriklad pred finale LM v Barcelone vsichni panikarili, pac Iniesta byl jeste porad zranenej.... takze bych rek, ze precejenom necim prospesnej jim bude.....a s tim Keitou si snad delas srandu ne?? Takovej lamac noh se opravdu nemuze rovnat Iniestovi.....rek bych, ze pokud nekdo tvori hru v Barcelone, tak Keita to rozhodne nebude......a kdyz uz si zminil Gerarda jako tvurce hry.....tuhle sezone se celkem jasne ukazuje, ze Stevie toho zas tolik nevytvori.....jak odesel X.Alonso tak hra Liverpoolu sla dost dolu.....jestli je nekdo precenovanej v poslednich letech tak je to prave Kaka ci Gerard, Iniesta rozhodne ne.......

0/0
1.12.2009 12:31

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

nejsem zaujatej, jen nechápu jak se může umístit takhle vysoko hráč který je jen jeden z mnoha. Možná je něčim prospěšnej, ale neni to jeden z nejlepších hráčů světa.

Kaka určitě neni přeceňovanej, Gerrard taky ne, bez něj a bez Torrese má Liverpool sestavu silnou asi tak jako Everton.

0/0
1.12.2009 13:04

SH;TMaN

Re: Iniesta čtvrtej????

Vis Kaka a Gerard posledni dobou hrajou celkem tuzku....nerikam, ze sou spatny chranmebuh, ale za posledni dve sezony toho moc neukazali....zvlast kaka....po tom co dostal zlatej mic sel dost dolu.....proste uz neni schopnej si davat ty svoje recitaly, kdy sam vyhraval zapasy.......bohuzel problem je v tom, ze sou to takovy ty zolici do tehle anket....kdyz nevis koho vic tam dat, tak tam proste pichnes Gerarda, Lamparda ci Kaka, i kdyz si je treba ani nevidel hrat celou sezonu.....ale proste vis, ze tim nic nezkazis.....bych to prirovnal k tomu jak tenkrat zidane zisklal FIFA world player v te sezone, co dali Nedvedovi Zlatej Mic.....Nedved byl tenkrat fakt asi nejlepsi a zaslouzil si to....kdezto Zidane tenkrat hral uplny kulovy.....ale jelikoz Nedved nebyl tak medialne znamej a asi taky hodne lidi si rikalo, ze je to prece silenost hlasovat pro nejakyho Cecha, tak to hodili na Zidana, pac tim to proste "neslo zkazit".....

0/0
1.12.2009 13:30

SH;TMaN

Re: Iniesta čtvrtej????

tim chci rict, ze mam radost, ze si nekdo vsimne Iniesty, kterej mozna neni tolik v podvedomi lidi, pac to neni zadna medialni hvezdicka, ale o to vic je videt na hristi....a pokud opravdu trvas na svem, ze je to tuctovej hrac, tak se nekdy mrkni na jeho zapasy....ten hrac pripravuje sance spoluhracum, jak na bezicim pasu, ale taky umi i elegantne zakoncit......tady sem ti neco nasel, kdybys mel nahodou zajem si vyplnit to prazdno, co mas v kolonce Inesta ;) http://www.youtube.com/watch?v=jsbVv_G0Kgc  a to je jen zlomek toho, co udelal za minulou sezonu.....

0/0
1.12.2009 13:36

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

ohledně Kaká se mýlíš. Jak jsem již psal, fandim jim, tak vim jak hrál, opravdu. Kaká bych řekl, že neni ten hráč co ho zaškrtneš když nevíš koho, to je spíš ten Lampard, dřív třeba Beckham nebo Roy Keane ve svý době.

0/0
1.12.2009 13:52

SH;TMaN

Re: Iniesta čtvrtej????

Heled ja mam Kaka celkem rad....je to takovej skromnej sympatak.....ale ruku na srdce posledni dve sezony nic moc....a tedka v realu se taky celkem trapi (az tedka o vikendu zahral reltivne slusne)....proste uz to neni to, co hral v tom 2007, kdy vyhral LM s ACM......nekde sem tady cet, ze tahnul sam ten tym jeste s Patem.....ale jesli si dobre vzpominam, tak minulou sezonu kopali pohar UEFA....takze jim to asi moc nevyslo....

0/0
1.12.2009 14:23

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

ale tak v tom Realu se musí nejdřív chvíli rozehrát. Ale těžko říct jestli se vůbec chytí, v ACM proběh půlku hřiště a pak nahrál, na což tam ti spoluhráči taky docela spoléhali, takhle v Madridu hrát nemůže.

Ano, byli v UEFě a vypadli tušim v osmifinále s Wederem Brémy, už po prvním zápasu v Německu kterej skončil 1:1 jsem z toho měl blbej pocit a na San Siru ACM ztratil náskok 2:0 a nakonec z toho byla remíza která stačila Němcům. To byl jeden zvoranej, možná podceněnej zápas. Ale jinak to tam táhnul Kaká, Pato a Beckham. Pato jednou bude nejlepší na světě, uvidíte.

0/0
1.12.2009 15:46

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

a mimochodem, neni to spíš tak, že celej ACM stál loni za prd a Kaká hraje pořád stejně dobře. Teď co přestoupil, tak se jasně ukazuje jak je ACM na tom bez něj. Sice dokázal vyhrát na Realu, ale to byla spíš klika, s nejlepšími se teď měřit nemůže, to se jasně ukázalo doma s Marseille, dřív by takovej tým hravě porazil, teď na to neměl ani náhodou a nakonec byl rád za bod. Chybí tam tvůrce hry když se zbavili ještě Gourcuffa a místo Kaká nikoho nekoupili. Líbil by se mi tam Diego nebo Riquelme.

0/0
1.12.2009 15:52

vsehochlup

Re: Iniesta čtvrtej????

no a kdyby nebyl messi v barcelone a kdyby nebyl ronaldo v manchesteru a kdyby nebyl drogba v chelsea a kdyby kdyby kdyby... ale oni jsou tam kde jsou a hrajou tak jak hrajou. ta anketa neni zalozena na tom, ze se ma zvazovat, jak by hrali, kdyby hrali jinde. kaka tahnul acm sam, ale kam ho dotahl? v podstate nikam na klub takoveho jmena, a to zase na vse nebyl uplne sam. ribery bayern samozrejme prerusta, protoze bayern poslednich let hodne zaostava za sestavou, ktera napr. vybojovala triumf v lm. a obecne ona bundesliga je dost precenovana, takze extrahrac jako ribery si tam s kazdym vytre...

0/0
1.12.2009 12:11

Sharky

Re: Iniesta čtvrtej????

Messi je sám schopnej projít půlku hřiště přes celou obranu, Ronaldo dává spoustu gólů, Drogba si udělal jméno už v Marseille, Kaká spolu s Patem ACM táhnul, ale co s tim když obrana a brankář stáli za úplný nic, co se týče Bundesligy, zajímalo by mě jak by hrál Džeko jinde než tam. Nesnaž se mě přesvědčovat o blbostech, že Iniesta je pro tým stejně důležitej jako ten Ribery pro Bayern, Kaká pro ACM, jako byl Ibrahimovič pro Inter, nebo Ronaldo pro Manchester.

0/0
1.12.2009 12:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze