Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nekritizujte český fotbal unáhleně, říkal Chovanec a vtipkoval o Kadlecovi

Zatímco fotbalisté Sparty vyspávali po pozdním návratu z Rumunska, jejich trenér Jozef Chovanec si volno nedopřál. "Přiletěli jsme po čtvrté ráno, byla by blbost hnát hráče na trávník," vysvětloval na tiskové konferenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Teleke z Téléké

Podle místní logiky

by Spartička s Valencií neměla mít potíže, když vyhrála v Edenu zatímco kucí vopalený tam plichtili R^

0/0
6.11.2009 18:20

Iam_No1

a s hracema jako

Zeman, Kucka [neni to slovak??], Husek... akt nestraste, nebo si to precte Bilek a pribude dalsi poleno v repre :[[[

0/0
6.11.2009 16:28

Iam_No1

Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

samozrejme krom dulezite vyhry.

Spartani si vyzkouseli jake to je, kdyz rozhodci piska letenskou rovinu naopak. :-P A to je hned breku. ;-D

0/0
6.11.2009 16:23

Robin Ood

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

Sparta nebrečela a vyhrála - TAKHLE se to dělá. R^ Watch and learnR^

0/0
6.11.2009 16:34

GrAnToR

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

já se divím, že jsme nebrečeli - jenom dvě vyloučení proti nám - pořád se ptám jestli to není málo.

0/0
6.11.2009 16:36

Iam_No1

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

vy jste jedinej tym na svete, kterej breci i po vyhranym zapase. :D

Stiznost bude? :D

0/0
6.11.2009 17:03

Teleke z Téléké

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

to sis vymyslel sám nebo ti to poradil tatínek ty ufňukánku? ;-D

0/0
6.11.2009 18:18

The Emperor

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

Vis, ty sasku, ono je breceni a stezovani si na vsechno mozny, coz delaj slavisti, specialne ty ses na to nejvetsi expert, kterej ma jeste nadherou vlastnost vsechno prekrucovat a vymyslet si a pak je tu normalni rozebirani situaci a ptani se na nazory ostatnich, jak to videli. Je to naprosto bez nejakyho stezovani, breceni atd, nevim, proc by se tyhle situace tady nedaly rozebrat s ostanimi fanousky, od toho tady ta diskuze preci je ne? A to se deje ted po vyhranym zapase s Kluzi a delaj to spartani a ostatni lidi, co v EL fandili Sparte

0/0
6.11.2009 18:25

I.C.Wiener

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

Klid. Samozřejmě se tady dá normálně diskutovat, ale popíchnout svého rivala taky někdy není na škodu.

0/0
6.11.2009 18:32

Iam_No1

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

jasne, kdyz si stezujou spartani, je to preci diskuse s ostatnimy fanousky. Kdyz se poda stiznost po vyhranem zapase, kde dokonce nebyla zadna cervena, ci sporna penaltova situace, je to spravne ozvani se.

V pripade Slavie jde vzdy o rozhodci. :D

Fnuk, fnuk, kdyby ten lajnovej rozhodci odpustil Bonymu faul, tak uz jsme postoupili, fnuk. :D

0/0
6.11.2009 22:37

grosek

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

Hele ty máš fakt vymazáno, to se nevidí... Co tvůj příspěvek to totální konina, ale jen tak dál, vcelku me bavíš :-)

0/0
6.11.2009 17:03

rubio

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

Máš pravdu, snad po dvou letech rozhodčí Spartě připískával. Nevím, jestli ho Rumuni nezapíchli :)

0/0
6.11.2009 17:11

Jonathan 007

Re: Vcerejsi zapas Sparty mel jedno obrovske pozitivum

Pátek a odpoledne . . . . Chápu :-P

0/0
6.11.2009 17:23

Iam_No1

AWL

100% souhlas.

Sparta hraje sve maximum. Slavia presne naopak.

0/0
6.11.2009 16:19

Robin Ood

Re: AWL

Sparta má mladé hráče - s každým zápasem jdou nahoru, platí to celý rok 2009, který Sparta nad Slávií vyniká.R^

0/0
6.11.2009 16:39

Iam_No1

Re: AWL

Slavia ma v poslednich zapasech nizsi vekovy prumer, nez Sparta, ty mysliteli.

Vynikate o 4 body, tedy jeden gol v derby :D

Ale libi se mi, jak se nekteri po tech dvou letech skripani zubu odkopavaj :D

0/0
6.11.2009 17:04

I.C.Wiener

Re: AWL

V pohárech ano. V lize hrajou obě pražská S pod své možnosti.

0/0
6.11.2009 17:28

Awl

Realita

Výsledky jakých dosahuje Sparta v letošní sezoně evropských pohárů jsou na hranici maxima hráčského kádru. Hráči nemají potřebnou kvalitu a ani zkušenosti.  A to ještě můžeme přičíst nespravedlivě zremizovaný zápas s PSV a velmi smolnou porážku v Kodani. Naproti tomu Slavia, v bezdiskuze mnohem silnější skupině udělá dva body proti nejsilnější Valencii,ale v ostatních zápasech zklamala. Přitom má dle mého soudu kvalitnější tým. Rozdíl je v tom, že Sparta víceméně stabilizovala sestavu(i když byly některé zranění). Ale když se dívám na sestavu Slavie, tak jsem každý zápas překvapený.

0/0
6.11.2009 14:53

Petr900

Re: Realita

Mě docela udivuje, kde vidíš tu kvalitu Slavie.

0/0
6.11.2009 15:04

Awl

Re: Realita

Hloušek, Suchý, Belaid, Ragued, Čelůstka, Krajčík, Černý, Vlček....to jsou hráči kteří mají kvalitu a ti mladší ohromnej potenciál...je jen chyba Jarolíma, že z nich nedokáže udělat tým. Nechápu, co v tom týmu dělají Vomáčka, Hubáček, Šenkeřík a Volešák...

0/0
6.11.2009 15:12

Petr900

Re: Realita

A v čem je třeba Suchý lepší než Hubník, Belaid než Kucka, Ragued než Hušek, Krajčík než Kušnír apod.? Srovnával jsi kvality kádru Slavie a Sparty. Například v obraně a na místě brankáře má Sparta každého jednotlivce na vyšší úrovni něž Slavia.

0/0
6.11.2009 15:15

Awl

Re: Realita

Ale jak to obrana Sparty bude vypadat za rok? Hubník pryč, Řepka skončí, Pamič pryč, Bláža zase o rok starší, Kušníra prodaj...Suchý je lepší v tom, že je hráč Slavie, Hušek je otřesnej fotbalista - střední halv, který neumí s balonem, to šlo možná před 10 lety..

0/0
6.11.2009 15:18

Petr900

Re: Realita

Ale nehodnotímě přece kádry za rok, ale teď. A Slavia třeba takovýho Suchýho prodává v zimě taky.

0/0
6.11.2009 15:25

Awl

Re: Realita

Podle mě má Slavia kádr kvalitnější a její politika je lepší než Sparty (A to jsem Sparťan). Slavia měla taky možnost mít zadarmo hráče na hostování,ale Jarolím je nechtěl - to je logické, proč někomu vychovávat hráče. Sparta teď hraje na (dle mě možná až zahranicí svých možností), to se týká zejména výsledkově v evropských pohárech. Ale nikdo se neptá, co bude za rok, až skončí důležitým hráčům hostování, staří skončí s fotbalem a mladí se prodají - protože  je evidentní, že Sparta nemá peníze. A já Ti řeknu co bude za rok...JaT zalepí ztráty prodejem Zemana, Kadlece a Wilfrieda, Huška by chtěli prodat už ted v zimě,ale ten je neprodejnej...a pak prodají i Spartu.

0/0
6.11.2009 15:31

Petr900

Re: Realita

Podle mě jsou výkony v pohárech lepší než výsledky. S PSV si Sparta zasloužila vyhrát a zápas v Kodani byl remízovej. Jen s Kluží dotáhla oba zápasy k výhrám. A právě podle výkonů v pohárech soudím, že Sparta nejen, že v lize nehraje na hranici svých možností, ale hraje ještě hluboko pod ní. Uvidíme, co co předvede na jaře, až nebude muset hrát 2 zápasy týdně.

0/0
6.11.2009 15:48

Petr900

Re: Realita

Ohledně JaT nesouhlasím. Křetínský bude ve Spartě ještě hodně dlouho. A začínám mít pocit, že je to dobře.

0/0
6.11.2009 15:50

kocour22

Re: Realita

Pamič je myslím taky Sparty a nebo s jasnou opcí.

0/0
6.11.2009 15:31

GrAnToR

Re: Realita

Pamič je tady s opcí - takže jestli ji Dan neuplatní tak je sám proti sobě - protože jediná alternativa v lize je Lecjaks - a toho bude Plzeň chtít prodat rovnou ven.

0/0
6.11.2009 16:33

Severovychod

Re: Realita

Belaid určitě lepší než Kucka, Ragued lepší než Hušek, Hubník lepší než Suchý, Kušnír lepší než Krajčík..celkově týmy podle mě srovnatelné, jen Jarolím to celkově líp rozesr..

0/0
6.11.2009 15:18

Petr900

Re: Realita

Belaid není lepší než Kucka ani náhodou. Porovnáváš leklou rybu s dravcem.

0/0
6.11.2009 15:26

Severovychod

Re: Realita

tak možná je lepší dravec:)) ale technikou se s nim rovnat nemůže, Kucka je dost poleno..

0/0
6.11.2009 15:29

Petr900

Re: Realita

No tak Zeman je taky technicky mnohem lepší než Hloušek a právě tou dravostí ho zatím Hloušek výkonnostně překonává.

0/0
6.11.2009 15:52

Severovychod

Re: Realita

ale třeba Kuckovi se povedly dva zápasy, kdežto Belaid je dlouhodobě na české poměry hvězdou ligy a i když to teď nejde celé Slavii, tak diváci určitě chodí spíš na Belaida než na Kucku..jinak Zeman má podle mě velkej potenciál a společně s Hlouškem je to určitě naděje do budoucna..už vlastně ani nevim o čem to diskutujem:)

0/0
6.11.2009 16:11

Robin Ood

Re: Realita

Kuckovi se těch zápasů povedlo daleko víc - od chvíle, kdy přišel do Sparty,hraje na stabilně vysoké úrovni. Belaid v top formě možná bude lepší než Kucka , ale jinak ne.

0/0
6.11.2009 16:23

Iam_No1

Re: Realita

Kucka do repre.

Ja tomu fakt neverim, ze oslavujete tohle poleno. To mi pripomina oslavne ody na spilmachra Polacka :D

0/0
6.11.2009 16:25

GrAnToR

Re: Realita

Kucka do repre už pozvánku dostal. Jinak vidět špílmachra v krajním záložníkovi můžeš vidět fakt snad je ty ;-D

0/0
6.11.2009 16:31

Robin Ood

Re: Realita

Kucka už v repre je... a nepokoušej se provokovat s těma svýma nesmyslama:-)

0/0
6.11.2009 16:34

Iam_No1

Re: Realita

8-o8-o;-D;-D;-D

0/0
6.11.2009 16:20

Robin Ood

Re: Realita

Nevím s kým si ho pleteš, ale Kucka fakt poleno není:-)

0/0
6.11.2009 16:24

Severovychod

Re: Realita

no hádat se s tebou nebudu:)

0/0
6.11.2009 16:29

Robin Ood

Re: Realita

Viděl jsi ho na jaře?:-) Teď se vrací po zranění a je v tom víc úsilí než umění, přeci jen naskočil do rozjetého vlaku po půl roce, ale ne nadarmo s ním Jožka počítá jako s ofenzivním hráčem.

0/0
6.11.2009 16:40

GrAnToR

Re: Realita

tak Kucka sám řekl, že hra dopředu je mu bližší než bourání - a defenzivního hrál ze začátku pouze pro to aby se dostal vůbec do sestavy.

0/0
6.11.2009 16:47

Severovychod

Re: Realita

hele tak to necháme na plichtu ok? jen si ale vem třeba herní projem SPA a SKS v derby..i když ho Sparta vyhrála, tak neměl si pocit že si na SKS fotbalově nevěří?? mě to tak celkem přišlo a pak si vlastně řikám proč, když podle tebe mají jednoznačně lepší kádr..já si osobně myslím že je to fakt vyrovnaný a pro slávisty je smůla že se Jarolím trochu zbláznil

0/0
6.11.2009 16:50

Robin Ood

Re: Realita

V tom derby to bylo špatný, Spartě chyběla spousta hráčů - konkrétně z naší nejbolavější řady, vždyt proti zápasu v Kluži hrál v záloze jen Vacek a to ještě na jiném postu. A hlavně - Chovanec se neodvážil dát křest ohněm Střeštíkovi a poslal středovou dvojku Hušek Kovba s cílem vás odbránit a podle jejich nulových útočných schopností to taky vypadalo.

A já nepsal, že máme jednoznačně lepší kádr, já si myslím, že ten kádr je cca nastejno.

0/0
6.11.2009 16:56

Severovychod

Re: Realita

no hlavně je potřeba abyste postoupili v EL a Slávisti aby ještě uhráli nějaký body pro koeficient, jak dopadnou obě S v lize mě je celkem buřt, ať vyhraje ten kdo si to zaslouží..

0/0
6.11.2009 17:09

Iam_No1

Re: Realita

;-D;-D;-D

0/0
6.11.2009 16:21

Robin Ood

Re: Realita

Co prosímtě za poslední HOOODNĚ dlouhou dobu odehrál Vlček?  Suchý je přeceňovaný hráč, co dva zápasy zahraje a dva ne a pravidelně hoří v evropě kolik let po sobě, Čelůstka je pořád jen talent, šance na kvalitu, podobně jako mladý Černý. Takovýhle složení vyštrachá Sparta také a potenciál je u ní ještě větší, protože sparťanské naděje do budoucna něco hrají. Pokud Sparta udrží jednoho stopera, tak obrana fungovat nepřestane, útok bude vzhledem k věku hráčů jen a jen lepší, záloha na krajích slušná.

Jestli je kádr Slavie lepší, tak velice, velice neznatelně - rozhodně ne tolik, aby to bylo poznat stabilnější lepší výkonností výkyvech formy.

0/0
6.11.2009 16:33

Robin Ood

Re: Realita

PŘI výkyvech formy. A jen abych to upřesnil - rozdíly v tom kádru rozhodně nejsou tak velké, aby pořád nerozhodovala aktuální forma a sehranost nebo ve vzájemných zápasech štěstí.

0/0
6.11.2009 16:37

Iam_No1

Re: Realita

ale presto jste o chlup lepsi a hlavne perspektivnejsi :D

0/0
6.11.2009 17:59

jeyjey.

cesky fotbal na tom neni tak zle..

sparta je lepsi nez kluz a banik je lepsi nez sparta,viz zapasy:-PR^

0/0
6.11.2009 14:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze