Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chřipkou vysílený lídr nestíhal a schytal debakl: Olomouc - Teplice 6:2

První porážka, a hned debakl. Tepličtí fotbalisté poprvé v sezoně padli, v Olomouci podlehli málo vídaným výsledkem 2:6. Ovšem lídra soutěže netrápil jen skvělý ofenzivní soupeř, ale před zápasem 15. kola část týmu složila viróza a klub marně žádal odklad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

-x-killer

...

Hrál jsem fotbal se chřipkou a není to nic přijemného

0/0
24.11.2009 21:15

pohajdas

....

sigmaci nebudte jak ti ubreceni teplicaci a vubec se s nima nebavte...at si fnukaj, jestli to je to jediny co umi... na jare jdem pred ne;) SIGMA!!!! jinak obcas se proste stane, ze se zrani nebo onemocni vetsi pocet hracu, ale prvoligovy tym by si s tim mel umet poradit...a neverim tomu, ze nastoupili nemocni hraci, to je kravina...nemocnej by neuhral zapas ani ve ctvrte tride, natoz v lize nejvyssi... jo a jeste jedna vec, clanek k zapasu na oficialnim webu teplickeho tymu je vazne k smichu;-D;-D;-D;-D opravdu objektivni hodnoceni zapasu! vyborne autore;)

0/0
24.11.2009 15:53

J.L.

Re: ....

Ano, jeden z Vás, hlupáčků  ...

0/0
24.11.2009 15:56

J.L.

HANBA ÚV ČMFS A HAŠKOVI ! ! !

Pokud se Olomoučáci těší z výhry nad nemocným soupeřem, kterého nahnaly pražské funkcionářské  ku.vy kvůli Spartě na porážku, pak jen dokládají vlastní  ubohost a krátkozrakost :  až se to bude " hodit ",  přijdete na řadu taky, moulové   Rv    A pragocentristi si zamnou ruce.

0/0
24.11.2009 15:30

chachn

odlozit?

proc?copak prvni tym ligy nema natolik sirokej kadr,ze kdyz mu vypadnou tri ze zakladu,musi se odkladat?to je ale neskutecna blbost....spis bych to videl na neschopnost trenera a taky na zalobu vedeni teplic,ze si zahravaji se zdravim vlastnich hracu....sigma taky mela na marodce 5,6 hracu a neodkladala zapasy...hrala s beckem....jooo ze prohrala?no a?

timdle pristupem me teplice obrovsky zklamaly...a media?ty potrebujou senzace,tak opomenuly nas vykon a zamerili se na neco skandalniho.... coz mi ovsem kazi tu slast,ze vcerejsiho zapasu

0/0
24.11.2009 13:22

JerryB.

Re: odlozit?

Jak te mohli zklamat? Prijeli a hrali. Prestoze prohravali, snazili se cely zapas hrat fotbal. Jste vsichni strasne zaslepeny a sobecky, chripka se netyka jen hracu acka. Stejne je na tom becko, juniori, zaci... Ve skolach je jen pulka zaku, např. muj kluk uz ma ctvrty den po sobe 39 horecku a ma problem se zvednout z poslele. Koho meli postavit do obrany? Utocniky z becka, protoze obranci jsou tam taky nemocny? Nebo 16ti lety kluky? To by dostali 20, 30 golu, ne "jen" 6. Klobouk dolu pred nima, ze to odehrali. A pro nas teplicaky to odehrali se cti.

0/0
24.11.2009 14:05

Kocek.stale.nazivu

Re: odlozit?

Jen člověk mdlého rozumum takovou věc zamlčí, a tím hůř, že to byl váš DOKTOR. A ještě horší je pak dostat debakl, a POTÉ se rozbulet

0/0
24.11.2009 14:35

JerryB.

Re: odlozit?

Ted placas kraviny. Doktor i krajskej hygienik rekli, ze nedoporucujou, aby se hralo. Jenze svaz rozhodl, ze hrat se proste bude...

0/0
24.11.2009 14:51

kraxna.zley

Re: odlozit?

Podívej se pár stránek zpátky, jak tu LHAL i včera.....

0/0
24.11.2009 14:53

už to nehul

Barcelona je proti Spartě malý klub

Prasečí chřipka skolila Erika Abidala a Yayu Tourého, Rafael Marquez čeká na výsledek testů, ale mnohem větším oslabením by byla absence útočného dua Lionel Messi, Zlatan Ibrahimovic. Oba kanonýři zápolí se zraněním stehenního svalu a nad jejich startem visí otazník. "Když nebudu hrát, nic se neděje, protože máme vítězný tým a i tak uspějeme," tvrdil Messi.

0/0
24.11.2009 11:27

alzheimer...

Je to dobře

Už se jim moc zvadal hřebínek. Střed tabulky hoši, tam je vaše místo.

0/0
24.11.2009 11:16

astrix

Re: Je to dobře

Na svůj nick uvažuješ velmi bystře:-)

0/0
24.11.2009 11:19

RCG

Vsude se prijimaji mimoradna opatreni kvuli chripce..

Akorat fotbal ma sve postupy. Z hlediska kontinuity ligy by se pritom nic nestalo, kdyby ten zapas odlozili..

Ale Teplice jsou proti Sparte moc maly klub, s malym vlivem, malo fanousky atd... A Hasek s ohledem na svuj puvod tezko bude v tomhle CMFS usmernovat:-P

0/0
24.11.2009 10:58

JJ 10

Re: Vsude se prijimaji mimoradna opatreni kvuli chripce..

Do dnešního dne nebyl nikde v Evropě odložen zápas kvůli prasečí chřipce.

Svaz se řídí pokyny UEFY.

Ty máš velkej mindrák ze Sparty,vidíš ji za všim.:-P

0/0
24.11.2009 11:09

astrix

Re: Vsude se prijimaji mimoradna opatreni kvuli chripce..

Neraduj se předčasně. Je to sice těžká paranoia, ale to ještě neznamená, že po tobě nejdou!:-)Rv

0/0
24.11.2009 11:15

sevillano

...

jestli se chce někdo pobavit, doporučuju "objektivní" zhodnocení zápasu na teplickém webu, dlouho jsem se tak nenasmál ;-D;-D;-D

http://www.fkteplice.cz/A-tym/zpravy/23_11_09_olomouc___teplice_6-2_(2-1).html

možná by těm chudáčkům mohl někdo připomenout, že nebýt sudích, tak po půl hodině bylo regulérně 3:0 a bylo po zápase, že...

0/0
24.11.2009 10:53

Jenda-CZ

Re: ...

A to, že Škerle měl vidět naprosto jednoznačně druhou žlutou po faulu na Mahmutoviče jste tedy asi nikdo neviděl co? Jsem Tepličák, ale to, co tady na nás házíte je samá špína, nic víc. Na druhou stranu přiznávám, že branka na 3:0 měla být uznána, stejně jako karta pro Grigara při penaltovém zákroku. Navíc hra naší defenzívy byla děs a hrůza. Myslím, že bychom u Vás nevyhráli ani s plnou sestavou, to přiznávám. Tenhle zápas se ale měl podle mě hrát až na jaře, prostor k tomu rozhodně je. Kdo je z Teplic a okolí, tak mi určitě potvrdí, že tady je opravdu chřipka na každém kroku, dříve se takováto utkání odkládala, ale dnes se přeci řídíme směrnicemi UEFA. Ale co, na to že nás celý svaz nemá rád jsme si už zvykli. Dnes jste byli lepší.

0/0
24.11.2009 11:13

astrix

Re: ...

Jako neutrální si dovolím podotknout, že ten sudí byl slabej a dělal chyby na obě strany. Nicméně kvůli němu Teplice neprohrály.

0/0
24.11.2009 11:16

Jenda-CZ

Re: ...

no, vždyť to já netvrdím. Prohráli jsme, protože jsme dnes nemohli rozjeté Olomouci konkurovat. Navíc bysme na ně asi neměli ani v plné sestavě, jak jsem psal výše.

0/0
24.11.2009 11:18

astrix

Re: ...

Já netvrdím, že to tvrdíš:-) Jinak R^

0/0
24.11.2009 11:20

sevillano

Re: ...

ale ok, s tím Škerlem souhlasím, měl jít ven.....já narážel na to, že tenhle moment v tom teplickém komentáři podávají jako bod zvratu zápasu a podsouvá se tam, že vlastně nebýt sudího, mohly Teplice snad i vyrovnat, přitom ta pochybení sudího, který svými chybami držel Teplice ve hře (je rozdíl jít o poločase do šatny za stavu 1:2 nebo 0:3, na tom se asi shodnem) se tak nějak opomíjejí a to ani nekomentuju, že Teplice včera daly 2x jak se říká z hov*a gól.... mimochodem včera i blbýmu muselo být jasný po patnácti minutách ještě za stavu 0:0 jasný podle předváděné hry, že výsledek bude jen o tom, jak moc bude Sigma produktivní, tj. otázka skóre, ovšem kdybych ten zápas neviděl, tak dle teplickýho webu se dočtu o vyrovnaném zápase, který mohl dopadnout úplně jinak, kdyby sudí vylil Škerleho......o tom to je 

0/0
24.11.2009 12:07

Jenda-CZ

Re: ...

Ano, souhlasím. Byť se mi to říká těžce a u televize jsem si pěkně zanadával, jak ty naši kluci hrajou, ale již od samého začátku to bylo čekání na gól.

0/0
24.11.2009 12:24

meteleskublesku

Re: ...

"kdyby" je na hovňas. mělo se to odložit a i v olomoci by měli z férovýho vítězství větší radost. takhle maj všichni v hubě pachuť něčeho shnilýho....

0/0
24.11.2009 13:51

Marg

Střídání

Furt tu někdo mele jak byli Tepličáci nemocní, a nemohli to u konce uběhat, neměli sil... Pak nechápu proč nestřídali... Jedno regulérní střídání v cca 70 minutě, jedno takticky v 88 a jedno nevyužili... Tak buď na tom fyzicky byly fakt tak blbě a pak pan Plíšek není úplně normální, nebo to jsou kecy... Ubohy kecy... Jinak vše bylo samozřejmě nemocí, Brno, Slavia, Budějky i Liberec, že?? To plakání je trapny...

0/0
24.11.2009 10:48

smrnda

Re: Střídání

Šoumen... Nechceš poradit koho měli Teplice střídat?? 6hráčů ze základní sestavy nemohlo nastoupit a jeden z lavičky. Bylo přece jasně vidět, že nestíhali fyzicky, což je u chřipky normální. Myslíš, že kdyby hráli dorostenci, tak by momentálně rozjeté Olomouci stačili?? Rv Nikdo tu neříká, že by Teplice v Olomouci vyhráli, kdyby byli v pohodě, ale rozhodně by to bylo důstojnější utkání.

0/0
24.11.2009 11:04

matth3w

Tak dulezite snad je, ze to hraci odehrali ve zdravi..

co by se stalo, kdyby nejaky zkolaboval hm??? jinak vysledek se pocita a uz ho nikdo nezmeni R^

0/0
24.11.2009 10:37

alzheimer...

Re: Tak dulezite snad je, ze to hraci odehrali ve zdravi..

Kdyby někdo zkolaboval, asi by nemohl nastoupit příště.

0/0
24.11.2009 10:38

socna

Re: Tak dulezite snad je, ze to hraci odehrali ve zdravi..

možná proti veselýmu

0/0
24.11.2009 11:35

SpinapesSemir

Tabulka hovoří za vše...

Můžete si tlachat, že jsou Teplice jakkoliv ubrečený a Olomouc vyhlásit mistrem vesmíru za to, že se jim povedlo pár posledních zápasů (což nepopírám), ale podívejte se na tabulku. Brzo Sigmu někdo utne, eufórie pomine a zase to bude ta šedivá olomoucká bída, jako donedávna. :-/ Podotýkám, že nejsem Tepličák, ale snad si nemyslíte, že 6:2 je objektivní výsledek lídra s průměrem ligy...?!!

0/0
24.11.2009 10:16

Jerzy Dudek

Re: Tabulka hovoří za vše...

a není on ten "lídr" taky tak trochu průměr ligy? 8-o možná dokonce ještě něco níž a pouze neuvěřitelnou shodou náhod je tam, kde je? 8-o                 :-P

0/0
24.11.2009 10:34

sevillano

Re: Tabulka hovoří za vše...

to víš, že euforie jednou pomine, ale zatím to šlape a válcujeme soupeře svým stylem a uměním, není to hra na náhodu nebo čekání na standrdky a pomoc sudích, jsem přesvědčenej, že by tu Teplice dostaly naloženo i v plné síle, sice třeba ne tak výrazným rozdílem.....jinak výsledek dosažený na hřišti je objektivní už ze své podstaty, ať už se ti to líbí nebo ne a ať už ho kdo považuje za spravedlivý, pleteš si pojmy objektivnost a spravedlnost.... a mimochodem nějak jsi zaspal dobu v tom srovnání lídr a průměr, letos je průměr ligy 13 týmů, tj. všechny kromě Kladna, Budějic a Střížkova, kteří na to oproti zbylým momentálně nemají, z těch ostatních nikdo ničím nepřevyšuje další, chvíli se daří jednomu, chvíli jinýmu...

0/0
24.11.2009 10:40

astrix

Re: Tabulka hovoří za vše...

V podstatě R^ Na jaře k těm třem ještě přibude Slávie.

0/0
24.11.2009 11:23

sevillano

...

nejvíc mě pobavil Plíšek a jeho pláč po zápase po zápase, zajímavý, že se také nevyjadřoval:

1) o tom našem regulérním gólu na 3:0, který sudí nepochopitelně neuznali

2) o tom, jak Lukáš (mající v tu dobu už jednu žlutou) zahrál v šestnáctce rukou, což rozhodčí blahosklonně přehlédl

3) o tom, že Grigar měl za ten penaltovej zákrok dostat dle pravidel bez diskuse taky červenou a rozhodnčí opět nic

...další supertrenér, co si nevidí do huby, kdyby sudí Teplice nepodržel, tak bylo po 30 minutách 3:0 a po zápase a dohrávali v devíti lidech, že...Rv

0/0
24.11.2009 9:58

Jerzy Dudek

Re: ...

tak oni, dle jejich prohlášení, v podstatě už v devíti nastoupili ...;-D kdyby jim dva vyloučil, byli by na "hraně hratelnosti" ...;-)

0/0
24.11.2009 10:36

coen

...

Výborně Sigma. Loni hráli nahoře a stačilo to na pohár, ale hra byla hnusná (ať si každý říká co chce :-P ). Posledních pár zápasů hrajou skvělým stylem, tak se má v naší lize hrát. Už se těším na konfrontaci Baník - Sigma. My hrajeme zbytečně ustrašeně, tak snad si vezmeme příklad R^ Prohra Teplic potěšila celou ligu a můžou vidět příčinu v absencích, nebo v rozhodčím ;-D. Nebýt těch slepých asistentů, tak je to ještě větší kotel.

0/0
24.11.2009 9:28

JetFly

Re: ...

nesouhlasím minulou sezonu měla Sigma hodně štěstí, ale doma předváděla podobný fotbal jako včera

0/0
24.11.2009 9:38

Kocek.stale.nazivu

Re: ...

Musim říct, že ač si starej vovar, tak v tomhle celkem souhlas, proti nám jste na jaře hráli dobrej fotbal a naše výhra byla se štěstím

0/0
24.11.2009 9:42

Ravanelli

TO je zase hysterie ?!

Oni si snad vážně mysleli, že můžou hrát o titul 8-o?

Každopádně převzali sešívané "mistrovské" návyky se vším všude- od paranoických konstrukcí, za které by se ani Pučkův věrný druh Rosen nemusel stydět až po mučednické postoje, kombinované nářky i občasným bušením rýmou těžce oslabenou pěstičkou do stolu.

S přesvědčením, že za trapnou nakládáčku můžou sjednocené síly nepřátel Teplic u Dubí, to nejsíš nedoklepou ani k obligátnímu umístění, které jim každoročně zajišťovalo epizodní evropskou roli  v nějaké te evropské frašce s Honvedem atd

Díky Hrdličkovi si dlouhodobě udržují výsadní postavení, jaké má málokdo, což je také příčinou, že jejich umístění  téměř vždy  předbíhá skutečnou herní kvalitu. To, že uvěřili bludu je ale jediná vážná nemoc, která je pronásleduje. Setkání s realitou bolí !

0/0
24.11.2009 9:08

smrnda

Re: TO je zase hysterie ?!

Jsem rád, že se ozval klasický pražáček. Jak se daří někomu z "vesnice" jsme strašně rádi, za každý jeho neúspěch. Jestli chceš zpochybňovat tým, který předvádí tuhle sezonu nejlepší fotbal, tak jsi tro.uba Rv

0/0
24.11.2009 11:10

Jerzy Dudek

Já pořád nerozumím jednomu:

KDYŽ teda byli tak hrozně nemocní, proč je poslal trenér hrát? 8-o  Ač teda Olomouc (kvůli Kubíčkovi absolutmě nesnáším), PROČ se píše pořád jen "o marodech tepláků" a ne taky o marodech na té druhé straně?

POŽADUJI tvrdý trest pro tepláky za rozvážení prasečí chřipky po republice!;-€                ;-D :-P

0/0
24.11.2009 8:55

JetFly

Re: Já pořád nerozumím jednomu:

my ti taky na tu tvou Spartu se rem :-P

0/0
24.11.2009 9:13

Kocek.stale.nazivu

Včera večer

Zábava, jakou sem tu dlouho nezažil;-D;-D Konečně zase vylezli, a dokonce i Tomík se nebál zakomplexovat, sice si mne stále plete s někým jiným, ale za snahu má bodík ;-DR^

0/0
24.11.2009 8:43

Polárníliška

Re: Včera večer

Buď především rád, že pracuješ kde pracuješ a nemusíš si zakázat fandit a stát se bývalým fanouškem a nyní jen objektivním glosátorem ;-D

0/0
24.11.2009 8:47

Kocek.stale.nazivu

Re: Včera večer

Ten chlapec je nemocen. A nejvíc mě dostal těma kecama o údajným pokusu mne inzultovat na prvním srazu 8-o Kdybych tehdy nebyl na místě, tak nad tím i přemýšlím, ale takhle?  Akorát tak MUHEHE jtb ;-DR^

0/0
24.11.2009 9:31

_Pete

Re: Včera večer

Inzultovat? A proč?8-o

0/0
24.11.2009 9:37

Kocek.stale.nazivu

Re: Včera večer

To tu psal včera, že prej někdo místní, jak jsme seděli pak ve Střešovicích na pivku a jídlu. Situace byla tehdy diametrálně odlišná, než jak jí Andersen popsal, ale proč ne, takový lži mne vždycky pobaví ;-D

0/0
24.11.2009 9:41

_Pete

Re: Včera večer

Ve Střešovicích byla atmosféra téměř rodinná a tento chlapec nejevil žádné známky násilí. Možná jsme přehlídli nějakou chybu v Matrixu :-/

0/0
24.11.2009 9:46

Kocek.stale.nazivu

Re: Včera večer

Von nemyslel konkrétně sebe, ale jak tam seděli ti chlapi přímo ze Střešovic. Tak jeden za mnou přišel, a ptal se, zda jsem král, a já řikám že jo. A on povidá, že mé umění vytočit kdykoli kohokoli je fakt hustý, a že by se nedivil, kdyby mi někdo chtěl dát do úst. To celý doprovázeno smíchem... To bylo celý, bohužel pohádkář tomu přidal trochu koření, a celá "aféra" v jeho podání vypadala málem jako válka světů :-/

0/0
24.11.2009 9:49

_Pete

Re: Včera večer

Jo takhle... To víš, musel mít nějakou hustou historku za smradlavého Práglu :-/ Co by si o něm pomysleli, když jede do Prahy a nic pořádnýho nezažije.

0/0
24.11.2009 9:58

habs

Teplice jsou ostuda ligy!

po takovém výsledku by měli zvážit odstoupení ze soutěže!!

0/0
24.11.2009 8:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze